1. Myyjä palauttaa rahat vahingossa väärästä tuotteesta, 4 kuukautta myöhemmin tämä 200€ laskutetaan aspan toimesta ILMA VIITENUMEROA muutaman päivän maksuajalla. Sain pyytämällä hyvitykseksi alekoodin.
2. Sain pick up alen 10€, ja halusin palauttaa yhden tuotteen, myyja ohjeisti vaihtamaan myöhemmin mieleiseen tuotteeseen jotta en menetä alea. Ostin vaihtotuotteena lenkkarit ja 30 min arpomisen jälkeen kun vaihtoa ei saatu tehty antoivat vaan 10€ alea. Kuulemma osaavat tehda vaihdon vain saman hintaiseen. Menin kassalle tuotteen kanssa, minulla oli tällä kertaa uusi pick up alekuponki. Kassa kertoi etten saa kahta alea. Hermostuin hieman ja kertoin, etta syyna on toisen osaston osaamattomuus. Pari puhelua ja homma ok
3. Sain 3 samaa tuotetta yhden sijaan, kerroin asiasta heti kaupassa ja minulle sanottiin, etta ei ole minun tai kaupan ongelma, voin vieda kaikki kotiin . Kotona huomasin paketeissa olevan eri nimet, mutta en ole jaksanut palautella. Muut asiakkaan varmasti saavat myös omansa, koska luovuttivat koneelta tietty vain minun yhden paketin.
4. Ostin kahdet pyörilykengat tuolla alekoodilla, palautin toiset 80€ maksaneet ja vaihdoin satakakskymppia maksaneet eri kokokoon. Naiden hinta muuttui samalla tuohon 80€ mutta tuotenimi oikea
Pahoittelut, nappaimisto ei toimi niin vahan hassua tekstia
Kirjanmerkit