^Hyvän mielen kuva![]()
^Hyvän mielen kuva![]()
Aika vahvoja fiiliksiä tänään..![]()
Pakititko tonne katokseen?![]()
Joo näin pääs käymään, ei ihan mahtunuHeti kun ei ollut oma pyörä katolla ja vähä erikoisempi tilanne niin unohtu koko pyörä.. Noh pyörä ja teline vaikkuttas ehjältä, kaiteet ja katto solmussa, pilarit solmussa jokaisesta kattotelineen kiinnityskohdasta.. Onneks on bonusturva ja kaskot..
Apukuskin pää on tipahtanut tuohon auton katolle.
-
Eikö se ole perinteisesti rakas vaimo joka on istunut kuljettajan paikalla?
PS Itse tapaushan on toisaalta sellainen joita autoton ei uskoisi tekevällekään sattuvan mutta joita silti sattuu niin meillä kuin muuallakin. Ja ilkeämieliset kommentaattorit ovat sitä mieltä että ihan kaikki tapaukset - ja sanotaan tässä jo etukäteen kaikkien fanaattisten tosikkojen ja high horsellaan ratsastavien kiusaksi että en todellakaan vihjaa tästä nimenomaisesta tapauksesta yhtään mitään - eivät ole todellisia vahinkoja.
Ihan itse ajoin, oman pyörän kanssa aina muistanut kun tullut silloin lenkiltä tai reissulta kotiin. Nyt hain puolison pyörineen kotiin, mitä en ole ennen joutunut tekemään, niin unohtui että puoliso oli pyörällä liikkeellä. Sattuuhan näitä, en ollut ensimmäinen, enkä varmasti viimeinen. Harmittaa kyllä kun auto oli reilu kk sitten ostettu priimakuntoinen ja vähän ajettu jota tarkoitus pitää pitkään, tuskin tuosta tulee enää saman kuntoinen. Korikorjaukset ja maalaukset on aina vähän niin ja näin![]()
Sambolon tapaukseen liittyen tuon julki tällaisen pienen avun (ehkä,toivottavasti), että silloin kun meillä on ollu pyörät katolla niin rattiin sinitarralla kiinni lappu, jossa lukee:
Ja sit koputetaan puuta.Koodi:Muista pyörät katolla.
Tai kiinnittää katoksen tai tallin peräseinään peilin, josta näkee pyörän ennen sisään ajamista.
-
Tai sit vaan tällänen tuulilasiin
![]()
Pitää varmaan peruutuskameran eteen laittaa lappu![]()
Laitoin autoon peräkoukuun pyörätelineen ja pyörät. Menin autoon ja painoin napista sähköisen peräluukun auki... onneksi ensimmäinen luukkuun kiinniottanut oli fillarin kuminen tuppi. Mut siis muisti toimi sen 10 sek.
Toisaalta puolustukseksi sen verran, että edellisessä autossa ei sähköinen luukku auennut jos koukussa oli jotain kiinni.
Autohallin max korkeus 2,2 m. En luota itseeni niin paljoa että uskaltaisin kuljetella pyörää katolla. Kurakelejä varten on jo se Lidlin pesuri ja Biltemasta täytyisi vielä pressu (3,90€) hakea ettei kuraannu auto sisältä. Auton romuttaminen ei niin haittaisi, mutta ne pyörät..
On kyllä taas äärimmäisen ikävän näköistä Uskolla. Koita jotenkin jaksaa [jaksuhali].
Laitetaanpa tämä tännekin. Kännykkää selaillessa löysin kuvia, eli on muutaman kk vanha kesäinen kuva.
![]()
Ruutujen metsästys vie hulluihin paikkoihin, jos pelkän Strava-kartan perusteella piirtelee reittejä. Tästä vielä pääsi hyvin läpi
Tämä oli jo sorapyörälle (tai pyöräilijälle) liian haastavaa, seurauksena kaksi kilometria tunkkausta
![]()
Pyöräily on kivaa!
Pyöräily on aivan varmasti kivaa - ja joskus tunkkauskin, kunhan tunkattava matka pysyy järjellisissä rajoissa ja paikka minne päätyy on joko se minne oli menossa tai on muuten sellainen että se maksaa vaivan.
Oliko tuo muuten kartalla merkitty kärrypoluksi? Vai katsoitko Open Street Mapista ta Stravan Heat Mapis että tuosta on ajettu?
(Itse olen pari kertaa jotain umpeenkasvanutta parin vuosikymmenen takaista kärrypolkua seurannut ja yhden ainoan eli sen kerran josta otin opikseni lähdin ajamaan polkua jota melko todennäköisesti ei ajeta kuin läskipyörillä ja talven kantavilla hankikeleillä.)
She said BURN!
![]()
MC KRAMPPI - Meillä ei venytellä!
Mud, sweat and coffeebreaks, since 2000
^Näyttävä kuva!
Tuo oli Hyvinkään Usmin retkeilyalueelta joku vaellusreitti. Katsoin pikaisesti kaikkia Stravan web-sivuston karttoja (OSM/Standard/satelliitti) ja lisäksi heatmapia, mutta tuo viimeisinhän taitaa sisältää lenkkeilijät, hiihtäjät, koirankusettajat ja kaikki.
No siis kun on kolme pojanmulkvistia, joista vanhinkin on vasta viisivuotias, niin aikaa pyöräilylle järjestyy joskus vähän erikoisiin kellonaikoihin. Lupasin rouvalle palata melkein ihmisten aikoihin, mutta tunkkailun ja muun häröilyn takia pääsin perille 0:30.![]()
Pyöräily on kivaa!
#CrossIsComing
![]()
The older I get the faster I was
#maantiekausieioleohi #iltalenkitjatkuvatvielä
Pari tuntia myöhemmin parikymmentä kilometriä itäänpäin:
![]()
Lepohetki
„Quäl dich, du Sau!“ (Udo Böltz)
"Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
Anatole France
Jotenkin mä tykkään huomattavasti enemmän ylläolevan kmw:n kuvan kaltaisista arvatenkin ihan lähiseutujen ajofiiliskuvista tai vähän aiemmasta huotahin kuvasta johon on onnistuneesti vangittu periaatteessa ihan tavallisella lenkillä koettu hetki.
Ei Untonkaan kuvissa mitään vikaa ole, mutta ne eivät - minulle - ole sillä lailla fillari- tai ajofiilistelykuvia. Ja sitten on sekin että tällaiselle vaellustouhua Lapissa tai muualla etelän miehen näkökulmassa pohjoisen erämaissa tulee vähän sellainen vaikutelma että kuvat yrittävät kertoa minulle että fiiliksiä kokeakseen pitää ensin muka mennä jonnekin ja olla jossain erityisessä fiilistelyyn sopivassa paikassa. Ne joilla on sama harrastus ja samanlaisia kokemuksia kuvat avautuvat tietenkin aivan toisella tapaa...
Kirjanmerkit