GiantElectrobikeFillariHepha
Sivu 191 / 195 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 91 141 181 189 190 191 192 193 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 5.701 - 5.730 / 5828

Aihe: Whiten läskipyörät

  1. #5701
    Onko muille ennakkotilaajille kerinnyt jo tulla viestiä 7Fat-sarjan toimituksista? Odottelin pyörän tulevan syyskuussa, mutta torstaina tulikin postia, että oma Interceptor olisi lähtenyt Ruotsista matkaan, ja pitäisi siis saapua alkavalla viikolla jo perille.

  2. #5702
    Liittynyt
    04/2018
    Viestit
    151
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti midlands Katso viesti
    Onko muille ennakkotilaajille kerinnyt jo tulla viestiä 7Fat-sarjan toimituksista? Odottelin pyörän tulevan syyskuussa, mutta torstaina tulikin postia, että oma Interceptor olisi lähtenyt Ruotsista matkaan, ja pitäisi siis saapua alkavalla viikolla jo perille.
    Itselläni oli täysin vastaava tilanne vuosi sitten 6Fatin kanssa.

  3. #5703
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti midlands Katso viesti
    Onko muille ennakkotilaajille kerinnyt jo tulla viestiä 7Fat-sarjan toimituksista? Odottelin pyörän tulevan syyskuussa, mutta torstaina tulikin postia, että oma Interceptor olisi lähtenyt Ruotsista matkaan, ja pitäisi siis saapua alkavalla viikolla jo perille.
    Sama juttu, hain Interceptorini eilen Tammiston myymälästä. Pienen koeajon ehdin tehdä illalla ja hyvältä vaikutti. Tämän päivän työtunnit menee jäitä poltellessa ja ekaa kunnon lenkkiä odotellessa 😃

  4. #5704
    Liittynyt
    03/2009
    Paikkakunta
    Heinola
    Viestit
    0
    Minä hain eilen maanantaina oman Fatlite 7 Lahden XXL:stä ja koelenkkejä jo kaksi, myös Lite malli tuntuu hyvältä vaikka isoveljissä on pari detaljia edistyneempiä. Kaikki mikä toimii Lahden Salpausselän Häränsilmän maastoissa, toimii missä tahansa.
    Pyöräily=Elämä

  5. #5705
    Liittynyt
    07/2006
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    629
    Laittakaapi 7fateistä kuvia tänne
    https://www.facebook.com/groups/110730039321174/ <- PK-seudun vapaamieliset pyöräilijät, joini mukaan!

  6. #5706
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti yannara Katso viesti
    Laittakaapi 7fateistä kuvia tänne




    Sent from my iPhone using Tapatalk

  7. #5707
    Liittynyt
    11/2018
    Viestit
    170
    Näyttää ihan tyylikkäältä ainakin tuosta kulmasta

    Pitäisi oma 6fat pro viedä ekaan kausihuoltoon, niin välttyy itse vaihteiden iskuun säätämiseltä. Yllättävän helposti muuten naarmuuntunut kesäsäilytyksessä pyörä, eli se on nojaillut toiselta puolelta maalipurkkikasaan ja toisella sivulla pidetty sitä vasten toista pyörää ja varmaan ton toisen pyörän liikuttelun takia vähän molemmilla puolilla jälkiä. No tää nyt on toki huonoa säilömistä, mutta herkkä on silti.

  8. #5708
    Liittynyt
    08/2013
    Paikkakunta
    oobo
    Viestit
    1.826
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jone51 Katso viesti
    Näyttää ihan tyylikkäältä ainakin tuosta kulmasta

    Pitäisi oma 6fat pro viedä ekaan kausihuoltoon, niin välttyy itse vaihteiden iskuun säätämiseltä. Yllättävän helposti muuten naarmuuntunut kesäsäilytyksessä pyörä, eli se on nojaillut toiselta puolelta maalipurkkikasaan ja toisella sivulla pidetty sitä vasten toista pyörää ja varmaan ton toisen pyörän liikuttelun takia vähän molemmilla puolilla jälkiä. No tää nyt on toki huonoa säilömistä, mutta herkkä on silti.
    Sen verran kannattaa opetella että putsaa voimansiirron paskasta rissapyöriä myöden ja vivun päästä säätää vaijeria neljänneskierros kerrallaan.

  9. #5709
    Liittynyt
    11/2018
    Viestit
    170
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti stumpe Katso viesti
    Sen verran kannattaa opetella että putsaa voimansiirron paskasta rissapyöriä myöden ja vivun päästä säätää vaijeria neljänneskierros kerrallaan.
    Kyllä multa perussäätö onnistuu. Mulla vaan on jokseenkin mitta täynnä kahden pyörän eaglejen säätämisen osalta, eli jos tuon voi ilmaiseksi ulkoistaa niin teen sen mieluusti

    En tarkalleen tiedä mikä tuossa mun whiten nx eaglessa on, mutta se lakkasi nyt toisen kerran vaihtamasta alaspäin paitsi jos tiputtaa kaksi leipää kerralla. Viime talven lopulla alkoi pikkuhiljaa vaan vaihtaa huonommin ja huonommin, nyt siis seisonut kesän. Kerran jo melko uutena kävi huollossa samasta oireesta ja tuolloin ei reagoinut vaijerin kireyteen muuten kuin toki että vaihteet itsessään ei olleet enää kohdallaan mutta vaihtaminen alaspäin yhtä huonoa. Antaa siis xxl:n huollon tapella tuo taas toimivaksi.

    Tuossa whitessä on vielä se kiva ominaisuus että pikalinkun kireys vaikuttaa korvakkeen asentoon joten linkku pitää yrittää saada sopivaan momenttiin jotta korvake on suht suorassa. Voi tosin olla että se tietyn kireyden jälkeen asettuu samaan asentoon eli kiilautuu runkoa vasten, mutta tuo on tollainen kiva lisämauste ko. pyörässä.

  10. #5710
    Liittynyt
    07/2006
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    629
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jone51 Katso viesti
    Yllättävän helposti muuten naarmuuntunut kesäsäilytyksessä pyörä, eli se on nojaillut toiselta puolelta maalipurkkikasaan ja toisella sivulla pidetty sitä vasten toista pyörää ja varmaan ton toisen pyörän liikuttelun takia vähän molemmilla puolilla jälkiä. No tää nyt on toki huonoa säilömistä, mutta herkkä on silti.
    Kyllä sama kokemus, Whitestä lähtee maali todella herkästi.
    https://www.facebook.com/groups/110730039321174/ <- PK-seudun vapaamieliset pyöräilijät, joini mukaan!

  11. #5711
    Liittynyt
    10/2013
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    73
    Sama homma oli jo 4fat prossa, parit lenkit ja vaijerit hierti oranssin maalin pois.

  12. #5712
    Liittynyt
    06/2019
    Viestit
    35
    Hello (taas pienen hiljaiselon jälkeen)!

    Uusien 7fattien omistajat: Millaisilla runkokoolla ootte menneet, ja mitkä ovat omat strategiset mittanne? Miltä pyörän geometria tuntuu? Eli runkokoon ja geometrian istuvuuden lisäksi kiinnostaisi kaikenmoiset huomiot, kokemukset ym. uusista 7fateista!

    Omat mittani ovat 178/80. Tuumin tässä vielä (edelleen) eri vaihtoehtojen välillä. Jos XXL:tä tulis taas joku -25% alennuskampanja fattien osalta, niin uusi Pro tai Interceptor olisi kyllä ihan houkutteleva ajatus.

    (Sitten on nämä muut vaihtoehdot, eli lähinnä Kona Wo ja Silverback Single Scoop, joista olenkin ahkeraan jo aiemmissa viesteissäni eri ketjuissa höpissyt - ei niistä nyt tähän enempää.)

    Kiitos!

  13. #5713
    Liittynyt
    07/2006
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    629
    175cm, 4fat sekä M että L sopii. Nyt molemmat tallissa.
    https://www.facebook.com/groups/110730039321174/ <- PK-seudun vapaamieliset pyöräilijät, joini mukaan!

  14. #5714
    Liittynyt
    06/2019
    Viestit
    35
    Yannara: Kiitos vastauksesta! Paljon sulla on inseam; itselläni siis 80 cm? Paljonkohan noissa 4. ja 7. sukupolven malleissa on geometria-eroavaisuuksia (rungothan on kuitenkin ainakin ulospän aika erilaisia, esim. vaakaputki), eikä 7. sukupolven "geotietoja" ole vielä ainakaan Whiten sivuilla nähtävillä (jotain löytyy XXL:n sivuilta toki).

