Lainaus Alkujaan tämän lähetti Empsuw Katso viesti
Itseäni jännittää kovasti aina suuremmat investoinnit. Tuota joustohaarukkaakin kun tässä useampi nosti esille. Saatat olla oikeassa, pyörä voi hyvinkin olla minulle sopiva ja minun ajotavallani kestävä. Olen myös sitä mieltä, että haluan pyörän tuntuvan hyvältä ajaa, enkä vain halua sen olevan hyvä ominaisuuksiltaan. Siksi pitääkin käydä ajamassa ja myyjäkin sanoi, että pidemmänkin lenkin voi käydä heittämässä. Mutta tosiaan, kun tuo minulle näytetty trek oli hybridi, niin mites nuo maastopyörät sitten. Onko sellaista järkeä katsastaa minun standarteillani? Kannattaako sellaista harkita sitten myöhemmin, jos nyt kovasti pyöräilyyn innostuu?
Voin tietysti puhua vain omasta puolestani, mutta aloitin itse pyöräharrastuksen hybridillä, ja se oli mielestäni oikein hyvä lähtöruutu (kuten Padex aiemmin totesikin). Tykkäsin ajaa silläkin sen aikaa, minkä varkaat soivat yhdessäolollemme. Toisen nyysinnän jälkeen olikin sitten sopiva hetki miettiä, mikä siinä pyörässä oli ilahduttanut ja mikä ei, ja lopulta hankin korvaajaksi maasturin (postimyynti-Kona sokkona loppuunmyynnistä). Joku toinen olisi samassa tilanteessa saattanut päätyä esimerkiksi yksivaihteiseen maantiekiituriin tai miksei uuteen hybridiinkin.