GiantGarminElectrobike
Sivu 42 / 74 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 32 40 41 42 43 44 52 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.231 - 1.260 / 2198

Aihe: Oletko vastaanottanut paketin?

Toissapäivänäkösse oli kun vastaaotin Varustelekan paketin.

tempokisu Guest
    Vastaanotettu 3 pakettia; nukke, kalapinssejä ja --

suloinen Lilli vauvelinahkiaisfiguuri

Jopotuinen Guest
    Tänään kipaisin Ärrältä George Orwellin kaksi kirjapakettia

En näköjään ihan vielä kun DHL heitti äsken tekstarin:
    "DHL EXPRESS ******* lähettäjältä wiggle toimitetaan 22.01.19."

Express Että mitähän ttua? Lounastauolla tilasin ja maksoin halvimman toimituksen kun ei niin kiireellinen se rungon toimitus ole.

En mutta ärsyttävästä-kakkosesta tulossa pitkästä aikaa paketti. Jännittää onko nallekarkit. Oranssin pullon unohdin laittaa ostoskoriin, mutta niitä on jo niin monta että ehkä parempi näin
    -L.

Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

tempokisu Guest
    ^^ niin että ei ole kiirettä, joten mitä siinä ****ttua viljelee...ja toihan on ihan kohta.

Vastaanotettu 3 nukkepakettia, 2 nuken tarviketta. ( Japanista tulleet nuken monot tuli 6 päivässä, se oli nopee toimitus!)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kaldera Katso viesti
    En näköjään ihan vielä kun DHL heitti äsken tekstarin:
    "DHL EXPRESS ******* lähettäjältä wiggle toimitetaan 22.01.19."

Express Että mitähän ttua?
    DHL Expressillä on sekä pikapikaexpress paketteja että ihan normaaleja "viikossa perille" paketteja. Tätä ei pidä sekoittaa pelkkään DHL pakettiin mikä esim saksasta tulee, kyseessä on Deutsche Postin normaali postipaketti vaikka "DHL" paketti onkin. Eli on DHL paketteja, DHL Express "alle vuorokaudessa perille" paketteja ja DHL Express "viikossa perille" paketteja. Näiden erona se että Expressin puolen paketit näkyy DHL Expressin seurannassa ja DHL paketit (Deutche Postin / Suomen Postin) seurannassa.

Edit: Tässä tapauksessa Wiggle on päättänyt lähettää pakettisi DHL Expressin halvemmalla toimituksella.

tempokisu Guest
    Mä sain tekstiviestin ja sähköpostin DHL-Expresss-paketista, tuodaan 18.1. Soittelin asiakaspalveluun, kuulemma 1 kg paketti Italiasta.
    Se vaan kun en ole tilannu mitään Italiasta.....voisikohan kuitenkin olla Puolan paketti ( ostettu jo17.12.2018)? Sen näkee sitten perjantaina....

Jopotuinen Guest
    Kyllä!
    Hyvä ystäväni Ali oli muistanut minua nahkaisilla tabletin suojakansilla, jonka Posti Pate oli onnistunut tärvelemättä survomaan sen oven tarkoitukseen varatusta luukusta läpi. Taitava käsistään on hän.

Jopotuinen Guest
    Kyllä! Läpi armottoman tuulen ja tuiskun kävin Ärrältä bussipaketin.

Posti valittaa Alipapan paketeista ja samaan henkeen on hinnoitellut itsensä ulos kilpailijoista. Nytkin oli Posti valittavissa, mutta kalliimpana päädyin Matkahuollon puoleen.

Jopotuinen Guest
    Ja taas kävin virkapaketin.
    Ja postista neonvihreän repun jo väsähtäneen Fjällräven korvaajaksi.

En oo Oma kokemus on se, että Postin palvelu on heikentynyt. Näitä viivästyksiä on ruvennut olemaan melko usein

Lähetetty minun ONEPLUS A6003 laitteesta Tapatalkilla

Olen! Ärsyttävästä-kakkosesta
    -L.

^mites nallet?

En oo mutta huomenna tullee. Ehkä. Ja sit pelataan pleikkaa

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    ^mites nallet?
    Nou. En ollut muistanut oranssia pulloa, olisiko se niin että nykyään pullo = nallet?
    -L.

Juu, eilen tuli!! Torstaina tilasin saksasta ja halusin saada sen jo la, kun kerran sellaisenkin toimituksen saattoi valita pienestä lisämaksusta. Minä tietysti nenä kiinni pakettiseurannassa seurasin laatikon käänteitä. Pe aamuna oli jo Pirkkalassa ja kruisaili koko päivän kirjautuen yöksi Pirkkalaan! Paketiseurannassa ei ilmoitettu mitään moovsseja, anteeksi liikkeitä, kunnes eilei 12.44 oli kuriiri ottanut sen jo toimitettavakseen ja siitä 2h, niin paketti oli hyppysissäni. Jos on seuranta, niin miksi se antaa aihetta turhiin sydämentykytyksiin, hm...

Jopotuinen Guest
    ^^
    Nallekarkit eivät mene tasan – Raportti: Maailman 26 rikkainta omistaa saman verran kuin puolet maailman väestöstä
    Siellä ne nallet on

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/...0-265876305272

tempokisu Guest
    ^^^^ toi ilmoitus tulee sinne toisinaan että lähetys on viivästynyt...ja samalla siitä näkee että lähetystä kuljetetaan asiakkaalle.
    No tänään on Liutun kuski tuomassa yhden paketin ja haen yhden postista kotimatkalla. Myös tosi viivästyneet nukke ja nuken asu Puolasta ovat löytäneet Suomeen. Eihän siinä menny kun 2 kuukautta kun se toinen paketti matkasi...

Joo ei mene tasan nallekarkit. Mä olen poiminu hylättyjä "nahkiais"karkkeja kaupan lattialta ( tulee nukeille pehmo-nahkiksiksi )

Lainaus Alkujaan tämän lähetti bici74 Katso viesti
    En oo mutta huomenna tullee. Ehkä. Ja sit pelataan pleikkaa

No ei tullut, jää pelaamatta. Nyyh.

"Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Jopotuinen Guest
    No e. ByeBalls lähetti sitten rahat takas kahessa päivässä, kun mutisin asiasta.
    Pientä toivoa tosin vielä elättelen, joskos jostakin kuitenkin tupsahtaisi... ennen kuin tilaan toisaalta uuden.

Juu, dhl toi ovelle tilaamani rungon. Mitä nyt pakettia on raahattu kyljellään, kulmat rutussa ja on kuin päällä hypitty. Olivat teippailleet paketin "dhl repacked"-teipillä, dhl express.

Jopotuinen Guest
    Kyllä olen.

Joo, eilen tuli 2 isoa pakettia; toinen täynnä hiirikamaa ja toinen käärmekamaa. Saksasta molemmat.

Edit: Ainiin, tulihan se kolmaskin. Matkahuollosta kävin hakemassa kaksi takkia. Nämä tuli Ruotsista.

Näemmä olen. Kävin nyt illankahuussa ratsaamassa postilaatikon
    ilmaisjakeluröykkiön vuoksi roskapussin poiston oheistoimintana.
    Pari t-riepua nyssyköissä; oranssi Hawkwind ja Möysän Esso.
    "The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

Kaksikin, vanhaan V70 katettuun pikuppiin molemmat vikkuluhdyt Motonetista nettitilauksen perusteella, mitäpä noita postin vaivoiksi, kun fillari pelaa, harvoin mitään jää käteen ajamisesta nyt jokunen kolikko.

tempokisu Guest
    Olen "Herkku" numero 57 saapui rakastavaan kotiin. Omistan nyt 11,4% maailman kaikista Herkuista ( LE 500)
    Ups:ltä tuli tekstiviesti että noudanko paketin jostain M-market Vapriikista (1) vai tuoko kuski kotiin (2). Olen kotosalla huomennakin joten vastasin 2. Ei aavistustakaan missä on M-market Vapriikki, enkä lähde etsimään fillarilla kun paketissa on valkoiset nahkiaiset eli arvotavaraa.
    Joku maksikirjekin on tulossa lähiaikoina ( tullasin perjantaina) toivottavasti tämä paketti on nahkeet mukit ja pyyheet ( sillä mä sen tullasin )....

Ai vitsit, yksi paketti on avaamatta, siellä on nahkee yoga-matto, aattelin alkaa harrastaan nahkiaisjoogaa

Jopotuinen Guest
    Virkapaketti.
    Pari pientä siviilijutskaa matkalla. Sitten mulla alkaa olla kaikki, mitä tartten ja paljon sellaista mitä en edes tartte (jälkimmäinen oli Rouvan piikikäs kommentti).

tempokisu Guest
    jipii, valkoiset nahkiaiset tuli. Nämä on tosi ihania. Avasin myös joogamattopaketin, aivan ihana matto ja tosi tyylikäs, on nyt olohuoneessa nukkevitriinien edessä.

tempokisu Guest
    Vihdoinkin tuli nahkeet mukit ja pyyheet. Mukit on hienot, pyyheissä hieman liian haalea väri. Pyyheet tulee pöytäliinoiksi, ei niitä nyt pyyheinä raski käyttää.

Samanlaisia aiheita

1. Oletko LOMALLA?
    By lynxlynx in forum Kyselyt ja gallupit
    Vastaukset: 1739
    Viimeinen viesti: 04.07.2024, 14.27

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •