ElectrobikeGarminGiant
Sivu 4 / 6 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2 3 4 5 6 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 91 - 120 / 152

Aihe: Tunnistatko Espoossa riehunutta kynäniskaa?

Onneksi tämä on oma ketjunsa eikä mikään kelvi ketju. Muuten alkaisi epäillä että on tullut valittua väärä harrastus.

Voihan jeesus.
    6.7 WTF/kg

Kannattaa aina muistaa että se yleensä voittaa, jolla on A) Magnum .44 B) moottorisaha
    -L.

Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

^ Eipäs unohdeta sitä muthafukaa, jolla on AK-47.

^ marmar! Kaikki leikit ovat kivoja ja niissä on kiva voittaa massalla, nopeudella ja kehässä harjoiteilluilla kuvioilla. Sitten kun tulee se tosi katutappelija, joka noita sääntöjä ja rituaaleja ei noudata, niin kyyti voi olla hyvinkin kylmää. Valitettavasti tiedän yhden kaverini, joka on tappelija, eikä anna armoa, eikä myöskään sitä pyydä. Hänen kaltaisensa istuvat linnassa, tai ovat "käsikassaroita", joko johtajilleen, tai omalle käsitykselleen siitä, että heille ei vittuilla. Vaikka ei edes vittuiltaisikaan! Ja, taas matkalla linnaan.

Jostain kumman syystä en ole enää yhteyksissä häneen.

Nyrkkisankarin tai oman elämän McGregorin voittokerroin sakkaa kuin 737 Max siinä vaiheessa jos vastapuolella on puukko matkassa, tai u-lukko, tai vastapuoli on hullu ja valmis vaikka kaivamaan silmät päästä.
    6.7 WTF/kg

Ehdottaisin jo U-lukkoa tälle rimpsulle.

^ Samaa mieltä tommi2 kanssa. Pyöräilyrikollisuus ansaitsee vahvan ja elinvoimaisen ketjun!

Alkaa kynäniskan toiminta kalpenemaan tämän ketjun rinnalla. Tässä alkaa pikkuhiljaa jo toivomaan, että tuolla metsässä tulee vastaan kynäniska eikä joku Kill Billin kolmeen kertaan katsonut. Niin ja Karate Kid...

Pyöräilijöiden Robin Hood siellä vain pikkuisen kurmoottaa autoilijoita, ja ylivalta leimaa heti henkipatoksi.

Tuskin se alkuperäinen Robin Hoodkaan oli yhtä puhtoinen kuin legendansa väittää. Veikkaanpa, että saattoi ohimennen verottaa köyhää kansaakin. Näin sattuu vahinkoja myös meidän nykyajan sankarille.
    Pyöräily on kivaa!

Suomeen on jo rantautunut useita moottoripyöräjengejä, siis ns "prosenttijengejä", mutta vielä ei ole yhtään saman alan "polkupyöräjengiä". Voisikohan tämä tässä säikeessä puheena oleva mies olla ensimmäinen siinä lajissa? Jos on, niin kohta voi olla useampia, käyttävät jengiliivejä, tietynlaisia fillareita ja he alkavat mahdollisesti kerätä suojelurahaa, ettei vaan mitään ikävää tapahdu kenellekään kulkijalle.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    ^Täh? Viihdyttävin ketju pitkään aikaan, sekä aiheen ja aiheen vierestä.
    Todellakin!! Olisi hienoa tämän ketjun kunniaksi kuvata kokoillan elokuva, jossa ei olisi mitään ihmissuhdepaskaa vaan mm. seuraavat tapahtumat: marmar painii Tommi2:n kanssa tulisesti, kumpikaan ei voita koska tavallaan molemmat oli oikeassa, kun paikalle saapuu ketjun muusa The Otaniemen/Karhusaarentien sillan uhkailija, joka toteaa "jumaliste tuli passiivi housuun kun piti ryhtyä tositoimiin, onneksi laitoin valmiiksi ruskeat housut" ja murtuu kyyneliin hajoten atomeiksi, samalla Jack OjaBauer saapuu kotoaan paikalle ja huomaa tommi2:n ranteessa samanlaisen ajakaa meren parran kuin itsellään, ja kädenkäänteessä moottorisahan käytöllä sekä Tommi2:n käsi että kello ovat pian vaihtaneet omistajaa, paikalle saapuu kuitenkin huutaen "hohoi" satunnainen romaniseurue, joka lopettaa Magnum .44 ja AK-47:lla koko seureen. Lopputekstien aikana soisi Katri-Helenan oo, kesän lapsi mä oon.
    -L.

Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

tempokisu Guest
    böö, mä se tulisin ampuun koko pskajoukon ja pelastaisin tompan ja naureskellen ajeltaisiin vaikka Hummerilla, legendaarisesti kohti auringonlaskua. Loppumusana Bye Bye Beautiful, tai Lovers of The Sun, jossa on enniomorriconelaismaista meinikiiä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Laroute Katso viesti
    ^ marmar! Kaikki leikit ovat kivoja ja niissä on kiva voittaa massalla, nopeudella ja kehässä harjoiteilluilla kuvioilla. Sitten kun tulee se tosi katutappelija, joka noita sääntöjä ja rituaaleja ei noudata, niin kyyti voi olla hyvinkin kylmää. Valitettavasti tiedän yhden kaverini, joka on tappelija, eikä anna armoa, eikä myöskään sitä pyydä. Hänen kaltaisensa istuvat linnassa, tai ovat "käsikassaroita", joko johtajilleen, tai omalle käsitykselleen siitä, että heille ei vittuilla. Vaikka ei edes vittuiltaisikaan! Ja, taas matkalla linnaan.

Jostain kumman syystä en ole enää yhteyksissä häneen.
    Siksipä ensimmäinen tavoite on välttää paikkoja, joissa voi kohdata ko ainesta, jos kohtaa, niin ei haasta riitaa, eikä muutenkaan ärsytä ja pyrkii ensisijaisesti pois tilanteesta, jos siihen joutuu.

Mutta jos käsiksi käydään, niin olen kyllä valmis käyttämään kaikia tarpeellisia keinoja tilanteesta poispääsyyn...

Siksi minä varusmiespalveluksenkin kävin ja olen valmis ampumaan kovilla, tähdättyjä laukauksia kohti, jos isänmaan puolustus sitä vaatii.

En juurikaan näe eroa noiden asioiden kanssa.

marmar on niin kova kaveri, että on pakko olla peitenimellä täällä kirjoittava itse Chuck Norris

F. Kotlerburg Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Makke Katso viesti
    marmar on niin kova kaveri, että on pakko olla peitenimellä täällä kirjoittava itse Chuck Norris
    Ketjussa siis henkilöllisyys paljastui. Ei tosin sen kaverin jonka henkilöllisyyttä yritettiin selvittää

Niin, kuten ammoinen legenda jo sen ennusti, niin älä etsi Chuck Norrista, sillä Chuck Norris löytää sinut...

Mun isä on vahvempi kuin teidän isät. Se hakkaa teidät kaikki. (Paitsi etyä kuoli ja meni paikkaan missä ei ole kylmä)

Kynäniska on yhden hengen rikollinen polkupyöräjengi, jonka johto ja jäsenistö pitää pyöräteitä reviirinään.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    Palataanpa aiheeseen, Kynäniska, "Kynis", hakkaisi meidät kaikki, paitsi ehkä Marmarin, älkää menkö pidättämään itse.
    Suosittelen LJL:n tapaa toimia, jos reisissä paukkuja. Tarpeeksi monta nöyrryytystä voi saada muuttamaan tapoja. Kun jää toistuvasti soittelemaan suutansa ja puhisemaan kiukusta, kun toinen painuu horisonttiin, niin touhu voi alkaa harmittamaan niin paljon, ettei kehtaa enää alkaa möykkäämään.

Olisiko Kynis sukua Asiantuntijalle, joka muistaaksen oli pyöräteiden nopein Bilteman hybridillään.
    A Gentleman will walk but never run

Lainaus Alkujaan tämän lähetti H.Brooks Katso viesti
    Mun isä on vahvempi kuin teidän isät. Se hakkaa teidät kaikki. (Paitsi etyä kuoli ja meni paikkaan missä ei ole kylmä)
    Mun iskä on samas paikas. Ehkä ovat nyt löytäneet rauhan...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti p bonk Katso viesti
    Olisiko Kynis sukua Asiantuntijalle, joka muistaaksen oli pyöräteiden nopein Bilteman hybridillään.
    Todennäköisesti biltema on kyniksen alajaos. Kynishän on sinkulamiehiä.

Aion tatuoida Kyniksen blurratut kasvot molempiin pohkeisiin. Jos ohitat minut kisoissa, niin saat varautua siihen, että sun rillit on tuolla seinällä ja joudut metsään mun kaa. Teitä on nyt varoitettu, joten vastuu on nyt siirtynyt teille. On siis turha tulla pätemään kunnollaan. Hakekaa joku muu miehisyyden mitta, kuin minun ja mummojen ohittelu kisoissa. Minulla on kuuden danin musta vyö pyöräilyssä ja kukkien asettelussa.

On vain ajan kysymys ennen kuin kynis kohtaa Mad Bikerin (a.k.a. Crazy Helmet) ja suhteellinen rauha palautuu työmatkatempon tantereille.
    6.7 WTF/kg

r.a.i Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Laroute Katso viesti
    ^Painoluokat kamppailulajeissa on ihan eri juttu kun kaduilla. Jos vastaasi tulee 65 kiloinen nyrkkeilijä ja sinulla on vain luulot omasta kovuudestasi, niin massasi saa olla ihan mikä tahansa, niin ei mene kauaa kun olet selälläsi.
    Juu paino on voimaa ja ylipaino ylivoimaa vai miten se meni: tuossa on vanha hyvä esimerkki missä 74 kiloinen nakkelee 150 kiloista ukkoa

https://www.youtube.com/watch?v=M7V1eUfccJo

Aikido on siitä hieno laji, ettei siinä ole tarkoituksena vahingoittaa kaveria vaan laittaa se vain ruotuun. Vanha piimänaama Steven Seagal on parempi aikidossa kuin nyt vaikka näyttelemisessä.

