ElectrobikeGiantGarmin
Sivu 113 / 139 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 13 63 103 111 112 113 114 115 123 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.361 - 3.390 / 4143

Aihe: Canyon maantiepyörä

  1. #3361
    No joo, en kiellä etteivätkö maastossakin törmäysnopeudet voisi olla suhteellisen suuria tai että kiviin osumiset ovat luonteeltaan kovien erilaisia kuin esimerkiksi niin sanottuihin katukalusteisiin, taipumattomiin tolppiin tai seiniin osumiset.

    Asiantuntijalla voi toki olla oma lehmä ojassa tai kyseessä voi olla jonkinlainen yhteinen sanaton sopimus - vähän samaan tapaan kuin kypäränvalmistajat ovat kaikki sitä mieltä että kypärät vanhenevat pelkästä auringonpaisteesta eivätkä enää anna suojaa entisen lailla ja ne on siksi vaihdettava uuteen muutaman vuoden välein - mutta olen kyllä kuullut saman mielipiteen myös niin sanotulta riippumattomalta asiantuntijalta.

  2. #3362
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kuovipolku Katso viesti
    Uteliaisuutta lisää: et kuitenkaan päässyt lehteen?

    Olen aivan samaa mieltä kuin minua tietävämmät, viisaammat ja kokeneemmat: kun on tapahtunut kunnon kolari auton kanssa tai törmäys johonkin peräksiantamattomaan ja jotain on mennyt poikki tai vääntynyt, on syytä pitää lähtökohtaisesti selvänä että hiiilikuiturungon, -haarukan tai -tangon turvallisuutta ei voi taata. Ei vaikkei mitään vauriota olisi silmällä havaittavissa.

    PS Jos johonkin aikaan vuodesta pitää ruveta kolarivammojaan hoidattamaan ja niistä toipumaan, niin eihän tämä ole hyuonoin mahdollinen valinta ollenkaan
    Noh, jos nyt vielä sivuraitella jatketaan niin olin vähän yllättynyt etten päässyt lehteen tai edes poliisin tiedotteeseen. Ehkä sen päivän uutisvirrassa oli jo niin paljon muuta jännää etten mahtunut? Mitä taas tulee fillariin niin tänään sain vahinkoraportin jossa suositeltiin tuotteen tuhoamista pääperusteena se, että pyörässä oli paljon näkyviäkin vaurioita jotka johtuivat siitä, että - noh - pyörä oli aktuaalisesti päätynyt auton alle.

    Ja joo, speksaaminen on kyl kivaa, mut kaikki asianhaarat huomioonottaen olisin tällä kertaa mieluummin jättänyt väliin.

    Ja jos vielä vähän asian vierestä niin tähän väliin vielä pikku anekdootti ja kuva aiemmasta Canyon-merkkisestä, maantiepyörän virkaa toimittaneesta pyörästäni, joka myös "joutui bussin alle". Tapahtuma meni niin, että bussikuski suoritti keskustassa drive-by:n josta suivaantuneena päätin seuraavissa punaisissa eli muutaman kymmenen metrin päässä ottaa kuvan bussin rekkarista jotta muistaisin laittaa palautepalveluun moitteen. Moitteen seuraukset bussikuskille olisivat todennäköisesti olleet vähäiset: ajomestari tai vastaava olisi kenties kysynyt kuskilta tapahtuneesta, jonka jälkeen oltaisiin kahvipöydässä naurettu yhdessä vinkuville spandexeille.

    Bussikuski kuitenkin halusi tehdä hommasta poliisiasian.



    kuvassa näkyvä pyörä todettiin riippumattoman asiantuntijan toimesta korjauskelvottomaksi


    Mut tota...mites se 8.0 vs 7.0? Ite jotenkin kuvittelisin et karvalakkimallissa olis enemmän bang for the buck jos noi aksiumit olis ees jollain tapaa tolkulliset kiekot.
    Kugelschreiber muokkasi tätä : 09.10.2018 at 09.19

  3. #3363
    Liittynyt
    06/2011
    Paikkakunta
    Sääksmäen srk
    Viestit
    501
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Zorbuli Katso viesti
    Täällä yksi Canyon haavelija lisää. Nykyinen Bianchi Impulso alkaa tuntui siltä että kaipaan ajamiseen jotain uutta myös pyörältä. En vain oikein tiedä mitä, aerompaa ajoasentoa kuitenkin niin että pyörällä pitää pystyä ajamaan 200-300km kivuttomasti. Nykyinen pyörä kun ei mikään "raketti" ole. Nykyiset "kisa" vauhdit on luokkaa 33-38. Nykyisessä pyörässä ei sinänsä ole mitään vikaa mutta koska kuulun joukkoon joka haluaa aina vaan parempaa välinettä millä harrastaa niin haluaisin nyt valistuineita kommentteja mitä saisin ostamalla Endurance vs nykyinen, Ultimate vs nykyinen vai aeroad vs nykyinen. Ja sanottakoon että Aeroad menee budjetin yli. Arvostan myös sitä että osat pitää olla ultegra ja mahdollisesti di2. Jarrut kelpaavat vannemallisena. Eli Endurance/Ultimate vs nykyinen ja sitten se yksi arpomisen aihe eli AL vai CF. Lähinnä sellaiset kommentit olisi hyviä missä on samanlaisesta lähtökohdista vaihdettu pyörää Canyon malleihin. Sekin toki mietityttää kun ei noita pääse missään ajamaan niin ei viitsisi laittaa 2000-3000 tonnia kiinni pyörään ihan summassa.
    Oma ykkönen vaihtui keväällä vm. 2012 Bianchi Infinito 11sp Athenasta > Canyon Ultimate CL SLX Di2 8.0 [vannejarrut].
    Kun molemmissa pyörissä painoi on aika lailla sama, ei muutosta syntynyt omien vakioreittien ennätysajoissa. Tai tarkkaan ottaen pisin peruslenkin (tempo) nopeusennätys on Canyonilla, mutta kuitenkin samalla minuuttilukemalla (helppo muistaa: 3 h 15 m / 31,5 km/h | 102,8 km / 700 nm). Tämä on odotettu, realisoitunut pettymys. Jos olisi aika parantunut 5 minsaa, olisi siinä syytä hymyyn. Vakavanaamaisena pystytään.

    Tärkein syynä kalliiseen ostokseen oli nimenomaan oman motivaation ylläpitäminen pyöräilyyn. Onhan se hienoa nuo sähkövaihteet, kun vielä pystyy yhdistämään koko laitoksen internettiin. Ajatelkaa: polkupyörällä internet-yhteys. Velogin videon ansiosta päätin kokeilla samanaikaista etu-takavaihtajaohjausta ja oli minulla käytössä Helsinki Velotourista alkaen. Silti olen ajatellut, olisiko ollut parempi investoida mekaaniseen Dura-Ace-vaihteistoon [+ €600]. Royalpyöräilyssä etuvaihtajan lakkasi toiminnasta, kun ei ollut käsitystä, milloin Di2 Ultegran akku täytyy ladata.

    Alunperin halusin Lapierren maantiepyörän, mutta tämän vuoden mallisto (2018) on aivan liian kallis. Tätä mieltä oli myös pyörääni huoltava mekaanikko. Päädyin Canyoniin, kun tuntuu olevan kysyntää käytettynäkin.

    Toisin sanoen ei kantsi laittaa kokonaisen vuodenajan nettotuloa polkupyörään, mutta vain, jos sillä jaksaa pitää mielenkiintoa tähän liikunnalliseen harrastukseen. Tänäänkin olin lenkillä, tihkusateessa, tosin cyklolla.
    | PKK |
    Irma eksytti seuraajat, lenkillä laite näytti isoja lukuja. (11)

  4. #3364
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Il ciclista di Roine Katso viesti
    Oma ykkönen vaihtui keväällä vm. 2012 Bianchi Infinito 11sp Athenasta > Canyon Ultimate CL SLX Di2 8.0 [vannejarrut].
    Kun molemmissa pyörissä paino on aika lailla sama, ei muutosta syntynyt omien vakioreittien ennätysajoissa
    Tämän olisimme voineet kertoa etukäteen, mutta onneksi olit varautunut siihen muutenkin Kun pyörissä ei tainnut myöskään olla merkittävää eroa kiekkojen ja renkaiden osalta etkä ollut muuttanut ajoasentoasi aerommaksi, muuta ei ollut syytä odottaakaan.

    Toinen juttu on siiten se että vaikka uusi pyörä olisi objektiivisesti ottaen, laboratoriomittausten mukaan tai teoreettisesti nopeampi, eivät ennätysajat omilla vakioreiteillä silti parane itsestään. Ja me jo jonkin aikaa ajaneet ja ilman suunnitelmallista kisakunnon paranemiseen tähtäävää ohjelmaa harjoittelevat - tai "harjoittelevat" (1) - olemme itse suurin este ennätysaikojen paranemiselle, sillä olipa pyörä sellainen tai tällainen, tuppaamme ajamaan samalla tavalla samalla omalla kovalla. Ja jos pyörä sattuisikin todella kulkemaan nopeammin esimerkiksi mäentöppyröissä tai alamäkimutkissa, niin luultavasti "kompensoisimme" sen saman tien tuntemalla ajavamme jo "kovaa" tai jopa "täyttä".

    Royalpyöräilyssä etuvaihtajan lakkasi toiminnasta, kun ei ollut käsitystä, milloin Di2 Ultegran akku täytyy ladata.
    Jos sallit tylyn kommentin, niin en ymmärrä miten on mahdollista ettei lataamistarpeesta ollut selvää käsitystä Kun vihereä valo vilkkuu, on syytä laittaa akku lataukseen eikä mitään syytä ajaa vielä yhtä lenkkiä vaikka varaus siihen hyvin riittäisikin. Ja jos valo ei vilku, se riittää aivan varmasti vaikka kahteen Royalpyöräilyyn

    Ainoa opittava asia on että tarkistaa varaustilan heti lenkiltä palattuaan eikä juuri ennen lenkille lähtöä. Ja se toinen opittava asia on että koska latausväli on toisaalta niin pitkä mutta toisaalta paljon tai pitkiä lenkkejä ajavalle toisaalta niin lyhyt, kannattaa ottaa tavaksi tarkistaa varaustila jo hyvissä ajoin ennen kuin siihen olisi tarvetta, sillä muuten käy niin ettei sitä kuitenkaan tule tarkastaneeksi silloin kun siihen on jo tarvetta...

    Alunperin halusin Lapierren maantiepyörän, mutta tämän vuoden mallisto (2018) on aivan liian kallis. Tätä mieltä oli myös pyörääni huoltava mekaanikko. Päädyin Canyoniin, kun tuntuu olevan kysyntää käytettynäkin.
    Jos haluaa Lapierren (tai jon muun), silloin hankkii Lapierren. Piste. (Paitsi jos ajokaveri tarjoaa omaa Canyoniaan niin hyvään kaverihintaan, ettei edes kehtaisi sanoa ei) Hinta ei ole ominaisuus, sillä ei ole painoarvoa, ja jos se on liian korkea, se on yleensä myös neuvoteltavissa alaspäin...

    Mutta tuo eri merkkien kysyntä käytettyjen markkinoilla tai pikemmin se miten hyvin ne menevät kaupaksi ja mihin hintaan on mielenkiintoinen kysymys. Canyon on tainnut saavuttaa tietyn aseman ja tietyn krittisen massan siinä mielessä että se on sekä riittävän tunnettu että riittävän arvostettu. Vai onko sittenkin kysymys myös tai ennen kaikkea siitä että Canyoneitaan kauppaavat ovat hintapyynnöissään realistisempia kuin monet muut? Vai voiko uuden Canyonin ostaja olettaa saavansa suuremman osan pyäränsä hankintahinnasta takaisin myydessään sen muutaman vuoden päästä?



