Lainaus Alkujaan tämän lähetti Seps Katso viesti
Semmoinen lisäys tähän että ihan samoilla osilla STD-EXT-muunnokset eivät onnistu, sillä nämä käyttävät eri ilmaruotoa jonka toki voi myös ostaa erikseen.

En tiedä onko minulla kuluneempi Bud kuin Antzalla, mutta mittailin tänään 0,5 barin paineilla että noin sentti jää kruunun ja renkaan välille. Kehänä ensimmäisen sukupolven mulefut. Aion ajaa tällä bottom out spacereita lisäämättä ilman kuolemanpelkoa. Tuolla mtbr-ketjussa on varmaan käsitelty aikalailla kaikki tähän keulaan liittyen, joten kannattaa lukea se läpi jos joku mietityttää.
Minun kuluneella Budilla jäi noin sentti kruunuun, kun kevyesti antaa painetta, mutta kun ilman painetta survoin kokopainolla tuo rako varmaan 3mm. Eli tuo minun uudempi Budi missä on best gripin nastat otta 100% kiinni, jos keula pohjaa kunnolla, eli jokainen tekee mitä tykkää, mutta en voi suositella. Tosin eihän tuo keula pohjaa herkästi, mutta se yks pahatilanne mistä selviäsi mutta, kun kurahtaa kumi kii niin en viiti ite ainakaa. 120 STD saa EXT.ntilat pelkillä spacerella, mutta max jousto kutistuu maksimissaan tällöin 130mm.