GarminHephaElectrobikeGiant
Sivu 47 / 74 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 37 45 46 47 48 49 57 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.381 - 1.410 / 2199

Aihe: Sähkömaastopyörä ehdotuksia

  1. #1381
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti J-ML Katso viesti
    Tehokkain moottori pitää olla. Ei tule pelkästään kuntoiluun vaan vähän niin kuin mp korvikkeeksi.
    Siis jäykkäperä ja vaatimus tehokkain moottori. Öö? Jos haluaa rätkän korviketta, niin täysjousto on se juttu. Itsellä myös tärkeää että moottorissa on potkua kun laittaa tehokkaimman moodin päälle. Toistaiseksi uusi Spessu Brosen Mag S-padalla on omiin jalkoihin tehokkaimman tuntuinen. Vanhat Boschit, vanhat Broset, Shimanon 8000 ja Yamahan PW-X olen kokeillut!!! Rocky Mountain kyllä kiinnostaa todella paljon ja saattaa 2019 Levo vaihtua siihen.
    Vai käsitinkö väärin ja tarkoitus on sähköavusteisella filolla korvata katumopo
    Tässä olisi kyllä myös ihan soivan oloinen peli, mutta koska saa ja miten on jos Boschin uusi järjestelmä on täysin suljettu 25 km/h nopeuden suhteen!
    http://www.e-fillari.fi/cannondale-moterra-2020/

  2. #1382
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Dille Vallaton Katso viesti
    Siis jäykkäperä ja vaatimus tehokkain moottori. Öö? Jos haluaa rätkän korviketta, niin täysjousto on se juttu. Itsellä myös tärkeää että moottorissa on potkua kun laittaa tehokkaimman moodin päälle. Toistaiseksi uusi Spessu Brosen Mag S-padalla on omiin jalkoihin tehokkaimman tuntuinen. Vanhat Boschit, vanhat Broset, Shimanon 8000 ja Yamahan PW-X olen kokeillut!!! Rocky Mountain kyllä kiinnostaa todella paljon ja saattaa 2019 Levo vaihtua siihen.
    Vai käsitinkö väärin ja tarkoitus on sähköavusteisella filolla korvata katumopo
    Tässä olisi kyllä myös ihan soivan oloinen peli, mutta koska saa ja miten on jos Boschin uusi järjestelmä on täysin suljettu 25 km/h nopeuden suhteen!
    http://www.e-fillari.fi/cannondale-moterra-2020/
    Ei nyt korvata , mutta aina halunnut että vehkeet liikkuu oli sitten mikä. Ostaa kerralla pelin niin ei tarvii sitten heti olla toista ostamassa. Varmaan vähän turhan kallus tuo. Ja metsäpolkuja tarkoitan ei mitään enduroa.

  3. #1383
    Liittynyt
    03/2011
    Paikkakunta
    savonlinna
    Viestit
    22
    Tuli hommattua tunturin emax itselle, nyt hakusessa toinen pyörä talouteen vaimolle/itselleni. Mitä mieltä kokeneemmat on sellaisesta ideasta että ostaisi pyörän jolla molemmat voi ajaa, vaimolla pituutta 164cm ja itselläni 183cm? Hakusessa siis täysjousto ja ensin naisen voi opettaa hiekkateille jonka jälkeen pikkuhiljaa maastoon. Kummallakaan ei juuri kokemusta maastossa ajamisesta, mutta itse sytyin siihen täysin tuollaisen pyörän hommattuani.

    Kaipaan siis mielipiteitä tuosta pyörän hankinnasta kahdelle melko erikokoiselle henkilölle ja myös mitä pyörää kannattaa katsella, budjetti pyörii max noin 3.5-4.5k€ hujakoilla.

    Täällä päin suomea ei ole mahdollista päästä juurikaan testaamaan kyseisiä pyöriä, niin kuulostellaan ensin täältä. Moottorina mielellään shimano e8000 tai yamaha.

    -Jarkko

  4. #1384
    Liittynyt
    08/2005
    Paikkakunta
    Espox
    Viestit
    993
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti jakemon Katso viesti
    Tuli hommattua tunturin emax itselle, nyt hakusessa toinen pyörä talouteen vaimolle/itselleni. Mitä mieltä kokeneemmat on sellaisesta ideasta että ostaisi pyörän jolla molemmat voi ajaa, vaimolla pituutta 164cm ja itselläni 183cm? Hakusessa siis täysjousto ja ensin naisen voi opettaa hiekkateille jonka jälkeen pikkuhiljaa maastoon. Kummallakaan ei juuri kokemusta maastossa ajamisesta, mutta itse sytyin siihen täysin tuollaisen pyörän hommattuani.

