HephaGiantElectrobikeGarmin
Sivu 9 / 67 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7 8 9 10 11 19 59 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 241 - 270 / 1995

Aihe: Specialized Turbo Levo FSR kaikkine variaatioineen

Voi olla, että päinvastoin, laturi on tyhmä ja latausäly on akussa. Litium-akkujahan ei saa pitää latauksessa jatkuvasti vaan on kytkettävä irti laturista mahdollisimman nopeasti latauksen jälkeen, eli tässä tapauksessa lataus loppuu, mutta systeemi jää kuitenkin päälle, kun latauskaapeli on kytketty. Niinpä akku tyhjenee hyvin hitaasti. Tämä on täysin normaalia ja itse asiassa on merkki laadukkaasta lataus-prosessista…

Specialized Turbo Levo FSR kaikkine variaatioineen

Niin ja jos akku ja sen kennot ja piirit ovat laadukkaat ja tasalaatuiset, niin paketti hoitaa kyllä itse sen, ettei yksittäisiä kennoja ladata liikaa ja että ne eivät mene liian tyhjiksi. Tällöin se laturi saa ollakin ”tyhmä”.

Vrt. Kiinasta ostettu halvin mahdollinen akkupaketti, joissa yksittäiset kennot ovat jo lähtiessään erilaatuisia ja akkua ei saa pitämään varausta millään ja pahimmassa tapauksessa tasapainotuspiirit puuttuvat kokonaan. Nämä ovat niitä, joita en jättäisi latautumaan laisinkaan ilman valvontaa (Levon akun suhteen en ole niin huolissani).

Pitääkö kellään muulla Levon moottori sellasta hemmetin moista ulinaa? Itelle välillä on hiljaa, mutta usein, varsinkin hiljaa ajaessa kone pitää aika kovaa / pahaa ääntä. Uudesta asti on ollut, mutta nyt 800km ajettuna ehkä vähän vielä pahentunut. Tänään testasin kaverin - 17 mallin Levoa ja ei mitään sivuääniä. 🤔

Spessun sivuiltakin löytyy jo koko uusi mallisto. Levo S-Works näyttää olevan melko "edullinen". 700 akku kahdessa hiilarimallissa. Näköjään ovat jo myyntikamaa. Koskahan ekat Suomessa? Taitaa olla meikän seuraava tsygä.

https://ebike-mtb.com/en/specialized...2019-review/3/

Vähän pettymys että 700wh akku vaan kahdessa kalliemmassa mallissa. Muuten näyttää kyllä hyvältä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Dille Vallaton Katso viesti
    Spessun sivuiltakin löytyy jo koko uusi mallisto. Levo S-Works näyttää olevan melko "edullinen". 700 akku kahdessa hiilarimallissa. Näköjään ovat jo myyntikamaa. Koskahan ekat Suomessa? Taitaa olla meikän seuraava tsygä.
    Jämyn veikkaus että ekat reipas 2vk isompi määrä n4vk

Lähetetty minun SM-G930F laitteesta Tapatalkilla

Onko kukaan saanut Levoa juttelemaan Garmin Fenix 5 plussan kanssa. Muutenkin kuin poljin nopeuden suhteen. Mission Appissa lukee, että "fake channelin" kautta voisi tarkkailla esim ajajan poljinvoimaa. Mutta ei ainakaan oma kello suostu löytämään kuin poljinnopeuden.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Limppu85 Katso viesti
    https://ebike-mtb.com/en/specialized...2019-review/3/

Vähän pettymys että 700wh akku vaan kahdessa kalliemmassa mallissa. Muuten näyttää kyllä hyvältä
    Akun irrotus ja kiinnitys on kyllä ratkaistu aika kehnolla tavalla, Ei näin Spessu, ei näin..

Jos ei pysty suoraan pyörästä lataamaan. Vaan täytyisi ottaa akku aina irti kun lataa niin aika epäkätevältä vaikuttaa tuo irrotus

Androidille oli tullut uusi Mission control app. Latasin sen itse, en ehtinyt ku pienen lenki ajaa. Eri mittareita sai enne 3 eri sivua. Nyt vaan 1, eli muokkaus noissa on ainakin huonontunut. Karttapohja tuon sovelluksen kartassa näytti jotenkin edellistä epätarkemmalta.

Runko vaikuttaa kyllä ihan hienolta mutta kun kattelee komponentteja ja vaikkapa millaista keulaa on kiinni noissa halvemmissakin pyörissä niin aika hurjat on hinnat nyt laitettu. Hieman semmoinen ahneuden tunne pilkistää hinnoittelussa.

Jos käyvät kaupaksi, hintahan on silloin ihan kohdallaan.

Ei aiheuttanut julkistus sellaista fiilistä, että pitäisi päivittää.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Limppu85 Katso viesti
    Jos ei pysty suoraan pyörästä lataamaan. Vaan täytyisi ottaa akku aina irti kun lataa niin aika epäkätevältä vaikuttaa tuo irrotus
    Pystyy lataamaan niin että akku on paikallaan.

Onko kukaan tiedustellut mitä kustantaa 2018 käsikytkin tehonsäädölle ?

Nyt en tietysti löydä sitä linkkiä/kauppaa, mutta muistaakseni Englannissa jossain oli £70.

Tuossa linkkiä asiasta kiinnostuneille .

https://www.youtube.com/watch?v=3wjU...ature=youtu.be

Liekkö millon 2019 mallit tulee myyntiin suomessa?

Tänään kävin kaupasta kyselemässä niin loppukuusta povasivat noita olevan saatavilla.

Juu. Täytyy itsekkin sitten kysellä. Jännä kun aluksi povattiin että 2019 olisi edullisemmat kuin -18 mallit koska ei kovin merkittäviä uudistuksia mut kuitenkin hieman kalliimpia ovat kuitenkin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Speciaali Katso viesti
    Tuossa linkkiä asiasta kiinnostuneille .

https://www.youtube.com/watch?v=3wjU...ature=youtu.be
    Ymmärsinkö oikein.. saisinko mun -17 levoon kävelyavustuksen noin pienellä puuhalla??

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Terho P Katso viesti
    Ymmärsinkö oikein.. saisinko mun -17 levoon kävelyavustuksen noin pienellä puuhalla??
    Näin olen antanut itseni ymmärtää... Kyselin parista kotimaisesta kivijalasta tuota 2018 tankosäädintä, kumpikaan ei viitsinyt edes vastata meileihin.

Kävin Parolasta Hatuselta kyselemässä oikein henkilökohtaisesti tuota kytkintä. Tilauksessa on.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jakke N Katso viesti
    Kävin Parolasta Hatuselta kyselemässä oikein henkilökohtaisesti tuota kytkintä. Tilauksessa on.
    Hinta ja toimitusaika ?

Ei mitn hajua. Kunhan kävin kyseleen. Odottelen mielenkiinnolla ja kerron kyllä kun saatavissa tätä kautta. Jos joku saa jotain muuta kautta niin saa kertoa. Kyselin samalla reissulla kun hain muita varaosia

hei mitkäs olisivat hyvät lokarit 2017/18-malliseen Turbo Levoon? Ajattelin Mudhugger 29 taakse, mutta onko vastaan tullut parempia/suosituksia jostain muusta? Eteen sitten ehkäpä tollanen peruskuraläppä nippusiteillä kiinni? Edessä mulla on jo sisäkumista tehty stoppari kurasuihkua vastaan, mikä toimii yllättävän hyvin.

Kiitos ja kumarrus.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Speciaali Katso viesti
    Hinta ja toimitusaika ?
    Maahantuoja ei sitten suostu myymään noita, koska asentaessa joutuu akkua veistämään ja tällöin saattaa vesi päästä rakenteisiin. Eli siis ulkomailta tilattava ilmeisesti sitten itse.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jakke N Katso viesti
    Maahantuoja ei sitten suostu myymään noita, koska asentaessa joutuu akkua veistämään ja tällöin saattaa vesi päästä rakenteisiin. Eli siis ulkomailta tilattava ilmeisesti sitten itse.
    Omituista, ettei maahantuoja suostu myymään ??

Saa johdon vedettyä muutakin kautta, joutuu tosin kolvia näyttämään.

Tilasin omani englannista, kaverin kautta joka siellä asuu, Rutland Cycling oli putiikki mihin olin yhteydessä. Tuotekoodi S186800001, saa nähdä mitä sieltä sitten tulee...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Cabron Katso viesti
    hei mitkäs olisivat hyvät lokarit 2017/18-malliseen Turbo Levoon? Ajattelin Mudhugger 29 taakse, mutta onko vastaan tullut parempia/suosituksia jostain muusta? Eteen sitten ehkäpä tollanen peruskuraläppä nippusiteillä kiinni? Edessä mulla on jo sisäkumista tehty stoppari kurasuihkua vastaan, mikä toimii yllättävän hyvin.

Kiitos ja kumarrus.
    Mulla olisi tuollainen Mudhugger Front Race takana - Kiinnitettynä väärin päin. Istuu todella hyvin (tosin vaatii parin uuden reiän poraamista kiinnitystä varten) ja suojaa keskiötä, mutta ei se mikään ultimaatisen kurakelin vaihtoehto ole, vähän liian lyhyt. Ja jos ei olisi ollut laiska, niin olisi vielä esim. kuumailmapuhaltimella hieman muokannut, niin olisi saanut vielä paremmin takahaarukkaan istumaan sivun kiinnityspisteistä.

https://www.rutlandcycling.com/bikes...ic-bike_336897

Mitä olette mieltä tästä? Tuo hintahan on hyvin kohtuullinen ja osat todella hyvä.

Tässä ei varmaan ole mitään näyttöä / nappuloita tangossa vakiona moottorille. Malli on 2017 eli voimaa vähemmän kuin uusissa.

Samanlaisia aiheita

1. Specialized s-works turbo ONGELMA
    By Riksha in forum Renkaat
    Vastaukset: 11
    Viimeinen viesti: 03.05.2018, 15.35
  2. Specialized Fatboy
    By jaksu in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 1041
    Viimeinen viesti: 15.03.2017, 10.45
  3. Specialized turbo sähköfillarin omistajat
    By juha_l in forum Sähköavusteiset pyörät
    Vastaukset: 12