ElectrobikeGarminGiant
Sivu 40 / 74 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 30 38 39 40 41 42 50 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.171 - 1.200 / 2198

Aihe: Oletko vastaanottanut paketin?

En ole. Ja outoahan se olisikin kun ole tilannutkaan mitään.

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jopotuinen Katso viesti
    Ei voi valtuuttaa, kun ei tiedä koska, tai keneltä lähetys tulee. Eikä oikein ole soveliasta ilmoitella kaikille, että lähetä "jos olit ajatellut muistaa minua ja lähettää paketin, niin... " ja tietenkin se joku "Ameriikan serkku" jää vielä pois ilmoituslistalta ja joka 10 v hiljaiselon jälkeen päättikin lähettää jonkun majavannahkalakin.
    Siis mä nyt sain sen käsityksen että odottelet pakettia mutta et ole kotona kun se saapuu - ja nyt kerrot että ei mitään tietoa koska paketti tulee, vai tuleeko? ja keneltä. Jos et ole kotona kun yllätyspaketti tulee, niin se jää sitten saamatta. Mutta jos et edes tiennytkään siitä, niin mitäs siinä sitten valitat.
    Kyllä mä ainakin tiedän keneltä paketin olen ostanu ja seurannasta näkee suunnilleen miten olisi tulossa. Yllätyspaketteja en kaipaile; kerran semmoinen tuli ja kun hoksasin mitä sisällä on, kiikutin vähän äkkiä postiin takas.

Jopotuinen Guest
    Mutta jos et edes tiennytkään siitä, niin mitäs siinä sitten valitat
    Mutta kun kuitenkin tunkevat sen saapumisilmoituksen luukusta, niin siitähän se ilmenee, että olis ollu lahjapaketti saatavilla, mutta Posti pölli sen
    Ihmiset, ne nyt vaan lähettelevät lahjoja tuttavilleen ja ystävilleen Joulun alla. Ja muulloinkin.
    Se on lahjapaketti, ei yllätyspaketti.

Uudet nastarenkaat tuli eilen postissa.

tempokisu Guest
    ihanaa, yhdet nahkeet legginssit tuli! näitä mä olin odottanu! on kyllä tosihieno nahkee ( the swim of the lamps) kuosi .......

Kyllä vastaanotin. Merkkasin paketin toimituspaikaksi lälikaupan pakettiautomaatin. Saapumispäivänä posti lähetti tekstarin joka kertoi että ovat avanneet väliaikaisen pakettipisteen osoitteeseen, joka on sama kuin ostarin osoite. Piti kiertää koko ostari jotta paketti löytyi. Olikohan automaatti täynnä ...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti 29er Katso viesti
    Kyllä vastaanotin. Merkkasin paketin toimituspaikaksi lälikaupan pakettiautomaatin. Saapumispäivänä posti lähetti tekstarin joka kertoi että ovat avanneet väliaikaisen pakettipisteen osoitteeseen, joka on sama kuin ostarin osoite. Piti kiertää koko ostari jotta paketti löytyi. Olikohan automaatti täynnä ...
    ^sama ... "olemme avanneet...." ja sitten sai pakettia metsästää keskikaupungilta , kun oletus oli lähipktautomaatti .. ***** !
    No onneks tilatut kengät oli just sopivat ja hyvät, joita ruoan jälkeen koeastelemaan

Lähetetty minun SM-T580 laitteesta Tapatalkilla
    -- not fast but furious --

Seurannan mukaan juuri muutama tunti sitten olen. Taisi olla joku siis kotosalla kuittaamassa. Fillariin hiukan rengasta ja muuta pikkusälää.
    Sika joka ei pyöräile on vain pelkkä sika

Käänsin DHL-paketin viimeviikolla pakettiautomaattiin. Eilen soitti kuriiri illalla ja kysyi onkohan osoitteessa vielä ketään, puhui huonoa suomea ja en ensin tajunnut että oli kuriiri kun kuullosti utelevan "onkohan siellä osoitteessa ketään paikalla" .. no sit selvis että varmaankin oli ja sanoin sitten ettei luultavasti ole ja voi toimittaa sitte automaattiin. Nyt soitti taas "täällä ei taida olla ketään paikalla" -joo, voi toimittaa sinne automaattiin

tempokisu Guest
    Pitkästä aikaa käyty vastaanottamassa paketti. Ihme että mitään ilmoitusta ei tullut, selvitin ite että paketti on ollut jo viime keskiviikkona noudettavissa Pirkkalan R-kioskilta .....nyt paketti on onnellisesti täällä. Sisältää puisen Pacific lamprey-taulun. Avaisikohan vasta jouluna...tuolla on jo jonkunlainen pino joululahjoja itelle. No kivahan se on avata jouluna ja saada myös esitellä pakettien sisältöä mm. nahkeet legginssit.

Kyllä vain... kirjattu kiina kirje/pkt postikonttorista... onneksi ollut kuin 5 asiakkaan jonotus

DHL:n K-Raudan pakettiautomaatista kävin vastaanottamassa paketin päivää ennen viimeistä noutopäivää. Hyvä muuten tietää maailmalta tilatessa vaikka laittaa normipostiin saattaa tulla DHL pakettona jonka säilytysaika on viikon kun postin ulkomaanpaketeilla kaksi.

Jopotuinen Guest
    Tänään kipasin pari.
    Seurantakoodin mukaan huomenna klo 19 mennessä pitäisi olla noudettavissa yksi.

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Smo Katso viesti
    DHL:n K-Raudan pakettiautomaatista kävin vastaanottamassa paketin päivää ennen viimeistä noutopäivää. Hyvä muuten tietää maailmalta tilatessa vaikka laittaa normipostiin saattaa tulla DHL pakettona jonka säilytysaika on viikon kun postin ulkomaanpaketeilla kaksi.
    Se muuten on just päinvastoin, tässä on mulla DHL-kirje kädessä ja lukee että säilytysaika on 14 vrk.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    Se muuten on just päinvastoin, tässä on mulla DHL-kirje kädessä ja lukee että säilytysaika on 14 vrk.
    Ehkä sulla on pienempi paketti? TAi jos se on menny tavalliseen postiin? Kyllä DHL-infossa luki viikko. Kohta saapuu toinenkin paketti niin pääsee taas kokeilemaan kuinka paketin kääntö ei-onnistuu.

tempokisu Guest
    ^ no ei todellakaan ole mikään pieni paketti, tämmöinen 70cm x 50cm x 30cm. Ja meni siis Pirkkalan R-kioskille. Ilmoitus tuli eilen, mutta olin aamulla jo hakenu paketin.
    Teksti: Teille on saapunut lähetys, jonka voitte noutaa yllä mainitusta noutopisteestä. Noutamatta jätetty lähetys palautetaan automaattisesti 14 vrk kuluttua.
    Postin ilmoituksessa kirjatun kirjeen suhteen on info että "kuitatavan kirjelähetyksen säilytysaika on 14 vuorokautta...

Tänään olisi ollu postista parin paketin vastaanottaminen, mutta kun kävin töitten jälkeen, postin toimipisteelle oli 20 ihmisen jono niin en jääny ootteleen, meen huomenaamulla.

Jopotuinen Guest
    Kyllä olen!

tempokisu Guest
    ^ pitää kertoa mitä tuli!!

On vastaanotettu paketteja, nukke ja nuken tarviketta.

Pari pakettia tuli vastaanotettua: Black Fridaynä tilattu Thulen Velospace XT2 tellinki sekä hänelle lisäkilpi. Nyt olis kaikki valmista itse pyörän noutoa varten...

En ole.

^ pitää kertoa mitä tuli!!
    Miten niin, eihän sitä kysytä?

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    En ole.

Miten niin, eihän sitä kysytä?
    Mä palstan pakettiparonittarena lisäsin tämän asian, tylsää jos vastataan vaan joo tai ei.... Ja jipii, se DHL-kuljetuksen nahkee teepaita tuli tuossa postiluukusta ja pari ilmoitusta Postista haettavista, mutta meen vastan huomenaamulla enkä nyt sinne jonotteleen...

En ole .

Mä palstan pakettiparonittarena lisäsin tämän asian....
    Vitut sä mitään lisäät LJL:n topicciin. Tässä kysytään vain paketin vastaanottamisesta, ei sisällöstä. Hankintatopic on erikseen.

Jos haluat topicin otsikkoon jotain muutoksia pyydä ylläpito tekemään ne tai aloita oma "Oletko vastaanottanut paketin ja mitä se sisälsi?" -topic.

tempokisu Guest
    ^^ älä sinä siellä yhtään v**tua viljele, oot vaan ärtyny kun sulle ei tule paketteja ja arvaa kiinnostaako sun v**uuntumisesi, ei yhtään.

Tänään haettu 3 pakettia, nukkejuttuja ja tullattu eilen illalla myös 2 nukkepakettia ja yksi nahkee peitto.

Jopotuinen Guest
    Ojuri puhuu ASIAA!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jopotuinen Katso viesti
    Ojuri puhuu ASIAA!
    Niin puhun. Meidän ei tule antaa yhtään siimaa kisulle tässä asiassa. Mitä siitäkin tulisi jos joskus on kyseessä VIELÄKIN VÄHÄPÄTÖISEMPI ASIA?? Kysynpä vaan.

Eilen vastaanotin kolme laatikkoa ameriikasta sisältäen ilokaasujuttuja.
    Tänään vastaanotin ison laatikollisen valvontakameroita sekä oheislaitteita. Alkaa kohta selviämään kuka käyttää rakkiaan mun tontilla paskalla.

Se on kyllä vitun vale, että postimies koittaa kahdesti. Ei koita eikä soita. Ei edes kerran, vaan jättää postilootaan noutoilmon, jossa sanotaan- vastaanottajaa ei tavoitettu ja lähetyksen voi noutaa kaupungin
    keskustan Ärrältä. Ei ollu paketti ärrällä. Kehottivat tulemaan seuraavana pänä. Eipä lötynä sillonkaan. Taakse kertyi piiiiitkä jono peliriippuvaisia , kun jamppa syynäs hyllyjä. Anto kuiteskin vinkin josko paketti oisi toisessa, mun nurkalla(400m) sijaitsevassa postissa? "Lisäbonuksena" sain postin aspan palvelunumeron, johon soittaa jossei paketti löyvy?(en kyllä minäkään soittanut. 1.84 puhelu)
    Marssin kotikulman postin noutopisteeseen ja a`vot. Bingo!
    Vähän avauduin lenkkipoluilta naamatutulle kassa/posti Rouvalle, kun vanahaa miestä tälleen juoksuttavat.
    Hää olkii Tuntemattomansa lukenu Tiskin taakse kertynyttä (peliriippuvaisia) jonoa vilkaisten-kyllä sinä lienet paras tämän kestämään

Kyllä ennen oli kaikki paremmin. Posti oli Postitoimistossa eikä missää ärrällä. Kaiken lisäksi Postissa töissä Pomon Rouva, joka kaivoi hukan teillä olevan paketin vaikka sinisen kiven kolosta.
    Paraimmillan pomo toi Rouvansa toimeksiantona paketin työpaikalleni.

Alkuperäiseen kysymykseen. Kyllä olen.
    ps. anteeksi kiroilu&pitkä vuodatus.

tempokisu Guest
    Olen vastaanottanut paketin, nukketavaraa. äh, DHL kuski oli käyny just silloin kun olin pienen hetken poissa, yritin DHL:n sivulta valita toimitustavaksi noudon...toivottavasti onnistui.
    Juuri tuon takia en tykkää näistä muista kuljetusfirmoista, paljon kätevämpää olisi noutaa se paketti postista.

^ juurikin samaa mieltä, monta kertaa tutut postilaiset haki mun paketit vaikken ollu saanu vielä sitä saapumisilmoitustakaan. Ärrältä paketin haku on persiistä.

Oli postilaatikkoon yksi ilmestynyt. Puolasta vielä yksi tulossa.

Samanlaisia aiheita

1. Oletko LOMALLA?
    By lynxlynx in forum Kyselyt ja gallupit
    Vastaukset: 1739
    Viimeinen viesti: 04.07.2024, 14.27

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •