Noihin takakiekkoihin en koskisi edes pitkällä tikulla. Napana SunRinglen SRC, kynnet menee varmasti paskaksi.
Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla
Noihin takakiekkoihin en koskisi edes pitkällä tikulla. Napana SunRinglen SRC, kynnet menee varmasti paskaksi.
Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla
Eikös nuo mulefut kehät jo ittellään maksa yli tuon 50€.
Maksaa ja luulen, että plussakumeilla tuo takanapakin kestää paremmin kuin oikeassa läskissä missä niitä on paukkunut paljon niin kuin muitakin kynsivapareita. Sähköt voi toki tuoda oman mausteensa soppaan.
Uudet kynnet näkyy maksavan jotain 16 € luokkaa joten jos niitä silloin tällöin hajoaa niin ei se taida olla mikään kauhea taloudellinen katastrofi. Sorruin siis tilaaman takakiekon, saa nähdä milloin tulee.
Yleensä menee samalla rikki se hammaskehä navan rungosta. Vaihto onnistuu mutta vaatii työkalun. Surkeimpia napoja mitä on noi SunRinglet.
Sitkeys palkittiin, E1700 kiekot tuli nopeasti laskettuna 38 viikon jälkeentuli kyllä muutamat "loyalty bonukset" palkaks kun niitä välillä aina tiedustelin.
Saakohan täältä rahojaan mitenkään takaisin, kun tavaraa ei vaan kuulu. "Tilausvahvistuskin" oli niin ylimalkainen, että ei helvetti. Pitikin mennä ahneuksissaan sekaantumaan.
Omasta profiilista saat auki tilauksen tiedot.
Eiköhän kaikilla ole tiedossa kuinka tämä kauppa toimii ja mistä syystä hinnat ovat edulliset? Jos ei ole niin sivuilla on selvästi kerrottu tämä ja tähän kannattaa tutustua ennen tilausta. Toimitusajat eivät välttämättä ole RCZ syytä vaan niiden tukkureiden ynm. joiden jämävarastoa RCZ myy ja RCZ ei edes käsittele näitä tilauksia. Luultavasti tästä syystä alennuskooditilauksiakaan ei voi yhdistää samalle postikululle, koska eri tukkuri lähettää tuotteet. Joissakin kiekkotilauksissakin voi olla pidemmät toimitusajat, koska keräävät jotakin "yhteistilausta" minkä vuoksi hinta dumpataan pohjiin.
Itsellänikin tilaus sisällä ja en todellakaan odota et lähettäisivät ajoissa (20pv). Hinta vain niin edullinen ja jos nyt parin kuukauden sisällä saisi. Paypal taisi kuitenkin 90 päivää turvata oston, että siinä menee oma raja.
En sanoisi huumorikaupaksi, mutta lyhytpinnaisen kauppa tämä ei ainakaan ole. In stock kamaa voi tilata niin monesta muustakin paikasta.
En ole rekisteröitynyt kauppaan.
Juu kuten yllä on jo mainittukin tämä on kärsivällisen asiakkaan kauppa, kun toimintamalli poikkeaa totutusta, mutta hinnoiltaan loistavia löytöjä tuolla on useinkin. Viimeksi olen ostanut pari Kuota Kahnin runkoa sekä Rotorin wattikammet maasturiin erittäin sopiviin hintoihin. Tavara on ollut juurikin luvattua ja toimitusajatkin luvatun pitkiä ellei jopa pidempiä. Kerran PayPalin tiliä hyvittivät kun tilattua Sramin pakkaa ei sitten löytynytkään toimitukseen.
Tilasin täältä syksyllä kiekot ja kun kelejä ei enää ollut niin maltillisesti odottelin useamman kuukauden tilauksen saapumista. Olisiko noin kuukausi luvatun toimitusajan jälkeen tullut maili että palauttavat rahat kun eivät ole saaneet tuotetta. En siis ollut kauppaan yhteydessä, sieltä päästä palautettiin rahat kyselemättä.
14 working days taitaa tuolla RCZBikeshopissa olla joku 4+ viikkoa, eivät tee joka päivä töitä.
Aina on joko tavara tullut tai rahat takas, noiden mun kiekkojen kanssa tarjosivat jo kertaalleen rahoja takas jos en halua enää odottaa. sain myös kolmeen otteeseen "loyalty bonuksia" kun kesti ja kesti, kyllä ne sieltä lopulta tuli.
Noniin, mitä ilmeisimmin Mulefutit ovat nytkähtäneet ensimmäisen kerran kohti Suomea kun tuli UPS:ltä asian tiimoilta postia. Arvioitu toimituspv 24. kuluvaa kuuta.
2vk sitten lupasivat palauttaa rahat. Eipä ole näkynyt.
Ja tänään soitti kuriiri jotta kohta soi ovisummeri toimituksen merkiksi, vastasin puheluun linnuntietä 700km pohjoisempana. Tämä siitä huolimatta että olin interwebitse suorittanut toimituspäivän muutoksen. Kuski lupasi toimittaa paketin noutopisteeseen, toivottavasti säilyttävät tuonne reilusti toukokuun puolelle..
Hassu firma tää RCZ. Tilasin kiekkosetin syyskuussa ja sain sen marraskuussa. Laskua ei ole vielä näkynyt.
Luulin ettei ne edes myy laskulla vaan etukäteismaksulla jos ei maksa kortilla tai paypalilla![]()
- Kupongin koodi "haista ***** koodeinesi" ei kelpaa.
Olen huomannut, että tarjoukset ei ole aina esim. suomenkielisessä osastossa samat kuin lontoon puolella. Ja sehän oli ilmeisesti aina yksi koodi ja tuote per tilaus, toimituskulujen takia en ymmärrä miten ihan halvimpien tilpehöörien alennukset saisi hyödynnettyä, jos toimituskulut (itsellä aina 16,90€) on vaikka 2/3 kokonaishinnasta.
Kirjanmerkit