Katsoin pojan kanssa Jim Carreyn Mr. Popper's Penguins (1,5h piti lukea ääneen, huh huh), kiinnitin huomiota että päähenkilöllä oli ranteessa alustavasti styylillinen twintone Rolex Submariner. Voisin itsekin "keräillä" semmoisen, tosin vähän liian bling omaan makuun ja 18K keltakulta on arka.
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Tuossapa mustavalkoinen rannetuskuva sunnuntailta.
^ Ååh.. Mörköäkin siellä taustalla himoittaa![]()
-L.
Onhan tuo ihan väärin, diver sopii luontaisesti kahteen alimpaan settiin. Bondille kaikki käy sponsoroinnin takia.
Pyöräily on kivaa!
Mikä tuo field kello on noin suunnilleen suomeksi sanottuna ? Ja mihin taulukossa sijoittuu urheilu-/älykellot ?
No sanotaan nyt vaikka "kenttäarmeijakello", jalkaväkikello? Nehän ovat tuollaisia militaarishenkisiä army-kelloja. Sotilaskello?
Urheilu- ja älykellot eivät minun mielestäni sijoitu tuossa taulukossa mihinkään, eivät ole perinteisessä mielessä kelloja. Minun mielestäni.
Urheilu/älykellot Suomessa hemmetin isolla vihreällä rastilla kaikkiin sarakkeisiin, ulkomailla voi sitten kysellä sääntöjen perään...
Ostin tuon käytettynä Seikoholistien FB-ryhmän kautta. Kyseessä JDM-malli, eli virallista tuontia Suomeen tai Eurooppaan ei ole. Uutena löytyy esim. tuolta --> https://www.seiyajapan.com/products/...resage-sarx035. Mitään faktaa ei minullakaan ole, mitkä mallit lasketaan "Baby GS"-kategoriaan. SARX035:n kohdalla olen moiseen ilmaukseen joskus törmännyt. Mikään virallinen luokitushan se ei luonnollisesti ole![]()
“Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”
Mä tiedän sihteerilasit ja imagolasit
Muistaakseni joskus kyllä-avasin silmälasitopiikan.. Voi myös olla että vain ei-avasin
-L.
^ a v a s i t
That was the point
(Vaikka eihän toi tietysti koko totuus ole siitäkään huolimatta, että Suomessa presidentti pitää telkkarissa itsenäisyyspäivän puhetta euron readymadeissä, joista näkyy kilsan päähän, että ne on euron readymadet. Muotitalon logot ei todista juuri muuta kuin, että muotitalo on myynyt lisenssin jollekin miljardeja pyörittävälle italialaiselle pokafirmalle, joka teettää puolet tuotannostaan Kiinassa. Silmälasimaailman "inhouse" -valmistajat ei juuri ulospäin näkyvillä logoilla leveile ja vertaaminen kelloihin on siinä mielessä osuvaa, että itseasiassa silmälaseihinkin liittyy samantapaista entusiasmia kuin kelloihinkin ja asiaa ymmärtämättömille sitä on ehkä samalla tapaa vaikea ymmärtää kuin kelloentusiasmia. Jos kiinnostaa, niin googlaa videot esim. hakusanoilla "japan eyewear manufacturing".)
Juu mä muistan! Se ei vaan pysynyt hengissä juuri siitä syystä, että esim. Tommi ei ole törmännyt porukkaan jolla olisi erilaisia laseja erilaisiin tilanteisiin..![]()
“Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”
Minulla sellainen keep it simple lähestymistapa aika moneen laitteeseen, että niiden lukumäärä minimoidaan. Ostetaan kerralla yksi laadukas laite joka palvelee aina ja joka paikassa.
Minulla ei kestäisi pää jos joutuisi miettimään että mitkä lasit/kellon sitä päälleen laittaisi.![]()
Onhan tämä MM300 vaan aika ihana, kun pitkästä aikaa vetää käteen (pun intended)
![]()
Krossikommuuni / Syöte MTB
^ Wau. Hienoa käteenvetämistä
-L.
Kiitos, yritän parhaani..![]()
Krossikommuuni / Syöte MTB
Ihan vain katselin kelloja ja vaimokulta halusi sellaisen minulle syntymäpäivälahjaksi. En malttanut odottaa koska saisin vaan vedin heti käteen.
![]()
Sehän se on.
Asiallinen ajakaa meren parta
-L.
Kirjanmerkit