FillariHephaElectrobikeGiant
Sivu 96 / 103 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 46 86 94 95 96 97 98 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.851 - 2.880 / 3078

Aihe: Lidl-sälä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Isä nitro Katso viesti
    Tänään to 28.3. alkaen Lidlissä sälää tarjolla. Oikein varta vasten menin katsomaan mainostettua alle 18 euron softshell-takkia. Ostin. Oli itse asiassa täydellinen mitoitus L-koossa (pituus 193, paino 92) ja muutenkin vakuuttava, ainakin hintaansa nähden. Hengittävyys jää nähtäväksi, samoin vedenhylkivyys. Se disco-kypärä jäi kyllä ostamatta...
    Hengittääkö?

Lähetetty minun BLA-L29 laitteesta Tapatalkilla

En ole vielä ennättänyt kokeilla kun iski Lidlin kotimaahan matka...

Sent from my iPad using Tapatalk

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Lammy Katso viesti
    Hengittääkö?

Tänään tuli heitettyä viidenkympin kevyt lenkki maantiellä tämä rotsi päällä ja pakko on sanoa että tuntuu erittäin hyvältä.
    Takki hengittää vallan hyvin, viima pysyy hyvin ulkopuolella ja oikeastaan ainoa mitä keksin parannettavaa olisi tuo tasku, joka saisi olla aavistuksen isompi.
    Ostin varuiksi pari jos satun lippaamaan toisen rikki..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti El Cheapo Katso viesti
    Tänään tuli heitettyä viidenkympin kevyt lenkki maantiellä tämä rotsi päällä ja pakko on sanoa että tuntuu erittäin hyvältä.
    Takki hengittää vallan hyvin, viima pysyy hyvin ulkopuolella ja oikeastaan ainoa mitä keksin parannettavaa olisi tuo tasku, joka saisi olla aavistuksen isompi.
    Kiitos. Käyn huomenna hakemassa /kokemassa josko olisi sopivaa kokoa.

Peukalo alas

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Lammy Katso viesti
    Kiitos. Käyn huomenna hakemassa /kokemassa josko olisi sopivaa kokoa.

Eivät tee vaatteita aerodynaamisille kuskeille.
    173 cm / 59 kg.
    Tosin sukkia olen löytänyt oikeassa koossa enkä ole koettanut naisten vaatteiden leikkauksen istuvuutta...

tempokisu Guest
    ^ sä olet kyllä minun mielestäni erittäin erittäin hoikkaa mallia, minäkin olen mielestäni hoikka ( ja lyhyt) 160cm/50kg. Yleensä jos löytyy hyvä ja sopiva vaate, kannattaa ostaa sitä useampi. Nimittäin jos menee puolen vuoden päästä .....ei ole enää niitä samanlaisia.

Se on ensimmäinen viestini tälle palstalle ja postataan se komeasti Lidl-sälä-topsuun

Tarvitsin uuteen Ghost Kato-maasturiini jonkin perusmatkamittarin. "Virallinen" data tallentuu Sports-Trackeriin, mutta olisi kivat nähdä nopeus ja muut perusasiat reaaliaikaisesti siitä ohjaustangon mittarista. Litskusta tarttuikin Crivit ajotietokone (8.99 €). Tein perusasetukset ja kiinnitin fillariin ihan ohjeiden mukaan, mutta nopeusnäyttö toimi vain ajoittain, vaikka magneetti oli kohdillaan, eikä se ollut liian alhaalla mittaristakaan. Ajattelin tuon johtuvan siitä, että maastopyörässä tuo haarukka on aika etäällä pinnoista ja anturia piti kääntää aika tavalla, mutta sitten koitin sitä maantiepyörään, eikä se toiminut siinäkään. Onko jollain ollut samaa ongelmaa, vai sattuiko minulle vain maanataikappale?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti El Cheapo Katso viesti
    Jos tämä takki vielä jotain kiinnostaa, niin nyt on tullut kokeiltua. Kovasti kelit vaihtelevat täällä etelässä: aamulla lievää pakkasta ja iltapäivästä lämpöä kymmenisen astetta. Alusvaatetusta säätelemällä selviää, ja ihan riittävän hyvin tuo takki hengittää.

Minä taas löysin sellaisen valittamiskohdan, että hihansuut ovat aivan liian väljiä muuten erittäin hyvin istuvassa takissa. Aamuisin tulee viima hihansuusta sisään. Tänään otin sitten ranteenlämmittimet kehiin, jotka olin jo talvikäytön jälkeen hyllyttänyt. Paremmissa takeissa nämä asiat on hoidettu toki toisin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Fillari62 Katso viesti
    Onko jollain ollut samaa ongelmaa, vai sattuiko minulle vain maanataikappale?
    Emännällä oli vanhempi? lidlin mittari ja se oli samanlainen. Toiminta oli erittäin pätkivää, nyt on jokin romulaatikosta löytynyt vastaavan tyylinen ja se pelaa paljon paremmin.

Jos en ihan väärin muista, myös omalle kohdalle viime kesänä osunut liiterin nopeusmittari oli täysi susi. Ja jos muistan väärin, täysi susi oli bikesteristä ostettu halpismittari ja liiterin malli vain puolisusi. Käyttöön ei ollut kummastakaan.

Kiitos vastauksista. Kuitti on tallessa, joten palautan laitteen ja katselen muualta jotain perusmallia.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Fillari62 Katso viesti
    Kiitos vastauksista. Kuitti on tallessa, joten palautan laitteen ja katselen muualta jotain perusmallia.
    Ostin myös taannoin Lidlin mittarin, mutta ei siitä tullut kuin paha mieli. Sigman parin kympin mittari taas toimii hyvin ja luotettavasti.

Onko Liiterin työkaluista kokemuksia? Paperimainoksessa on kaksi erilaista räikkäsarjaa.
    Ostin Motonetistä halvan sarjan jonka torx-avain hajosi jarrulevyn pultteja aukaistessa.

Linkki Lidlin sarjaan: https://sportyfeel.fi/powerfix-raikka-ja-terasarja.html

Kyllä meillä tallissa jotain Lidlin työkaluja on ja ajavat asiansa ihan hyvin. Ruuvarisetin ostin kymmenisen vuotta sitten ja on ainakin omaan käteen edelleenkin ihan hyvän tuntuiset. Hinta-laatusuhde on ainakin mun mielestä ihan ok.
    Ja lisättäköön tähän vielä että olen ammatiltani mekaanikko eli työkaluja tulee käytettyä päivittäin töissä.

Ihan pätevän ja jämyn oloinen on tu lidin Helinox kopio.
    Myyjä väitti pokkana, että jos 3 vuoteen hajoaa niin saa rahat takaisi. H, 24,99€paino 1300g.

Oispa ollut Helinox Zeron kopio, kun tuo malli ei varsinaisesti enää ole sellainen, että pyöräreissulla viitsisi raahata mukanaan.

Peräkärryssä toveri Puskis, kulkee kymmenen hengen kotateltan paketissa mukana.
    Eisen pyöräretken tarvitse pelkkää kärsimystä olla.

Lidlistä näyttää löytyvän myös traineri:
    https://sportyfeel.fi/crivit-harjoit...atiloihin.html
    Rule #1: Obey The Rules

Onko jollain kokemusta pesurista?
    https://minuntarjouslehteni.fi/lidl-...slehti-4468-14

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jmr81 Katso viesti
    Kaksi sivua taaksepäin.

Kävin itselleni tämmöisen hakemassa, en ole vielä kerennyt testaamaan. Mutta aiempien kommenttien perusteella kai ihan toimiva peli. Jospa tämän kanssa pääsisi näin kerrostaloasujana eroon kylpyhuonepesuista..

Korvasin 12 vuotta vanhat, paikkailuyrityksistä huolimatta vuotavat Exped Airmat ilmapatjat Lidlin viime viikolla myyntiin tulleilla vastaavilla. En huomannut käytössä juuri muuta eroa kuin sen, että Lidlin patjat aavistuksen vaikeampi tyhjentää ja pakata, kun venttiileitä on vain yksi. Mitään eristettähän näissä ei ole, joten sopivat lähinnä kesäkäyttöön. Hintaero oli vissiin noin kymmenkertainen.

Frendillä lopetti toiminnan parissa kuukaudessa. Lidl ei anna rahoja takaisin, vaan uuden laitteen, jonka saamisessa menee pieni ikuisuus. Täällä tais olla jollain muullakin vastaavia kokemuksia. Kärcher maksaa tuplat mut toimii.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti erkkk Katso viesti
    Frendillä lopetti toiminnan parissa kuukaudessa. Lidl ei anna rahoja takaisin, vaan uuden laitteen, jonka saamisessa menee pieni ikuisuus. Täällä tais olla jollain muullakin vastaavia kokemuksia. Kärcher maksaa tuplat mut toimii.
    Mistä saa kärcherin 80€:lla?

Esim. tuolta, jos vaan olis varastossa yhtään - eikä maksa edes sitä 80 € vaan 69,90
    https://www.motonet.fi/fi/tuote/7900...AR-Painepesuri

tai tuolta: https://www.verkkokauppa.com/fi/prod...lSWOmh61O5rl1q

^ Tarvii vesiliitännän, joten ei ole todellakaan verrattavissa lidlin all-in-one pesuriin

Satkun tarjouksista olin kyllä tietoinen, ihmettelin vain että saako jostain 80€:lla ja eihän sitä saa

60€ kuitenkin vielä melko iso ero Lidlin versioon, noh aika näyttää kestääkö kuinka kauan

Uudessa kuvastossa pyöräkamaa. Reelightilta näyttävä magneeteilla toimiva valosetti taitaa ainakin olla uutuus. Usb-ladattava valosetti taitaa olla sama kuin vuosi sitten eli, 60lux ja stvzo.

https://www.lidl.fi/fi/c/syyspyoerae...suosikit/c1268

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Puskis Katso viesti
    Usb-ladattava valosetti taitaa olla sama kuin vuosi sitten eli, 60lux ja stvzo.
    Tuo ollut viime syksystä käytössä maantiepyörässä ja toiminut hyvin. Olis vaan yläpinnassa GoPro tyylinen kiinnike lisäksi.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •