Tämäkin on videokaappaus-selfie.
Selfie by Matti Ouvinen, on Flickr
Tämäkin on videokaappaus-selfie.
Selfie by Matti Ouvinen, on Flickr
Ich bin ein Berliner.
- - - - - - - - - - - - -
Sukat ovat myös aivan liian lyhyet.
Fiber. Et ole saanut vielä riittävästi kritiikkiä hyvästä kuvastasi. Vaikka en näekään takakiekkosi venttiiiliä, niin se on todennäköisesti 0,4 astetta väärässä kulmassa takavanteeseen nähden ja taustalla oleva hökkeli on arvatenkin huoltomaalamaton ja siten ankaran korjausvelan rasittama. Tämän takia en uskalla omaa ajokuvaani lähettää. Joidenkin mielestäni mulkkuni olisi väärässä lahkeessa tai sitten tarkkasilmäisten mielestä valuva hikipisara kasvoillani ei ole oikeassa kulmassa todennäköiseen ilmanvastukseen nähden. Kuvani todennäköisesti väitettäisiin olevan lavastettu, kuten ensimmäinen kuuhun laskeutuminen. Näinä herkkinä aikoina pitää olla tarkkana mitä lähettelee. Ettet vain ollut LSD:n vaikutuksen alaisena kun tuota kuvaa otit? Noin eri väriset sukat decaleissa vahvasti viittaa siihen!
Kyllä minä osallistun M. Ouvisen pyöräilyvalokuvauskurssille ennen kuin seuraavaa kertaa asiantuntijaraadin mieltä lähden pahoittamaan kuvapostauksilla. Olen toki kiitollinen siitä opista, jota veljeskunta minulle lempeällä mutta lujalla kädellä tarjoaa.
10k-kerhon jäsen
Hahaa, minusta tuo fiberin Cervelo on ollut hieno alusta lähtien ja tuossa "action" kuvassa vielä enemmän edukseen.
Pyörä menossa ulos kuvasta, kasvot turhan varjossa ja melkein epäskarppikin. Joku stuntti siinä kun on niin nuoren ja urheilullisen näköinen?
Täysii
Sappee Bikefesteiltä
Kimmo Virkki
![]()
Paljon pyöriä, liian vähän aikaa..
Smørdalskammen i Lofoten, hieno paikka!
Käytiin vaimon kanssa päiväretkellä, ei ole korkea tai vaikea mutta mielettömän upeat maisemat! Jos on mahdollisuus niin kandee käydä.
Smørdalskammen on Trailforks
http://www.trailforks.com/trails/smordalskammen/
-Usot sie jot myö uitiin?
Y y t e r i
![]()
^^
Hienoja kuvia&maisemia varsinkin nuo 3 viimeistä!
Ei se aina lähe. Pitäsköhän männä johonkin maastopyöräkouluun...?
Pieni Karhunkierros meni jo paremmin...
![]()
Ruutukaappaus videosta (eikä tullut otb:tä)
![]()
Minä ajan pääni jäädyksiin
Hoppaa!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tämän jo arvaakin kuinka tässä käy
^
Työpaikalla- ja ajalla reenataan Konumäkeä varten![]()
"onks Viljoo näkynä-kuva"
Koljonvirran Taistelu 3-ottelu. Juoksu-rullahiihto-pyöräily. Huom lukkopolkimet![]()
^^Lava luisti alta, muuten olis menny yli.
Nääh, paukku vaa loppu kesken ja tuo pino o jo pelottavan korkeen näkönen.
Mut nelonen menee varmuudella.
Ja omakustannevapaa-ajalla joutuu reenailee, jota on vähänlaisesti käytössa nykyään
Pico de Veleta, noin 3400 metriin pääsee.
Gibraltarilla, pääsee ajamaan ihan huipulle.Pahimmat jyrkkyydet 20 %, mutta maisemat hienot.
![]()
^ En tee perässä, mutta aina on kiva kun joku näyttää että kapea droppitanko tai kapeat cyclorenkaat eivät menoa estä, haittaa eivätkä hidasta niin mahdottomasti kuin joskus nykyään halutaan nähdä.
Ja ajajallakin oli varmasti kivaa.![]()
Hoppaa
Juu, onhan tuossa oma perverssi viehätyksensä. Homman älykkyydestä voidaan olla kyllä montaa mieltä
sak:lla myös rengasnormeja rikkova kuva. Fätillähän ei tunnetusti voi ajaa kovaa tai hyppiä tai tehdä mitään muuta kuin ajaa ainoastaan umpihangessa ja upottavassa hiekassa![]()
Pari hassua shottia videolta. Ei siis juhlita laadulla tällä kertaa.
![]()
^ arvostan Air-tekstiä housuissa, menee hienosti teemaan.
OT
Tulee itekin ajettua oikea kahva päällysteen ulkopuolella, myös kelveillä.
epäasiallinen maastopyöräilijä
Kirjanmerkit