Varmaan tyhmempikin ymmärtää tarpeeksi monta kertaa kaaduttuaan lopettaa rimpuilemasta? Ja siinä missä noissa aikido-demonstraatioissa kaverit tietenkin osaa kaatuilla taiteen mukaan, niin urpompi tietysti jäkittää vastaan ja silloin se tekee kipeää. Krav maga on taatusti pätevä tekniikka, mutta kuten itse sanoitkin niin siinä tehdään vahinkoa vastustajalle.

Muoks: Joskus itse olen aikido-treeneissä käynyt toteamassa, että kyllä se vaan nöyräksi laittaa kun mestari ottaa otteet.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti r.a.i Katso viesti
    Juu paino on voimaa ja ylipaino ylivoimaa vai miten se meni: tuossa on vanha hyvä esimerkki missä 74 kiloinen nakkelee 150 kiloista ukkoa

https://www.youtube.com/watch?v=M7V1eUfccJo
    Heh, nimenomaan. Tulee vähän mieleen, kun aikanaan olin paljon kovemmassa tikissä, ehkä 95 kiloa painoa silloin ja jo jonkun vuoden aktiivisesti treenannut. Homma alkoi sujua ja kaikenkokoiset alkoi olla ottavana osapuolena. Sitten tuli karu herätys. Sparrasin kerran itseäni päätä lyhyemmän kanssa, jolla oli tunnetusti nopeat potkut. Ei kertakaikkiaan mitään jakoa, vaikka nopea olin silloin itsekin. Ok, sparri kehässä on aika eri asia, kuin joku katutappelu ojan pohjalla, mutta onnea sille snägärikunkulle, joka sen pienikokoisen kaverin erehtyy haastamaan.

Tosin tuolla aiemmin hain vähän eri asiaa, kun mä en vaan mitenkään näe ”ylipainollaan kehuskelevaa ammattiautoilijaa” ihan samanlaisesta massasta koostuvana kuin vaikka tuo Hans tai se 60-kiloinen kynäniskapyöräilijä. Silloin se massa on vaan sitä hitautta ja oikein treenattu 60 kiloa on vali-valitettavasti se antava osapuoli.

Kamppailulajien sisällä painoluokat erottelee myös täysin eri pituiset, eli erilaiset ulottuvuudet. Ja kaikkea tuolta väliltä, mutta se ei nyt muutenkaan päde näihin treenaamattomien raivokohtauksiin millään tavalla. Pelkällä massalla ei kuitenkaan voiteta yhtään ketään.

Onhan mopobändejäkin kilpailevia. Pitäiskö perustaa tuolle Kynäri BC:lle kilpaileva kerho ja tunkeutua sen reviirille. Kerhoon ei mitään asiaa, jos ei aja Jopolla. Talvella läski sallitaan. Lauma sellaisia kun polkee parrat päristen parijonossa Kuusisaaren kelviä, niin kynäri laskee alleen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hyötypolkija”

Onhan mopobändejäkin kilpailevia. Pitäiskö perustaa tuolle Kynäri BC:lle kilpaileva kerho ja tunkeutua sen reviirille. Kerhoon ei mitään asiaa, jos ei aja Jopolla. Talvella läski sallitaan. Lauma sellaisia kun polkee parrat päristen parijonossa Kuusisaaren kelviä, niin kynäri laskee alleen.
    Mopobändeistä tulee mieleen eräs kohtaaminen vuosien takaa. Jouduin liikenteessä tuollaisen bändin ympäröimäksi. Oli aika mieleenpainuva tilanne, kun monikaistaisella tiellä edessä, takana ja sivuilla oli nahkaliivejä pärisevine kulkuvälineineen ja paljon olikin. En ole koskaan muulloin nähnyt niin lyhyessä ajassa niin montaa liikennerikkomusta.

Lauma katosi samalla tavalla kuin ilmestyikin, kovan pärinän saattelemana. Luulenpa, että olisi siinä tilanteessa kynikselläkin pysynyt raivo sisällä tai jos olisi erehtynyt haastamaan riitaa nokkamiehen kanssa, joka tuli hieman muita edellä, niin olisi saanut todennäköisesti kohtuullisen opetuksen.

Samanlaisia aiheita

1. Tunnistatko?
    By fiber in forum Yleiset jorinat
    Vastaukset: 2
    Viimeinen viesti: 29.01.2018, 11.46
  2. Huoltoliikkeitä Espoossa
    By fwide in forum Kaupat
    Vastaukset: 11
    Viimeinen viesti: 15.08.2017, 21.46
  3. Kusipää, tunnistatko itsesi
    By Puoskar1 in forum Yleiset jorinat
    Vastaukset: 43