Viime vuonna treenailin jonkun verran trainerroadilla, tosin silloin en seurannut mitään valmista ohjelmaa vaan koostin kirjaston treeneillä sopivaksi näkemälläni systeemillä. Siinä välissä tuli sitten Zwiftailtua ym. paljon ja xertiä hyödynnettyä treeniseurannassa. Reilu viikko sitten totesin, että mun yksinkertanen mielenlaatu kaipasi taas trainerroadin tasaisia viivoja zwiftin ärsykeviidakon sijasta.

Päätin tällä kertaa myös haastaa omia käsityksiäni treenaamisesta joten pistin surutta sweet spot base high volumen testiin. Saas nähä miten käy. Nyt alotin juuri tokan viikon ja ainakin toistaiseksi olen jaksanut ihan mukavasti. Mitä nyt treenien alussa tuntuu jalat vähän tukkoselta, mutta kun kone käynnistyy ovat treenit sujuneet aika vaivattomasti.

Ajattelin omasta etenemisestä ja havainnoista pistää raporttia viimeistään jos/kun olen tuon 12 viikkoa tahkonnut läpi. 20 minuutin testin olinki pari viikkoa sitten luukuttanut 296W keskarilla ja nyt sitten tuossa ramppitestissä vika minuutti tuli 374W tehoilla, joten noihin lähtötasoihin on hyvä vertailla.