onneksi täälläpäin ei taida sellaisia mäkiä löytyä
toivottavasti jarrut vielä parantuvat tuosta vaikka paljon huonoa niistä on tullut luettua.
Kiitti vinkistä teipeistä katselin jo jos varusteita pitäisi tilata, venttiilit huomasin.. olen jo pidemmän aikaa meinannut litkuttaa toisenkin pyörän mutten vaan ole jaksanut enkä ole ihan vielä varma onko tarpeellista (olen lukenut pljon palstoja)
Pitää katsoa miten keula toimii kunhan pääsee kunnolla kokeilemaan, mulla toki 10kg enemmän joten ehkä passeli (toivottavasti kun ei ole aiempaa kokemusta keulojen ”virittämisestä”), ei ole aiempaa kokemusta muista kuin 100mm foxin xc-keuloista ja niihin en ole muuta tehnyt kuin säädellyt paineet jne en edes huollattanut, lähinnä maantietä tullut ajettua aikaisemmin (maantiepyörällä) mutta jotenkin se ei enää kiinnosta ja pelko maantiellä kasvanut (muu liikenne).
Paikallinen ”tuttu” kuoli viime talvena työmatkalla joka vielä lisäsi pelkoa ajaa tienlaidalla.. no se siitä kiva pyörä tuntuu tämä kuitenkin olevan
Sent from iPhone with Tapatalk

onneksi täälläpäin ei taida sellaisia mäkiä löytyä
toivottavasti jarrut vielä parantuvat tuosta vaikka paljon huonoa niistä on tullut luettua.
Lainaa viestiä vastauksessa
Kirjanmerkit