Ooops! Älkää silti tehkö kuten minä…
Toki, lievennyksenä tohon, kyseessä oli SAAB![]()
Ooops! Älkää silti tehkö kuten minä…
Toki, lievennyksenä tohon, kyseessä oli SAAB![]()
Kyllä olen, vaimon joululahja tuli![]()
Kaar ittelles vaa
Kyllä olen, sekä virka-, että siviilipaketteja!
Mutta eilen oli joku oudompi juttu. Joku naishenkilö 09 alkuisesta numerosta soitteli ja tiedusteli, että olenko vastaanottanut paketin. Se, kuka siellä soitteli, meni multa alkuhälinässä ohi ja jäi arvoitukseksi. Ehkä joku kuriiriliike.
Totesin tädille, että aika paljon otan paketteja vastaan, enkä osaa sanoa olenko ottanut juuri kyseistä pakettia vastaan. Hän puolestaan ei tiennyt kuka oli paketin lähettäjä, mutta, että Hampurista on lähetetty ja että sisältää kangasnäytteitä ja olisi ollut minun nimeni. Sanoin, etten ole saanut Hampurista yhtään pakettia joka sisältää kangasnäytteitä ja, että huolinta kadottaa paketteja jos tulee pelkästään puljun nimellä, mutta jos on nimi, niin soittavat kyllä. Täti kuitenkin tiesi, että joku toinen henkilö on kirjannut sen vastaanotetuksi ja tämän nimenkin. Kaivoin hänelle kyseisen tyypin puhelinnumeron ja annoin sen soittajalle, sekä toivotin tälle hyvää päivänjatkoa.
Sitten asiasta ei ole kuulunut mitään. Kummallista, olisin niin tarvinnut ne samplet.
En vielä ,Postnord huomenna toimittaa. Sinänsä jännää että Saksasta Turkuun kolme päivää ja Turussa ma-aamulla klo 3,45 oli lähetys. Onhan Suomi iso maa...
Se on tieten hyvä että sekä emailitse ja messun kautta kysely jotta joko saa paketiin jättää ilman kuittausta. Lupasin toki, kerkiä mökillä vahtaamaan.
I väntan på ännu dåligare tidet
On tässä muutamat paketit vastaanotettu, ei aina jaksa joka paketista raportoida....
Tuli parit...neljä...pakettia. Nukelle monoja ja vaatetta ja itelle myös nahkeita teepaitoja. Teepaitojen materiaali on kivan pehmee ja unisex-koon s just passeli koko.
Kyllä olen.
Eilen iltasella pakettiautomaattiin saapui Verkkokaupasta Fenix BC25R.
Tänään tuli 4 pakettia, yksi nahkee teepaita ja nahkeita suloisia tarroja, nukke ja nuken takki.
Ei tänään.
Aamulla tuotiin iso paketti, jättäisikö tämän itelle joululahjaksi kun tiedän että siellä on pieni nahkee taulu. Äskön tuli Liutulta viestiä että ovat tuomassa mulle paketin...
edit. Redbubblen tyynyt ja reppu tuli! ihanat...nyt puuttuu tästä tilauksesta enää nahkeet legginssit..
tempokisu muokkasi tätä : 20.11.2018 at 14.32
...tuli se toinenkin taulu. Mä jätän nämä joulupaketeiksi kun on jo valmiiksi pakattu ja tiedän että kivat taulut siellä on.
Kyllä. Tänään olen ottanut vastaan paketin.
Kyllä, oman ja vaimon pakkauksen. Omassa oli jäätävä reikä ja yksi tilaamani playmobil-paketti oli tippunutTällä kertaa näin.
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Jeps, ruisku oli postilaatikkoon ilmestynyt. Huomenna kokeilla ainakin liuottimella toimintaa.
Fatbike Renkaat noudin äsken pktautomaatista... FOXCOMP "bf ale" hinta houkutti vaikkei vielä tarve olekaan, kun ei kuskikaan ole ajokunnossa
Maxxis fbr/fbf- setti, jos karkeampaa tekee mieli Dudeen
Lähetetty minun SM-T580 laitteesta Tapatalkilla
-- not fast but furious --
Ei ihan vielä, mutta Matkahuolto ja Posti laittoivat tekstarin, jotta paketteja olisi vastaanotettavaksi.
DHL laittoi tekstaria että olisi paketti tulossa 3.12, jos haluan noutaa pisteestä tai toisen toimitusvaihtoehdon pitäs klikata linkkiä (tekstiviestin linkkiä)
Juu, sekä eilen että tänään kävin kotiin tullessani hakemassa paketin autotallissa olevasta postin pakettiautomaatista. Ei pöllömpi systeemi...
--
Enimmäkseen vain istun, ja tuijotan papereita. Ja yritän selvittää, onko missään mitään järkeä. Yleensä ei ole. - Michael Kosterlitz
Whottö pipfeli. Paketin piti tulla Kivenlahden Alepan pakettiautomaattiin. Siirsivät sitten toimituksen kaksi kilometriä kauemmas ja maksoin sentään 4,80€ todella pienen tavaramäärän kotimaan toimituksesta. MülkütHei, avasimme joulun ajaksi lisää noutopisteitä, jotta saat lähetyksesi sujuvasti. Lähetyksesi *** on nyt noudettavissa 04.12.2018 asti JOULUN NOUTOPISTEESTÄ Neste K Kivenlahti, Kivenlahdentie 5, Espoo.On ilmeisen tulkinnanvaraista mikä on kenellekin "sujuvaa".
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Eilen tuli pari pulloa Lagavulinia konttorille kannettuna.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
"Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"
Kävin vastaanottoamassa yhden paketin ja 6 kirjattua kirjettä, joissa nuken tavaroita...ai jaa itelle joululahjaksi pieniä 1" halkaisijaltaan nahkeita suloisia pinssejä teksteillä "I´d rather be ( nahkiksen kuva) a sea lamprey" " sea lampreys ( nahkiksen kuva) LOVE ME" "sea lamprey (nahkiksen kuva) trapped in a human body".
Ja koska mitään en ole pitkään aikaan ostanu, lista on enää aika lyhyt.
En. Inhoan kulutushysteriaa.
(tosin heti kun kerkeen käydä niin postissa odottaa 8kg proteiinijauhetta ja toisessa paketissa paineilmaa miljoona pulloa ja kolmannessa paketissa hiirille kalusteita ja neljännessä paketissa yksi läppärin laturi ja mitähän vielä...)
Ai taas noita "käteviä" lisäpostinoutopisteitä. Voi *ttu. Viimevuonakin oli yhtä helvettiä kun kaikki paketit tilattu pää"postiin" niin niitä sit sai hakee pahimmillaan kolmesta paikkaa ympäri pitäjää: yksi pakettiautomaatissa paikassa S, toinen pääpostissa eli ärrällä, kolman pitäjän aivan toisella laidalla olevassa teollisuushalliin pykätyssä pisteessä. Voi anus miten vittumaista!!!
Sujuvan kätevää!!!
^ joo ei ole mikään kätevää. Just olin iloinen että sain myytyä 3 nukkea, mutta nyt tulee kaikenmaailman lisävaateita lisää lähikuvia ( en osaa, telettä ei voi sisällä käyttää...en vie ulos) ja jotain referenssejä mutta kun niitä ei ole paitsi huutonetissä.
Anti olla, pahus kun niitä kyselyjä tuli vaikka miten...
Tänään kävin Matkahuollossa ja Postissa.
Kysyin Postissa, että kun olen lähdössä reissuun pariksi viikkoa ja todennäköisesti jotkut joitain lahjapaketteja, niin mitä niille tapahtuu viikon säilytyksen jälkeen?
- Ne lähetetään takaisin.
- Eikö niitä voisi mitenkään, kun jo ennakkoon tiedossa…
- Ei voida, ne lähetetään takaisin.
Painoin sitten pääni alistuneesti alas katse kengän kärkiin ja sanoin, että niin kai sitten ja poistuin.
Silkkaa perseilyä postilta toi yhden viikon säilytys, josta eivät oikeastaan ole edes juurikaan tiedottaneet. Ymmärrän kyllä tilojen niukkuuden, mutta kun ei ole edes tapauskohtaisesti sovittavissa.
^
Jos toinen henkilö ei voi noutaa lähetystä puolestasi, ole yhteydessä lähettäjään. Pakettilähetyksille on lähettäjän mahdollista pidentää lähetyksen säilytysaikaa palvelumuutoksella 7 kalenteripäivää (vain kotimaan liikenteessä).
Eli voisitko tehdä valtakirjan jolla valtuutat toisen henkilön hakemaan paketit/kirjeet? ennen toi säilytysaika oli 2 viikkoa, minua ei haittaa mutta kun postin seurantakoodi-sivulla on ollu myös ongelmia eli ei ole seuranta näkyny ja sitten onkin tullut paperinen ilmoitus että noudettavissa on ( kuten tänään) niin se on huono homma jos ei ole ite kotona.
Muuten samaa mieltä, asia pitäisi voida sopia.
Ei voi valtuuttaa, kun ei tiedä koska, tai keneltä lähetys tulee. Eikä oikein ole soveliasta ilmoitella kaikille, että lähetä "jos olit ajatellut muistaa minua ja lähettää paketin, niin... " ja tietenkin se joku "Ameriikan serkku" jää vielä pois ilmoituslistalta ja joka 10 v hiljaiselon jälkeen päättikin lähettää jonkun majavannahkalakin.![]()
Postiin voi tehdä valtakirjan, jolla valtuuttaa jonkun noutamaan kaikki mahdollisesti tulevat lähetykset.
https://support.posti.fi/fi/ohjeet/l...altakirja.html
Kirjanmerkit