ElectrobikeGiantGarmin
Sivu 1 / 6 1 2 3 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1 - 30 / 152

Aihe: Tunnistatko Espoossa riehunutta kynäniskaa?

Vihainen Tunnistatko Espoossa riehunutta kynäniskaa?

Jos tunnistat fillaristin, ota poliisiin yhteys. Saadaan vatipää kuulusteluihin ja maksamaan sakkoja! Ehkä miettii toisen kerran syöksyykö kolmion takaa riehumaan. Oli onnekas kun oli joku vanha autoilija kelle alkoi rähisemään, mä olisin laittanut kaverin nuolemaan maata välittömästi jos joku mun autoon koskee tai kurvaa auton eteen. Nyt kaveri on julkkis, harmi kun lehdet ei voi julkaista kasvokuvaa. Pitää saada kuriin nämä kuuskytäkiloiset finninaamat jotka kuvittelee voivansa alkaa soittamaan suuta autoilijoille!

https://www.lansivayla.fi/artikkeli/...-ja-pyorailija

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006044168.html

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4...e-50b90fab57da

Selkee hipsteri. Ne on muutenkin vähän outoja.

Perin outo tyyppi. Autoilijalla varmasti kiitti itseään kamerainvestoinnista.

Jos oli ollut äkkipikaisempi autoilija olisi voinut käydä perin huonosti pyöräilijälle.

Itse olisin luultavasti käyttänyt jokamiehen kiinniotto-oikeutta minimivoimalla ja pidellyt sen aikaa että poliisit saapuu.

Huvittavaa, että joku jaksaa rekisteröityä foorumille tämän takia, oli sitten asianosainen tai ei. Aika hienosti nimim road rage alentuu videon pyöräilijän tasolle tai ehkä jopa vähän alle: "mä olisin laittanut kaverin nuolemaan maata välittömästi, jos joku mun autoon koskee tai kurvaa auton eteen." Millähän oikeudella, jos saan kysyä? Eli ajatteletko, että väkivalta on ok, jos sun autoa naarmutetaan, mutta videon tapauksessa ei?

Huoh. Toivottavasti tuo roid rage on trolli eikä kirjoita tosissaan

Tuolta roid rage tarinaa illan ratoksi:
    https://users.aalto.fi/~jlinnosa/massaa/massaa.txt
    go play chicken with your lactate threshold
    Mun Youtube
    https://fi-fi.facebook.com/raparossitampere/

Nyt on melkoinen pissipippeli fillaroitsija, joka hakemalla haki kolaria ja/tai konfliktia.

Ja jokainen road ragettaja on pirun kova nyrkkisankari, mutta kukaan ei ole yhtä kova kuin rotvallin reuna, jokaiselle hevoselle loytyy kengittäjänsä ja Tysonkin hävis. Fillariragettajan uho loppuu melko pian kun auto jarrutaklaa ja autoilijan uhollekin olen nähnyt melko brutaaleja loppuja, joita molempia on sitten niin pirun kiva setviä setä-poliisin kanssa ja jopa istua samassa huoneessa vammautuneen "vastapuolen" kanssa vastaamassa erilaisiin kysymyksiin.

Ketjun aloittajalle. Tervetuloa foorumille. älä jämähdä tähän ketjuun vaan tutustu muihinkin foorumeihin ja siihen minkälaisia hippiäisiä tällä foorumilla vilistää. Osa foorumilaisista on jopa lähes normaaleja.
    6.7 WTF/kg

Lainaus Alkujaan tämän lähetti missile Katso viesti
    Huvittavaa, että joku jaksaa rekisteröityä foorumille tämän takia, oli sitten asianosainen tai ei. Aika hienosti nimim road rage alentuu videon pyöräilijän tasolle tai ehkä jopa vähän alle: "mä olisin laittanut kaverin nuolemaan maata välittömästi, jos joku mun autoon koskee tai kurvaa auton eteen." Millähän oikeudella, jos saan kysyä? Eli ajatteletko, että väkivalta on ok, jos sun autoa naarmutetaan, mutta videon tapauksessa ei?

Huoh. Toivottavasti tuo roid rage on trolli eikä kirjoita tosissaan

Tuolta roid rage tarinaa illan ratoksi:
    https://users.aalto.fi/~jlinnosa/massaa/massaa.txt
    Luuletko sä geelitukka että mua kiinnostaa mitkään oikeudet jos joku tulee hakkaamaan mun autoa (omaisuutta) ja kurvaa fillarilla eteen pysäyttäen mut? Se merkitsee mulle vain yhtä asiaa eli jannu haluaa tapella ja kaveri laitetaan maahan hetkessä, mä en kysele siinä vaiheessa! Näitä vajakkeja/nistejä on fillareilla liikkeellä niin paljon kesäisin, että pistää raivoksi. Luulevat olevansa teiden kuninkaita eikä mitään hajua liikennemerkeistä. Tämäkin paskahousu löi autoa, pysäytti autoilijan, tarttui kurkkuun kiinni ja sylkäisi. Oli kyllä onnekas kun oli vanha mies selkäkivuilla asialla. Tuolla menolla kun vedellään kolmion takaa piittaamatta niin varmasti kolahtaa jossain vaiheessa. Sitten voi miettiä kahdesti istuessaan pyörätuolissa kusten pussiin. Toivottavasti jää kiinni!

Kuulen tietyn tyyppistä kilinää..
    Paljon pyöriä, liian vähän aikaa..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti OJ Katso viesti
    Nyt on melkoinen pissipippeli fillaroitsija, joka hakemalla haki kolaria ja/tai konfliktia.

Ja jokainen road ragettaja on pirun kova nyrkkisankari, mutta kukaan ei ole yhtä kova kuin rotvallin reuna, jokaiselle hevoselle loytyy kengittäjänsä ja Tysonkin hävis. Fillariragettajan uho loppuu melko pian kun auto jarrutaklaa ja autoilijan uhollekin olen nähnyt melko brutaaleja loppuja, joita molempia on sitten niin pirun kiva setviä setä-poliisin kanssa ja jopa istua samassa huoneessa vammautuneen "vastapuolen" kanssa vastaamassa erilaisiin kysymyksiin.

Ketjun aloittajalle. Tervetuloa foorumille. älä jämähdä tähän ketjuun vaan tutustu muihinkin foorumeihin ja siihen minkälaisia hippiäisiä tällä foorumilla vilistää. Osa foorumilaisista on jopa lähes normaaleja.
    Jep, kunhan tässä rauhotutaan niin pitää vilkaista. Näitä saatanan pässejä näkee ammattiautoilijana turhan usein. Fillaroin itsekin kesäisin, mutta kyllä pistää vaan vituttamaan lukea tämmöisiä uutisia. Terve ihminen luultavasti hoitaisi homman käsimerkeillä/huutaen kirosanoja, mutta että mennään hakkaamaan toisen autoa ja pysäytetään ja käydään käsiksi. Tälle uutiselle pitää saada maksimi näkyvyys, että joku tunnistaa tämän avohoito potilaan ja raportoi poliisille! Ei ne muuten opi.

älkää lyoko vielä lukkoon! Pari perjantaibisseä vielä koneeseen niin saadaan kasaan melko legendaarinen ketju.
    6.7 WTF/kg

Yhtä lekentaarinen kuin anti-trumpistien never ending ulinat... ?

Hih tän takia nuita pyöräilijöitä pitää varoa ku eivät osaa liikennesääntöjä. Tosin tossa ei edes tilannetta ollu ku auto on jo ohi ku se kurvaa perään. Mikälie sekopää

Ainiiiin pitäs tosiaan ostaa se autokamera.

Tässä yks pätkä kans illan ratoksi. Tosin tällä kertaa syyllinen on autoilija. Eihän tommosta kiituria kyllä huomaa
    https://live.staticflickr.com/video/...ZGMiLCJ2IjoxfQ

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Road_Rage Katso viesti
    Luuletko sä geelitukka että mua kiinnostaa mitkään oikeudet jos joku tulee hakkaamaan mun autoa (omaisuutta) ja kurvaa fillarilla eteen pysäyttäen mut? Se merkitsee mulle vain yhtä asiaa eli jannu haluaa tapella ja kaveri laitetaan maahan hetkessä, mä en kysele siinä vaiheessa! Näitä vajakkeja/nistejä on fillareilla liikkeellä niin paljon kesäisin, että pistää raivoksi. Luulevat olevansa teiden kuninkaita eikä mitään hajua liikennemerkeistä. Tämäkin paskahousu löi autoa, pysäytti autoilijan, tarttui kurkkuun kiinni ja sylkäisi. Oli kyllä onnekas kun oli vanha mies selkäkivuilla asialla. Tuolla menolla kun vedellään kolmion takaa piittaamatta niin varmasti kolahtaa jossain vaiheessa. Sitten voi miettiä kahdesti istuessaan pyörätuolissa kusten pussiin. Toivottavasti jää kiinni!
    No oikeastaan vahvistit mun pointin, kiitokset siitä. Hyvää jatkoa jos ei oma riitä

Perjantai, popparit jne! Kyä tää tästä!
    go play chicken with your lactate threshold
    Mun Youtube
    https://fi-fi.facebook.com/raparossitampere/

Election rage!

Helsingissäkin riehuu vapaana jonkin sortin kynäniska, tässä tapauksessa uusnatsistinen kirjoittelija. Postilaatikostamme nimittäin löytyi äsken vastenmielinen vaalimainos erään puolueen logolla ja väreillä. Sisältö olikin sitten aika lailla paksua lokaa ja harhaista tulkintaa. PVL kiellettiin viime vuonna hovioikeuden päätöksellä, mutta samat tyypit perustavat uusia yhdistyksiä ja jamit jatkuu.
    -
    Eläköön off-topic alue, jonne voi kirjoittaa omaisuuteen koskemisesta olipa kyseessä auto taikka postilaatikko
    10k-kerhon jäsen

Joku oli mennyt murjomaan Halla-Ahon Spessun takakiekon. Persut syyttävät vihervasemmistoa (tietenkin).
    6.7 WTF/kg

Lainaus Alkujaan tämän lähetti OJ Katso viesti
    Joku oli mennyt murjomaan Halla-Ahon Spessun takakiekon. Persut syyttävät vihervasemmistoa (tietenkin).
    Oliko Persut julkaissut tiedotteen jossa syyttävät vihervasemmistoa vai mistä moista päättelit?

Tuttu on... ton tietää kaikki

Lainaus Alkujaan tämän lähetti missile Katso viesti
    No oikeastaan vahvistit mun pointin, kiitokset siitä. Hyvää jatkoa jos ei oma riitä

Perjantai, popparit jne! Kyä tää tästä!
    #kupla
    joku vielä uskossaan #alpakat kainalossa

Terve ihminen luultavasti hoitaisi homman käsimerkeillä/huutaen kirosanoja
    Meno jos multa kysytään, niin en näytä edes niitä käsimerkkejä, enkä huuda, vaikka tänäänkin tuli 2 väistämisvelvollista autoa eteen. Mulla on pyörässä jarrut ja osaan väistää. Autolla ei tule edes viikoittain väistämisvelvollisia fillareita eteen, vaikka ajankin 3 kertaa enemmän kuin keskivertoautoilija.

Koskaan ei ole tullut kukaan raivoamaan. Usein jotain vikaa on molemmissa, että tilanne eskaloituu. Jos tuo lehdessä kuvattu pitää paikkaansa, niin pyöräilijä olisi tarvinnut kunnon opetuksen sakkojen muodossa. Väkivalta on kivikautinen tapa ratkoa asioita. Jos ei ole itsellä kiire, niin pistää siististi nippuun odottamaan poliisin saapumista. Siististi tarkoitan tapaa, joka kestää videolle tallennettunakin oikeuskäsittelyn ilman pelkoa syytteestä.

Ja mitenhän tilanne on oikeasti mennyt? Hipsteri katsoo auton odottavan kävelijää ja kaahaa normaalin tapaansa risteykseen. Autoilija huomaa hipsterin ja käyttää päälleajo-oikeuttaan hyväksi. Vähän vaan hivoittelen hipsteriä...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Ja mitenhän tilanne on oikeasti mennyt?
    Näkeehän sen siitä pitemmästä videosta jossa näkyy takakameraki

Espoossa näitä fillaristeja näköjään riittää.. Tässä omia kokemuksia viime kesältä:

http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...lalla-Espoossa

Sen mitä olen pääasiassa työelämän puolella ollut ns. hullujen kanssa tekemisissä, niin yksi vähiten auttavista asioista on henkevä keskustelu. Väkivaltaa jos käyttää joutuu todennäköisesti myös vastaajaksi rikosasiassa ja se voi muutenkin pahentaa asiaa. Melko arpapeliä miten siinä matsissa käy. Paras/älykkäin strategia on olla antamatta sitä huomiota jota nuo tapaukset usein ovat vailla, eli sanoo heippa ja toivottaa oikein hyvää takatalven jatkoa.
    -L.

Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

Näitä saatanan pässejä näkee ammattiautoilijana turhan usein.
    Tämä johtuu vain soveltuvuustestien puutteesta ammattikuskien koulutuksessa.
    • EI, se ei ole optinen harha - se näyttää siltä
    • EI, se ei ole epäselvästi sanottu - se kuullostaa sitä
    • Tunne Todellisuus - Kosketa Maailmakaikkeutta

Jonkinnäköinen hullu tai muuten sekaisin tuo fillaroitsija (eipä topikin aloittajaan kauaksi jää). IS videossa näkee koko tilanteen eikä epäselvyyttä kuka syyllinen niin turhaan uhoat. Varmasti suurinosa tälläkin foorumilla omistaa auton ja monelle pyöräily on puhtaasti urheilua eikä elämäntapa. Ammattiautoilijana sun pitäisi tiedää, että näitä vajakkeja/nistejä löytää yhtälailla autonkin ratista eikä nämä ole mikään puhtaasti fillaroitsijapohjainen juttu.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Lukija5 Katso viesti
    Oliko Persut julkaissut tiedotteen jossa syyttävät vihervasemmistoa vai mistä moista päättelit?
    Somessa on kova poru.

Ja veke...se on cuck eikä mikään anti-trumpisti. Koita saada termit kohdilleen.
    6.7 WTF/kg

Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    Paras/älykkäin strategia on olla antamatta sitä huomiota jota nuo tapaukset usein ovat vailla, eli sanoo heippa ja toivottaa oikein hyvää takatalven jatkoa.
    Tuo on hyvin pitkälle se tapa, jota itse noudatan. Tosin yleensä en sano mitään, enkä näytä käsimerkkejä eli olen kokonaan reagoimatta ja poistun paikalla mahdollisimman nopeasti.

Sana varasto ainakin laajeni, kynäniska...

Parasta on ajaa yli ja sanoa että lipsahti kun menin shokkiin enkä muista mitään. Mäntti juttuhan tuo oli, nyt pitää taas muiden tehdä parantava ja ryhdistävä liike, että jokaista mulkkua ei pidetä pyöräilijänä.
    skeptinen realisti

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    Sun täytyy olla ainakin 5 kertaa vahvempi kun normaali ihminen kun saat porukan pideltyä iisisti nipussa. Tiedän itseasiassa tapauksen jossa kohtalaisen roteva kuuskymppinen äijä yritti pidätellä nuorta koijaria kunnes poliisit saapuvat ja otti turpaansa niin että soi. Ei se jätkä halunnutkaan odottaa vaan mursi nenän pidättelijältä.
    Yksinäinen fillaristi ei ole porukka. Tietysti jos toinen on sellaisessa huumepöllyssä, että ei tunne mitään, niin sitten saattaa olla hankalampi juttu ilman että joutuu itse syytetyn penkille. Ensisijiane tavoite on pyrkiä pois paikalta jos takana ei olis ollut autoja.

Yhden selkeän virheen autoilija teki tuossa. Itse olisin pistänyt heti ovet lukkoon, kun fillaristi kaatoi pyörän auton eteen, ettei idiootti pääse niin helposti sisälle autoon. Ikkunan takaa olisi voinut vielä kännykällä videoida möykkäämisen. Yleensä tieto siitä, että kaikki tallentuu videolle saa hiukan rauhoittumaan.

Älä koskaan lähde katutappeluun jos et ole valmis mättämään vastapuolta turpaan ihan sikana ja jos et ole valmis ottamaan turpaan ihan sikana.
    6.7 WTF/kg

Suurin osa tappeluista päättyy 1-2 lyöntiin, ei ne mitään UFC -otteluita ole missä mätetään minuuttitolkulla kaveria joka on tottunut ottamaan lyöntejä vastaan. Tämäkin riiitää huonolla tuurilla vammauttamaan vastapuolen loppuiäkseen (esim. kaatuessaan lyö päänsä), joten välttäisin kontaktia jos ei todella tiedä mitä on tekemässä. Itse keissiin: fillaristi oli idiootti, jonka toivottavasti poliisi saa kiinni ja vastuuseen teostaan.

Samanlaisia aiheita

1. Tunnistatko?
    By fiber in forum Yleiset jorinat
    Vastaukset: 2
    Viimeinen viesti: 29.01.2018, 11.46
  2. Huoltoliikkeitä Espoossa
    By fwide in forum Kaupat
    Vastaukset: 11
    Viimeinen viesti: 15.08.2017, 21.46
  3. Kusipää, tunnistatko itsesi
    By Puoskar1 in forum Yleiset jorinat
    Vastaukset: 43