Taisin valaistua...
Taisin valaistua...
Vaarniemessä ollaan ilmeisesti oltu.
https://asiointi.maanmittauslaitos.f...22%3A100%7D%5D
Uus olis tämmönen bajamaja
![]()
Tämä kaipaa pientä vinkkiä, kiitos !
ÖRM 2021
Epäilen tunnistavani paikan. Samassa metsässä ollut muutama rasti ja tämä taitaa sijaita kerrostalojen ja erään hautuumaan välissä.
On pari kertaa unohtunut hakea tämä...![]()
Minä ajan pääni jäädyksiin
Bajamaja hautuumaan vieressä.
Uusi on sitten semmonen että pitäis olla nopee, turkusen hienoimpia mettäpälänttejä, kisaakin ovat täällä ajaneet. Ei valossa näy, mutta tuolla edessä on pahasti iso puu pienemmän kyljessä. Laitin viesti kaupungille vaikka ei tuo olekkaan virallinen reitti. Ihme kyllä tämä (kään) erittäin suosittu polku ei näy missään kartoissa?
Jos vasemmalle ottaisi jo tuosta, olisi aikamoinen meno päällä hetken aikaa, sitten sattuisi päähän tai muuhun.![]()
Olen ohittanut iiison petonimöhkäleen, ja kääntänyt pöörän. Varomme raivoisia keppejä siellä möhkäleellä, jos lunta...
Eikö kukaan ajele, vai eikö vaan irtoo tämä? Tämä ei ole kaukana, kun oli tanan luikasti kun hain...
Paikka toisesta suunnasta. Kallion päällä seisten käsivarakuvaus hiukka pitkällä valotusajalla yön (05.05) valoilla. kun samalla myrsky riehui ympärillä. Tägään vielä #nofilter niinkuin hienosti ilmaistaan kuvan olevan taidetta, joten siinä mahdollisesti havaitsemiasi virheitä ei ole, koska se on taidetta.![]()
![]()
Ei kyllä sytytä ollenkaan vaikka pohtii kuinka.![]()
Eli tulin hiihtoladun yli betonimöhkäleen ali jonkin matkaa. Käänsin pyörän ympäri kuvaan, ja vasemmalla jyrkkä rinne... myrskyisenä yönä ajoin tuosta taas. Eivät olleet näemmä reagoineet siihen melkein kaatuneeseen puuhun, siellä se on vieläkin.
Edellisestä just alle 2 kilsaa jos on siiiivet.
Vesitorni vuorella perkkele...
En löytänyt oikeaa kohtaa, kun tuolla tänään edestakaisin sahasin
En nähnyt mitään melkein kaatunutta puutakaan missään. Yhden sahatun puun näin, mutten osannut rastia siihenkään suuntaan sijoittaa. Mahdoinko olla oikeilla jäljillä tuossa kun eniten edestakaisin pyörin?
Mikä on rastin status tällä hetkellä? Vieläkö voi käydä etsimässä?
![]()
Ei näy tekun kuvaa, että sinne vaan etsimään...
En tosiaan ole saanut tuonne aikaiseksi lähteä, mutta epäilen kanssa, että se oli just tuo puu minkä näin pilkottuna, joten käykää vaan joku hakemassa
Käyn kyllä tämän viikon aikana tuolla uudestaan, jos kukaan ei tuota siirtele. Toki pienellä säävarauksella taas![]()
No niin, nyt on rastilla käyty
Oli tosiaan myrskyn kaatama puu jo pistetty pätkiksi.
Uusi puu
![]()
347m Susannasta.
Tämä oli Katariinanlaaksossa, siellähän se Sissi on.
what is nh4 in chemistry
Uusi on taas ihan helppo (?). Ken lentää haluaa niin sinne, minähän en lennä kuin (mielellään selväpäisen) ammattimiehen ohjastamassa lentskarissa pikkuvinkku kätösessä...
![]()
Taustalla "vuori" jolla asui Suomen suurin rotta. Tästä ei kelit parane...
Vuoristo löytyi täältä.
Uusi, joka ei kelin ja kaluston vuoksi ole kovin syvällä maastossa![]()
Kupittaan cittarin takana.
Uusi on kaupunkirasti (mutta onhan siinä polku), kun eihän tuolla ny pääse edes läskillä mihinkään...![]()
![]()
Tässä paikkeilla piltitkin saa ajaa autoilla... eläimellistä menoa.
Kupittaan liikennepuisto https://asiointi.maanmittauslaitos.f...22%3A100%7D%5D
Ja tänne siirtyi
Sent from my iPad using Tapatalk
Paavonpolkujen siirtymien varrella, linnuntietä alle 4km edelliselle rastille
Sent from my iPhone using Tapatalk
Edelliseltä rastilta käytännössä suoraan etelään
Sent from my iPhone using Tapatalk
Paikka varmistui, mutta samat selitykset kuin maantierastin haussakin eli pienellä keli- ja inspiraatiovarauksella siirtyy tänään. Tai sitten huomenna.
Harittu
Uusi
![]()
Kirjanmerkit