Ohessa summaus juuri äsken lähettämästäni kirjelmästä Polarin tukeen koskien H10 sykevyön paristoa.
Onko muilla vastaavia kokemuksia?
---
Polar H10 pariston kesto tai siis milloin Vantage on kertonut H10 pariston varauksen olevan heikko
1.11.2018-3.4.2019 / 180h liikuntaa
3.4-6.6.2019 / 120h liikuntaa
6-14.6.2019 / 20h liikuntaa
Käytössä duracell paristot, Nokia9 (Andrdoid9).
Olen tehnyt seuraavat operaatiot
- Irrotan H10 anturin toisen nepparin sykepannasta aina
- Resetoinut Vantage V:n sen valikosta löytyvällä vaihtoehdolla
- Pessyt sykevyötä käsin säännöllisesti (en joka lenkin jälkeen)
- Viimeisimpänä tekona ennen Jukolaa otin uuden sykepannan käyttöön ja edelleen, Jukolassa mittari kertoi varauksen olevan heikko
Muuta
- Ohessa on logi tiedosto tältä aamulta (logista ei löydy mitään infoa H10 tai sen ID:llä)
- En ole uinut vyön kanssa - olen toki ulkoillut sateessa vyö kiinni
- Minulla on Nokia9 puhelin (Android 9, jossa on Polar Flow SW versio 4.1.5
Missä vika on? Sillä H10:n manuaalissa kerrotaan, että pariston kestoikä on 400h
https://support.polar.com/e_manuals/...omi/manual.pdf
Kirjanmerkit