GarminElectrobikeGiantHepha
Sivu 29 / 43 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 19 27 28 29 30 31 39 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 841 - 870 / 1266

Aihe: Puhelimen vaihtoa?

Mulla on kohta 3v vanha OnePlus 3. Ei ole käynyt mielen vieressäkään vaihtotarve. 6G RAM pyörittää sovellukset kuin sovellukset, eikä ole edes tiltannut ikinä.
    Pakkanen ei vaikuta toimintaan mitenkään. Oltiin sitten rinteessä tai moottorikelkkailemassa, akun varaus on ja pysyy. Mm. Sport tracker on ollut kuusikin tuntia päällä putkeen laskettelussa, siinä se pyörii taustalla ja akkua reilusti jäljellä kun kämpille palattu.
    Kaar ittelles vaa

Tuo akun pakkaskesto olisi minullekkin tärkeää. Enpä tullut sitä edes ajatelleeksi. Sonyn experia kesti juomavyössä vaikka mitä pakkasia, mutta muuten sen bluetooth ei saanut yhteyttä suunnon kelloon ja pientä lagitusta oli kaikissa yhteyksissä. Pitää siirtää hiihtoaikana Noksu povitaskuun sydämmen lämmitettäväksi.
    Jos et aja et voi ottaa!

Tuossa linkkamassani "tutkimuksessa" juurikin OnePlus jyräsi muut pakkaskestävyydessä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Toisaalta kuka valmistaja ilmoittaisi, että heidän puhelimellaan ei kylmällä ilmalla tee mitään?
    Kyllä Apple on ilmoittanut useamman puhelimensa käyttölämpötilan olevan +10 ylöspäin.
    • EI, se ei ole optinen harha - se näyttää siltä
    • EI, se ei ole epäselvästi sanottu - se kuullostaa sitä
    • Tunne Todellisuus - Kosketa Maailmakaikkeutta

Mitä tämä käytännössä tarkoittaa jos avoin koodi on kuitenkin kokoajan tarjolla?
    "Määräajan jälkeen Huawein pitää joko siirtyä Androidin avoimen koodin versioon tai ehkä jopa yhtiön omaan käyttöjärjestelmään, jota se on kehittänyt jo pidemmän aikaa."

https://www.is.fi/digitoday/mobiili/...006114458.html

Jäänyt kännyn haku hieman vaiheeseen mutta ny jotain. Paikallinen Televirmi lupasi ystävällisesti hommata mulle Moto G7 Powerin, tuossa tikittää kaikki mitä tiedän haluavani. Ei vähiten hinta ja akku varsinkin. Enkä huonona pidä myyjää, jos jotain en tässä tyhmentyessäni osaa niin kiva käydä neuvoa kysymässä.

Pakkaskestosta en tiiä muttei kadonneen Moto 4th kanssa talvella mitään ongelmia mulla ollut.
    I väntan på ännu dåligare tidet

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ohiampuja Katso viesti
    Mitä tämä käytännössä tarkoittaa jos avoin koodi on kuitenkin kokoajan tarjolla?
    "Määräajan jälkeen Huawein pitää joko siirtyä Androidin avoimen koodin versioon tai ehkä jopa yhtiön omaan käyttöjärjestelmään, jota se on kehittänyt jo pidemmän aikaa."

https://www.is.fi/digitoday/mobiili/...006114458.html
    Tiedän henkilöitä, jotka vaihtaa tuon avoimen koodin version aina merkistä riippumatta alkuperäisen tilalle. Joten eiköhän tuo vaikutus ole enemmän ihmisten mielissä.

Toki joku googlen tarjoama play kauppa, käyttöliittymä Gmailiin, Driveen ja Google docsiin poistuu. Mutta löytyy näillekin vaihtoehdot.

Pari kera Moto G7 Powerin kanssa pientä reissua tehty, muutama tai yksi yö. Hyvin pelaa ja akunkesto aivan ok. Mulle riittävä hyvä,navigaattorinakin kertoo missä vatussa olen oikeastaan. Olen tyytyväinen. En nyt ees muista lukeeko tuo glonassia mutta riittävän tarkasti ja nopeasti paikallistaa.
    I väntan på ännu dåligare tidet

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    Mitäs muut vanhemman Huawein omistajat on mieltä, onko Trumpin kosto iskenyt? Itsellä ja vaimolla tuntuu äkillisesti puhelin reistailevan enemmän kuin koskaan... kummallakin Honor 7 lite, eri ikäiset tosin... kävi mielessä, että olisko joku päivitysten puute tms.??

Jos hankkisit nyt uuden, ostasitko Huawein?
    Vanha Pro 10 toimii hienosti. Opportunistina odottelen vaikeuksien syvenevän, hintojen romahtavan ja sitten hankin Pro 30.

Lähetetty minun BLA-L29 laitteesta Tapatalkilla

Duunin puolesta Huawei P20:stä kanniskelen mukanani...eihän tuo vielä vanha ole mutta koska kuulemma tietoturvariski niin näyttää siltä että vaihtoon menee. Tai siis eihän sitä vaihdeta vaan jonain päivänä vain ilmestyy uusi puhelin pöydälle...ja vanhemmalla tenavalla on sitten siitä päivästä eteenpäin vähän käytetty, tietoturvariskinen P20
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Koska trumppi sano niin?
    Kaikki laitteet kerää dataa käyttäjästään. Ja se data menee todennäkösemmin usan maaperälle

Mitäs muut vanhemman Huawein omistajat on mieltä, onko Trumpin kosto iskenyt? Itsellä ja vaimolla tuntuu äkillisesti puhelin reistailevan enemmän kuin koskaan... kummallakin Honor 7 lite, eri ikäiset tosin... kävi mielessä, että olisko joku päivitysten puute tms.??

Jos hankkisit nyt uuden, ostasitko Huawein?
    Mielenkiintoista. Meiiläkin on yksi Huawei, joka on alkanut reistailemaan viime aikoina tyyppiä en muista, mutta hukkaa välillä verkon ja löytää sen aina heti poikkeuksetta bootin jälkeen. Toinen vanhempi Honor 7 lite sen sijaan toimii moitteettomasti.

^Meillä lähinnä kosketusnäyttö ei ota kosketusta, appien käynnistyminen kestää kauan, tämän kaltaiasta. Toki tehdasasetusten palauttaminen voisi auttaa, mutta tuli mieleen että onko päivitysten puute tai "sisäänrakennettu puhelimenvaihtoaikaohjelma" ongelma. En yhtään ihmettelisi, jos puhelimissa olisi muutaman käyttövuoden jälkeen käynnistyvä pikku reistailua tekevä softa.
    Mun oma huawei reistaili vain latausliittimestä. Sen vaihtamalla saisi varmaan lisää elinaikaa. Saa olla nyt varapuhelimena, kun sen saa ladattua kuitenkin hyvällä kaapelilla vielä ongelmitta. Oletko kokeillut siivousohjelmia, jolla saa kertynyttä tauhkaa pois. tietty täysi tyhjentäminen ja kierros tehdasasetusten kautta on tehokkain.

Tämä nyt tuskin liittyy Trumppiin tai USA:n sisäiseen turvallisuuteen, mutta "hauska" tapaus silti: oltiin emännän kanssa Vegasissa, ja käytiin hotelliin sijoitetussa Titanic-näyttelyssä (iso viritys, jossa paljon pohjasta nostettua esineistöä yms). Missään ei havaittu kuvauskieltoa, joten räpsittiin kännyköillä ihan reippaasti otoksia. Kotona havaittiin, että kaikki näyttelyssä otetut kuvat on kadonneet kuin tuhka tuuleen. Ilmeisesti järjestäjillä on jokin diili googlen kanssa...

Onko kokemuksia Sampan Xcover 4 ja 4S malleista? Kohtuu pieni koko ja IP luokitus kiinnostaa. Mutta kameran laatu on arvoitus...

Ja onkos iPhone mallien pakkaskesto nykyään parempi kuin ennen? Oliko niin että 6 mallin yhteydessä se pakkasen sieto parani?
    XT-vaihtajia vuodesta -95, ja välillä vähän foorumitauolla.

Puhelimen vaihtoa?

6 ja 6s oli vielä surkeita pakkasessa. 7 oli itsellä parempi, nyt mennään X:llä joka n. kahden vuoden jälkeen alkaa olla akultaan vaihtokunnossa, mutta kestää kylmää.

XS ainakin viime vuoden työmatkapyöräilyssä parjäsi 30-40min ulkoilun suuntaansa.

8 on ainakin huomattavasti parempi kuin 6. Tämänkin olen tosin saanut sammumaan jos on ollut aivan pakkasessa eikä lähellä ruumiinlämpöä.

XT-vaihtajia vuodesta -95, ja välillä vähän foorumitauolla.

Jopotuinen Guest
    Virkapuhelin alkanut katkoa simmejä pois päältä. Puhelimen vika kaiketi kun aina molemmat simmit kuolevat.
    Tarttee kai käydä kipasemassa uusi luuri.

Hakusessa vaihtoehtoja korvaamaan iphone 7. Tämä ollut vuoden verran käytössä ja en oikein oo tykänny missään vaiheessa, androidit enempi mielekkäämpiä ollut käyttää ja akun kesto näissä surkeaa uudesta lähtien. Se mikä miellyttää, on puhelimen koko ja isompaa en oikein paljon haluaisikaan, joka taas rajoittaa vaihtoehtoa kovasti .

Minä olen katsellut Sampan A40 mallia. Taitaa olla yksi pienimmistä.

Hyvältä tuntui tuo A40 ja vahva ehdokas seuraavaksi puhelimeksi, mutta: akunkesto on testien mukaan suht surkea.

Etsinnässä puhelin jossa olisi seuraavat asiat kunnossa:
    - kompakti koko eli sopiva farkkujen taskuun
    - hyvä akkukesto eli 2 päivää peruskäyttöä eli facebookkia, instaa ja uutistenlukua/foorumeita, harvemmin videoita, pelejä ei ollenkaan
    - hyvä kamera!
    - roiskevesitiiviys olisi kiva ominaisuus
    - tallennustilaa väh 64 gb

hinta max 300e

Ei tunnu löytyvän

iPhone 7:n kanssa suunnilleen samankokoisia ovat esim. Samsung Galaxy S10e ja A40. https://www.phonearena.com/phones/si...114,9815,11149
    The older I get the faster I was

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tinke77 Katso viesti
    Hakusessa vaihtoehtoja korvaamaan iphone 7. Tämä ollut vuoden verran käytössä ja en oikein oo tykänny missään vaiheessa, androidit enempi mielekkäämpiä ollut käyttää ja akun kesto näissä surkeaa uudesta lähtien. Se mikä miellyttää, on puhelimen koko ja isompaa en oikein paljon haluaisikaan, joka taas rajoittaa vaihtoehtoa kovasti .
    Mulla vähä sama mutta ollu reilu kaks vuotta, tosin ollut todella mielekäs eikä todellakaa ikävä anteroa, helposti paras luuri mitä ollut ja ainoa mikä ollut yli kaksi vuotta mulla. Akku kestää yhtä hyvin kun iso akkuisissa sonyissa. Eli päivän. Toki raskaalla käytöllä kuluu nopeammin niin kuin muissakin. Uudemmat iphonet kiinnostaa, mutta tuntuu että merkittäviä parannuksia joiden takia kannattaisi vaihtaa on ainoostaan niissä pitsalapion kokoisissa. Anteroissa ainoo kiinnostava one plus mut seki nii järkky iso. Pidän luuria lasketellessa ja pyöräilessä taskussa joten iso koko vain tiellä ja herkempi hajoamaan. Taidan jatkaa vielä ainakin vuoden tällä, jos sitä jotain ilmaantuis..

^Uusimpien iphonejen xs ja xr vedenkestävyys on ollut kiva ominaisuus ja tullut käyttöön. Olen käyttänyt iphonea 2008 lähtien eikä tarvetta vaihtaa leiriä, mutta mielestäni tämä xr:kin on liian iso ja nuo xs:ät ovat täysin älyttömän kokoisia. koskahan tästä isonnustrendistä päästäisiin eroon...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ikispessu Katso viesti
    ^Uusimpien iphonejen xs ja xr vedenkestävyys on ollut kiva ominaisuus ja tullut käyttöön. Olen käyttänyt iphonea 2008 lähtien eikä tarvetta vaihtaa leiriä, mutta mielestäni tämä xr:kin on liian iso ja nuo xs:ät ovat täysin älyttömän kokoisia. koskahan tästä isonnustrendistä päästäisiin eroon...
    Omenapilkunviilaaja tässä terve. Vedenpitävyys tuli jo iPhone 7 myötä. XR on selvästi isompi kuin XS. On kyllä ollut tarpeeseen vedenpitävyys itselläkin

Aina näin julkistustilaisuutta ennen huhutaan että tulisi uusi pieni iPhone SE2, mutta skeptinen olen.

Minulla oli puhelinta vaihtaessa hiukan ennakkoluuloja XR:n suurehkon koon ja näytön matalan resoluution vuoksi, mutta siihen kuitenkin päädyin.

Olen ollut tosi tyytyväinen kapulaan: kamera (ja softaratkaisut), käytettävyys (esim. nopeus), akunkesto erinomaiset. Näyttöönkin olen ollut tyytyväinen. IP67-tason vedenkestävyys erittäin bueno. Koska puhelin on ison rajamailla ja hyvin liukaspintainen, hankin siihen mahdollisimman ohuen Krusellin suojakuoren.

Parin viikon kuluttua Apple julkistanee iPhone 11:n (3 mallia), jolloin valinnanvara lisääntyy ja XR/XS-hinnat saattavat hitusen laskea. Tai tiedä häntä jos tuo "SE2" tulisi muodossa "XR mini".
    10k-kerhon jäsen

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kaakku Katso viesti
    Hyvältä tuntui tuo A40 ja vahva ehdokas seuraavaksi puhelimeksi, mutta: akunkesto on testien mukaan suht surkea.

Etsinnässä puhelin jossa olisi seuraavat asiat kunnossa:
    - kompakti koko eli sopiva farkkujen taskuun
    - hyvä akkukesto eli 2 päivää peruskäyttöä eli facebookkia, instaa ja uutistenlukua/foorumeita, harvemmin videoita, pelejä ei ollenkaan
    - hyvä kamera!
    - roiskevesitiiviys olisi kiva ominaisuus
    - tallennustilaa väh 64 gb

hinta max 300e

Ei tunnu löytyvän
    Alkukesällä pähkäilin kanssa puhelimen vaihtoa. Nykyinen on Galaxy S7. Uudet Galaxy S:t olivat törkeän kalliita, ja Galaxy:n A-sarja jotenkin "muovinen". Duunipuhelimena on A3.. No koska oikeasti tässä nykyisessä ei ole mitään vialla, paitsi että akku oli menettänyt kapasiteettiaan, päädyin sitten akun vaihtoon. iTapsa hoiti homman 70 eurolla parissa tunnissa. Enpä usko että uuden halpamallin (A-sarja) ostamisella olisin saanut yhtään parempaa tilalle, rahaa olisi mennyt ehkä tuo 300 rahaa kuitenkin.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •