Huollatan reilun puolen vuoden välein, kun en itse jaksa sitä tehdä. Vaikutuksen huomaa heti huollosta poisajaessa kilometrejä on kyllä vasta 4100. Itse öljyän ketjuja säännöllisesti ja pesen pyörää pahimmillaan kerran päivässä. Onneksi talvella ei tarvitse. Kahdet takapakat käytössä.

Eka huolto 400km. Tässä vaiheessa jouduttu vaihtamaan etujarrulevy vinkumis- yms ongelmien takia ja käytetty muutamaan kertaan pikahuollossa
Toka 2500km. Keula hajosi ja takuukorjattiin. Ketjut vaihdettiin. Tässä oli siis mukana keulahuolto.
Kolmas 3900km. Jarrupalat edessä lopussa, vaihdettiin. Jarrut pakko ilmata. Ei keulahuoltoa.

Talvirenkaille joutuu ensi talvena tekemään jotain, minimissään nastojen lisäys mutta voi olla että nastat on liian kuluneet jo jäätikköajoon. Renkaat muuten kyllä hyvässä kunnossa kesän ja talven osalta. Yksi sisuri heitetty roskiin ja kesärenkaisiin pitää vaihtaa venttiili. Litkua toki kulunut.

Kuluja per kilometri ei uskalla edes laskea. Kyllä se menee sinne 2€ kilsa tai enemmän. On tohon pyörään osteltu kaikkea vaihto-osaa, varaosaa, korjaustelinettä, laukkuja. Esim mulla on kahdet vanteet. Huoltojen hinnat on olleet 50€, 450€, 250€.