  15. #5715
    Liittynyt
    06/2019
    Viestit
    35
    Aiempiin tämän päivän viesteihini 7fat runkokoosta ym. liittyen jatkona:

    Pitäisi taas päästä itse kokeilemaan M- ja L-runkoja käytännössä, mutta niitä nyt ei oikein myymälöissä ainakaan vielä oikein ole. Tuossa kun teorian tasolla speksailee esim. tälläkin foorumilla paljon kehuttuun Kona WOn geoon (M-runko itsellä ollut kiikarissa) näyttäisi Whiten 7. sukupolven mitat (ne mitä XXL-sivuilta löytyy) olevan kohtuullisen lähellä toisiaan. Itsellä ajatukset kallistuisi jopa Whiten osalta enemmän L-rungon suuntaan, ainakin mitä akselivälin ja vaakaputken mittojen osalta ilmoitetaan (olisi ehkä hieman tilavampi ohjaamo ja vakaampi ajossa?). Toisaalta taas standoveriksi ilmoitetaan 810 mm, joka 80 cm inseamilla on tietysti liian korkea. Standoveriin vaikuttaa tietysti taaksepäin laskeutuvan vaakaputken osalta aika paljolti se, miltä kohtaa mitta on otettu. Mitä mieltä olette tästä probleemista?

    Kiitos taas!

  16. #5716
    Liittynyt
    07/2006
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    629
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti PB4819 Katso viesti
    Yannara: Kiitos vastauksesta! Paljon sulla on inseam; itselläni siis 80 cm? Paljonkohan noissa 4. ja 7. sukupolven malleissa on geometria-eroavaisuuksia (rungothan on kuitenkin ainakin ulospän aika erilaisia, esim. vaakaputki), eikä 7. sukupolven "geotietoja" ole vielä ainakaan Whiten sivuilla nähtävillä (jotain löytyy XXL:n sivuilta toki).
    Pitää mitata myöhemmin. Kyseessä tosiaan 4fat, ei 7fat, ja sen verran korjaan sanomisiani, että Lssä joudun enemmän säätää satulan kanssa ja tuomaan sen eteen.
    https://www.facebook.com/groups/110730039321174/ <- PK-seudun vapaamieliset pyöräilijät, joini mukaan!

  17. #5717
    Liittynyt
    06/2019
    Viestit
    35
    Kyselin tuossa Whitebikes.fi yhteydenottolomakkeen kautta hieman 7. sukupolven geometriatiedoista. Vastaus tuli varsin pikaisesti.

    Kunnollista geometriakuviota pitäisi olla tulossa hyvinkin lähiaikoina. Standover-korkeus on kuulemma mitattu "75mm keskiön keskikohdan etupuolelta", ja uskoivat tältä osin L-rungonkin menevän omilla mitoillani (178/80). Luonnehdin itseäni jossain määrin pitkäkätiseksi, ja tästäkin näkökulmasta, kuten ajovakauden näkökulmasta suosittelivat "lähtökohtaisesti" ehkä ennemmin L-runkoa kuin M-runkoa. Toki kehottivat käydä paikan päällä myymälässä testaamassa mainitun kahden runkokoon välillä ennen mahdollista ostopäätöstä.

    Herääkö tästä kenelläkään ajatuksia?

    Bisher: sinulla taisi olla tuo uusi 7Fat Interceptor, josta kuva postauksessa #5706. Jos saan kysyä: Mikä runkokoko sulla on? Mitkä ovat strategiset mitat, eli lähinnä pituus ja inseam? Oletko ehtinyt jo heittää pidempää lenkkiä Interceptorilla? Millaisia tuntemuksia ajojen pohjalta?

    Muilla kokemuksia/ajatuksia?

  18. #5718
    Liittynyt
    04/2018
    Viestit
    151
    Joitain geometriatietoja on saatavilla XXL:n sivujen koko-oppaassa: https://www.xxl.fi/white_koko-opas

  19. #5719
    Liittynyt
    06/2019
    Viestit
    35
    Hello taas!

    (Kiitos Antsa41 vastauksestasi - tuolta tuli itsekin vilkuiltua noita tietoja.)

    Kävin tänään paikallisessa XXL-kivijalassa pyörähtämässä. Kasattuna löytyi yksi M-runkoinen Lite ja L-runkoinen Pro malli. Polkimia ei ollut kummassakaan enkä kyllä olisi muutenkaan jaksanut kovan salitreenin jälkeen ruveta koeajoja miettimään. Mallailin kyllä molempia siinä paikallaan. Standoverin osalta menisi kyllä varmaan juuri ja juuri itellä tuo L-runkokin, tosin haaroväli on aikaslailla vaakaputkessa kiinni, joten ylimääräistä tilaa ei juurikaan jää.

    Myyjäkin siihen sitten paikalle tuli ja vaihdettiin ajatuksia. Omaa pituuttani tiedustellen ja silmäillen oli sitä mieltä, että M-runko olisi sopivampi. Ajovakauden osalta ei uskonut parin sentin erolla olevan juurikaan merkitsevää vaikutusta. Tiedä sitten. Koeajoa vaatisi ja sellaiselle olisi ilmeisesti päässytkin, mutta jää toiseen kertaan.

    S-postin tyyppi, josta edellisessä viestissäni mainitsin oli L-rungon kannalla, joten tämä lienee myös mieltymyskysymys. M-runkoa suositellut kivijalkakaupan myyjä vaikutti kyllä ihan asiantuntevalta puhuen fateista aina Salsan malleihin asti. Sanoi myös harmittelevansa sitä, ettei White tarjoa M-runkoa pienempää runkokokoa lyhyemmille kuskeille. Sanoi itsekin omistavan kilpailevan valmistajan pyörän. Tästä kun kyselin tarkemmin, sanoi myyjä omistavansa Polen Taigan. Siihen sitten totesin, että Taiga nyt onkin sitten aika eri kaliiberin ja hintaluokan pyörä Whiteihin verrattuna. Tähän kuitenkin hämmästyksekseni myyjä sanoi, että kyllä hänen mielestään nämä uudet Whiten läskit on ihan kilpailukykyisiä vehkeitä. Tiedä sitten, yrittikö saada tällä kommentilla vaan pyörää myydyksi? vaikutti kyllä ihan reilulta tyypiltä, joten tiedä häntä.

    Pienenä sivuhuomiona mainittakoon, että Lite-mallissa löytyy takaa tarakan kiinnitykset rungosta, mutta Prossa näitä ei ole (eikä kuvien perusteella Interceptorissakaan).

    Heitelkää tietäjät kommentteja tulemaan!

  20. #5720
    Liittynyt
    07/2014
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    850
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti PB4819 Katso viesti
    Standoverin osalta menisi kyllä varmaan juuri ja juuri itellä tuo L-runkokin, tosin haaroväli on aikaslailla vaakaputkessa kiinni, joten ylimääräistä tilaa ei juurikaan jää.
    M. Ei harmita läheskään yhtä paljon kun yllättäen tiput tai tiputtaudut satulalta ja pehmeä maankamara ei heti annakaan tukea (lumihanki kovaksi tamppautuneen polun ympärillä, tai suo tms.)

  21. #5721
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti PB4819 Katso viesti
    Bisher: sinulla taisi olla tuo uusi 7Fat Interceptor, josta kuva postauksessa #5706. Jos saan kysyä: Mikä runkokoko sulla on? Mitkä ovat strategiset mitat, eli lähinnä pituus ja inseam? Oletko ehtinyt jo heittää pidempää lenkkiä Interceptorilla? Millaisia tuntemuksia ajojen pohjalta?
    Muutaman pidemmän lenkin olen päässyt nyt tekemään ja täytyy sanoa, että näin hauskaa on pyörän päällä ollut viimeksi pikkupoikana . Tähän mennessä en ole keksinyt pyörästä mitään moittimista, mutta toisaalta tämä on minun ensimmäinen maastokelpoinen pyöräni, joten minulla ei ole mitään vertailukohtaa. pyörän koko on 19/L, ja oma pituus 187 ja inseam 87. Pyörä tuntuu varsin hyvän kokoiselta ja ajoasento mukavalta. Saa nähdä muuttuuko tilanne kun ajotaidot paranevat.

    Ennen ostopäätöstä muuten pähkäilin Trekin Farley 5:sen (olisin saanut sen maakunnasta 1500€:lla) ja uuden Interceptorin välillä. Päädyin Interceptoriin sillä se speksien mukaan oli 700 g kevyempi kuin farley ja siinä oli myös Farleytä paremmat osat. Ajan päänsääntöisesti pienempiä polkuja ja oletin myös, että 26 tuumaiset renkaat olisivat hieman ketterämmät kuin Farleyn 27,5 tuumaiset. Ei ainakaan vielä harmita, että valitsin whiten

  22. #5722
    Liittynyt
    05/2014
    Viestit
    1.009
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antsa41 Katso viesti
    Joitain geometriatietoja on saatavilla XXL:n sivujen koko-oppaassa: https://www.xxl.fi/white_koko-opas
    Uusi geo vaikuttaa ihan fiksulta, aika saman oloinen kuin esim Surlyn Jätskirekassa. Uusin Interceptor on tosiaan ihan oikeasti kilpailukykyinen laite fättimarkkinoilla, suuria heikkouksia hankala löytää ja hinta ei ole paha.

  23. #5723
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Bisher Katso viesti
    Muutaman pidemmän lenkin olen päässyt nyt tekemään ja täytyy sanoa, että näin hauskaa on pyörän päällä ollut viimeksi pikkupoikana . Tähän mennessä en ole keksinyt pyörästä mitään moittimista, mutta toisaalta tämä on minun ensimmäinen maastokelpoinen pyöräni, joten minulla ei ole mitään vertailukohtaa. pyörän koko on 19/L, ja oma pituus 187 ja inseam 87. Pyörä tuntuu varsin hyvän kokoiselta ja ajoasento mukavalta. Saa nähdä muuttuuko tilanne kun ajotaidot paranevat.

    Ennen ostopäätöstä muuten pähkäilin Trekin Farley 5:sen (olisin saanut sen maakunnasta 1500€:lla) ja uuden Interceptorin välillä. Päädyin Interceptoriin sillä se speksien mukaan oli 700 g kevyempi kuin farley ja siinä oli myös Farleytä paremmat osat. Ajan päänsääntöisesti pienempiä polkuja ja oletin myös, että 26 tuumaiset renkaat olisivat hieman ketterämmät kuin Farleyn 27,5 tuumaiset. Ei ainakaan vielä harmita, että valitsin whiten
    Bisher: Kuinka paljon sinun mitoilla satulatolpassa on vielä varaa nostaa ylöspäin? Itsellä pituutta aikalailla sama (188cm), mutta inseam 93cm ts. pitkät jalat, lyhyempi selkä. Aikalailla L/XL rajoilla varmaan omat mitat..

  24. #5724
    Eilen tuli ajettua ensimmäinen pidempi 45km lenkki Interceptorilla, ja hyvältähän tämä yhä vaikuttaa. Ensimmäinen läski alla, joten syvällisempää analyysiä tai vertailua muihin merkkeihin en osaa antaa, mutta pyörä on järjettömän hauska ajettava maastossa, ja kevlilläkin rullaa sen verran hyvin että ajaa ihan ilokseen. Semmoista hiekkaylämäkeä tai juurakkoista kinttupolkua ei ole vielä tullut omilla lenkeillä vastaan ettei 1x12:n välityksillä pääsisi tikkaamaan vaivatta.

    Mitta-asioita pohtiville vielä, että olen itse 177cm ja inseam 78cm, läskin runkokoko puolestaan M, ja standover heightissä on juuri sopivasti pelivaraa että uskaltaa metsässäkin ajella. Itselleni en siis harkitsisi yhtään tuota isompaa, mutta jos mietityttää niin koeajolle vaan - oma arvio perustuu vaan L:n mittojen katsomiseen Whiten taulukosta.

  25. #5725
    Liittynyt
    06/2019
    Viestit
    35
    Hei kaikille ja kiitos kommenteista/kokemuksista!

    mahead: Totta puhut tuolta osin: pehmeällä alustalla matalampi standover ehdoton etu!

    Bisher ja midlands: Kiitos "ensi"kokemusten jakamisesta ja runkokoon pohdiskeluista!

    hitlike: Perustuuko arviosi Surly Ice Cream Truckin ja 7fat Whiten geojen "samanoloisuus" omaan ajokokemukseen vai geotietoihin (vai molempiin)? Täytyykin käydä ainakin Surlyn geotiedot tsekkaamassa. Hyvä tietää, kiitos!

    Alkaa näidenkin pohjalta kallistumaan oma mahdollinen valinta M-rungon puolelle. Täytyy tässä käydä - kun sopiva väli koittaa - testaamassa ihan omakohtaisesti.

  26. #5726
    Liittynyt
    04/2012
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    123
    Heippa,

    Läskikuume on tääläkin vallannut mielen ja tässä muutaman päivän selannut tarjontaa.

    Onko tosiaan niin, että 5fat interceptorissa on kummassakin päässä läpiakselit, mutta sitten taas 6fat interceptroissa on vain edessä läpiakseli, ja taas seiskassa on edessä ja takana.

    Tämä kiinnostaa siksi, että 5 ja 7 ovat geo-taulukon mukaan, ja etenkin 7 kokeiltua minulle liian isoja ainakin standoverin perusteella (170cm/75cm), mutta taulukon mukaan 6fat olisi M-kokoisena matalampi ST kun 5 ja 7.

    Toki muitakin vaihtoehtoja olisi, kuten kona WO, mutta 'klassinen' rungogeometria miellyttää ja kuituhaarukka olisi kiva, sekä muutenkin pidän vallan paljon tuon interceptorin ulkonöstä. Harmi kun whitellä ei ole s-kokoista fättiä.
    Entä jos sataa?

  27. #5727
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Keevo Katso viesti
    Heippa,

    Läskikuume on tääläkin vallannut mielen ja tässä muutaman päivän selannut tarjontaa.

    Onko tosiaan niin, että 5fat interceptorissa on kummassakin päässä läpiakselit, mutta sitten taas 6fat interceptroissa on vain edessä läpiakseli, ja taas seiskassa on edessä ja takana.

    Tämä kiinnostaa siksi, että 5 ja 7 ovat geo-taulukon mukaan, ja etenkin 7 kokeiltua minulle liian isoja ainakin standoverin perusteella (170cm/75cm), mutta taulukon mukaan 6fat olisi M-kokoisena matalampi ST kun 5 ja 7.

    Toki muitakin vaihtoehtoja olisi, kuten kona WO, mutta 'klassinen' rungogeometria miellyttää ja kuituhaarukka olisi kiva, sekä muutenkin pidän vallan paljon tuon interceptorin ulkonöstä. Harmi kun whitellä ei ole s-kokoista fättiä.
    Jos 5fat oli vielä se sininen kuiturunkoinen interceptor, siinä oli läpiakselit molemmissa päissä ja tuo kokoero ainakin standoverin osalta selittyy ehkä sen yläputken muodolla. Standoveriin ei kannata minusta jumittua, jos koko on muuten ok, käytännössä molemmilla jaloilla laskeutuminen tasaiselle on harvoin maastossa edes mahdollista. Myös rengasvalinnalla voi vähän vaikuttaa korkeuteen. Toki tämän sanottuani olen kuitenkin sitä mieltä, että ehkä mieluummin pieni runko kuin suuri maastoon. Pieni runko on ketterämpi ja läskinä kuitenkin riittävän vakaa (vaikka olisi short&steep geometrialla vs. muodin mukainen long&slack). Kokeile eri pyöriä mahdollisuuksien mukaan. Itse olen muutaman sentin pidempi ja pystyn kyllä ajamaan sekä M, että S koolla ja näen molemmissa etunsa.

  28. #5728
    Liittynyt
    07/2006
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    629
    Oi saatana että kuolaan ton 7fat Pro:n perään, koska ulkonäköhän on tärkein! Laittakaa lisää kuvia... Lite menis muuten mutta en tykkää että etuhaarukka on eri väriä kuin runko. Saas nähdä jos tohon tulee 999€ ale, niin saatan klikata osto nappulaa. 6fat pro oli halvimillaan 749€ mutta sitä on turhaa odottaa ton kohdalla...

    https://www.facebook.com/groups/110730039321174/ <- PK-seudun vapaamieliset pyöräilijät, joini mukaan!

  29. #5729
    Liittynyt
    01/2019
    Paikkakunta
    P-Satakunta
    Viestit
    7
    4fat interceptor on läpiakseleilla.
    http://whitebikes.com/bikes/4-fat-interceptor-2/

  30. #5730
    Ostin tuossa maanantaina tuon interceptorin ja huomasin että etunapa naksuu kun etupyörää kevyesti "lyö" maahan sivuttais suunnassa. Eli selkeää klappia. Tuo ei taida olla normaalia?

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •