ElectrobikeGarminGiant
Sivu 117 / 195 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 17 67 107 115 116 117 118 119 127 167 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.481 - 3.510 / 5850

Aihe: Mikä se tänään sut hyvälle tuulelle sai?

Aamulla alkanut lumisade. Kohta on taas puhtaat valkeat ladut. Kannatti herätä tänäkin aamuna.

tempokisu Guest
    No, pienestä kannattaa olla iloinen. Aamulla oli näkö ja kuulo palautuneet - illalla nimittäin en kuullut juuri mitään, telkkarin ääni ei erottunut, enkä nähnyt kun valkoisia pisteitä ja tähtiä. Ei siitä kuulosta niin väliä, mutta näöstä kyllä.

Aamupainohan se, toki en kyllä sitä näin talviaikaan niin "tarkasti vahtaa" mut hiven tarkkana saa olla kun ei ole oikein tilalla mitään kesän fillaroinnin veroista...

Ulostefetissi pääsi leikkimään oikeasti ulosteilla.

Upea kevätpäivä ulkopuuhasteluun reippaahkosta pakkasesta huolimatta.
    Viherpeipot alkavat heräillä kevääseen
    "The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

tempokisu Guest
    Saan veronpalautusta 1825euroa

Jopotuinen Guest
    ^ Se on 152 €/kk, nettona.
    Ei mitään persaukisten puuhastelua.

tempokisu Guest
    ^ tulot oli niin mitättömät että sain taas palautusta, jota osasin jo odotellakin. Ensi vuonna palautusta ei taida tulla, kun ei ole mistä palautetaan. Melko persaukista tää on, jos tulot on 500-700e/kk. No, eipä niitä työpäiviäkään tai työtuntejakaan ole kovin paljoa, tällä viikolla oli 8 tuntia töitä kahdessa päivässä ja tämä oli paljon, usein on ollu yhteensä vaan viikossa neljä tuntia töitä ( en laske sitä aikaa kun olen vaan kutonu nukelle villapaitoja, siellä työpaikalla )
    En mä ole kyllä eläissäni oikeita kokoaikaisia töitä tehnytkään, aina on ollut joku puolipäiväinen työ tai työllistämistukityö, työeläkettä on kertyny huikeet 2e/kk.

Mutta on mulla säästämisprojekti, tällainen kultainen, oikeesti kultainen, katselen aika useesti niin muistaa mitä varten säästää:

ja tuli vielä hyviä uutisia nukkerintamalta; seuraavaksi ilmestyy mies-nukkekokoelma ja Poppy goes to Brazil - ne ei kiinnosta, hyvä.
    tempokisu muokkasi tätä : 07.03.2019 at 18.15

Tilasin joku aika sitten ameriikan egaysta ducatiin jalkatappisarjan, joka saapui tänään.
    Vaan eipä saapunutkaan kun laatikossa oli kolme muovista vihannesleikkuria. Oli ilmeisesti mennyt osoitelaput sekaisin Pitney Bovesin tullauskeskuksessa.
    Tein sitten Ebayssa reklamaation, joka meni tunnissa läpi, ja nyt muutaman tunnin kuluttua näemmä paypal olikin jo palauttanut sekä ostohinnan että rahti- ja tullauskustannukset tilille.
    Nopeaa toimintaa, ja sai hyvälle tuulelle.

Duunin kaffehuoneesta löytynyt iso laatikko hedelmiä juuri samana päivänä kun unohdin ottaa mandariinit ja banaanin kotoa mukaan.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Oikeastaan eilen, ehtoolla vähäsen ysin jälkeen tuli firman tj`ta nimpparionnittelut. En juurikaan itse nimipäiviä noteeraa, ellei ole erityisen tärkeä henkilö itselle. Kuitenkin toi oli johtajalta hieno ele ja hiven sitä "ootinkin" kun muinakin vuosina onnitellut.

tempokisu Guest
    ^ ai mahtavaa, olisikin hianoo jos pomo mua muistaisi...ihan työt riittäisi. Minulta taitaa olla työpaikan kaffehuoneeseen pääsy kielletty, palauttivat mun laatikon sieltä pois ( tosin ei ollu mun laatikko )

Mutta annoin sille nahkiaisten kutuvideolle positiivista kommenttia, ja sain siitä myös tekijältä kirjaimellisesti sydämellistä palautetta tuli hyvä mieli.

Tollanen peloton luontokappale, oisko Pyrstötiainen:

[IMG]Untitled by Hartsa T, on Flickr[/IMG]

Lainaus Alkujaan tämän lähetti callahan Katso viesti
    En juurikaan itse nimipäiviä noteeraa, ellei ole erityisen tärkeä henkilö itselle. Kuitenkin toi oli johtajalta hieno ele ja hiven sitä "ootinkin" kun muinakin vuosina onnitellut.
    Kirjoitatko tahallasi lukukelvottoman pienellä fontilla? Ei ollut ensimmäinen kerta.

^En toki, oli vaan hiven toisarvoinen niin pienensin ja säästin palstatilaa Jopa tekisi mieli suositella specs... mutta en tee sitä. "Peace man!"

Se pikkuteksti ja myös muut kivat jutut.

Englantilaisen 1980-luvun uusromantiikkabändin rumpalilta nimmarilla varustettu cardboard-CD kotiini postitettuna !! X

Tarina:

Tilasin CD:n Pesosen Saksan haarasta, ja huomasin merkillisyyden kuunnellessani: äänitteellä on häiritsevä, jatkuvia taustahäiriöääniä, joiden voimakkuus korreloi musiikin voimakkuuden kanssa. Eipä ole aiemmin tällaista tapausta kontolleni tupsahtanut.
    Otin yhteyttä suoraan CD-levyn julkaisijaan, he myönsivät olemassaolevan ongelman.
    Lähettivät sitten tarkistetun (avatun) CD:n artistin nimikirjoituksella varustettuna hyväntahdoneleenä vailla maksua! Tottakai piti osoittaa ensin suorittamani ostokseni paikkansapitävyyden.

En laita artistin nimeä julki, utelijaille vastaan yv:hin.

Tätä ennen paras levynkeräilyyn liittyvä tarina oli Suomessakin tunnetun ranskalaisen bändin fanikerhon ylläpitäjältä CD-single ilmaiseksi (tai oikeastaan hyvityksenä, kun näin vaivaa tehdä VHS-kopio YLEn esittämästä ranskan kielikurssiohjelmasta, jossa ihmeekseni ko. bändi näkyy ja kuuluu). Äijä asuu periferia-bulevardin inessä eli Pariisissa dép. 75. Bändivihje: Andy!
    | PKK |
    Irma eksytti seuraajat, lenkillä laite näytti isoja lukuja. (11)

Jopotuinen Guest
    Sain selätetyksi Yogan saranapulman

Katsoin Veikko Huovisen ammattimainen puoluehaukkuja. https://mclip.tv/video/d1W0rg7aKAM/a...lueen-haukkuja
    Jos pitäs Jäniksen Vuoden ja kokeilis pysyykö tuolla konstilla leivässä ja viinassa?
    Näinä aikoina saattas hyvinkin onnistua
    usko juntunen muokkasi tätä : 14.03.2019 at 17.07

Loppupelissä uusi ttl ei ollutkaan niin kovasti "neuvostoajan gulag-leirilääkäriä" vastaava vaikka eka kerralla kovasti sen vaikutelman sainkin. On vaan hoitotavaltaan hyvin erilainen kuin edellinen, joka siirtyi mehiläisestä muualle.

Jopotuinen Guest
    Vein lempi-vaimolleni telkkarin ääreen kulhollisen saksanpähkinöitä pihteineen ja waste-kulhon,
    Mulkoili mua epäuskoisen näköisesti ”jaa mää vai?”. Mutta hetken päästä alkoi rouske kantauta

(Meni aluksi väärään säikeeseen, korjasin)

Tästä tulee väkisin mieleen että talon muissa siivissä asuu vähemmässä suosiossa oleva toinen vaimo/vaimoja. Mistä tulee mieleen tämä nykyinen polyamoria eli monisuhteisuus. Niin mitä olen juttuja lukenut niin eiväthän nämä polyamoriset kuitenkaan asu saman katon alla kuten siltainsinööri Jaatinen kahden vaimonsa kanssa Onnellisessa miehessä. Niin että mitä polyamoriaa se sellainen on. Sehän on vaan useamman kanssa seukkailua samaan aikaan.

Itse ketjuun tänään teki onnelliseksi töihin ja sieltä pois kävely.

Oikeastaan se, ettei lomautus tainnu osua omalle kohdalle.Viime viikolla ilmoitettiin vatsapissa jotta töitä ei ehkä ritä ensi viikoksi kaikille, tj tulee viikolla myymään ja toivotaan että töitä saadaan pikaisesti. Yksi työmaa valmistui perjantaina, mulla työmaa kesken jolla silläkin töitä enää pariksi viikoksi. Ehkä noita alkaa kun järjestelmään tupsahti jotain alkavia, toki vois kysyä kympiltä mutta "edelleen en liikaa utele ennakkoon vaan katson mitä eteen tulee" ja onneksi on pieni puskurirahasto joten lomautus ei ihan heitä budjettia epätasapainoon, olisi vaan kurjaa!

tempokisu Guest
    Vatsapissa? Kysyä kympiltä?? uusia sanoja ja ilmauksia onkin varmaan kiva kehitellä.

^ Tuossahan oli yksi vanha ja toinen vielä vanhempi sana/ilmaisu.

^^ Kisun narinat kannattaa jättää omaan arvoonsa, kumma riidanhaastaja ja ämmä... menis metsään risusavottaan tai jotai purkamaan agressioitaan, monet täällä hänet tuntee ja tapansa, mulle uusi tuttavuus mutta olen kirjoituksia lukiessa hiven jo oppinut tuntemaan!

tempokisu Guest
    ^ mitään narise, nauratti vaan toi "vatsapissa" ....no jos sulla sitten on.

Valtteri Bottaksen ajo.

Pyyn lumijäljet hangella. Hän oli tepastellut liiterin takaa pihan poikki huussin kulmalle, noussut siivilleen ja häipynyt matkoihinsa.
    -Usot sie jot myö uitiin?

tempokisu Guest
    Taidan saada kultaisen nahkiaiskorun ostettua jo tällä viikolla revi siitä jäsen kallahan

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •