FillariElectrobikeGiantHepha
Sivu 105 / 136 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5 55 95 103 104 105 106 107 115 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.121 - 3.150 / 4051

Aihe: Fat bike eli läskiä haussa

  1. #3121
    Liittynyt
    07/2017
    Viestit
    425
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pexxi Katso viesti
    Rengaskoossa lähinnä pelottaa se että Trek (27,5) vetää töpselin seinästä niin siinä sitten ihmetellään. Lähinnä koskee meitä taviksia jotka voivat ajaa samalla pyörällä kymmenenkin vuotta, tosin jos talvella ajaa niin ei renkaat juuri mihinkään kulu. Ja jos epäilyttää renkaiden saatavuus niin voihan niitä osta kolme neljä paria ja kierrätellä niitä alla säännöllisesti niin pysyvät kunnossa. Varastointi pitkään ei kai tee hyvää?
    Kyllä vanha rengas on vanha rengas ajo-ominaisuuksiltaan oli sillä ajettu vai ei, eli ei tuolla kierrättämisellä mitään etua saa. Luulisi että 27,5" fattirenkaallisia pyöriä on myyty jo niin paljon, että vaikka Trekki poistuisi siitä, aina löytyy joku bulkkivalmistaja joka niihin tekee renkaita.

  2. #3122
    Liittynyt
    06/2009
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    251
    Mitäs mieltä porukka noista Silverbackeista yleensä ottaen - ja mitkä merkittävimmät erot mallien välillä? Ilmeisesti Scoop Single yleisen mielipiteen mukaan se joka on valmis ajettavaksi, mutta mikä noissa halvemmissa mättää? En ole niin vihkiytynyt että osaisin sanoa kovin paljon muusta kuin vaihteiden osasarjoista ja painosta, joka yllättävän vähän näyttää eroavan mallien välillä, ainakin kun puhutaan ilmoitetusta painosta. Ei ole tarvis löytää sitä halvinta mahdollista menopeliä, mutta minulle jäänyt mielikuva, että noita ihan oikeasti ajopeleinä pidetään?

  3. #3123
    Mielipiteitä Silverbackista kannattaa lukea tuolta Silverback osiosta mutta tässä pyörässä on tapahtunut huomattavaa kehitystä edeltäviin vuosiin eli kokonaisuudessaan pyörät sisältävät kohtuullisen hyvät osasarjat ja nuo kalliiman luokan pyörät jo aivan hyviä eli niissä ei ole mitään heikohkoja lenkkejä ja laadussa ei ole mitään piilotettuja heikkoja kohtia.

    Niin....jos ja kun suositella pitäisi kannattaa harkita noita kalliimman pään Silverbackeja ja tuolloin valinta on jo varmalla pohjalla, valittavaksi jää vain tarviiko etujousitettua mallia vai riittääkö jäykkä keula, sitten haluaako pyörän nyky muotivirtauksen mukaan joka on enempi jokin pakko mielle että pyörässä on vain yksi eturatas koska perinteisellä 2 eturattaisella ainakin Silverback on huomattavasti välityksien puolesta maastoon kuin maastoon sovelias. Perus pyörä on kaikissa sama vain halvemmissa on osasarjat halvempia jolloin hintakin kokonaisuudessaan halvempi.

    Pyörä on laadullisesti ihan oikeasti yllättävän hyvä ja sitä voi vilpittömästi suositella ja nimen omaan noita kalliimpi malleja esim. Scoop fatty on ihan hyvä valinta.

    Tässä linkki Silverbackin mallistoon:https://silverbacklab.com/shop-2/?cat=fatbikes

  4. #3124
    Liittynyt
    08/2014
    Viestit
    2.655
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti STN Katso viesti
    Kyllä vanha rengas on vanha rengas ajo-ominaisuuksiltaan oli sillä ajettu vai ei, eli ei tuolla kierrättämisellä mitään etua saa. Luulisi että 27,5" fattirenkaallisia pyöriä on myyty jo niin paljon, että vaikka Trekki poistuisi siitä, aina löytyy joku bulkkivalmistaja joka niihin tekee renkaita.
    Kyllä. Voi ehkä niillä vanhoillakin kumeilla ajaa, mutta kumi muuttuu vanhetessaan ja kuivuessaan kovemmaksi ja ainakin jossain märässä kivikossa tai juurakoissa on sitten liukas. Joten ei renkaita moniksi vuosiksi kannata hamstraamaan alkaa.

  5. #3125
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pexxi Katso viesti
    Rengaskoossa lähinnä pelottaa se että Trek (27,5) vetää töpselin seinästä niin siinä sitten ihmetellään. Lähinnä koskee meitä taviksia jotka voivat ajaa samalla pyörällä kymmenenkin vuotta, tosin jos talvella ajaa niin ei renkaat juuri mihinkään kulu. Ja jos epäilyttää renkaiden saatavuus niin voihan niitä osta kolme neljä paria ja kierrätellä niitä alla säännöllisesti niin pysyvät kunnossa. Varastointi pitkään ei kai tee hyvää?
    Trekkiin menee myös 26" kiekko. Että ei se runko ainakaan hukkaan mene.

  6. #3126
    Liittynyt
    08/2014
    Viestit
    2.655
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jeltsar Katso viesti
    Trekkiin menee myös 26" kiekko. Että ei se runko ainakaan hukkaan mene.
    Juuri näin. 26" esimerkiksi DT Swissin kiekkosetti on hyvä ja kohtuuhintainen. Ja sitten jos ei ole pahempaa pulaa pikkurahasta niin vaikka kuituinen Mcarbon niin saa samalla ketteryyttä ja leikkisyyttä.

  7. #3127
    Barracuda Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti J.Kottenberg Katso viesti
    Juuri näin. 26" esimerkiksi DT Swissin kiekkosetti on hyvä ja kohtuuhintainen. Ja sitten jos ei ole pahempaa pulaa pikkurahasta niin vaikka kuituinen Mcarbon niin saa samalla ketteryyttä ja leikkisyyttä.
    Kohtuuhinta on tässä suhteellista, setti maksaa kuitenkin noin 600.

  8. #3128
    Liittynyt
    06/2009
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    251
    Mitkäs Scoop Singlen ja Fattyn merkittävimmät käytännön erot? Hintaero on kohtuullinen kuitenkin, mutta fatty taisi olla peräti kevyempi. Liian halpaa ei ole tarvis ostaa, enkä markettipyörää hae. Joku Farley 5 ja jopa Dude CF 8 ihan harkinnassa vielä, mutta ilmastakaan ei viitsisi maksaa. Mielellään laittaisin kohtuullisen menopelin, nimenomaan jäykällä keulalla, kun plussassa jo jousto edessä ja sillä mennään kuitenkin varmasti kesällä sen mitä luontoon poikkean maanteiltä. Jäykkä keula menee hyvin talvella, on huoltovapaa, eikä tarvi niin paljon murehtia keulan pakkasen kestoa tms.

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti SBIAN Katso viesti
    Mielipiteitä Silverbackista kannattaa lukea tuolta Silverback osiosta mutta tässä pyörässä on tapahtunut huomattavaa kehitystä edeltäviin vuosiin eli kokonaisuudessaan pyörät sisältävät kohtuullisen hyvät osasarjat ja nuo kalliiman luokan pyörät jo aivan hyviä eli niissä ei ole mitään heikohkoja lenkkejä ja laadussa ei ole mitään piilotettuja heikkoja kohtia.

    Niin....jos ja kun suositella pitäisi kannattaa harkita noita kalliimman pään Silverbackeja ja tuolloin valinta on jo varmalla pohjalla, valittavaksi jää vain tarviiko etujousitettua mallia vai riittääkö jäykkä keula, sitten haluaako pyörän nyky muotivirtauksen mukaan joka on enempi jokin pakko mielle että pyörässä on vain yksi eturatas koska perinteisellä 2 eturattaisella ainakin Silverback on huomattavasti välityksien puolesta maastoon kuin maastoon sovelias. Perus pyörä on kaikissa sama vain halvemmissa on osasarjat halvempia jolloin hintakin kokonaisuudessaan halvempi.

    Pyörä on laadullisesti ihan oikeasti yllättävän hyvä ja sitä voi vilpittömästi suositella ja nimen omaan noita kalliimpi malleja esim. Scoop fatty on ihan hyvä valinta.

    Tässä linkki Silverbackin mallistoon:https://silverbacklab.com/shop-2/?cat=fatbikes

  9. #3129
    Erona fattyyn on se että singlensä on vaihteisto 1x11 eli se on toteutettu 1: llä eturattaalla ja siinä ei siis tarvita etuvaihtajaa niin kuin fatyssä jossa on 2 ratasta. Singlensä on hiilikuitu etu haarukka kun fatyssä on alumiinia ...tuossa merkittävämmät erot. hiilikuitu nostaa hintaa ja keventää hiukan painoa samoin 1 ratas systeemi tuo hiukan kevennystä.

  10. #3130
    Liittynyt
    06/2009
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    251
    OK, kiitos. Yritin silmäillä noita eroja, mutta tuo haarukkahan se merkittävä ero siis. Ei vain osunut puusilmään mulla. Mutta ilmoitetuissa painoissa silti ero Fattyn hyväksi, se ei mene mulla jakeluun(?). Ilmeisesti ilmoitetut painot vain repäistään jostain...

  11. #3131
    Liittynyt
    05/2013
    Viestit
    239
    Budjettia on ilmaantunut sen verran että pohdinnassa on jätskirekka. Tavoitteena huoltovapaa vekotin jolla saa ryvettyä kesät talvet lähimaastoissa ja tehtyä 1-2 yöpymisen maastoreissuja. Bonuksena lienee se että kelistä riippumatta pääsisi myös töihin pyörällä. Omistan myös maantie- ja gravel pyörät.


    Olisiko siis moinen Surlyn ICT tarkoitukseen suhteellisen soiva peli, vai pitäisikö katseet kääntää johonkin toiseen välineeseen? Suurempaa budjettia asiaan en haluaisi käyttää.

  12. #3132
    Liittynyt
    08/2014
    Viestit
    2.655
    ^Ei ollenkaan huono valinta minusta. ICT:ssä on paljon kiinnikkeitä tavaroiden kuljetusta varten, ja kuorman kantavuutta ajatellen reilut rengastilat. Ja ihan normiajot voi myös hyvin ajaa sillä, sisältäen monenlaiset maastoajot ja työmatkat. Jos lisää sporttisuutta kaipaa niin voi vaikka myöhemmin hankkia kuitukiekot. Ei tuossa pitäisi rahojen hukkaan mennä.

  13. #3133
    Liittynyt
    05/2013
    Viestit
    239
    Postipekka moisen tänään kotiin toi. Koeajo tuli tehtyä veden peittämällä jäällä pimeässä. En kaatunut. Kaipa se on hyvä merkki.

  14. #3134
    Pikainen kysymys: Kona Wo vai Trek Farley 5? Plussat ja miinukset?

    Hakusessa olisi fillari (talvi) työmatkapyöräilyyn, metsässässä rymyämiseen ja mahdollisesti lyhyisiin fillarivaelluksiin.

  15. #3135
    Liittynyt
    05/2016
    Paikkakunta
    Ylöjärvi
    Viestit
    1.125
    Konaan parempi rengasvalikoima mutta Trekissa Mulefutin helposti litkutettavat vanteet. Trek taitaa olla vähän kevyempi.

  16. #3136
    Liittynyt
    11/2015
    Viestit
    421
    Ei Konan kiekot sen hankalammat ole litkuttaa luetun perusteella. Kona on yllättävän valmis peli kyllä out-of-the-box. Muutama muukin samaa mieltä mitä keskusteltu. Hieman jäänyt tosin pohtimaan Manitoun keulaa mutta taas häviää se vähän huoltoa kaipaavan pyörän status.

  17. #3137
    Farleyn rungossa ei ole muita kiinnityspisteitä kuin juomapullotelineille. Jos haluaa takatelinettä tms, niin sit joku muu runko. Retkeilyä ajatellen.

  18. #3138
    Liittynyt
    02/2016
    Paikkakunta
    Raahe
    Viestit
    1.062
    ^ Alu-Farleyssa on kiinnityspisteet tavaratelineelle takana.

  19. #3139
    Liittynyt
    06/2010
    Viestit
    51
    Pähkäilen myös itse ensimmäisen läskin ostoa. Tarkoitus korvata osa polkujuoksusta fillarilla, jalkavaivojen vuoksi.
    Rahaa käytettävissä 1500€ +- jotain. Dude perusversiona tietysti olisi mieleen, mutta nyt on budjetin pysyttävä. Samaten sen saatavuus on aika heikko.

    Turun seudulla olen päässyt tässä hintaluokassa testaamaan Trek Farley 5, Kona Wo sekä Mondraker Panzer. Onhan näiden testaaminen amatöörille vaikeaa, jotta ahaa-elämyksiä suuntaan tai toiseen tulisi. Panzer jotenkin panssarimaisen suuren oloinen. Painoa kaikissa melkein sama 14-15kg. Farley 5 miellyttää jostain syystä eniten, ja tietysti se on näistä kallein. Mutta en osaa päättää kumpi runkokoko olisi parempi 17.5 vai 19.5. Olen 176 (69kg) pitkä ja asetun näin juuri tuohon väliin, eli molemmat kävisi. Väärä valinta niin kyllä harmittaa... Jotenkin olisin kallistumassa tuohon pienempään. Mitä mieltä olette, onko liian pieni? 17" runko on yleensä kyllä isompi, esim Panzerissa.

  20. #3140
    Liittynyt
    07/2017
    Viestit
    425
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Putte2 Katso viesti
    Pähkäilen myös itse ensimmäisen läskin ostoa. Tarkoitus korvata osa polkujuoksusta fillarilla, jalkavaivojen vuoksi.
    Rahaa käytettävissä 1500€ +- jotain. Dude perusversiona tietysti olisi mieleen, mutta nyt on budjetin pysyttävä. Samaten sen saatavuus on aika heikko.

    Turun seudulla olen päässyt tässä hintaluokassa testaamaan Trek Farley 5, Kona Wo sekä Mondraker Panzer. Onhan näiden testaaminen amatöörille vaikeaa, jotta ahaa-elämyksiä suuntaan tai toiseen tulisi. Panzer jotenkin panssarimaisen suuren oloinen. Painoa kaikissa melkein sama 14-15kg. Farley 5 miellyttää jostain syystä eniten, ja tietysti se on näistä kallein. Mutta en osaa päättää kumpi runkokoko olisi parempi 17.5 vai 19.5. Olen 176 (69kg) pitkä ja asetun näin juuri tuohon väliin, eli molemmat kävisi. Väärä valinta niin kyllä harmittaa... Jotenkin olisin kallistumassa tuohon pienempään. Mitä mieltä olette, onko liian pieni? 17" runko on yleensä kyllä isompi, esim Panzerissa.
    Kona Wo on kokonaan alumiinia, Farleyssä on hiilarihaarukka. Konassa taas on parempi osasarja. En tiedä miten paljon se metsässä vaikuttaa mutta maantiepyörässä eron huomaa.

  21. #3141
    Rekissähän on isommat kiekot? 27,5. Ja 4,5 leveät, eli vissiin kantavimmat lumessa ja pehmeällä mitä tarjolla on. Ehdottomasti Trekin 17,5. Itsellä ollut sen kokoisia ja olen 176. 18,5 on minulle soivin Trekki ja tuo 19,5 on jo hirvi.

  22. #3142
    Liittynyt
    04/2007
    Paikkakunta
    Seinäjoki
    Viestit
    142
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Villetre Katso viesti
    Ei Konan kiekot sen hankalammat ole litkuttaa luetun perusteella. Kona on yllättävän valmis peli kyllä out-of-the-box. Muutama muukin samaa mieltä mitä keskusteltu. Hieman jäänyt tosin pohtimaan Manitoun keulaa mutta taas häviää se vähän huoltoa kaipaavan pyörän status.
    Vaikea kuvitella että ne Konan alkuperäiset Shinning kehät kovin helposti tubelekseksi muuttuisi. Hylly ainakin on ihan olematon. Teippasin omani taannoin mutta ennen kuin suurempia ponnisteluja ehdin tubelesoinnin eteen tehdä ostin mulefutit tilalle. Niiden tubelesstouhut on lähes yhtä helppoa kuin normi 29 renkaan kanssa. Tornipumpulla nousee helposti.

    Edit. Bikeshopissa on Konasta tarjolla myös Suomi Edition malli, jossa on mm. Mulefut kehillä olevat kiekot. Navoista ei tietoa. Myös 1x11 vaihteisto. Koot näyttää vaan olevan vähän kortilla.

    Lähetetty minun ONEPLUS A6003 laitteesta Tapatalkilla

  23. #3143
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Putte2 Katso viesti
    Pähkäilen myös itse ensimmäisen läskin ostoa. Tarkoitus korvata osa polkujuoksusta fillarilla, jalkavaivojen vuoksi.
    Rahaa käytettävissä 1500€ +- jotain. Dude perusversiona tietysti olisi mieleen, mutta nyt on budjetin pysyttävä. Samaten sen saatavuus on aika heikko.

    Turun seudulla olen päässyt tässä hintaluokassa testaamaan Trek Farley 5, Kona Wo sekä Mondraker Panzer. Onhan näiden testaaminen amatöörille vaikeaa, jotta ahaa-elämyksiä suuntaan tai toiseen tulisi. Panzer jotenkin panssarimaisen suuren oloinen. Painoa kaikissa melkein sama 14-15kg. Farley 5 miellyttää jostain syystä eniten, ja tietysti se on näistä kallein. Mutta en osaa päättää kumpi runkokoko olisi parempi 17.5 vai 19.5. Olen 176 (69kg) pitkä ja asetun näin juuri tuohon väliin, eli molemmat kävisi. Väärä valinta niin kyllä harmittaa... Jotenkin olisin kallistumassa tuohon pienempään. Mitä mieltä olette, onko liian pieni? 17" runko on yleensä kyllä isompi, esim Panzerissa.
    Täällä 178cm ja 17,5" runko ehkä vähän nafti. Toisaalta testannut myös 19,5" ja se taas liian iso. Että suosittelisin kyllä 17,5" sinullekin.

  24. #3144
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Putte2 Katso viesti
    Pähkäilen myös itse ensimmäisen läskin ostoa. Tarkoitus korvata osa polkujuoksusta fillarilla, jalkavaivojen vuoksi.
    Rahaa käytettävissä 1500€ +- jotain. Dude perusversiona tietysti olisi mieleen, mutta nyt on budjetin pysyttävä. Samaten sen saatavuus on aika heikko.

    Turun seudulla olen päässyt tässä hintaluokassa testaamaan Trek Farley 5, Kona Wo sekä Mondraker Panzer. Onhan näiden testaaminen amatöörille vaikeaa, jotta ahaa-elämyksiä suuntaan tai toiseen tulisi. Panzer jotenkin panssarimaisen suuren oloinen. Painoa kaikissa melkein sama 14-15kg. Farley 5 miellyttää jostain syystä eniten, ja tietysti se on näistä kallein. Mutta en osaa päättää kumpi runkokoko olisi parempi 17.5 vai 19.5. Olen 176 (69kg) pitkä ja asetun näin juuri tuohon väliin, eli molemmat kävisi. Väärä valinta niin kyllä harmittaa... Jotenkin olisin kallistumassa tuohon pienempään. Mitä mieltä olette, onko liian pieni? 17" runko on yleensä kyllä isompi, esim Panzerissa.
    Kotona Farley 5 19,5" rungolla. Fillarilla kaksi kuskia (178cm&179cm), joilla melkoisen erilaiset kehon mittasuhteet. Testattiin myös 17" runko ja tuntui auttamatta pienelle. Ollaan siis about saman kaliiberin kuskeja kysyjän kanssa, mutta mielikuva ihan erilainen runkokooosta. Aja toinen testikierros ja ote se kumpi sinusta paremmalle tuntuu.

    Muut testatut fillarit (runkokoon puolesta) on menneet omaan makuun näin:
    Panzer M
    Kona wo L
    DD30 18,5"

    T: Nöösi Nöösille

  25. #3145
    https://www.wingbikes.com/freedom-fatty

    Siitä läskiä alle. Kuka tilaa ensimmäisen?

  26. #3146
    Kävin tänään ostamassa tuon Trekin Farley 5:en pitkän pohdinnan jälkeen. Testailin molempia kokoja (17,5 ja 19,5) ja itselle tuo 19,5 malli oli selkeästi parempi (pituutta mulla 179cm).

  27. #3147
    Liittynyt
    06/2010
    Viestit
    51
    Noniin nyt on molemmat Trekit testattu 17,5 ja 19.5. Vuorotellen myymälän pihassa tuli ajeltua. Lopputulema = 17,5 on mulle parempi. Se on nafti, mutta 19,5 on naftisti iso. Ja näin ollen valinta on tuo pienempi. Isomman päällä on vähän "matkustaja" olo.... Mutta samalla reissulla piti vielä käydä vertailun vuoksi testaamassa Mondraker Panzer SE koossa M. Ajelin sillä muutaman jyrkemmän mäen ylös ja alas metsän reunaa ja täytyy sanoa, että se tuntui Trekin pähkäilyn jälkeen todella hyvältä. Tässä runko on juuri nappi itselleni.

    Mutta muuten tuo Panzer (1399€) on ihan outo mulle. Kertkaapa nöösille mitäs näistä spekseistä pitäisi ajatella:


    Frame
    Panzer Stealth 2.0 Forward Geometry

    Fork
    MDK Fat Alloy 15x150mm tapered

    Headset
    Onoff Saturn tapered

    Stem
    Onoff Stoic FG 30mm

    Handlebar
    Onoff Notion 0.2 760mm

    Grips
    Onoff Diamond 1lock-on

    Seatpost
    Onoff Notion 0-R 31.6x400mm

    Saddle
    Mondraker Panzer custom design

    Brakes
    Shimano M315 180mm

    Rims
    Sun Ringlè Mulefüt 80mm tubeless ready

    Spokes
    CN stainless

    Front hub
    Sun Ringlè Mulefüt 15x150mm

    Rear hub
    Sun Ringlè Mulefüt 12x197mm

    Tires
    Maxxis Colossus EXO TR 120tpi 26X4.80

    Crankset
    Race Face Ride Fabike DM30t

    Bottom bracket
    Race Face X-Type 100mm

    Chain
    SRAM PC1110

    Rear derailleur
    SRAM NX Long cage 11s

    Trigger
    SRAM NX Trigger right 11s

  28. #3148
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Hollola
    Viestit
    3.619
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Putte2 Katso viesti
    Noniin nyt on molemmat Trekit testattu 17,5 ja 19.5. Vuorotellen myymälän pihassa tuli ajeltua. Lopputulema = 17,5 on mulle parempi. Se on nafti, mutta 19,5 on naftisti iso. Ja näin ollen valinta on tuo pienempi. Isomman päällä on vähän "matkustaja" olo.... Mutta samalla reissulla piti vielä käydä vertailun vuoksi testaamassa Mondraker Panzer SE koossa M. Ajelin sillä muutaman jyrkemmän mäen ylös ja alas metsän reunaa ja täytyy sanoa, että se tuntui Trekin pähkäilyn jälkeen todella hyvältä. Tässä runko on juuri nappi itselleni.

    Mutta muuten tuo Panzer (1399€) on ihan outo mulle. Kertkaapa nöösille mitäs näistä spekseistä pitäisi ajatella:
    Osat on kaikkiaan oikein toimivaa. Ei muuta, kuin kaupoille, kun kerran miellytti.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

  29. #3149
    Liittynyt
    08/2017
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    353
    Renkaat vaihtoon, jos (ja kun) haluat kevyesti rullaavat. Tässä on vain yksi vaihtoehto JumboJim (varianssia hieman mallilla ja koolla)

  30. #3150
    Liittynyt
    07/2005
    Paikkakunta
    Salo
    Viestit
    85
    Terve! mitä läskipyörää ja renkaita harrastelijat suosittelisi minulle jos
    -asfaltti siirtymisiä tulee noin 35km
    -talvella täytyy päästä järven jäälle ja muutenki talviajoa
    -retkivaellusta
    -satunnaista maastoajoa
    Lähinnä pähkäillyt että jumbo jimit:kö kovilla paineilla kun noin paljon tulee asfalttia?
    -Tosiaan muita pyöriä ei ole. maantiefillarin olen nyt läskiin vaihtamassa ja sillä mennä ja pärjätä.
    Canyon Dudea 8.0 ja 8.0trailia katsellu ja trekin farleyta käyny koeajamassa gnarwhallin sekä Barbegazi renkailla 0.6 paineilla ja pakko myöntää että vähän raskas oli. mutta noissakin renkaissa oli jo hirvittävä ero rullaavuuteen. (tosin raskaalta voi myös tuntuu jo senkin takia kun nyt vuoteen en ole ajanut muulla kuin autolla)
    paljonkos harrastajilla on ollu yleensä matkanopeus läskeillä maantiellä? jääkö paljon maastopyörään verrattuna?
    27.5 vai 26 ja 4 vai 4.8?

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •