GiantGarminElectrobike
Sivu 36 / 74 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 26 34 35 36 37 38 46 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.051 - 1.080 / 2198

Aihe: Oletko vastaanottanut paketin?

tempokisu Guest
    ^ mihin tuo härpäke tulee??

Käyty vastaanottamassa 1 iso ja 2 pientä pakettia.

tempokisu Guest
    2 pientä pakettia vastaanotettu. Ahven.net-sivulta tilaamani kala-pinssit tuli sittenkin, hienoa. Ja nämä on myös hienoja kala-pinssejä ( ei nahkiaista ikävä kyllä).

Otin. Tai Matkahuollosta se piti hakee, ollakseni täsmällinen. Eli en ole vastaanottanut pakettia. Olen noutanut paketin. Väärin postattu - taas.
    Holokki auki ku H. Moilane.

Jopotuinen Guest
    Ai samperi, nythän vasta muistin olis pitäny käydä Ärrällä hakemassa reilu 5 kg paketti.
    Siis en ole vastaanottanut tänään pakettia, alkuperäisen noutosuunnitelman vastaisesti!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    ^ mihin tuo härpäke tulee??
    Kevyt videotykki. Ihan mihin vaan. Modifioin siihen jo akkuvirran.

Jopotuinen Guest
    Hemmetti, nyt ei ota onnistuakseen. Ensin menin Ärrälle, mutta oli jono ovelle asti. Luultavasti olivat veikkaajia ja niillä kestää tiskillä aina tolkuttomasti, niinpä tein täyskäännöksen.
    2. yritys hieman myöhemmin ja nyt pääsikin tiskille, mutta pakettia ei löytynyt. Olin väärällä Ärrällä.
    Huomenna sitten 3. yritys, toivottavasti en unohda.

tempokisu Guest
    Noudettu 1 paketti (kala-lamppu) ja vastaanotettu....2 isoa ja 2 pientä pakettia.

! ja juuri tuli viesti että yhtä ( nahkeeta) pakettia ollaan tuomassa voi tätä syyskuista jouluaattoa.

Jopotuinen Guest
    Kyllä olen, Ruåttista!

tempokisu Guest
    ps. entinen "Lähetys on saapunut tullivarastoon. Teillä on 20 päivää aikaa hoitaa tulliselvitys" oli paljon kohteliaampi ilmaus kun nykyinen typerä ja hieman epämääräinen käskymuoto "Lähetys odottaa tullaustasi. Hoida tullaus 20 päivän sisällä saapumisesta." Tarkoittanee lähetyksen saapumista kohdemaahan, mutta voihan tuon joku käsittää jotenkin toisinkin.
    Mistähän voisi antaa palautetta, postin sivuilla ei ole mitään "anna palautetta".

Otin. Seitsemännet takuuvaihdetut Boset.

tempokisu Guest
    Pari pakettia vastaanotettu, toinen näistä nahkee pyyhe.

Nyt tullaamaan 2 pakettia ( joista toinen nahkeet tyynyt, että ei nämä pelkästää nukkeja ole...)

Tänään tuli paketti Evansilta jossa Castellin Perfetto L/S. Saa ilmat viiletä mun puolesta.

Jopotuinen Guest
    Ei ihan, mutta melkeen.
    Tuli ennakkoilmo paketin saapumisesta Suomeen.
    Nyt on kaikki toivo yksistään Postin käsissä, saas nähä kauanko kestää.

Jo eilen tuli paketti, iso kova ja kahdella renkaalla, mutta en ole itse viikonloppuna siellä missä paketti

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jopotuinen Katso viesti
    Ei ihan, mutta melkeen.
    Tuli ennakkoilmo paketin saapumisesta Suomeen.
    Nyt on kaikki toivo yksistään Postin käsissä, saas nähä kauanko kestää.
    Toivottavasti saat paketin. Yhden oman Wigglen paketin Posti hukkasi (taas). Lähetetty 22.8. Englannista ja 28.8. Suomessa, seurantanumerokin löytyy, pakettia ei kylläkään. Jippii.

tempokisu Guest
    5 pakettia vastaanotettu, näistä 3 nahkeeta pakettia. Pahus #¤% jouduin hakeen ne R-kioskilta, otin pari juoksuaskelta ja ehdin yhtä mummelia ennen, tosi karu paikka toi Härmälän R-kioski, yök.

o o o o O O O

No nyt mä naureskelen kisu mappurassa, tämä "lamprey mouth statuette" ...on tosi paha eli hauska äitee tuossa että jos nyt et sekois niitten nahkiaistes kanssa, mutta myöhäistä....

Jopotuinen Guest
    En vieläkään, lajitellet vasta Helsinkissä.

En vielä mutta äx-äx-ällästä lähti tänään Japanther-paketti tekemään matkaansa autuaallisemmille maille
    -L.

Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

tempokisu Guest
    ^ kyllä se sieltä tulee. Minulla nahkeet mukit oli 3 viikkoa Mexico Cityssä, mutta sieltä ne mukit vaan tuli minulle.

Lähden tästä just kotiin ja välillä käyn Postin toimipisteestä vastaanottamassa paketin.

Kohta pitäs vastaanottaa B-D:n paketti ja WiFelle joku toinen paketti, jos jaksaa "ärrälle" mennä. Ja loppuviikosta pitäisi vihdoin tulla postista helvetin kallis mutta pieni paketti missä kaksi rinkulaa. Oli hyvä artikkeli just jossain Hesarissa tms että olivat testitilanneet "netistä" koruja ja missään korussa ollut oikeeta jalometallia. Otettiin silti wifen kanssa riski ja tilattiin netistä koruja, ja maksettiin niistä vielä suht reilusti rahaa. Kait niissä jotain jalometalliakin on sit... Pitäs olla kolmea eri kultaa per rinkula ja toisessa lisäksi joku kivikin vielä. Eivät olleet tosin Alibabasta vaan saksalaisesta korupajasta mikä on toiminut jo >100 vuotta vissiin. Ja jos nyt tällä kertaa ei tätä rinkulaa hävittäisi mihinkään.

tempokisu Guest
    VesaP, osta Taigakorusta niin tulee nopeesti ja on upeaa kotimaista käsityötä. Jalometallia ja jos haluaa niin jalokiviäkin.

Jopotuinen Guest
    Ei vieläkään
    Lähetys on tänään aamulla lajiteltu jo toiseen kertaan Helsinkissä. Meniköhän se sitten eilen aamulla sitten jotenkin pieleen? No, hyvä kun huomasivat ajoissa.

Kyllä otin.

Jopotuinen Guest
    No johan vain!

tempokisu Guest
    ^ nahkeeta tänään tuli 3 pakettia, nukke, nuken turkis ja - tropical fish-tie, tosi hieno printti tästä tulee kiva nuken mekko.

Jopotuinen Guest
    Kyllä olen! Akkupaketti 4x, 8V / 20 000 mAh

tempokisu Guest
    Vastaanotin tänään yhden paketin.

En ole, mutta kaveri on ja siinä toimituksessa on kamaa myös minulle.
    Canyon Ultimate 7,9 k / GT Grade 25,6 k / Cannondale Quick 4,0 k / Ridley X-Fire 48 k (Myydyt: 44 k)

tempokisu Guest
    ...paraskin oon sanomaan...nyt yksi paketti on saapunut Suomeen jo 19.09.( päiväys) mutta ei vaan saada rekisteröintiä pitemmälle...

Jopotuinen Guest
    Ei tänään. Mutta hommissa laitoin 25 rivin tilauspatteriston vetämään.
    Edessä on sellainen pakettien ilotulitus, missä Kisukin jää toiseksi.

Samanlaisia aiheita

1. Oletko LOMALLA?
    By lynxlynx in forum Kyselyt ja gallupit
    Vastaukset: 1739
    Viimeinen viesti: 04.07.2024, 14.27

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •