Alkujaan tämän lähetti
Smo
^Neitimonot. Mulla oli Dynafit kisamonot foamikengällä
Heh joo oli leveä jalka jo silloin ja on edelleen. Salomoneista olis joutunut ottamaan kaks kokoa liian ison, noissa riitti yks... RX960:ssa oli sellanen ilmapumpulla toimiva jalkapöydän kiristys, niin pysy jotakuinkin tukevasti jalassa vaikka oli ihan liian pitkät. Onneksi ulkokuoret on nykyään paremmin muokattavissa, muuten ei tarttiskaan enää laskea lainkaan.
Tän talven paras "laskettelu"hankinta oli muuten OACit. Tammikuun hesapuutereissa tuli hassuteltua mm. Maltsun mäellä, Paloheinän mäellä ja moninaisilla Nuuksion kallioilla. Sen verran vaikeeta on Soreleissa laskeminen, että tota isompia mäkiä ei niiden kanssa kaipaakaan ja fun factor on ollut 100/100. Vahva suositus tänne Etelä-Suomen luonnontöppyröille (jos nyt tämmösiä talvia enää tulee..). Lunta oli parhaimmillaan niin paljon, että sain tossa meidän takapihalla olevan Patterimäen itäpuolen kallioreunaa laskiessa aikaiseksi pienimuotoisen laattavyöryn
Ainoa huono puoli OACeissa on ollut se, että nythän alko kyykkäyshommat kiinnostamaan muutenkin, mutta sillä perusteella, mitä olen monoja sovitellut, niin sellasta tellumonoa, jonka saa mun jalkaan istumaan ei sitten ehkä läydykään.
“Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”
Kirjanmerkit