Totinen
![]()
Ernesto ja Dario
![]()
Sillalla suden rotkossa.
![]()
kamerassa ei ole mitan vika, se on sumu, englantilainen sumu
![]()
Vahva on ollut sumu^^Hienosti aalto kuvassa^
Oli puut niin kivassa rivissä että piti ottaa kuva![]()
![]()
Olisin jäänyt tuossa yksi aamu vähän tähän fiilistelemään jos olisi ollut aikaa. Matkalla muksun koululta Espoon Otaniemeen. En oikein tiedä pystyisinkö enää asumaan jossain kerrostalossa asfalttiviidakon keskellä.
![]()
Syksyä parhaimmillaan.![]()
^
Meilläpä on kesäIhan oikeesti, keli kuin kesällä (07.10.2018)
...nooh, ehkä myös syksy, mutta sen emme antaneet haitata ulkoruokintaa. Päinvastoin salaatinlehdet tuli talon puolesta
![]()
Iltalenkillä vähkyssä. Piitsikeliä riittää...
Eilettäin Meikon eteläpuolen poluilla. Mukavia polkuja ja hienoa mehtää.
![]()
Junalla nummelle ja siitä asfalttia, hiekkaa, metsäteitä ja polkupätkiä sekaisin. Veloviewer ruutuja keräilemässä. Upinniemen varuskunnan sotilasalue olikin huomattavan paljon isompi kuin mitä maastokartta (pistin maanmittauslaitokselle tiedustelua kuka korjaa) tai openstreetmap (korjasin) antoi ymmärtää, joten jäi sitten Linlon ja Upinniemen väliset suunnitelmat ajamatta.
Eilistä Reitti2000 pätkää
![]()
Lisätääs tällainen fiilistelykuva Imatralta. Karhumäki Pumptrackilla talkoiltiin viikonloppu ja saatiin paljon aikaiseksi! Idean isä ja puuhamies Jaakko Hasu on tehnyt mahdottomasti hommia paikan eteen, joten Jaakolle iso hattunnosto.
http://www.imatramtb.fi/
http://saimaabikepark.fi/
Hienon näköinen paikka tekeillä![]()
Saapiko arvata?Pian Gesterbyn eteläpuolella eli Söderkullantien ja Boxintien välillä. Ainakin hyvin samannäköistä olen sekä ajanut crossarilla että hiihtänyt (silloin kun on ollut tarpeeksi lunta ja Sipoon Susihiihto on järjestetty).
Oma veikkaus menisi tunteella jonnekin Mätiksen suuntaan.
Alien
![]()
Olihan kiva päästä taas gg-lenkille kun kelit suosii.
![]()
^Toi on siitä luonnonsuojelualueelta jossa fillarointi on kielletty.
Kyllä Suomessa pitäisi jokaiselle olla oma liikenne
Kuka niitä kerkee lukemaan kun stravakisat käynnissäEivaa en ite semmosia edes käytä, mutta en muistaakseni minkää näköistä kylttiä nähnyt. Tosin oon myös niin hävytön ja välinpitämätön sekä itsekäs että ajan aikalailla missä tahansa jos itse koen että siitä ei ole haittaa muille, sillee maalaisjärjellä
![]()
Kirjanmerkit