One gear, one speed, one fun!
Lähetetty minun Pixel laitteesta Tapatalkilla
One gear, one speed, one fun!
Lähetetty minun Pixel laitteesta Tapatalkilla
08680
Vuokatin metsien ja järvenrantojen joulukoluamiset![]()
Ounasvaaran läskityyppisiä näköaloja.
![]()
08680
Kai sitä voisi oman Konansa kantaa kekoon.
Lähetetty minun SM-G960F laitteesta Tapatalkilla
Läski tuli tilattua JouluLahjaksi itselleInnolla odottelen. Ainoa aiempi kokemus on kun vuokrasin tuollaisen Sääriselällä - tykkäsin
![]()
Vaihtelevaa vastatuulta...
Jouluaattona takapihalla.
![]()
Ja tottorakalta
![]()
Läskistä on moneksi. Just polkasin kovemmilla paineilla 70km pikkuteitä. Hyvin rullaa. Välillä lumeen metsätien puolelle kahville.. ja yhä ’rullaa’.
![]()
Aina vaan kyljellään...
![]()
*** teamvelocycling.fi /nonamesport.com / fat-bike.fi ***
Syssymmältä kuva![]()
Huilitauko vuoden viimeisellä.
Lähetetty minun TRT-LX1 laitteesta Tapatalkilla
Hyviä ajokelejä kaikille fläsille vuodelle 2019.T:Z
![]()
Vuoden ensimmäiset ajelut synkässä suvikelissä, vaan on tuo talvipyöräily hauskaa puuhaa.
![]()
Syötteellä alkaa olla jo ihan kohtuudella ajettavaa, menkääs nauttimaan alueen reiteistä, maisemista ja palveluista!
Mieli ylös, paineet alas
![]()
Ollut pitkään mielessä moinen hankkia. Kun sitten kaikkien suosima ja suosittu pohjoismainen urheilutarvike- ja vapaa-ajan kauppaketju tyrkytti oheista tarjouksessa, niin pitihän ahvenen mato koukkuineen nielaista... Hämmentävän hauska laiteJotenkin olin kuvitellut tuon olevan paljon raskaampi härveli kuin miltä käytännössä tuntuu. Olisi pitänyt jo aiemmin hankkia
Kävi jo mielessä, että onko 29":stä laakerit vainaat vai miksi tuo tuntuu melkein raskaammalta kuin Fatti. SRAMin 1*12 toimii kuin ihmisen mieli, mutta parilla ensi lenkillä mietin olisiko 2/3*"jotain" sittenkin toimivampi. Ei tarvitsisi olla maastossa "naksuttelemassa" koko rekisteriä ylös ja alas koko ajan... No harjoitellaan & totutellaan tuolla nyt...
https://www.xxl.fi/white-6fat-pro-nx...151505_1_style
Vaihtelevaa vastatuulta...
Eilisillan polkufiilistelyt. Osa takapihan verkostosta oli jo kivasti auki kohti läheistä luonnonsuojelualuetta, mutta osan sai vielä avata ihan itse..
![]()
Krossikommuuni / Syöte MTB
Kyllä oli melkoista talven ihmemaata tarjoolla tänään
Lähetetty minun SM-G950F laitteesta Tapatalkilla
Viime torstailta, kun Uutelassa kävin ihmettelemässä harvoin näkynyttä luonnonilmiötä...
![]()
Olipa pyhtäällä lumiset maastot.
Lähetetty minun SM-G950F laitteesta Tapatalkilla
Uutelassa maisemat muuttuneet viikossa...
![]()
Kirjanmerkit