GiantElectrobikeGarmin
Sivu 114 / 195 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 14 64 104 112 113 114 115 116 124 164 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.391 - 3.420 / 5850

Aihe: Mikä se tänään sut hyvälle tuulelle sai?

Jaa mutta mullahan on ens viikolla kristallihääpäivä! Pitääpä yrittää jotenkin muistaa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MäkiHiiri Katso viesti
    Ja kyllä tämäkin oli hauska nähdä. En muista ennen nähneeni ton kokoluokan tommosta.
    Sillä lähtisi lumet äkkiä pihasta ja paljon muutakin.
    No rain - no gain.

Bkool toimi lopulta moitteettomasti.

Ehdottomasti fysiatrilla käynti. Eihä ton luokan lekuriksi tupelo pääse mutta mulla vaikuttaisi olevan ihan huippu. Alkaa selkävaivan hoito "rulettaa"...

Talouden nuorempi naaras intoutui salitreeneihin jo aikoinaan jalkapallon jäätyä.
    Marmatti kauheaa tungosta vuodenvaihteen jälkeen... Lohduttelin asiaan aiemmin
    törmänneenä; helmikuussa on taas tilaa Sama show vuodesta toiseen.
    Neiti kommentoi osuvasti some-selfie-käyttäytymistä...
    "The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

Jopotuinen Guest
    ^^^^ Joo, ei olisi enää lumenajo-ongelma se kadunvarteen pysäköity auto
    Jopotuinen muokkasi tätä : 13.01.2019 at 15.00

Päivän pitkä rauhallinen pertsan lenkki. Sitte kävis pari tuntia mutkamäkeä ja illalla tunnin tehotreenit trainerilla. Siitä on hyvä sunnuntai tehty

Seesteinen sunnuntai-ilta jälkikasvun seurassa. Eläimistön hoitoa, hyvää musiikkia
    vaihtelevalla kohderyhmällä ja vinyylikulttuurin siirtoa sukupolvelta toiselle
    Mamma lähti taas ulkopistematkueelle työn puolesta, minä taas jatkan yörevohkaa
    muutaman vapaan jälkeen tiistaina.
    Juuri äsken käristeltiin makkaroita hiilloksella leipomusuunissa.
    "The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

tempokisu Guest
    Jipii, mä onnistuin yhdessä monimutkaisessa ( mulle, piti käydä eri paikoissa....siis internet-sivuilla) tietokone-asiassa

Avantouinti! Tuntee taas itsensä virkeäksi ja terveeksi!

tempokisu Guest
    jees, sain pitkästä aikaa ajettua pienen ulkoilulenkin ja takaisin USA:han matkannu paketti päättikin palata Suomeen, kiva täällä kun kovasti jo odoteltiin...ja muutama paketti luikahti tullin ohitte, hyvä.

Jopotuinen Guest
    Lottovoitto!
    Rupesin tarkistelemaan lottotiliä, jotta tarttiskos sinne siirtää lisää rahaa.
    Yllätys olikin suuri, tilihän suorastaan pullisteli, minusta oli tullut Lottovoittaja

Sen verran paljon tuli, ettei sen tähen tartte hommia lopettaa, 10 €

tempokisu Guest
    kiva, sain muutaman kuvaprojektin tehtyä, enää ei ole kun 25 talviprojektia jäljellä, mutta jos hyvä päivä sattuu niin siinä saa kymmenen projektia päivässä. Tästä se lähtee...

Se että jaksoi aamulla nousta "kunnolla" sängystä. Mulla on ikävään hermokipuun lääke kokeilussa ja se aiheutti jäätävän päänsäryn ja väsymyksen...

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti callahan Katso viesti
    Se että jaksoi aamulla nousta "kunnolla" sängystä. Mulla on ikävään hermokipuun lääke kokeilussa ja se aiheutti jäätävän päänsäryn ja väsymyksen...
    No vitsit, lääke aiheuttaa enempi vaivoja kuin mitä auttaa. Sain kerran migreeniin Tramal-injektion ja se nyt todellakaan ei auttanu vaan sitten se vasta oksennutti ja tuli entistä kammottavampi olo. Sama juttu kun kokeiltiin Ketipinoria....en päässy kunnolla liikkumaan ja puhe "juuttui kurkkuun", kammottava "lääke".

Jopotuinen Guest
    ^ Migreeniinhän tekee tuloaan joku topakampi lääke, iltapaskoista luin.

Toimittaja oli ollut koeryhmässä jäsenenä, joka oli saanut ehtaa ainetta.
    Oli kuulemma tepsinyt ja vaiva loistanut poissaolollaan ja oli hämillään, millaista elo voikaan olla ilman vaivaa. Jakson päätyttyä vaipui lähes epätoivoon paluusta entiseen tähden.

tempokisu Guest
    ^ joo ja hinta on vähän enempi kun mun kuukausipalkka, injektio kerran kuukaudessa ja jotain 600euroa. Ei ole Kela-korvattava eli ei kerrytä lääkekattomaksua. Eli poissuljettu asia ja ajatuskin. Mikään lääkehän ei tasavarmasti poista migreenialttiutta, kohtauksia voi olla vähemmän tai ne voi lieventyä.
    Tiedän mä kyllä yhden lääkkeen joka tehoaa kohtaukseen alle puolessa tunnissa, ja se on edullinen lääke. Vaikeempi saada, jos ei sitten ite kirjoita...eikä sittenkään ole maailman paras idea.

Mutta tulikin taas kuvauspäivä, nyt ei tarvi kun enää 1-2 kivaa talvikuvauspäivää ja olen saanu talviprojektit kuvattua. Toivottavasti pääsee sitten vakiopaikalle, helpompi paikka kun kiivetä korkealla lumi"vuorelle" kuten nyt.

ps. naisten perinteisen hiihtotavan kymppi, hyvä juttu. Nyt kun vielä Bö voittaa ampumahiihdossa niin täydellinen urheilusunnuntai.

pps. olipa jännittävä miesten ampumahiihto, mutta - Bö voitti, jipii eli täydellinen (penkki)urheilusunnuntai

Voi tätä selostajien riemua ja eläytymistä
    Linkki vie youtubeen, jossa tuli vastaan alamäkiajaja Danny Hartin voittaisa lasku.
    https://m.youtube.com/watch?v=f5Um03RJO7E

Pari tuntia kuutamohiihtoa lähimetsien raikkaassa -26 talvisäässä sa suun korviin.

Joku kommentoi työpaikkaani hihkuen sanalla tropiikki. Kovin lämmintä täällä ei ole niinkään, sopiva töille ja viherrykselle. Esim. toi tänä vuonna 7 vuotias rahapuu on 75cm/kantti ja siinä on kaksi mun ranteen vahvusta runkoo.

tempokisu Guest
    jipii jipii nahkeeta.....juuri tuli ilmoitus shapewaysilta että he ovat produced mun tilaamani nahkiaiset ( hyppii ja taputtelee käsiä)
    Ja sain myös jotain ihan kelvollisia ( pienen muokkauksen jälkeen) kuvia.

Kaisa Mäkäräisen onnistuminen ampumahiihdon tämän päivän kisassa, radiosta kuulin jotta oli sujunut hyvin

tempokisu Guest
    ^ kuulemma elämänsä ehkä tärkein kakkossija.

Mutta Johannes BÖ voitti yhdestä pummista ( ja siitä että mä seurasin kisaa kotisoffalta) huolimatta miesten pikamatkan ylivoimaisesti yli 20s erolla...tai sieltä tuli joku toinen norski väliin... seuraavaan. Bööt on mun suosikkejani, mutta Tarjei ampui kaksi pummia.

Voisikohan olla....tullasin juuri paketin josta en yhtään tiedä, ei ole ainakaan mikään ebay-paketti että voisihan olla vaikka nahkeet mukit ja pyyheet? olisi nyt....

Nuoriso-osaston puu- ja lumihommien hoito vastikkeena..
    Kohta varmaan neitosen moposkootterikin löytää tiensä
    meidän talouden säätämöön...

Ilmanvaihdon termostaatti elää sittenkin! Kapillaarivanhuksen
    mekaaninen osa-alue oli vaan vähän jumiskossa.

Tuorein pyöräprojekti alkaa olla valmis.
    Rule #1: Obey The Rules

tempokisu Guest
    Tuli hieno täysaurinkoinen kuvauspäivä voi vitsit kun on hermostuttanu kun on pitkä vapaapäiväjakso ja olisi aikaa kuvata.... ja nyt sain luultavasti suurimman osan jäljellä olevista talviprojekteista kuvattua. ( äh, salama ei välähtäny ekoissa kuvissa niin jäipä vielä projekteja...)

Joo tosiaan hieno päivä! Toivottavasti elokuvantekijät ovat hereillä. Voisin katsoa näissä maisemissa kuvattua bondia..

Jopotuinen Guest
    Juu, oikeinkin hieno päivä ja vaikka asteita paljonkin, niin nyt ne ei ole niitä semmosia kylmiä asteita. Oikein mukavasti tarkenee

^ ihan totta!

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •