Alkujaan tämän lähetti
latuman
Täysin sama. Ei ole koskaan tullut näitä tilanteita koska olen tilanteen päällä jo viisi sekuntia ennen kuin se tapahtuisi. Autoilija ei juuri koskaa yllätä meikäläistä. En ole mielestäni erityinen tämän suhteen. Uskon että kaikki muut pystyvät samaan.
Joo minäkin olin pitkään siinä uskossa, että minulla on poikkeuksellisen hyvä liikenteen lukutaito ja osaan arvioida tapahtumia etukäteen kunnes pari vuotta sitten... Ajoin reilu 20 km/h tien oikeassa reunassa kohti risteystä jossa liikennevalot punaisella. Vieressä hitaasti liikkuva autojono. Kun olin yhden auton takakulman kohdalla, niin liikkuvan auton matkustajan puoleinen ovi tempaistaan auki. Ehdin käydä jarruilla..töks..olkapää osuu oven etukulmaan ja siitä volteilla ylitse viereiselle jalkakäytävälle. Pari kylkiluuta yms. Taisin tänne kirjoitella tämän. Tämän jälkeen en ole luottanut enää mihinkään mitä autoilijat tekevät tai olettanut yhtään mitään. Tänä vuonna olen ajanut moottoripyörällä yli 12 000 km josta valtaosa on ollut lähes pelkkää taajama-ajoa. Moottoripyörällä näkee hyvin mitä siellä autossa puuhataan muuta kuin keskitytään ajamiseen. Kyllä siellä sellaisia tupeloita on auton ratissa, että vieläkin enemmän varoo kun on polkupyörä alla.
Die Kanonen von Kauppi
|ex 10k-kerho|
"ajelee takana, porukan perällä vaan ja syö patukkaa siellä koko ajan" E. Lummelampi
Kirjanmerkit