08680
Taas löytyi tällainen liikennemerkki. Ainakin autojen määrä (myös koirankusettajien) on vähäinen omilla lenkkipoluilla . Riekkoja on enemmän.
„Quäl dich, du Sau!“ (Udo Böltz)
Palloja...
![]()
*** teamvelocycling.fi /nonamesport.com / fat-bike.fi ***
^^tommosia näky siskolla käydessa vuotsossa. Ei juuri haitannu, ku olin roudannu fillarin mukaan.
by Optiflow, on Flickr
. . . Join the fat side of the force . . .
Onpa tänne kertynyt useita kauniita kuvia sitten viime vilkaisun! Rock on!
Mutta mistä on AAB-1:n viimeinen kuva otettu, kun alkusyksyn ruska on jo toukokuussa ehtinyt maalata maisemaa?
Tää on ny pakko laittaa näkyville, kyseessä on kumminkin keskeinen osa tämän ja edeltävien ketjujen historiaa.
![]()
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
Kapeammat renkaat lähti huoltoon, joten otin iltalenkillä vähän paksumpaa kumia alle. Aijjettä!
![]()
Pikkukoski ja Pirunkallio tänään. Hyvät maastot, vaikken niitä kuumottavimpia paikkoja uskaltanutkaan ajaa.
![]()
Kuinka läski huonokuntoinen saa liki puolitettua tuon vuorenkierron ajan? Lähtee toteamaan kuin saakelisti soisessa metsässä voi olla itikoita. Hakkuuaukean kohdalla pystyi pakollisen kuvan verran hidastaa, mutta pian piti kiitää. Taidan jatkaa maastokartan tutkimista muiden polkujen suhteen.
Lähetetty minun SM-G390F laitteesta Tapatalkilla
08680
08680
Helpotettua suonylitystä
Hyvä paikka spinningtreenille
Olipa hienoa kun ekan kerran ajokaveria lenkillä mukana. Toimii hyvänä kirittäjänä laiskalle.
Lähetetty minun SM-G390F laitteesta Tapatalkilla
Onko tuokin Lopella jossain niinkuin tuo talonraunio?
Ainakin joskus ollut. Ilmakuvissa se on vastarannalla, en tiedä milloin kuvattu.
Joo, tässä.
Kivien kiertoa.![]()
Kesäläskillä kesän eka lenkki![]()
Lähetetty minun SM-G950F laitteesta Tapatalkilla
by Optiflow, on Flickr
. . . Join the fat side of the force . . .
Kansallispuistopyöräilyä valkmusan moronvuorella.
Lähetetty minun SM-G950F laitteesta Tapatalkilla
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kirjanmerkit