^ Kiitos jäsen fiber!! Tuli makeat naurut. Ei eksytä aiheesta (ja aihehan oli Bianchiiiii...)
Tässä ei ole akkua ellei valtavia reisiä voi sellaisiksi kutsua.
![]()
No on siinä akku ollut, kun on tuo viistoputki noin mutkalle vääntynyt. Liekö auringonpaahteeseen jätetty?
MC KRAMPPI - Meillä ei venytellä!
Mud, sweat and coffeebreaks, since 2000
Laitoin bikepark-reissulle vähän jytkymmät renkaat alle, ja näillä voikin päästellä aika huolettomasti. Voi olla etten viitsi vaihtaa XC-renkaita takaisin ollenkaan. Lukkopolkimet ovat myös tehneet paluun parin flättipoljinvuoden jälkeen.
Päivitin myös jarrut. Alunperin oli Sram Level T ja nyt on Shimano Deore M6000 metallipaloilla. Älyttömästi paremmat, eivätkä vingu jatkuvasti kuten Sramit. Ja kuten kuvasta näkyy, litran pullo mahtuu ainakin tähän XL-kokoiseen runkoon. Jää vielä sentti pelivaraa ennen kuin pullo osuu iskariin.
^on komea strutsi. Joskus oli liipaisimella että samanlaisen laitan mutta toisin kävi.
-Usot sie jot myö uitiin?
Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously
Hieno Levo!
*** teamvelocycling.fi /nonamesport.com / fat-bike.fi ***
Plussaa jytkymmistä kumeista, ei maastopyörissä tarvi mitään xc sliksejä olla, ellei nyt ajele jatkuvasti jotain satojen kilsojen lenkkejä hiekkatiellä/asfaltilla![]()
Viimevuotinen Genesis Tarn 20
Sent from my iPad using Tapatalk
Hieno sähkömaasturi, jotenkin tulee eräs öljy yhtiö mieleen. Oliko tuossa käsisuojat jo uutena? näkee harvoin polkupyörissä.
Omaan Konaan tekisi kovasti mieli laittaa sähkösarja, mutta halvimmat jälkiasennus tuoteet 900€ niin ehkä jää haaveilun puolelle.
Lähetetty minun K7 laitteesta Tapatalkilla
Tällä mennään
Lähetetty minun LM-G710 laitteesta Tapatalkilla
Vähän vanhempaa kalustoa vaihteeksi, eli torista alkuviikosta bongaamani Tunturi. Muutamaa päivää myöhemmin pyörä on nyt ajokunnossa ja toimii hienosti. Rahaa on palanut kaikkiaan 90€ (miljoonalaatikosta otettujen osien hintaa ei toki lasketa) - mutta aavistan että rahanmeno ei todellakaan tule yheksään kymppiin jäämään
![]()
^Melko mintissä kunnossa ainakin näin kuvan mukaan.
Roscoet oli joka paikassa loppu niin mukaan tarttui Cube. Ainakin tähän mennessä olen ollut tyytyväinen
Lähetetty minun COL-L29 laitteesta Tapatalkilla
"Pysähdys on vauhdin surma" -Torstailenkillä kuultua
^todellakin laitoin
Mulla on muutenkin hyvä tunne tästä pyörästä. Kävin läpi kaikki potentiaaliset ongelmakohdat ja laite toimii kuin junan vessa vaikka osat eivät oo edes oman aikansa hipoa. Muovisella Canyonilla tai muilla "moderneilla" pyörilläni en oo nyt ajanut moneen päiväänRengastila takana on tosin harmittavaisen pieni 55 mm kumin ollessa ehdoton maksimi, mutta onneksi siihen asiaan löytyy kyllä tarvittaessa lääke
EDIT ehkä pyörä olis pitänyt laittaa Retro MTB -lankaan, semminkin kun tää on vielä projektivaiheessa
Laitan tohon vielä 11-34 Megarange-kasetin ja nauran paskaisesti kun 1x -henkilöt tulee pätemään säälittävillä n. 500 %:n välitysalueillaan
EDIT: jo 22-32-42 11-28 -kasetilla antaa 486% välitysalueen joka riittää kaupunkiajossa varsin hyvin. Maastoonhan (pl. helpot metsäpolut) tuolla laitteella on aivan turha lähteä.![]()
Kugelschreiber muokkasi tätä : 12.08.2019 at 07.39
Kannattaa muuten laittaa Jumbo Jimit vielä koska leveempi on nopeempi.
"Pysähdys on vauhdin surma" -Torstailenkillä kuultua
Kirjanmerkit