    Kaipaan siis mielipiteitä tuosta pyörän hankinnasta kahdelle melko erikokoiselle henkilölle ja myös mitä pyörää kannattaa katsella, budjetti pyörii max noin 3.5-4.5k€ hujakoilla.

    Täällä päin suomea ei ole mahdollista päästä juurikaan testaamaan kyseisiä pyöriä, niin kuulostellaan ensin täältä. Moottorina mielellään shimano e8000 tai yamaha.

    -Jarkko
    Kovin on vaikea noin eri kokoisille saada samaa pyörää sopimaan. Katsoin yhden valmistajan kokosuositukaia, niin 164cm on juuri M koon alarajalla ja S ylärajalla. Vastaavasti 183cmlle suositellaan XL. Kyllä mieluummin oikean kokoinen fillari kuin kompromissi.


    Sent from my iPad using Tapatalk
    Ride and Smile!

  5. #1385
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRa Katso viesti
    Kovin on vaikea noin eri kokoisille saada samaa pyörää sopimaan. Katsoin yhden valmistajan kokosuositukaia, niin 164cm on juuri M koon alarajalla ja S ylärajalla. Vastaavasti 183cmlle suositellaan XL. Kyllä mieluummin oikean kokoinen fillari kuin kompromissi.


    Sent from my iPad using Tapatalk
    Itselläni pituutta 176 ja puolisolla 169. Hänelle M-kokoinen pyöräni ei tuntunut sopivalta.
    Rungon korkeus oli liikaa, eli yksi lähtökohta voisi olla hankkia pyörä, jonka päällä puolisosi voi seistä ilman että haaroväli osuu runkoon.
    Hissitolpalla sitten säätö polkijan mukaan.

  6. #1386
    Eikös maaatossa toimi liian pienikin pyörä, joten kannattaisko mennä lyhyimmän mukaan?

  7. #1387
    Haloo ja hyvää päivää!!! 176/169 on vähän eri asia kuin 164/183. Tuohon väliin osuva on paska molemmille. Edes suunnilleen jommalle kummalle sopiva on kuitenkin toisella sysipaska. 164 S ja 183 L, tai jopa ehkä XL.

  8. #1388
    Liittynyt
    11/2017
    Viestit
    41
    Ainakin Emtb foorumilla nimimerkki Gary näyttäisi ajavan omasta tahdostaan 180senttisenä S-koon E-Sommettia.

  9. #1389
    Liittynyt
    08/2015
    Viestit
    322
    Meillä on kuskit 158/190 ja ajellaan samalla 19" fatilla ihan tyytyväisinä...
    Mutta eihän sitä toisen mieltymyksistä ja tarpeista osaa sanoa.

  10. #1390
    Täällä kun ei ole mitään yleistä tyhmien kysymysten ketjua, niin lainaillaan..

    Focus Jam 6.7 Plussassa eturengas ei pyöri ihan vapaasti/vinkuu, kun pyöräyttää rengasta nostaen samalla haarukasta.
    Onko kyseinen ongelma siis levyjarruista säädettävä asia? Sellainen kevyt hankaus.. En muista, että olisi "uutena" ollut, mutta nyt on.
    --

    Hauskaa hommaa kyllä tuo E-MTB touhu. Pitää vissiin ruveta varusteita ostelemaan, eilen laskettelin bikeparkissa.. Hulluja ratoja kyllä jotkut osaa laskea... Ei meinaa kengät pysyä polkimilla (polkimet vasta tulossa postissa), mut nähtävästi pitää ostaa jotku "ajokengätkin" flättipolkimille - mitkä?

  11. #1391
    Liittynyt
    06/2010
    Paikkakunta
    Pirkanmaa
    Viestit
    436
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti maustevoi Katso viesti

    Focus Jam 6.7 Plussassa eturengas ei pyöri ihan vapaasti/vinkuu, kun pyöräyttää rengasta nostaen samalla haarukasta.
    Onko kyseinen ongelma siis levyjarruista säädettävä asia? Sellainen kevyt hankaus.. En muista, että olisi "uutena" ollut, mutta nyt on.
    Jarrusatulan keskitys useimmiten auttaa tuohon vaivaan.
    Pyöräilyvideoita * Vuoden pyöräilyteko 2015 * www.velogi.com * www.youtube.com/velogi

  12. #1392
    Liittynyt
    05/2014
    Viestit
    1.068
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti maustevoi Katso viesti
    Täällä kun ei ole mitään ...

    Hauskaa hommaa kyllä tuo E-MTB touhu. Pitää vissiin ruveta varusteita ostelemaan, eilen laskettelin bikeparkissa.. Hulluja ratoja kyllä jotkut osaa laskea... Ei meinaa kengät pysyä polkimilla (polkimet vasta tulossa postissa), mut nähtävästi pitää ostaa jotku "ajokengätkin" flättipolkimille - mitkä?
    Ilman polkimia saattaa käydä kuten pikkuoravan "aroille paikoille" ja näkökin on vaarassa
    epäasiallinen maastopyöräilijä

  13. #1393
    Ekaa kertaa asentelin Focus T. E.C packin. Onko tosiaan näin että ei ole lukitusmahdollisuutta siihen? Sehän varastetaan hetkessä, noh, pitää vissiin matkassa kuljetella. Menneekö kotivakuutukseen akun varastaminen, jos ei ole akku lukittu?

  14. #1394
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Velogi Katso viesti
    Jarrusatulan keskitys useimmiten auttaa tuohon vaivaan.
    No niin tuli painettua jarrua, kun oli koko tuo koko jarrusatula erillään ja yhteenhän ne palat loksahti.. Mitenhän ne saa auki.. Levyjarrusta tuo laahaus kuuluu, koska ei äännä ilman jarruja..

  15. #1395
    Liittynyt
    07/2017
    Paikkakunta
    HEL
    Viestit
    2.488
    Sentään oli palat välissä niin ei männät pullahtaneet lattialle..

    Varovasti jotain kapeaa palojen väliin ja vääntäen. Jos ei liiku, voi auttaa avata ilmausruuvia - mutta katso ensin ilmausohjeet netistä jos ei ole tuttua. Esim. kahvan asento niin, että ilmausruuvi on ylimpänä. Ja jarrujen ilmaus sitten todnäk edessä muutenkin jos ruuvia aukaisee.

  16. #1396
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti hphuhtin Katso viesti
    Sentään oli palat välissä niin ei männät pullahtaneet lattialle..

    Varovasti jotain kapeaa palojen väliin ja vääntäen. Jos ei liiku, voi auttaa avata ilmausruuvia - mutta katso ensin ilmausohjeet netistä jos ei ole tuttua. Esim. kahvan asento niin, että ilmausruuvi on ylimpänä. Ja jarrujen ilmaus sitten todnäk edessä muutenkin jos ruuvia aukaisee.
    Jotain nesteitä tuolta ainakin tihkuu, pitääkö niitäkin sitten jossain käydä lisäilemässä vai saako tuosta kasattua jarrun laittamalla osat takaisin paikoilleen, vai pitääkö jotain temppuja tehdä..?
    Juu, ihan uusia hommia, jos sais nuo eturarrut edes toimimaan tänään... Menipä taas.

    Häiritsee myös se, että laahaamista en saa loppumaan, ainakaan ns. pikasäädöllä.

    EDIT: Koska osatietoisuuttakaan ei sinällään ole, niin jos joku osaa linkata jonkun videon, missä opastetaan miten saan tuon jarrun taas peliin, niin otan mielelläni vastaan. Nyt se siis on tunnoton, eli ilmaako siellä sitten lienee vai mitä. Tuli turhaan niitä kaiken maailman ruuvejakin aukoiltua jarrusatulasta, jos olisi jostain löysäämällä ne palat toisistaan levenneet.. Jostakin tihkui vähän nestettäkin.
    Mitähän osia ja aineita tarvitsen ja mitä pitäisi tehdä, että sain tuon etujarrun pelaamaan.
    Harmittaa lähinnä, että uusi pyörä laahaa levyistä.

    Sama kait se on viedä huoltoon sitten, ei ole nyt tuossa jarrussa tuntumaa eikä jarrupalat liiku enää. Tuli jotain nestettä jarrusatulan jostakin välistä vähän pihalle, ei paljoa mutta vähän kädet sotkeentui. Sellasta kirkasta.. Nooh katsellaan Googlea vielä, mutta maanantaina huoltoon sitten viimeistään =). 150km ajettu ja ylipäätään se, että laahaa edes vähän yllättää kyllä.

  17. #1397
    Liittynyt
    07/2017
    Paikkakunta
    HEL
    Viestit
    2.488
    Sanoin, että katso ohjeet ensin ennenkuin aukaiset, tsktsk En nyt ehdi ohjeita guuglailemaan koska olen liikkeellä. Löytyy helposti ja helposti korjattavalta tuo vielä kuulostaa. ”Bleed shimano disc brakes” tms. googleen,

  18. #1398
    Liittynyt
    05/2009
    Viestit
    2.395
    Tyhmä kysymys täältäkin. Suurin osa sähköfillareista näyttäis painavan 20-24kg tms. Kuitenkin moottori+akku+hilppeet ovat n. 6kg. Onko rungot valurautaa vai mistä tulee lisää kiloja? Itse kun on tottunut, että 10kg luomu on painava hiukka ihmettelen noita kiloja..

  19. #1399
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    itähelsinki
    Viestit
    7.705
    ^Tästä oli jo aiemmin keskustelua. Sähkäreiden rungot ovat järeämpiä kuin normifillarissa. Ja ei noi 160-180 -milliä molemmistä päistä joustavat mitään kymmenen kilon vehkeitä ole.

  20. #1400
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    itähelsinki
    Viestit
    7.705
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti maustevoi Katso viesti
    Jotain nesteitä tuolta ainakin tihkuu, pitääkö niitäkin sitten jossain käydä lisäilemässä vai saako tuosta kasattua jarrun laittamalla osat takaisin paikoilleen, vai pitääkö jotain temppuja tehdä..?
    Joo-o, vitosen suutari ja kympin vahinko

    Kyllä tuosta kalun saa, mutta jos sulla on olleet palat kiinni, ne pitää puhdistaa nyt öljystä ja mahdollisesti polttaa vielä päälle. Lisäksi jarrut pitää ilmata ja mahdollisesti lisätä öljyä.

    Mutta jos nyt olet tässä pisteessä, voi olla fiksuinta viedä liikkeeseen.

    Vastaisuuden varalle: jos palat laahaa, niin älä irrota mitään. Löysää hieman niitä pultteja, jotka pitävät jarrusatulan kiinni pyörässä. Sen verran, että satula pääsee liikkumaan sivusuunnassa, kun sormin kokeilee. Paina jarru kevyesti pohjaan, jolloin satula keskittää itsensä ja kiristä pultit. Mutta tämä metodi edellyttää, että jarrussa on palat paikoillaan ja se jarrulevy välissä, eli kiekko kiinni.

  21. #1401
    Liittynyt
    08/2005
    Paikkakunta
    Espox
    Viestit
    993
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti maustevoi Katso viesti
    Jotain nesteitä tuolta ainakin tihkuu, pitääkö niitäkin sitten jossain käydä lisäilemässä vai saako tuosta kasattua jarrun laittamalla osat takaisin paikoilleen, vai pitääkö jotain temppuja tehdä..?
    Juu, ihan uusia hommia, jos sais nuo eturarrut edes toimimaan tänään... Menipä taas.

    Häiritsee myös se, että laahaamista en saa loppumaan, ainakaan ns. pikasäädöllä.

    EDIT: Koska osatietoisuuttakaan ei sinällään ole, niin jos joku osaa linkata jonkun videon, missä opastetaan miten saan tuon jarrun taas peliin, niin otan mielelläni vastaan. Nyt se siis on tunnoton, eli ilmaako siellä sitten lienee vai mitä. Tuli turhaan niitä kaiken maailman ruuvejakin aukoiltua jarrusatulasta, jos olisi jostain löysäämällä ne palat toisistaan levenneet.. Jostakin tihkui vähän nestettäkin.
    Mitähän osia ja aineita tarvitsen ja mitä pitäisi tehdä, että sain tuon etujarrun pelaamaan.
    Harmittaa lähinnä, että uusi pyörä laahaa levyistä.