    (1) Tarina aktiivikilpakuntojuosija-ajoilta kertoo kuinka Esa-Pekka (nimi muutettu) oli päättanyt hankkia itselleen oikean valmentajan. Tämä oli ensi töikseen pyytänyt parin edellisen vuoden harjoituspäiväkirjoja nähtäväkseen ja ensitapaamisessa Esa-Pekka olikin saanut vastattavakseen kysymyksen: "Mutta missä sun harjoitukset ovat? Sä olet kyllä käynyt lenkillä ahkerastikin, mutta mä en näe tässä vihossa ensimmäistäkään harjoitusta!"

  5. #3365
    Mitkä ovat palstan Canyon-maantiepyörän omistajien kokemukset runkojen laadusta/takuun toimivuudesta? Lähinnä kiinnostaisi päivittää uuteen Aeroadiin jo vanhemmasta alumiinipyörästä. Ilmeisesti hinta/laatusuhde on hyvä, mutta olen kyllä kuullut huonojakin kommentteja Canyonin palvelusta/runkojen laadusta. Uskaltaako tilata?

  6. #3366
    Liittynyt
    05/2008
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    322

    Canyon maantiepyörä

    Ei kai näissä rungollisesti mitään ole?
    Hambini käynyt läpi bb:n toleransseja ja niissä keskinkertainen tulos.
    Tosin pressifit on mikä on, mutta tähän on saatavilla ratkaisu.
    Teknisesti, jos luottaa Tour:n mittauksiin, niin pyörä on hintaansa nähden loistava.
    Se pystyykö Pertti peruslenkkeiljä löytämään eron super sixin ja ultimaten välillä on eri asia.


    Sent from my iPad using Tapatalk
    Pressfit korjattu
    jeijei muokkasi tätä : 18.10.2018 at 20.06

  7. #3367
    Liittynyt
    10/2013
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    505
    Enduracella ajettu 18000 km ja vielä toimii. Keskiön alla olevan vaihdevaijerin muovisen ohjaimen sain takuussa korvattua uuteen, kun oli hieman vääntynyt. Tuki on suomessa. Ainoa huonopuoli on Suomen tuen hitaus, joka johtunee resurssien vähyydestä ?
    Canyon Endurace CF 9.0 / Giant TCX SLR 2 / Titania Terässiipi

  8. #3368
    Liittynyt
    04/2009
    Paikkakunta
    savo
    Viestit
    1.105
    Onko kokemusta enduracesta hiekkatielle ? Tarmac sai lähteä ja hiukan rennommalla geolla oleva monikäyttöisempi fillari tilalle.
    Tuo uusi Canyon Endurace vaikuttaisi varsin mielenkiintoiselta. Pitäisi mennä asfaltti ja soratiet samalla pyörällä.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  9. #3369
    Liittynyt
    10/2008
    Viestit
    2.076
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti leecher Katso viesti
    Onko kokemusta enduracesta hiekkatielle ? Tarmac sai lähteä ja hiukan rennommalla geolla oleva monikäyttöisempi fillari tilalle.
    Tuo uusi Canyon Endurace vaikuttaisi varsin mielenkiintoiselta. Pitäisi mennä asfaltti ja soratiet samalla pyörällä.
    Enduracesta sinällään ei, mutta "hiekkatie" ei ole mikään yksiselitteinen termi. Vaihteluväli on jostain nopeasta ja kovapintaisesta "torpparin asvaltista" juoksuhiekkamaiseen pehmeään irtosoraan. Ensinmainitun kaltaisella ajelee kapeammallakin renkaalla, irtosora vaatiin leveämpää rengasta ja karkeampaa kuviota.

  10. #3370
    Koska Canyon myy Infliteä maantiepuolella niin kokeillaan kysymystä täällä.
    Mitkä olisi hyvät lokarit CF infliteen? Mitään kiinnikkeen tapaisiakaan siinä ei ole.

  11. #3371
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti leecher Katso viesti
    Onko kokemusta enduracesta hiekkatielle ? Tarmac sai lähteä ja hiukan rennommalla geolla oleva monikäyttöisempi fillari tilalle.
    Tuo uusi Canyon Endurace vaikuttaisi varsin mielenkiintoiselta. Pitäisi mennä asfaltti ja soratiet samalla pyörällä.
    Kaksi vuotta olen Endurace AL:n kanssa ajellut. Hyvin sillä Suomen soratietkin sujuu. Viime vuonna tuli Lieto Gravel Tourkin ajeltua tuolla, 32mm Panaracerin GK SK rengastuksella. Ja olen minä tuolla talvellakin ajanut työmatkaa nastarenkaat alla. Monikäyttöinen peli. Ja vaikka tuossa ei ole kiinnikkeitä lokasuojille niin ainakin Crud Roadracer mk3 mahtuu ja asentuu.

  12. #3372
    Liittynyt
    09/2018
    Viestit
    1.075
    Toimitetaanko Canyonin maantiepyörät vain sellaisina, kuin ovat nettisivulla. Tarkoitan, että voiko saada esimerkiksi leveämmällä ohjaustangolla, pidemmillä kammilla tai eri välityksillä. Ilmeisesti ei?

  13. #3373
    Liittynyt
    05/2014
    Paikkakunta
    Kerava
    Viestit
    1.718
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti m-52 Katso viesti
    Toimitetaanko Canyonin maantiepyörät vain sellaisina, kuin ovat nettisivulla. Tarkoitan, että voiko saada esimerkiksi leveämmällä ohjaustangolla, pidemmillä kammilla tai eri välityksillä. Ilmeisesti ei?
    Tangon pystyi vaihtamaan 20 euron lisämaksusta haluamakseen pari vuotta sitten ainakin. Kysy asiaa Suomen aspasta. finland@canyon.com

    Stemmin voi myös vaihtaa kerran maksutta toiseen Turun asiointipisteen kanssa. Tai ainakin pari vuotta sitten.
    #fillarifoorumi @ IRCNet

  14. #3374
    Liittynyt
    09/2007
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    791
    Stemmin vaihdoin minäkin Turun kanssa. Välityksiä tai kammenpituuksia ei pysty vaihtamaan, ne täytyy ite myydä ja ostaa uudet tilalle.
    - Heavy Metal will never die!! -

    Canyon Endurace CF custom

  15. #3375
    Liittynyt
    09/2018
    Viestit
    1.075
    Ok. Kiitos vastauksista.

  16. #3376
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JRMSL Katso viesti
    Mitkä ovat palstan Canyon-maantiepyörän omistajien kokemukset runkojen laadusta/takuun toimivuudesta? Lähinnä kiinnostaisi päivittää uuteen Aeroadiin jo vanhemmasta alumiinipyörästä. Ilmeisesti hinta/laatusuhde on hyvä, mutta olen kyllä kuullut huonojakin kommentteja Canyonin palvelusta/runkojen laadusta. Uskaltaako tilata?
    Minulla katkesi chainstay hitsaussaumasta takavaihtajan kohdalta. Otin kuvat, lähetin aspaan ja seuraavana päivänä soitin perään. Totesivat että vika on heidän ja uusi runko oli laitettu jo tilaukseen. Suosittelen ainakin tämän kokemuksen pohjalta.

  17. #3377
    Liittynyt
    06/2014
    Paikkakunta
    Hyvinkää
    Viestit
    792
    3kpl maantierunkoisia kuitu canyoneja tallissa, ei ongelmia.

  18. #3378
    Kiitoksia vastanneille! Päädyin Aeroadin (vaikka epäilemättä hyvä vaihtoehto myös) sijaan tukemaan paikallista Cervelo-kauppiasta. 2019 S3 malli vaikutti siltä, että jaksaa useamman vuoden sillä päristellä 🙂

  19. #3379
    Liittynyt
    06/2016
    Paikkakunta
    Jyväskylä
    Viestit
    54
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Coasting Katso viesti
    Koska Canyon myy Infliteä maantiepuolella niin kokeillaan kysymystä täällä.
    Mitkä olisi hyvät lokarit CF infliteen? Mitään kiinnikkeen tapaisiakaan siinä ei ole.
    Esim. nämä https://www.xxl.fi/sks-germany-raceb...4aAo8XEALw_wcB

    Sopivat myös 42mm renkaisiin asti, sitä leveämmistä roiskuu ohi

  20. #3380
    Canyonin Endurace sähkövaihteilla ostoslistalla.

    Osaako joku sanoa onko alla olevilla pyörillä merkittävää eroa rungossa tai muissa osissa, jos levyjarruja ei huomioida.
    Eli jos vannejarrut kelpaavat, kannattaako satsata 600 € enemmän "SL" merkintään.

    ENDURACE CF 8.0 DI2
    https://www.canyon.com/en-fi/road/en...f-8-0-di2.html

    ENDURACE CF SL DISC 8.0 DI2:
    https://www.canyon.com/en-fi/road/en...c-8-0-di2.html

  21. #3381
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti vesa-n Katso viesti
    Canyonin Endurace sähkövaihteilla ostoslistalla.

    Osaako joku sanoa onko alla olevilla pyörillä merkittävää eroa rungossa tai muissa osissa, jos levyjarruja ei huomioida.
    Eli jos vannejarrut kelpaavat, kannattaako satsata 600 € enemmän "SL" merkintään.

    ENDURACE CF 8.0 DI2
    https://www.canyon.com/en-fi/road/en...f-8-0-di2.html

    ENDURACE CF SL DISC 8.0 DI2:
    https://www.canyon.com/en-fi/road/en...c-8-0-di2.html
    Minun mielestäni satsaus ei kannata, eikä myöskään ulkomaiset testit anna siihen aihetta. Eri rungot eli geometriatkin eroavat vähän toisistaan.

  22. #3382
    Liittynyt
    10/2012
    Paikkakunta
    Pirkanmaa
    Viestit
    77

    Canyon Endurace AL 7.0

    Ajattelin tilata maantiepyöräksi tuollaisen Canyon Endurace AL 7.0:n

    https://www.canyon.com/fi/road/endur...ce-al-7-0.html

    Saako samaan rahaan jotain muuta parempaa? Minulle riittää alumiinirunko ja 105-osasetti. Canyonin laskuri antaa kooksi minulle L, mutta kallistuisin itse kokoon XL, kun mittailin muita pyöriäni esim. satulakorkeuden suhteen. Aikoinaan Radonin maasturikin tuli heidän mitoituksella, enkä saanut satulaa tarpeeksi korkealle, toimittivat kuitenkin uuden tarpeeksi pitkän putken. Mokaanko jos tilaan XL:n? Canyonilla on nyt tuo koodi FREEDELIVERY2018, koskeeko kaikkia pyöriä, ei oikein selviä Canyonin-sivuilta.











  23. #3383
    Liittynyt
    10/2013
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    505
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Harhailija Katso viesti
    Ajattelin tilata maantiepyöräksi tuollaisen Canyon Endurace AL 7.0:n

    https://www.canyon.com/fi/road/endur...ce-al-7-0.html

    Saako samaan rahaan jotain muuta parempaa? Minulle riittää alumiinirunko ja 105-osasetti. Canyonin laskuri antaa kooksi minulle L, mutta kallistuisin itse kokoon XL, kun mittailin muita pyöriäni esim. satulakorkeuden suhteen. Aikoinaan Radonin maasturikin tuli heidän mitoituksella, enkä saanut satulaa tarpeeksi korkealle, toimittivat kuitenkin uuden tarpeeksi pitkän putken. Mokaanko jos tilaan XL:n? Canyonilla on nyt tuo koodi FREEDELIVERY2018, koskeeko kaikkia pyöriä, ei oikein selviä Canyonin-sivuilta.
    Vaikea kommentoida kokoa, kun et kertonut mittojasi. Tosin oma jalan sisämitta on 85 cm ja oma M-koko on minulle sopiva. Pituutta 180
    Canyonin laskuriin vaikuttaa paljon jalan sisämitta.
    Yleensä mielummin liian pieni kuin liian suuri. Tuossa AL enduracessa on 1 cm korkeampi stack kuin CF Enduracessa eli on aika pysty. Jos siitä tykkää, niin yleensä Canyon on laadukas ja melko kevyt suhteessa hintaan
    Canyon Endurace CF 9.0 / Giant TCX SLR 2 / Titania Terässiipi

  24. #3384
    Liittynyt
    05/2007
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    1.041
    https://www.canyon.com/fi/road/endur...ce-al-7-0.html
    Canyonilla on nyt tuo koodi FREEDELIVERY2018, koskeeko kaikkia pyöriä, ei oikein selviä Canyonin-sivuilta.

    Ei koskea kaikkia pyöriä eli ei vm 2019 vm pyöriä. Mutta ei kai paljon paremmin voi kertoa mitä koskee, kun ihan näyttää mallit mitä ilmainen toimitus koskee.










    [/QUOTE]
    Ride harder - Ride a totally rigid.

  25. #3385
    Liittynyt
    11/2017
    Viestit
    271
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kuntoilija Katso viesti
    Ei koskea kaikkia pyöriä eli ei vm 2019 vm pyöriä. Mutta ei kai paljon paremmin voi kertoa mitä koskee, kun ihan näyttää mallit mitä ilmainen toimitus koskee.
    Tilasin pari viikkoa sitten stemmin Canyonilta, sillekin sai ilmaisen toimituksen tuolla koodilla kokeilemalla ainakin selviää

  26. #3386
    Liittynyt
    11/2012
    Viestit
    183
    Kysymys fiksuimmille. En ainakaan toistaiseksi löytänyt vastausta intergooglesta.

    Aeroadin vannesorvi-versiossa on etuhaarukkaan saatavilla tällaiset pienet lisäpalat:
    https://www.canyon.com/fi/service/su...rticles_id=219
    joilla voi muuttaa ajogeometriaa hieman "leppoisammaksi".

    Mites tuon laita on levyjarruversiossa, kun siinä on läpiakselit?
    Onko tuo levyjarruversio automaattisesti mitoitukseltaan sama kuin ilman lisäpaloja?
    Geometriataulukot näytti molemmissa identtiseltä.

    Jatkokysymys:
    Aeroadin ja ultimaten mitoituksessa on eroja muutamia millejä, suurin ero taitaa olla ohjauskulmassa, jossa asteen ero (ilman näitä lisäpaloja).
    Onko kenelläkään henkilökohtaista kokemusta näistä molemmista? Kuinka suuri ero on käytännössä.
    https://youtu.be/jXG52MDlkvQ?t=127
    (Video alkaa suoraan oikeasta kohdasta)
    Tuon mukaan ero on ihan huomattava tuolla pienellä wedgellä.

  27. #3387
    Liittynyt
    05/2016
    Paikkakunta
    Ylöjärvi
    Viestit
    1.125
    Alkaa taas pienen tauon jälkeen pyöräily maistua ja kalustohan täytyy tietysti päivittää Harkinnassa siis Canyonin Endurace CF sl disc 7.0 https://www.canyon.com/fi/road/endur...-disc-7-0.html Näyttäis olevan ihan perushyvää palikkaa. Muistelisin keväisin olevan joku alemyynti Canyonilla eikös vain?

  28. #3388
    Liittynyt
    06/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    7.167
    En kyllä muista. Syksyisin on ja heinäkuussa saattaa myös olla tourin aikaan.

  29. #3389
    Liittynyt
    06/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.053
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Vivve Katso viesti
    Muistelisin keväisin olevan joku alemyynti Canyonilla eikös vain?
    Giron aikana toukokuussa on yleensä ollut ale.
    The older I get the faster I was

  30. #3390
    Liittynyt
    05/2016
    Paikkakunta
    Ylöjärvi
    Viestit
    1.125
    Menee kyl vähän myöhäselle. Jää hyviä kelejä ajamatta.

    Edit: Nyt täytyy kyllä taas vähän funtsia tarviiko noita levareita, säästäis kyl pitkän pennin ilman niitä.
    Vivve muokkasi tätä : 22.12.2018 at 00.50

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •