Treenin virittäytymistä; Rammstein - Engel
Treenin virittäytymistä; Rammstein - Engel
Energistä humppaa alkuiltaan
12" mustaa, heräteostos... Billyn soolodebyytti sattui samaan
nippuun uudemman albumin kanssa. Lattarivaikutteita mukana,
kuten myös (turhaa)digikikkelöintiä.
https://www.google.com/search?client...=perfectamundo
"The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-
Yllättävä nippu vähemmän yllättävässä esityksessä
Performed by Muddy Waters. Featuring Little Walter Jacobs on harp. Recorded in 1953
"The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-
Hyvä audio kahden kappaleen yhdistämisestä varttitunnin ajaksi.
ZZ Top: Waitin' for the Bus / Jesus Just Left Chicago (14:27 Extended Cut, Remasters)
Jotakin aivan muuta
Olen nähnyt moninaisia musiikkiesityksiä, hahmoja instituutioitoita, rahastuksiakin
elämäni aikana, pastisstit sarjakuvaosastolla ovat myös heikkouksiani.
Tämä musiikin pastissi edelleenkin on aika päheä?
Visio yleisöstä aasinsilloitti toiseen esitykseen
Oikea suuntaus onneksi löytyi aikalaisista.
Argent rauhoitteli levottoman sielun.
Irkku, joka soitti kitaraa. Hyvin.
Juureksia. Woodstock 50 on lähellä.
Neil Young opastaa oman arkistonsa (NYA) käyttöä. Taitaa olla varsin kattava sisältö äijän uran vaiheista.
( trendi trance )
https://www.mixcloud.com/DjTornadoFI...ado-alert-012/
Romeo and Juliet, Op.64, Act 1 [S. Prokofiev] - The Cleveland Orchestra, Lorin Maazel
Ultramariini: Lasimeri
Mattiel. Uusi tuttavuus. https://www.youtube.com/watch?v=IcEDQaW-MQ4
(folk)
Mä olen vääntäny puukkoa haavassa ja hyräilly työmatkalla tätä....
CMX: Alkuteos soi vastamelukuulokkeissa juuri
Steely Dan - Reelin' In The Years
Jeff Tweedy: Together at Last
heh...kuuletko eron halvan pianon ja kalliin flyygelin välillä. No kyllä kuulen. Jokainen jos on soittanu omaa pianoaan ja sitten opiston kalleinta flyygeliä, ja vielä flyygelin kansi avattuna niin tietää ja kuulee eron. Mä olen saanu kunnian kokeilla, ja sitten vielä kirkkouruilla. Kyllähän se erilaiselta kuulostaa se kallis flyygeli, mutta vaati myös pientä harjoittelua kun myös kosketus oli hieman erilainen, noissa hienoissa flyygeleissä herkempi.
Hyvin erottuu halvimman ja kalleimman ero, vaikka tässä soittaja saa halvimmankin soimaan ihan kelpo kuunneltavaksi.
Kotikuunteluun hyvin kävisi halpa pystykielinen, mutta konserttisaliin käy vain hintava flyygeli. Kun vielä tämän tyypin saisi haluttaessa kotiin aina soittamaan.
Tässä yön kähmässä Pollarin sivupersoonaa, Jokaniemeä
https://areena.yle.fi/1-2109221
Kuulossani ei ole mitään vikaa, mielipiteissäni ehkä. Piano oli kiva -tunnelmaisen kuuloinen. Paljon parempi mielestäni kuin 2000-4000 pianot mitä koteihin myydään. Viritys on sitten toinen juttu. Toiseksi kallein flyygeli olis voinu olla vireessä, että olis voinu objektiivisemmin vertailla.
Ja en nyt viimeaikoihin mitään muuta, kun joulukortin sisältä kuuluvaa musiikkia muistuttavaa ääntä. Niin ja nyt tietysti näitä täältä.
Joulusoijaa puski vielä päivällä ostoshelveteissä ja siellä pälkähti tää tilanteeseen sopiva tuiki tarpeellinen veisu
Ja vihdoin huomenna aatonaattona joulu on täysin kaukainen ja toviksi unohdettu asia ennen joulua, siis humppaa
kaldera muokkasi tätä : 23.12.2018 at 03.25
(puhallelkaa myrskyn lailla, veljet)
...jatkuu, tämä on hauska, voi vähän kuulostella mitä tasoo ite joskus oli. Mä sanoisin että ainakin ysi, opin "Kevään Kohinaa" ensimmäiset kaksi sivua, varmana vaikein kappale mitä harjoittelin. Kuutamosonaatti oli helppo. Pääsin mielestäni sille tasolle että soittamisesta pystyi nauttimaan.
Ei se noin mene, kummankin täytyy olla kunnossa soittimen että soittajan, matalalla osaamisella ei soi muu kuin mekaaninen soitin, kuten itse olen tyytynyt myöntämään. Niin ja olipa musiikki sitten lajia tai toista. Tämä heppu soittaa eikä vaan hiplaa koskettimia!
Kuutamosonaatin ekaosa on helppo, mutta kaksi seuraavaa vaatii täyden työn.
Kirjanmerkit