ElectrobikeGarminGiant
Sivu 123 / 195 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23 73 113 121 122 123 124 125 133 173 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.661 - 3.690 / 5850

Aihe: Mikä se tänään sut hyvälle tuulelle sai?

Tytär pääsi Helsingin Yliopistoon opiskelemaan. Nähden menneisyyteen tää oli niin loistava juttu, että kaikki omat "saavutukset" on naurettavan toissijaisia. On se oman jälkikasvun onnistuminen mahtavaa.
    Sika joka ei pyöräile on vain pelkkä sika

Booking.com. Mainiota tuo kun katsoo minkä tahansa majoituksen mistä tahansa ja millä kalenterin kohdalla tahansa niin aina on "vain 1 huone jäljellä, toimi nopeasti".

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    ...Lisäksi jos "makuutat" ...
    Eiks Private Window estä tuollaisen keplottelun?

Hassua on se, että usein siellä majapaikassa ei muita olekaan.

Loma. Pienen huolen varjon tekee se, että lento on ylibuukattu ja saa jännittää kyytiin mahtumista. Mutta sitä se ei muuta, että loma!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Booking.com. Mainiota tuo kun katsoo minkä tahansa majoituksen mistä tahansa ja millä kalenterin kohdalla tahansa niin aina on "vain 1 huone jäljellä, toimi nopeasti".
    Voi pitää paikkaansa. Mutta oikea ilmaisu olisi "vain 1 huone Booking.com:in kiintiöstä jäljellä, toimi nopeasti".
    Booking ei itse vuokraa yhtään mitään, vain sille varattua kiintiötä majoituspaikoista. Huoneita voi olla vaikka 100 vapaana.

Anopin hautajaisissa otetut porukkaselfiet. Ilman anoppia.

tempokisu Guest
    ^^ no, toivottavasti ei käy kuten minulle, pääsin yliopistoon opiskelemaan mutta parempi jos en olisi päässy.....

Mutta tosi kiva, olen onnistunu " to spread lamprey loving" ja nahkiaistietoutta w-clubilla(kin). Moni siellä ei tiennyt ennestään nahkiaisisita yhtään mitään, että semmoisia edes on. Mä olen tehny tärkeetä työtä

heh....pitääkö lomalla aina mennä jonnekin, eikö voi vaan "olla tässä".

Jopotuinen Guest
    Hotellit itse hallinnoivat ilmoitettujen huoneiden määrää ja hinnoittelua Booking sovelluksen kautta. Booking ja muut ottavat tästä hyvästä 15% provikan välistä tekemättä vain yhtään mitään.

Kävin tänään ajamassa Nuuksiossa ekaa kertaa alamäkeä. Kivaa oli. Mukavaa porukkaakin siellä oli.

Remontti on lopputarkastusvaiheessa, näyttää ja tuntuu hyvältä. Pikku viilauksia tietty, mutta ei mitään maata kaatavaa😀

"Hotellit itse hallinnoivat ilmoitettujen huoneiden määrää ja hinnoittelua Booking sovelluksen kautta. Booking ja muut ottavat tästä hyvästä 15% provikan välistä tekemättä vain yhtään mitään."

^ Huomannut jo reilun vuoden, että hotellien nettisivuilta suoraan saa paremman hinnan kun bookingeista tms. diilereiltä. Ovat oppineet kantapään kautta. Toki pienemmille paikoille, joilla ei ole omaa varaussysteemiä, nuo ovat hyviä.

On-topic: Kotkan seutu. Käppäily vaimon kanssa Valkmusan kansallispuistossa ja Sapokan upea puisto. Hienoja paikkoja.

^juu, meillekin on muutamassa pienemmässä (hiihtokeskus)hotellissa sanottu että "seuraavalla kerralla otat yhteyttä suoraan".

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

jäsen tommi2 "lifestyleblogin" vilkaisu ​viihdyttävästi geezer tarinoi...

Jopotuinen Guest
    Seurasin kirjosiepon rohkeuden keruuta ensipyrähdykseen pöntön oviaukolla.
    Ja onnistuihan se lopulta, hienosti meni
    Sisaret jäivät vielä purkkiin vikisemään

Huhtikuun lopulla kauden ekalla Vanajanselän kierrolla (102,7 km) tuli päätettyä yksimielisesti, etten tee enää näin pitkiä VK2-lenkkejä, kun tuo sydän ei jaksa pitää sykettä korkealla ja verenkierron aktiivisena. Silloin tilttasi jo ennen Uskilan mutkaa St307 syketaso pysyvästi alle 80 % maksimista, joka oli yllättävää (tosin tuolloin tuuli idästä ja itse suuntasin itään päin).

Tänään sitten sunnuntaina, pitkän lenkin päivänä, oli niin suotuisa (vähätuulinen ja aurinkoinen) kokeilemaan rimpuilua kovilla tehoilla ja se kannatti: Keskari yli 31 km/h, joka keski-ikäiselle on hyvä. 31-vuotiaana tuo ei nappaisi some-huomiota.

Todettakoon syketason 80 % alitus tapahtui jo Parolassa Kt57; vauhdin hiipuminen alle kolmeenkymppiin Iittalassa, jossa alkaa St130:llä pitkä ylämäkiosuus aina Jutikkalaan asti (Valkeakosken korkeimman kohdan, Tunturivuoren 150 m rinteen alimpia kerrostumia).

No, Royal-pyöräily on sitten ensi sunnuntaina; nähtäväksi jää, pääseekö 35 km/h-ryhmän pelotooni karkaamaan ennen Messilän nousua. Aika todennäköisesti näin voi käydä, mikäli vetäjät pitävät ko. nopeutta. Viime vuonna 33,77 km/h oli keskinopeus 35-ryhmässä pysyen messissä Messilän megamäessäkin ja sieltä maaliin asti.
    | PKK |
    Irma eksytti seuraajat, lenkillä laite näytti isoja lukuja. (11)

tempokisu Guest
    Äitee on jo paljon paremmassa kunnossa, pystyi jo tekeen kävelylenkin ja minä olen onnistunu säästämään rahaa.

( äiteellä pyöräilyonnettomuus, ja minun palkka ensi kuussa kun nämä menee viiveellä...tulee olemaan todella pieni niin hyvä että sai säästöön jotain...)

^ teillä keskari on mun maksimi, alamäessä myötätuuleen....

Jäniskevennys soratielenkillä.

^Itse kerran Royalin läpiajaneena varmaan menisin just siihen Messilän mäkeen katsomaan.

10 vuorokauden sääennuste. Yhtään yli 20 asteen päivää ei näy. Maanantaille on jotain sadetta, muuten ei sitäkään. Eli miellyttävän viileää mutta poutaista luvassa pääosin koko ennustejaksolle, erinomaista ulkoilu- ja pyöräilysäätä siis. Toivottavasti toteutuu ja jatkuisi vielä ensi viikon jälkeenkin, kun pääsen lomalle. Viime kesän kidutukseen verrattuna tämä on kyllä todellista luksusta.
    -

tempokisu Guest
    ^ joo nyt on sopivat lämpötilat, mutta kuten aiemminkin olen toivonut, tyyntä kiitos.

Työ kai se lähinnä on mikä täällä pitelee. Jonkin verran pohjoisempaa olen tullut ja voisin mennä vielä kauemmas, jos muuttamaan alkaisin ja tekemistä löytyisi. Helteistä ei varmaan kokonaan sillä eroon pääse, mutta kuraisista talvista ehkä.
    -

Jopotuinen Guest
    Kympin uutisten SAAB

" Meillä on autot, joissa on paljon hevosvoimia, eivätkä ne pysty ajamaan samalla tavalla kuin normaalit autot, mies sanoo tulkin välityksellä."

Jess, jaksoin pelotonin kyydissä Messilän mäen alkuhetkille asti.
    Aiempina vuosina pystyin haastamaan muita royalisteja tiukassa mäkinousussa, mutta ei tänä vuonna.
    Tilastojen mukaan mun parhaat pyöräilyvuodet nopeuksien suhteen olivat 2015 ja 2016, viisi kuudesta kaikkein kovimmista keskinopeuksista osui noihin kahteen vuoteen. Royal 2019 oli yhdeksänneksitoista nopein suorite.

Kiva huomata, kuinka 35-ryhmä Royalissa osaa välttää pakkautumista ylämäkinousuissa, kun taas keväällä Giron 32-ryhmässä mäkeennousu synnytti aina jotain viisi pyöräilijää rinnalle ja kun ne peijoonit vielä ottaa nousun putkelta, heiluvia satulaputkia on sitten molemmin puolen omaa kakspyörää. Aina saa pelätä äkillistä kasan syntymistä.
    Ymmärtäisin tuon ikävän pakkautumisilmiön, mikäli tapahtumassa ei olisi vetäjiä tai sitten ihan viimeisellä 10 kilometrillä.

Royal-pyöräilyn vähäinen osanottajamäärä kummastuttaa, vaikka on yksi parhaita kuntopyöräilytapahtumia Suomessa järjestelyiltään ja yleishengeltään.

YouTubessa on video lähdöstä - etsikää ja löytäkää itsenne, jos olitte varustaneet pahviplanketin ohjaustankoon sunnuntaina Lahdessa.
    | PKK |
    Irma eksytti seuraajat, lenkillä laite näytti isoja lukuja. (11)

Työmatka-autoilijan juhlaviikot on nyt menossa! Ihanaa ajaa työmatkaa tänne perseläpeen niin kovaa kuin uskaltaa! Hieno meininki että kaikki on lomalla samaan aikaan! Paitsi VesaP!

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hartsa69 Katso viesti
    " Meillä on autot, joissa on paljon hevosvoimia, eivätkä ne pysty ajamaan samalla tavalla kuin normaalit autot, mies sanoo tulkin välityksellä."

^ tämä koski siis nimenomaan Ferrareita mun käsittääkseni kuitenkin kuski niitä(kin) autoja ajaa...

Mutta reipas, siis tosireipas aamulenkki. Koko Säijän osuuden sai kepeesti päästellä 30+km/h ja viimeiset kaksi kilsaa pyörätielläkin

Kyllä tuo puntarilla käynti hymyilyttää. 15kg tippunut ja alaspäin jatketaan. Varsinkin kun pyöräilyn myötä on löytynyt kavereita jotka jaksaa tsempata niinä huonoina päivinä.

Lähetetty minun Nokia 8.1 laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti GeeDee Katso viesti
    Kyllä tuo puntarilla käynti hymyilyttää. 15kg tippunut ja alaspäin jatketaan. Varsinkin kun pyöräilyn myötä on löytynyt kavereita jotka jaksaa tsempata niinä huonoina päivinä.

Lähetetty minun Nokia 8.1 laitteesta Tapatalkilla
    Hienoa!

tempokisu Guest
    ..joo tsemiä, kaikki ei voi tiputtaa painostaan 15kg....tai voi mutta sitten meitsi olisi 34kg, ei kiitos enää sitä paino- ja olotilaa.

Mutta remonttilappu oli poistunut rappukäytävän ilmoitustaululta! Toinenkin hyvä uutinen, sain sen käsityksen että jatkossa pankin tunnusluku tulee tekstiviestitse ( onko sitten pelkästään, vai lisävahvistus tunnuslukulistaan...), joten se sopisi erittäin hyvin eikä tarvisi ostaa erikseen jotain älypuhelinta.

tempokisu Guest
    kiva, oli aamulla ihan tyyntä ja sain vihdoinkin nukkeitten "kututalkoot"-projektin kuvattua. Tosin tämä oli toinen yritys, mutta johtuen tyynestä säästä nämä kuvat onnistui paremmin. Aina helpottaa kun saa jonkun työlään projektin kuvattua.

Mietin tässä sitäkin että ilman nahkiaisia ja kala-innostusta olisin varmaan satakunta nukkea ja projekteja "köyhempi" ja koko harrastus olisi kuihtumassa, kuten minäkin. On tullut iloa ja inspiraatioita, sekä tavoitteita joiden takia jaksaa

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •