Näissä mielipiteiden voimakkaissa esittämisissä pitäisi aina muistaa että käyttökokemuksia ja tarpeita on erilaisia. Kuten yllä selvisi niin joillekin moottorin väri on tärkeä, kun toisille joku toinen asia.
Näitä kirjoituksia lukee kuitenkin myös pyörää vasta harkitsevia ja heille jää helposti vahvasta mielipiteestä vaikutteita, jotka voivat ohjata fillarin hankintaa jopa väärällä tavalla. Esimerkkinä tämä moottorin vastustus sammutettuna. Joitain se ei haittaa ja toisia paljon. Tällä kertaa selvisi että sinulle yli 25km/h on harvinaisempaa herkkua, joten et koe moottorin vastustusta ongelmaksi. Samalla unohdit ensimmäisessä viestissäsi että jotkut toiset saattavat ajaa paljonkin yli 25km/h nopeuksilla. Jo pelkkä kumpuileva maasto aiheuttaa sen että alamäkeen vauhti on hetkessä 30-40km/h ja olisi kiva pystyä polkemana silloinkin ilman että tuntuu kuin polkisi kuntopyörää.
Itsellä Bosch muodostui valinnaksi sen tehokkaan potkun vuoksi. Vasta nyt on alkanut tulla markkinoille Boschin päihittäjiä. Itselle moottorin aiheuttama vastustus tuli yllätyksenä ja aiheutti ensimmäisillä lenkeillä ongelmia kun akku loppui kesken. Myöhemmin akku ei ole loppunut kesken varmaan viimeiseen vuoteen, koska on oppinut huomioimaan paremmin akun keston. Kuten sanottua, ei muillakaan sähköavusteisilla ole herkkua ajella ilman avustusta, joten ennemmin kuin alkaa moottoria ostamaan tinkien tärkeämmistä ominaisuuksista ja varautuen vain siihen että akku simahtaa kesken kaiken, kannattaa mieluummin ostaa vaikka toinen akku reppuun.







Lainaa viestiä vastauksessa


Kirjanmerkit