ElectrobikeGiantHephaFillari
Sivu 82 / 96 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 32 72 80 81 82 83 84 92 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.431 - 2.460 / 2873

Aihe: Silverbackin läskipyörät

  1. #2431
    Liittynyt
    06/2009
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    251
    Täytyypä tuumia tätä pyöräasiaa kokonaisuutena. Mielestäni Doublessa tulisi halvalla tuos joustokeula mukaan, sillä sitä mietin.

    Olen tuossa ihmetellyt että miten selkä hieman kipeytyy tuolla 2019 M-koon Singlellä ajellessa hieman, vaikka olen mittaillut aika tarkasti satulan korkeudet, etäisyydet tankoon, tangon korkeudet jne. Jäi näppituntuma että ajoasento olisi takakenoisempi 2019 Singlessä vs. 2018 Fatty. Nyt mittasin ja samalla korkeudellahan satulaputki on 2 cm taaempana 2019 Singlessä. Paperillahan ilmoitettujen satulaputken kulmien pitäisi olla samat 2018 ja 2019 kaikissa Scoopeissa - ja insinöörilogiikalla putken pitäisi vain olla pystympi 2019-mallissa, kun keulaa on laskettu - olettaen ettei muuten geoon ole koskettu. Osaako joku sanoa onko noissa Scoopeissä eroa tuossa kulmassa tai yleensä geossa kokojen tai mallien välillä - vai onko tuo päivitys tullut 2018 -> 2019, kuten olettaisin. Tuossa 2018 Fattyssäni säädetty jo satula lähes eteen ja vaihdettu set-back inline-putkeen. Aina tykännyt aika edestä ajaa, mun selälle vain tuntuu parhaalta asennolta, vaikka ehkä taaempaa pykälää paremmin voimaa saisikin polkimiin. Mietin että mennäänkö nyt vain tuolla 2018 Fattyllä sittenkin - ja pitäiskö mahdollisesti metsästää siitä pienempää kokoa jos siltä tuntuu. Ilmeisesti se joustokeulakin nostaa hieman keulaa, eli samalla muokkaa satulaputken kulmaakin minulle epäedullisemmaksi?

  2. #2432
    Liittynyt
    06/2009
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    251
    Jostain (luultavasti tässä puussa joku oli punnaillut) muistan muuten lukeneeni, että alu- ja kuitukeulat olisivat molemmat reilun 700 g Scoopissa - ja Bluto siis sen 17xx g. Eli kilo siitä pitäisi vain painoa tulla, eikä noilla pyörillä muuten varmaan ihmeempää eroa. Epäilen, että nuo ilmoitetut painot vain ovat epätarkkoja. Järki sanoisi, että Singlen pitäisi olla Fattyä kevyempi, mutta ilmoitettujen painojen mukaanhan näin ei ole. Tämä paino ei niin paljon itseäni kiinnosta, kunhan kommentoin muiden uteluihin.

  3. #2433
    Jos läskipyörän paino on tärkeä asia on pyörän oltava ihan muu läski kuin Silverback

  4. #2434
    Liittynyt
    06/2009
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    251
    Aika mustavalkoinen lausunto SBIANilta, eikä kovin looginen edes. Kyllähän hinta per laatu SBssä on melko hyvin kunnossa ja rahalla päivittämällä näistä saa varmasti kevyen siinä kuin muistakin pyöristä - tai esim. ainakin halvemmalla varmasti yhtä kevyen kuin merkkipyörä on myyntiosillaan. Ja samalla laillahan se painoero vaikuttaa painavammassakin pyörässä. Jokuhan voisi yhtä lailla sanoa ettei hiilikuidun painon pudottelua kannata enää miettiä, kun pyörä jo valmiiksi kevyt.

  5. #2435
    Liittynyt
    07/2018
    Viestit
    163
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mettis Katso viesti
    Mikset vaan osta sitä joustokeulaa yhteen niistä pyöristä mitä sulla on jo? Ei kai tuossa ole mitää järkeä värkätä noitte pyörien kanssa ees taas?
    Noita Blutoja on jatkuvasti myynnissä uutena ja käytettynä aika edullisesti tai jos kunnon keulan haluaa niin tilaa Manitou Mastodonin Saksasta tai mistä sen nyt parhaimpaan hintaan sattuu saamaan. Sitten jää se orggis jäykkäkeula talviajoihin.
    Verkkis vaan myy tuota doublea nyt niin hyvään hintaan 2.6 asti, että vanhan myymisellä saa keulan hinnalla kokonaan uuden pyörän. Menee nimittäin nämä läskit käytettynä heti kaupaksi. Mastodon painaa muuten vielä enemmän kuin bluto. Suurimmalle osalle varmasti tuo bluto on aivan riittävän hyvä.

  6. #2436
    Laatu on SB:ssä kunnossa mutta kevyt se ei ole eikä siitä kevyttä saa niin että se merkkaisi mitään, eikä tuo joustokeulan lisääminen nosta painoa niin että sinä ajossa sen huomaisit, päin vastoin meno muuttuu ihan eri nopeus lukemille kun pystyy ja tohtii ajaa myös rovikkoisessa maastossa kovempaa.

    Eli turhaan värkkäät painoa, pyörä asettuu joustokeulan ansiosta aivan eri tasolle ja meno on oikesti niin paljon miellyttävämpää että ei juolahda mieleenkään että nyt tuli painoa muutama satagrammaa joustokeulan ansiosta.

    Niin ja varoituksen sana, otappa selvää kuka huoltaa Manitoun ja mihin hintaan jos sitä meinaat hankkia. Kysy myös Bluton huollon hintaa jos itse et aio huoltaa.

  7. #2437
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hellfire Katso viesti
    Sama "ohennettu" etuakseni löytyy myös minun Singlestä. Laitettu viestiä Silverbackille.
    Yli viikko kulunut eikä mitään vastausta SB:stä. Kuinka kauan teillä meni, että saitte vastauksen viestiinne?

  8. #2438
    Kyselin eilen etuakselin perään, kun tuli 2 viikkoa täyteen siitä kun SB:llä lupasivat hoitaa asian. Ovat kuulemma siirtäneet akseleiden toimittamisen jollekkin suomalaiselle yhteistyökumppanille ja lupasivat nyt tarkistaa toimituksen tilanteen uudelleen. Taas odotellaan.

  9. #2439
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hellfire Katso viesti
    Yli viikko kulunut eikä mitään vastausta SB:stä. Kuinka kauan teillä meni, että saitte vastauksen viestiinne?
    Vastaus tuli noin vuorokaudessa. Sanoivat että lähettävät uuden akselin välittömästi Saksasta. Eivät lähettäneet koska kohta 2vkoa mennyt eikä osaa ole näkynyt.

  10. #2440
    Takuu asioissa Saksalainen on ollut iänpäivän takkuinen.

  11. #2441
    Liittynyt
    06/2009
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    251
    Mulla kans vastaukset alkuperäisiin uteluihin tuli vuorokaudessa, mutta sen jälkeen kun kysyivät lähetysosoitetta ja vastasin, ei ole kuulunut mitään. Joskin aikaa kulunut vasta vajaa viikko. Alunperin tuli kahteen otteeseen kaunis, valmiiksi muotoiltu viesti siitä kuinka hyvyyttään korvaavat asian, vaikka akseli ei ole viallinen, mutta kuitenkin ovat tehneet niitä uuden erän (suht epälooginen, mutta nätisti muotoiltu viesti). Odotellaan pariin pyörään akseleita - ja katsellaan josko siinä välissä jo pyöriä ehtii päivittelemään...

  12. #2442
    Liittynyt
    06/2009
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    251
    Osaako joku sanoa muuttuuko keulakulma ja stack paljon Blutolla? Vuoden 2019 mallissa mun selällä pitää ajaa suoralla satulaputkella melkein niin edestä kuin säädöt jäykällä keulalla sallii ja mietin että jos keula nousee reilusti, niin luultavasti samalla satulaputken kulma muuttuu siten, etten saa satulaa riittävän eteen, että selkä kestää ajelua. Tosiaan 2018 Fattyn (L) ja 2019 Singlen (M) välillä 2 cm ero satulan paikassa vastaavalla satulaputkella ja satulalla - 2019 mallissa siis satulaputken kulma selvästi pienempi, vaikka ilmoituksen mukaan sama.

  13. #2443
    Ei se muutu Blutolla mihinkään. Siis onko sinulla ongelmana liian etukeno ajo asento vai liian pysty?? Ajoasentoa voi kyllä korjata paremmaksi monella konstilla. Tuohan on päivänselvä asia että M ja L koon välillä on eroa!!???

  14. #2444
    Sen verran tiedän tuosta etuakselista, että Scoop singlen ei ohennetut akselit ovat tullissa ja muiden mallien tilauksessa/valmistuksessa (nykymaailmassa kenelläkään ei ole varastossa). Uuden saa olemalla yhteydessä huolto@verkkokauppa.com, niin he luovat tiketin ja postittavat, kun ne ovat saapuneet. He tarvitsevat yhteystietojen lisäksi sarjanumeron ja kuitinnumeron.

  15. #2445
    Liittynyt
    06/2009
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    251
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti SBIAN Katso viesti
    Ei se muutu Blutolla mihinkään. Siis onko sinulla ongelmana liian etukeno ajo asento vai liian pysty?? Ajoasentoa voi kyllä korjata paremmaksi monella konstilla. Tuohan on päivänselvä asia että M ja L koon välillä on eroa!!???
    Mulla selkä oireilee aina, jos en siirrä satulaa hyvin eteen. Varmaan tikkusuorana polkiessa pystyisin polkemaan taaempaakin, mutta silloin katoaa ajotuntuma, hallittavuus ja menevyys. Olen kyllä ajellut kymmenkunta vuotta aktiivisesti, pääosin maantiepuolella. Mittasuhteet ja selän rakenne vain lienee sellaiset, että homma toimii vain satula hyvin eteen hinattuna. Tosiaan 2019 Mssä satulaputken kulma niin pieni, että inline-putkella ja säätöjen eturajoilla juuri Singlellä saan ajettua. Tuossa 2018 Fattyssä pystympi istuinputki ja siksi säätövaraa reilummin. Jos Blutolla keula nousee, niin pelkään että 2019-mallissa en välttis saisi satulaa riittävän eteen oikean ajoasennon hakemiseksi. Teoriassa aina sanotaan että nosta/laske stemmiä jne., muta ainakin minulla on 10v ajoilla se sweer spot löytynyt asentoon, eikä yhtä hyvää vain löydy satula taaempana.

  16. #2446
    Liittynyt
    06/2009
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    251
    Ja siinä 2018 Fattyssäni siis jää 35mm stemmilläkin asento jo hieman liiankin etukenoiseksi. Satulaa voisi vähän taaksekin siirtää, mutta samalla pitäisi lyhentää stemmiä, joka ei mshdollista. Eikä asento korjaannu, tai ole ihanteellinen mitenkään stemmin nostolla, jota jo kerran aiemmin ehdotit jokunen viikko sitten. Siihen asentoon vain 10n vuoden ajoilla on löytynyt se sweet spotti. Ei se ole lainkaan sama vaikka kuinka tangon korkeudella kikkailisi, jos stemmi/vaakaputki jää pitkäksi.

  17. #2447
    Okey.........no voin kertoa että 100mm joustolla oleva Bluton haarukan pituus on täsmälleen sama kuin alkuperäisessä fatyssä eli se ei muuta geometriaa mitenkään.

    Tuossa -19 mallissa on keulakulma muuttunut loivemmaksi joka muuttaa tuota istuinputken kulmaa suhteessa keulakulmaan jos istuinputken kulma on pidetty samana kuin -18 mallissa. eli se pitäisi parantaa tilannetta sinun tapauksessasi.

    Sitten suosittelisin kokeilemaan istuinta jossa on takaosassa nousua , periaatteessa sellaisia joita suositellaan sähköpyöriin utta nyt esimerkiksi Ergonilla on tullut mallistoon ihan maastopyöräilijöille tehty malli, se tukee selkää yllättävän hyvin.

    https://www.bike-discount.de/en/buy/...-saddle-777559

  18. #2448
    Onko 2018 singlessä epähyvä akseli?

  19. #2449
    Liittynyt
    06/2009
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    251
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti SBIAN Katso viesti
    Okey.........no voin kertoa että 100mm joustolla oleva Bluton haarukan pituus on täsmälleen sama kuin alkuperäisessä fatyssä eli se ei muuta geometriaa mitenkään.

    Tuossa -19 mallissa on keulakulma muuttunut loivemmaksi joka muuttaa tuota istuinputken kulmaa suhteessa keulakulmaan jos istuinputken kulma on pidetty samana kuin -18 mallissa. eli se pitäisi parantaa tilannetta sinun tapauksessasi.

    Sitten suosittelisin kokeilemaan istuinta jossa on takaosassa nousua , periaatteessa sellaisia joita suositellaan sähköpyöriin utta nyt esimerkiksi Ergonilla on tullut mallistoon ihan maastopyöräilijöille tehty malli, se tukee selkää yllättävän hyvin.

    https://www.bike-discount.de/en/buy/...-saddle-777559
    Kiitos. Mulla on istuin, jossa nousua takaosassa. Istuinkulmahan on pidetty Silverbackin ilmoituksen mukaan samana, mutta selkeästi takakenoisempi on nyt 2019 istuinputki. Eli ovat tehneet selkeitä muutoksia tuohon geoon ilmeisesti, vaikka niitä ei geo-karttojensa mukaan pitäisi olla. 2019-mallisessa Singlessä siis samalla satulan asennolla ja samalla putkella istun 2 cm taaempana (vs. keskiö) kuin 2018 Fattyssä. Vaikka periaatteessa keulakulma muutoksen olisi pitänyt nimenomaan samalla geolla pitänyt viedä istumakohtaa eteenpäin - kuten sanoit (näin ei kuitenkaan ole, olen tämän mitannut tarkasti). Tätä olen tässä yrittänyt tuoda esiin - ja nimenomaan siis 2018 (ainakin Fattyn osalta) runkogeo tuolta osin minulle sopivampi.

    Tuossa yksi kahdella keulalla 2018 Sinkkua myyvä ihminen ilmoitti, että kyllä ajoasento pystymmäksi nousee Blutolla. Valitettavasti vain niin kaukana etten toteamaan pääse. Mutta eiköhän nämä pyöräasiat tässä tule kuntoon pohdittua, kiitos sparrauksesta.

  20. #2450
    Tervehdys! Tuli tuossa ostettua Scoop Double verkkiksestä kun oli niin sopiva tarjous.

    Nyt kuitenkin vähän ongelmia säätöjen kanssa.
    Ensinnäkin, mikään pyörään valmiiksi kiinnitetty obejkti ei ollut säädetty sinnepäinkään, kaikki oli aivan vinksinvonksin, eli aikaa on mennyt säätöön ja kiristelyyn.
    Kaiken muun olen kuitenkin saanut toimimaan oikein paitsi etuvaihtajan.

    Ongelma siis on: etuvaihtaja ei tule tarpeeksi ulospäin jottei se hankaa ketjuun kun takaa on valittu pienin ratas.
    Säätöruuvi H on kokonaan ruuvattu ulos, eli se ei rajoita enää vaihtajan liikettä, vaan vaihtajasta vaan loppuu liikematka, myös siis vaijeri irroitettuna.
    Tuosta myös joutui ruuvaamaan L ruuvin kokonaan kireälle, että vaihtaja on pienemmällä rattaalla lähellä ketjua.

    Tuntuu siis kuin jokin komponentti olisi väärä tälle ketjulinjalle.

    Onko joku muu törmännyt moiseen?

  21. #2451
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hurm0s Katso viesti
    Tervehdys! Tuli tuossa ostettua Scoop Double verkkiksestä kun oli niin sopiva tarjous.

    Nyt kuitenkin vähän ongelmia säätöjen kanssa.
    Ensinnäkin, mikään pyörään valmiiksi kiinnitetty obejkti ei ollut säädetty sinnepäinkään, kaikki oli aivan vinksinvonksin, eli aikaa on mennyt säätöön ja kiristelyyn.
    Kaiken muun olen kuitenkin saanut toimimaan oikein paitsi etuvaihtajan.

    Ongelma siis on: etuvaihtaja ei tule tarpeeksi ulospäin jottei se hankaa ketjuun kun takaa on valittu pienin ratas.
    Säätöruuvi H on kokonaan ruuvattu ulos, eli se ei rajoita enää vaihtajan liikettä, vaan vaihtajasta vaan loppuu liikematka, myös siis vaijeri irroitettuna.
    Tuosta myös joutui ruuvaamaan L ruuvin kokonaan kireälle, että vaihtaja on pienemmällä rattaalla lähellä ketjua.

    Tuntuu siis kuin jokin komponentti olisi väärä tälle ketjulinjalle.

    Onko joku muu törmännyt moiseen?
    Voiko vaihtaja olla vinossa? Ainakin voisi kokeilla kääntää vaihtajaa hiukan, niin että ketju ei enää vastaa vaihtajaan. Jos siis Scoopin etuvaihtaja on edelleen erillisellä kiinnikkeellä rungossa, jolloin se on helppo toteuttaa. Etuvaihtajassa ei ole loppujaan paljoa säätövaraa, että molemmat rattaat toimii vastaamatta vaihtajaan.... Monesti pieni kääntö auttaa

    Lähetetty minun ONEPLUS A6013 laitteesta Tapatalkilla

  22. #2452
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti solisti Katso viesti
    Voiko vaihtaja olla vinossa? Ainakin voisi kokeilla kääntää vaihtajaa hiukan, niin että ketju ei enää vastaa vaihtajaan. Jos siis Scoopin etuvaihtaja on edelleen erillisellä kiinnikkeellä rungossa, jolloin se on helppo toteuttaa. Etuvaihtajassa ei ole loppujaan paljoa säätövaraa, että molemmat rattaat toimii vastaamatta vaihtajaan.... Monesti pieni kääntö auttaa

    Lähetetty minun ONEPLUS A6013 laitteesta Tapatalkilla
    Vaihtaja on suoristettu, ei pitäisi siis olla siitä kiinni.
    Ketju ei hankaa vaihtajaan ainoastaan pienimmällä takarattaalla, ketju ottaa kiinni oikeastaan takapakan puolivälistä "alaspäin", eli ongelma ei ole ihan millin sadasosista kiinni.

    Myös tuo hämää että L ruuvi pitää vetää kokonaan piukkaan jotta säädön saa toiseen suuntaan edes lähelle.

    Väkisin tulee mieleen, että vaihtaja on väärässä paikassa ketjuun nähden kun toinen rajaruuvi on kokonaan auki ja toinen kokonaan kiinni.

  23. #2453
    Liittynyt
    05/2016
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    2.826
    Kuva voisi auttaa. On kyllä hyvin ja selkeästi kuvattu tilanne, mutta kuva kertoo silti tilanteesta ja saattaa aiheuttaa jollekin ahaa-elämyksen.
    Itsellä ei tule äkkiseltään muuta mieleen kuin tosiaan joku väärä palikka tai palikka väärin päin paikallaan.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  24. #2454
    Liittynyt
    11/2015
    Paikkakunta
    Rovaniemi
    Viestit
    4.393
    vaijeria kiristää tai löyhentää? Kyllä tuon etuvaihtajanki saa ihan väärille säädöille ja kova homma löytää se mistä se oli kiinni. Kokemusta on.
    Rajotin ruuvit kannattaa ainaki löysätä kokonaan ennenku löytyy se oikea säätö että ketjut nousee oikein rattaalle. Niillä vaan rajotetaan lopuksi se että ketjut ei hyppää yli

  25. #2455
    Joo tuo etuvaihtaja homma on sellainen että ensin säädät isomman rattaan rajoitinruuvilla mahdollisimman tarkasti niin että vaihtaja on aivan keskellä ratasta ja tarkistat vielä että se vastaa oikeasti rajoitinruuviin eikä vastassa ole vaijerin kireys.
    Tämän jälkeen ketju pienemmälle rattaalle ja löysäät vaijerin ja asetat rajoitin ruuvilla vaihtajan keskelle ratasta.

    Kiristät vaijerin niin että ketjun ollessa pienemmällä rattaalla vaijeriin jää ihan pikkuinen välys.

    Nyt kokeilet meneekö sujuvasti isommalle ja pienemmälle rattalle.

    Epäilen että vaihtaa kyllä sujuvasti mutta jää rahisemaan isommalla rattaalla, nyt löysäät vaihtajan runkokiinnitys ruuvia sen verran että voit hieman kääntää koko vaihtaja kokonaisuutta, eli koko hässäkkä on oltava hiukan vinossa ylhäältäpäin katsottuna että rahina loppuu, säätö on hiuksen hieno. Lähtökohtana ketju olisi oltava keskimmäisellä rattaalla takapäässä.

    Kokeilemalla löytää oikean kohdan ja voi joutua vielä hienosäätää vaijeria hiukan.

  26. #2456
    Eli täsmennyksenä vielä; vaijeri kokonaan irti vaihtajasta ei liikematka riitä tarpeeksi ulospäin.
    Vaijerin kireys siis ei sotke tilannetta mitenkään.

    H ruuvi on niin auki ettei enää ota kiinni mihinkään, liikematkan lopettaa siis vaihtajan rakenne.

    Tuossa muutama heikohko kuva, tuossa vaihtaja on niin ulkona kuin sen vain mitenkään saa.

    https://hosting.photobucket.com/imag...080&fit=bounds

    https://hosting.photobucket.com/imag...080&fit=bounds

    https://hosting.photobucket.com/imag...080&fit=bounds

    https://hosting.photobucket.com/imag...080&fit=bounds

  27. #2457
    Niin ja tuo vaihtajan takaosa hankaa ketjuu niin säädä sitä löysäämällä ensin vaihtajan runkokiinnitys ruuvi ja etsit sopivan kohdan joka on ihan milli peliä jolloin ei hankausta tapahdu, voi olla että joutuu hiukan käyttää myös vaihtajan (rakoa hiukan isommalle) tavuttamista niin kuin omassa pyörässäni joutui tekemään, olisko saanut kuljetuksessa tai jossain hieman tälliä.

    Niin ja vaihtajan korkeutta joutu myös hieman täsmätä että oikea kohta löytyy, tuo vaihtajan takaosa on se joka rajoittaa että ketju ei mene isolle rattaalle kunnolla, vaihtajan etu osa näkyy olevan oikealla kohtaa rattaalla. Eli kokeile pudotta vaihtajaa hiukan alemmaksi. Tuossa toisessa kuvassa näkyy selvästi että vaihtajan takaosa hankaa ketjuun joten hässäkkään on käännettävä hiukan.

  28. #2458
    Liittynyt
    11/2015
    Paikkakunta
    Rovaniemi
    Viestit
    4.393
    Mulla näyttäs olevan se milli väliä ketjuun.
    Mulla on 2018 double. Tässä taitaa kaapelit mennä vähän erinlailla



    Helvetti että on paskanen pyörä kamerasta katottuna :P

  29. #2459
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti hcfreak Katso viesti
    Mulla näyttäs olevan se milli väliä ketjuun.
    Mulla on 2018 double. Tässä taitaa kaapelit mennä vähän erinlailla



    Helvetti että on paskanen pyörä kamerasta katottuna :P
    Kiitoksia kuvista, tähän sopii se "kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa"

    Tuota sun pyörää kun vertaa tuohon omaan, niin sullahan on paljon paksumpi tuo palikka vaihtajan ja rungon välissä, eli sulla on koko vaihtaja ulompana.
    Mikä etuvaihtaja tuossa 2018 mallissa on?

  30. #2460
    Liittynyt
    04/2019
    Viestit
    1.457
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti SBIAN Katso viesti
    Jos läskipyörän paino on tärkeä asia on pyörän oltava ihan muu läski kuin Silverback
    Millä logiikalla? Mun 2019 M-koon single painaa ajokunnossa 13.6kg. Tubeless muutos laihduttaa jo 1200g pyörästä. Doublessa keulan lisäksi painaa se etuvaihtaja, eturattaat ja liipasimet. Jarruissakin voi muutama gramma olla.

    Ja jos joustokeulaa meinaa ihan rahalla ostaa niin itsellä se bluto olis viimenen vaihtoehto. Mielummin Wren atk, tai sitten se jo mainittu mastodon.

    Ja akseli hommasta. Mullekkin jo kohta kaksi viikkoa sitten sanottiin että heti tulee suomen kumppanilta uusi. Mutta eipä ole näkynyt. Ja se väärä akseli kyllä aiheuttaa muutakin tuhoa kun napaholkkien ennenaikaista kulumista, mitä silverbackiltä sanoivat. Muuten kyllä erittäin tyytyväinen pyörään mutta tämä akselihomma kyllä kyrpii, täysin turhanpäiväinen koko kavennus siinä akselissa, ihan kaikelta kantilta ajateltuna. Suora akseli olisi helpompi, nopeampi ja halvempi valmistaakkin.

Samanlaisia aiheita

  1. Canyon Läskipyörät
    By Ski in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 3847
    Viimeinen viesti: 29.07.2025, 11.20
  2. Whiten läskipyörät
    By rjrm in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 5827
    Viimeinen viesti: 27.06.2024, 15.00
  3. Chargen läskipyörät
    By zarzan in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 27
    Viimeinen viesti: 11.01.2017, 22.40

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •