2 kpl 300 W aurinkokennoja. Hinta yhteensä 182 dollaria kotiin kannettuna.
2 kpl 300 W aurinkokennoja. Hinta yhteensä 182 dollaria kotiin kannettuna.
Huomenissa, kunhan saan tuon lastaviritelmän pois sormesta,
voisi koeajella pojalta perittyä maantiesinkulaa säätöjen hakemiseksi.
Työkalujen käyttöön saattaa tarvita vielä vähän apukäsiä, ettei käy,
kuten viimeksi (tosin töissä).
"The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-
Maasturi vai CC mukaan lyhyelle mökkivisiitille
Vajaa kaksi viikkoa omaishoitajuudesta vapaata Alkaen 29/7 klo 14,30 kun invataksi tulee. Lähtisikö etelään vai pohjoiseen? Saimaankierto helppo mutta jos Kitee/Iisalmi/Oulu/Rovaniemi ja joka paikassa pitäis ainakin yksi eli kaksi yötä olla niin linjabiiliä ja junaa tarviin.
I väntan på ännu dåligare tidet
Pitäiskö tuo cyclocross (CaadX) päivittää graveliksi? Päivityksellä saisi hieman reilumman rengastilan, pikkasen sopivamman geon ja valinnoista riippuen alun tilalle mahdollisesti kuiturungon. Vaakakupissa on sitten budjettikysymykset. Vanhaa ei oikein päivittämällä saa parannettua.
Shimano Ultegra, oikea virvelitehtaan laite.
![]()
Tuliskohan tuolla joku lämpöhalvaus jos päivällä kävisi muutaman kympin rauhallisesti ajelemassa?
Lähtiskös sittenkin hommiin maantaina, kun kuuluu olevan joku kylmä kurittaja tulossa Suomeen.
Jaksaisko lähteä lenkille nyt kun mökiltä kotiuduttu? Tulis kokeiltua tuo nilkkakin.
Pitäisiköhän päivittää kiekot pyörään, jota ei kuriiri ole vielä edes toimittanut ja jolla en ole siis metriäkään ajanut.
On tämä kamala tauti.
Rule #1: Obey The Rules
Pistäisikö makkaraa grilliin ja ottaisiko oluet.
Pitäiskö keksiä uusia harrastuksia.
intense myntin ja tilaile G15 tai saturn14??
Dude ja pickenflick myyntiin ja jotain uutta tilalle![]()
Täälläkin "kaverin puolesta" kyselen![]()
L- koko on picsu. Vielä tosin vahvasti harkinta-asteella myynti, sen verran kiva pyörä on ajella. Sitä vaan jotenkin niin rauhaton sielu , että vaihtelua kaipaa. Vaan paraneeko vaihtamalla...
Pitääkö tässä alkaa kohta taloa lämmittämään ja vaihtaa kesäpeittokin paksumpaan, kun on niin haaleaa...
*
La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet, Amelie
Pitäisikö jaksaa kiristää toi takanavan klappaava akselisovitin vielä vai ajelisiko sillä kotiin ja siellä sitten? Joskus...
Oli kyllä justiinsa vaparihuollossa kiekko ja luottomekaanikko tietää tyyppivian, että pitää kiristää lukitteella. Mutta jospa joku kesäapina teki tuon huollon?
Ajelisko huomenna poimimaan vv-ruutuja Porkkalanniemeltä, Lepsämän tuolta puolen vai Otalammen ympäristöstä? Työlästä kaikki ja tylsää siirtymää itse asian pariin, mut minkäs teet.
Pitäisiköhän yrittää venytellä selkää, vaihtaa satulaa jne vai ostaa suosiolla fillari, jossa on korkeampi ajoasento? Tuntuu ristiselkää ja vasenta pakaraa/reittää alkavan miedosti juilia tuossa tunnin ajon jälkeen.
Rouvalla olisi työmatka Ranskaan syyslomaviikolla.
Pitkä vkl Pariisissa ei vaikuta pahalta vaihtoehdolta
tuohon aikaan vuodesta.
"The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-
Harkitsin lenkillelähtöä, mutta nyt sitten harkinnassa saunaan meno. Harkinnan mukaan vielä siihen yksi tai kaksi hol(t)itonta karhua.
Josko sitä eläviin kuviin pitkästä aikaa? Isän kanssa kuulennolle Apollo 11:n matkassa. Voisi vihdoin testata tuon Heinolan kinolankin.
*
La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet, Amelie
Harkitsin Miljoonasateen levyn ostamista sen "Kalastaja"-kappaleen takia. Saisi autossa kunnolla kuunnella...no, mä en pysty sitä kuivin silmin kuuntelemaan että ehkä sitten ei autossa kannata kuunnella, tässä koneella vaan.
Siellä w-clubilla mua on nyt niin verisesti loukattu, mietin miten mä sen sinne laitan. Jotain on ihan pakko sanoa...mä mitään anteeksi pyytele, oon lähdössä sieltä vuoden sisällä, aattelin että laitan topicin "My Journey here - is about to end" ja sitten sinne mun parhaita kuviani, että siinä on teille...uskoisin että kuvien välissä oleva viesti menee perille.
Hups, väärä topic.
pätkä muokkasi tätä : 22.08.2019 at 07.34
odottelisko mahdollisia syksyn alennusmyyntejä vai tuleekohan moisia brittiliikkeisiin(tartybikes) ollenkaan..
Joo, puolisen tuntia w-clubin rangaistusta vielä jäljellä. Ja tuumailin että kyllä mä sinne perustan oman parhaat-kuvat-topicin, vain ja ainoastaan omaa erinomaisuuttaniaatellen. Tulee semmoinen kuvakimara 10kk ajan ettei tosikaan ja varmana ei tykätä ( kun tolla on tommosia).
( on siellä pari muutakin jotka on perustaneet topicin jotain "mun nuket" tjsp niin liityn joukkoon)
edit. no ei ole mitään puolisen tuntia vaan 8 tuntia vielä - oletin että 22. päivä alkaa nyt mutta se onkin aamukasilta. No sitä suuremmalla syyllä ^
Kirjanmerkit