    Sama kait se on viedä huoltoon sitten, ei ole nyt tuossa jarrussa tuntumaa eikä jarrupalat liiku enää. Tuli jotain nestettä jarrusatulan jostakin välistä vähän pihalle, ei paljoa mutta vähän kädet sotkeentui. Sellasta kirkasta.. Nooh katsellaan Googlea vielä, mutta maanantaina huoltoon sitten viimeistään =). 150km ajettu ja ylipäätään se, että laahaa edes vähän yllättää kyllä.
    Toveri MRe jo sinua neuvoikin. Tuo jarrujen ilmaus on yksi hankalammista (ja v-mäisistä) asioista fillarin kanssa, mutta ohjeiden avulla täysin tehtävissä. Tarvittava ilmaussarja ja nesteet ei paljoa maksa ja kandee samalla hommata uudet palat, ovat sitten varalla ainakin. Jos tuosta selviät, sit selviät about kaikesta muustakin


    Sent from my iPad using Tapatalk
    Ride and Smile!

  22. #1402
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRe Katso viesti
    Joo-o, vitosen suutari ja kympin vahinko

    Kyllä tuosta kalun saa, mutta jos sulla on olleet palat kiinni, ne pitää puhdistaa nyt öljystä ja mahdollisesti polttaa vielä päälle. Lisäksi jarrut pitää ilmata ja mahdollisesti lisätä öljyä.

    Mutta jos nyt olet tässä pisteessä, voi olla fiksuinta viedä liikkeeseen.

    Vastaisuuden varalle: jos palat laahaa, niin älä irrota mitään. Löysää hieman niitä pultteja, jotka pitävät jarrusatulan kiinni pyörässä. Sen verran, että satula pääsee liikkumaan sivusuunnassa, kun sormin kokeilee. Paina jarru kevyesti pohjaan, jolloin satula keskittää itsensä ja kiristä pultit. Mutta tämä metodi edellyttää, että jarrussa on palat paikoillaan ja se jarrulevy välissä, eli kiekko kiinni.
    Itseasiassa teinkin pari kertaa ns. "oikein" tuon, mutta silti laahasi jotenkin levyä tuon tempun jälkeen ja yrittäessä paikantaa syytä, tuli tehtyä peruuttamattomia virheitä. En vieläkään oikein keksi, että kun ei tuolleen "peruskeskittämällä" loppunu se hento hankausääni, että miten sen olisin saanut loppumaan.. Sitten menin räpeltämään vähän ruuveja, että onko täällä joku löysällä vai mikä ja löysäilin vääristä kohden ..
    Oikeastaan tuokaan ei harmittaisi, jos olisin keksinyt miten laahauksen saisin loppumaan.

    Noh, pitää kai ne vehkeet ostella ilmaukseen, mutta taidan viedä liikkeeseen nyt koska en keksinyt syytä laahaukselle.. Ärsyttävä ääni.

  23. #1403
    Liittynyt
    07/2017
    Paikkakunta
    HEL
    Viestit
    2.488
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRa Katso viesti
    Toveri MRe jo sinua neuvoikin. Tuo jarrujen ilmaus on yksi hankalammista (ja v-mäisistä) asioista fillarin kanssa, mutta ohjeiden avulla täysin tehtävissä.
    Ei ole kyllä mun mielestä ilmaus vaikeimmasta päästä, ainakin Shimanon mtb-jarruissa pitäisin jopa helppona. Neljä eri Shimanomallia löytyy tallista ja niistä kokemusta. Ennen mä ilmausta teen kuin pressfit-keskiölaakeria vaihdan tai iskareita huollan ja kiekkojen rihtaus ja napojen huoltokin on vielä todo-listalla opetella. Jos nämä on helpompia niin ehkä pitää pistää pyörähuolto pystyyn..

  24. #1404
    Liittynyt
    05/2016
    Paikkakunta
    Ylöjärvi
    Viestit
    1.125
    Ikinä en oo saanu levyjarrua keskitettyä kahvasta painamalla siten etteikö vähän aina laahais. Lopullinen hienosäätö täytyy tehdä löysäämällä vain toista pulttia kerrallaan ja kääntämällä jarrusatulaa käsin oikeaan suuntaan.

  25. #1405
    Liittynyt
    07/2017
    Paikkakunta
    HEL
    Viestit
    2.488
    Itse taas en muulla tavalla ole tehnytkään. Olen joskus pysäyttänyt juniorin tien päällä että ”keskitetäänpäs tuo kun hinkkaa” ja minuutissa parissa valmis hinkkaamattomaksi.

    Tavarapyörän 203mm jarrulevy 20” kiekossa on vaatinut vähän enemmän säätöä kun pitää olla todella tarkasti kohdallaan, mutta en silti pitäisi vaikeana. Vaikka käsin sitten joutuisi säätämään on kuitenkin paljon hankalampiakin asioita pyörän huollossa. Valitettavasti

  26. #1406
    Liittynyt
    08/2005
    Paikkakunta
    Espox
    Viestit
    993
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti hphuhtin Katso viesti
    Ei ole kyllä mun mielestä ilmaus vaikeimmasta päästä, ainakin Shimanon mtb-jarruissa pitäisin jopa helppona. Neljä eri Shimanomallia löytyy tallista ja niistä kokemusta. Ennen mä ilmausta teen kuin pressfit-keskiölaakeria vaihdan tai iskareita huollan ja kiekkojen rihtaus ja napojen huoltokin on vielä todo-listalla opetella. Jos nämä on helpompia niin ehkä pitää pistää pyörähuolto pystyyn..
    OT jatkuu.... No joo, jos osaa niin kaikki on helppoja. Ikävät muistot on Sram/Avid jarrujen ilmauksesta jossa DOT 5 neste josta mm pitää poistaa ilmakuplat kun se on ruiskussa. Kyl Pressfit hoituu helpostikin oikeilla työkaluilla ja kiekkoja oon kasannu sekä rihdannu. Meidän pitää pistää yhdeasä tuo pyörähuolto pystyyn, vielä kun löytyy kolmas joka tekee iskarit niin sitten on tiimi kasassa


    Sent from my iPad using Tapatalk
    Ride and Smile!

  27. #1407
    Liittynyt
    07/2017
    Paikkakunta
    HEL
    Viestit
    2.488
    SRAM kyllä vaikuttaa vaikeammalta, johtuukohan Shimanon patenteista(?). Katsotaan kun tulee eteen, Rivalit on nyt yhdessä pyörässä

    Jotta ei olisi OT, niin tässä olisi sähköläski 2200€ kun huomioi S-bonuksen https://www.prisma.fi/fi/prisma/tunt...punainen-musta

    Luulin, että Tunturi tekee vain emaxia, mutta näköjään on halvempikin versio. Tai eihän tuo mitään Tunturin suunnittelemaa liene tämäkään.

  28. #1408
    Bike-Discountissa taas tänään -10% Cubeista. Tuli muuten mieleen onko tuossa vanhassa Boschissa Cx muita huonoja puolia kuin "ryntäilevä" ja sitten se toisen puolen laakeri missä se suoja. Onko siis ongelma tuo moottori ? Cube SL lähtisi nyt 2699€.

  29. #1409
    Liittynyt
    07/2017
    Paikkakunta
    HEL
    Viestit
    2.488

    Sähkömaastopyörä ehdotuksia

    Ei se CX ”ryntäile” kuin ehkä turbolla, jolloin toivookin äkäistä lähtöä ja maastoajossa mennään emtb-moodissa tai kevyemmin. Laakerin suojus eturattaan takana vaatii säännöllistä uudelleenrasvausta pysyäkseen suojassa.

    On ollut tarkoituksena kokeilla laakerille MudStopin suojaa, pitäisikin tilata (https://velolab.be/produit/mudstop/). Näyttäisi noin kuvan perusteella olevan paljon paremmin suojaava kuin se perussuoja, joka toki sekin on parempi kuin ei mitään (kuten ilmeisesti vähän enemmän vanhemmat moottorit tuli - niihinkin voi jälkikäteen laittaa).

  30. #1410
    Ilmeisesti Shimanon E8000 ei olisi mitään tuollaisia ongelmia? Siis tarkoitan tuota rasvausjuttua. Uusi Bosch kiinnostaisi juuri että tuo ongelma todennäköisesti korjattu kokonaan.

Samanlaisia aiheita

  1. Sähkömaastopyörä CFS:ää sairastavalle
    By immudium in forum Sähköavusteiset pyörät
    Vastaukset: 13
    Viimeinen viesti: 04.12.2017, 13.09
  2. Tytölle kunnon maasturi - ehdotuksia?
    By FatLady in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 18
    Viimeinen viesti: 19.04.2016, 21.37
  3. Ehdotuksia talvitreenaukseen
    By fillari-isi in forum Kuntoilu ja ajotekniikka
    Vastaukset: 51
    Viimeinen viesti: 13.02.2015, 23.30

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •