GiantGarminElectrobike
Sivu 41 / 74 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 31 39 40 41 42 43 51 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.201 - 1.230 / 2198

Aihe: Oletko vastaanottanut paketin?

Noudettavissa ilmoitus saapui jo, mutta paketin nouto jää iltapäivään..

Lähetetty minun SM-T580 laitteesta Tapatalkilla
    -- not fast but furious --

tempokisu Guest
    Kävin hakeen DHL-puljusta....onneksi sentään olin autolla, ISO paketti. Voisikohan sisältää nahkeen taulun.......

..ja paketinhakumatka näköjään jatkuu..

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    Taas kävin Ärrältä hakemassa. Huono palvelu, aina jonoo, kaukana... okei, postissakin jonoa. Olisikohan jotain mahdollisuutta suurentaa omaa postilaatikkoa sellaiseksi, että se ottaisi paketit vastaan? Se vasta olisi palvelu.
    Kannattaa mennä heti aamusta niin ei ole jonoa, just äskön kävin hakeen 2 pakettia postista, ja tietysti siinä yksi pariskunta ihmetteli tosi pitkään mitens tämä nyt sitten lähetettäisiin, ja alkoivat siinä tiskillä raapusteleen osoitetta...ja ensin piti tietysti postista saada kynä..tämä ei kelpaa onko paksumpaa.. - eikö piruvie voi kotona kirjoittaa ne osoitelaput valmiiksi, tai paketoida paketti ??

Postissa kirje/paketti määräytyy sen vakiopostiluukun koon mukaan, ei sen mukaan miten iso vastaanottajan postilaatikko on. Paketin saajan pitää myös allekirjoittaa että on vastaanotettu; muutenhan sitä voisi väittää ettei ole saanu pakettia ja vaatia rahojaan takaisin ( vaikka paketti onkin tuotu ja saatu) eli jotain turvaa lähettäjällekin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    ^Olin klo 8.10... Mutta Postin saa syyttää kyllä itseään jos menee huonosti. Nykyään verkosta tilaaminen tuntuu olevan monelle enemmän sääntö kun poikkeus, mitä tekee posti? Huonontaa palveluja. Kyllä pakettiautomaatistakin saa paketit kuittaamatta. Jos koodi on kuittaus, voisi postilaatikossakin olla koodi. Tai sitten noita pakettiautomaatteja joka kerrostalon rappuun ja omakotitaloalueelle 1/5 tönöä... Itselle UPSit ja DHLt ovat hirveä kauhistus, kun pitää kytätä kotona.

on topic: en.. piti hakea vaimon paketti, mutta tuli viesti "pakettiautomaattiin jakelu epäonnistui". Mitähän tuokin tarkoittaa?
    Sitä se varmaankin tarkoittaa että siellä automaatissa ei ole tyhjiä luukkuja mihin viedä kun ihmiset makuuttavat siellä pakettejaan. Itse olen monesti moiseen viestiin törmännyt. Sen jälkeen posti on vienyt lähetyksen sinne asiamiespostiin jota olen koettanut vältellä sillä että olen pyytänyt paketit tuohon automaattiin joka on huomattavasti lähempänä.

tempokisu Guest
    ^ UPS on ollu hyvä palvelu, sieltä tulee tekstiviesti ja jos en ole kotona ( yleensä kyllä olen kun tätä vapaa-aikaa on lievästikin sanottuna runsaasti..) niin soitan että voi jättää oven eteen. Kaikki paketit on tullu perille.
    Eilen tuli kyllä viesti että on tulossa paketti ja oli vaihtoehdot mistä haluun hakea, no tutuimmasta ( ja lähimmästä) paikka...ja ilmeisesti paketti menee nyt sitten sinne pakettiautomaattiin. Toivottavasti laittavat mulle sitä koodia niin testataan miten toimii. Luultavasti ilman lukulaseja en pärjää....jos ei mahdu pakettiautomaattiin niin on se asiamiesposti 40m päässä.

Mutta samaa mieltä, jos posti vaikka alentaisi hintojaan niin ihmiset lähettäisi enempi vaikka kortteja, mutta postimerkin hinta nousee joka vuosi pari kertaa..tiedän ainakin yhden työttömän joka ei raski kortteja lähettää. Minäkin olen nuuka, ja jos vaan sattuu olemaan merkki ilman leimaa niin se uusiokäytetään.

tempokisu Guest
    Käyty hakeen 2 pakettia; nahkee peitto ja nuken tavaraa...

tempokisu Guest
    Käyty hakeen paketti pakettiautomaatista, onneksi otin lukulasit kun se koodipömpeli on tosi pieni. Enkä hoksannu heti, että ensin pitää painaa c-nappulaa ja sitten vasta koodinumero....mutta nukkepaketti sieltä löytyi.

En vielä. Huomenna haen lähimarketista.

Olen vihdoinkin vastaanottanut.

^^ Onko JackOjan paketti todella käynyt Kööpenhaminassa palatakseen takaisin Helsinkiin? Vai onko JackOjan lähikauppa (ja JackOja itse fyysisesti) Kööpenhaminassa?

En tietenkään, enhän ole saanut tilaustakaan vielä aikaiseksi (kun en osaa päättää millä B+M:n lampulla korvaisin jonnekin Tuusulaan, Vantaalle tai Helsinkiin hukkaamani Ixon Coren).

Nyt on jännää, eilen tuli tekstiviestiä että voi noutaa DHL automaatista paketin jonka sinne käänsin suoratoimituksesta. Oli myös tullut postin saapumisilmoitus .. mitäköhän sinne postiin on tullut

En hetkoseen ole
    -L.

Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

tempokisu Guest
    jaha, DHL-paketti olikin postissa, haettu vielä yksi nukkepaketti

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kuovipolku Katso viesti
    ^^ Onko JackOjan paketti todella käynyt Kööpenhaminassa palatakseen takaisin Helsinkiin? Vai onko JackOjan lähikauppa (ja JackOja itse fyysisesti) Kööpenhaminassa?
    Vastaanottaja on Helsingissä ja mainittu paikkakunta on kuittaantunut tuohon ilmeisesti niihin aikoihin, kun olen vastannut tekstiviestiin "1". Kertoakseni, että mielummin haen lähimarketista kuin päivystän koko päivän kotona.

Jopotuinen Guest
    Mulle kuriiri laittoi tekstarikyselyn eräästä kiireellisestä virkapaketista Saksasta, että haluanko sen mieluummin minua lähimpään elintarvikekioskiin, vai toimittavatko sittenkin alkuperäiseen osoitteeseen huolintaan virka-aikana.
    Alkuun tuo hiukan huvitti, laitoin pyynnin alkuperäisestä toimitusosoitteesta.

tempokisu Guest
    Käyty hakemassa 2 pakettia, nukke ja nukentarviketta. Eilenkin tuli vielä illalla paketti, ja jälleen kerran meinasin pyörtyä...se kuski lähtee pois jos odottelen ja rauhassa hitaasti nousen soffalta, ja kun nopeesti nousen niin käy sitten niin että meinaan pyörtyä ovensuussa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    .... Huomenna haen lähimarketista.
    Näin kävi.

Eilen vastaanotin, 3M P1500 hiomakiekkoja epäkeskoon.

tempokisu Guest
    ^ mä en enää malttanu, avasin tänään noin kuuden aikaa illasta tulleet paketit; yksi nahkee t-paita, nukketavaraa - ja tulihan sieltä myös jokunen joulukortti...

tempokisu Guest
    jaha, Liutun kuski tuo tänään paketin. Toivottavasti en taas meinaa pyörtyä ovea avatessani...

edit. Hienoa, pakettu tuli enkä pyörtyny.
    tempokisu muokkasi tätä : 22.12.2018 at 01.22

Hemmetti joo, paketti ois postissa hakua vailla. Tai tuossa s-marketin postin toimipisteessä, talvityöpökät.

Eilen Lp levyn Englannista.

Jopotuinen Guest
    Postin ilmo tuli tullin välttäneestä Alipapan W10 MiniPC:tä. Pari viikkoa lupaavat pidellä.

Amazoonin vesifiltterin noudin postista ja USB Pcie-kortit DHL-automaatista jossa ne olisivat olleet huomenna viimeistä päivää. Kuten arvailinkin tilaus oli muuttunut kahdeksi eri lähetykseksi.

tempokisu Guest
    ON vastaanotettu jokunen paketti, tuli myös jotai ei-ite hankittuja. Tarvetavaraa lähinnä, ja niin pitikin. Joulupukki kertoi ettei kaikkia toiveita pystyny toteuttaan, että se "lisää töitä" jäi liian vaikeeksi.

tempokisu Guest
    Vastaanotettu paketteja...tänään tuli 4, ja tullasin 2. Jipii, Lilli The Lil´Lamprey on tulossa.......

Jopotuinen Guest
    Hiljasta on ollut...

En kun ei verkkokauppa ole kuin ennen. Sunnuntai iltana tilaus sisään, tavaraa on ja siitä huolimatta vasta tänään lähti.

tempokisu Guest
    Eilen tuli 4 pakettia, pieniä. Vastaanotin paketin jonka tullauskirje tuli samaan aikaan. Miksei muuten tullissa ole vaikka semmoista että lähettävät sähköpostia jos ja kun lähetys on tullattava, säästäisi sitä paperia ja kun vastaanottajat varmaan kaikki seurailee postin sivuilta lähetyksen kulkua. Siihen tulliselvitykseen kun kuitenkin tulee sähköpostiosoite, niin vaikka sen perusteella voisi lähettää ensimmäisen tullaustapahtuman jälkeen.

Joululahja itselle tuli eilen: Vauden trailframe ja trailsaddle.

Samanlaisia aiheita

1. Oletko LOMALLA?
    By lynxlynx in forum Kyselyt ja gallupit
    Vastaukset: 1739
    Viimeinen viesti: 04.07.2024, 14.27

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •