Aamulla +11 astetta. En lähteny lenkille kun eilen tuntui niin hankalalta.
Mä inhoon helteitä, mieluummin saman verran pakkasta. Ei enää helteitä tälle vuodelle, vaikka Aamuteeveen naiset niitä TAAS haikailee. Saitte jo helteenne, antakee jo olla!
Aamulla +11 astetta. En lähteny lenkille kun eilen tuntui niin hankalalta.
Mä inhoon helteitä, mieluummin saman verran pakkasta. Ei enää helteitä tälle vuodelle, vaikka Aamuteeveen naiset niitä TAAS haikailee. Saitte jo helteenne, antakee jo olla!
Hyi hitto! Sisällä +18 ja ulkona pari pykälää vähemmän.
On lunkkujen sulkemisen aika!
+14.2 näyttää
+9,6 astetta väitti puoli kasin aikaan..
Lähetetty minun SM-T580 laitteesta Tapatalkilla
-- not fast but furious --
+15 hetki sitten.
Vantaalla oli suoraan jo about 15 astetta 8:n tienoilla, hiki tuli muutaman kilsan duunimatkan jälkeen perillä, vaikka vain shortsit ja collegen tapainen.
+22.6 (tohon anturiin kilottaa aamuaurinko)
Hurjaa. Vain +10. Järkytyin suuresti kuinka kylmältä se tuntui auton sisällä. Kirosin itselleni etten tajunnut laittaa auton webastoa laulamaan ennen lähtöä. Melkein oli jo eka aamu milloin olis tarvinnut penkin lämmintäkin! Talvi tuloo!!!! Ja hyvä niin. Naapurien pihat ja terassit on hiljaisimmillaan kun on -35 pakkasta.![]()
Aamukuudelta +17°.
Onhan tuo nyt hiukan lauhtunut aamun lukemista, nyt oli enää -12,4.
Hitto, kylmää on!
![]()
Saatto olla +14 puol kasin maissa.
Haasteen mukaisesti nukuin yön ulkona, en kotipihalla vaan metsässä. Raitis, selkeä yö ja aamulla mittarissa +2°. Aamulla yhdeksän aikaan lähdin ajamaan kotiin ja varjoisissa tienlaidoissa oli paikoin kuuraa.
Eilen iltapäivällä auton mittari näytti 25, mutta tänään oli enää 20.
+13.2 näyttää.
-18,7 astetta.
Tarttis kai vaihtaa toi mittari uuteen.
Alkujaan mittari pimeni kokonaan, mutta löysin aikaisemmassa projektissa anturinsa menettäneen mittarin tilalle, joten löin vanhasta mittarista kaapelin poikki ja liitin sen tähän uuteen. Anturit olivat kuitenkin näköjään vastukseltaan eri.
Se uuden mittarin anturi päätyi veneen jääkaappiin duunattuun DIY digitaaliseen termostaattiin, joka toimii hienosti.
+7,5 astetta lämmintä klo 7 aikaan
Lähetetty minun SM-T580 laitteesta Tapatalkilla
-- not fast but furious --
+9 oli aamuneljän maissa, herätti hitto tuhottoman aikaisin.
^ En katsonut lämpötilaa kello 00.41 nimittäin silloin mä heräsin, enkä saanu enää unta sen jälkeen. Joka yö sama juttu, herään jo ennen yhtä.
Aamukuudelta oli +8 astetta ja aika kova tuuli.
Äskön näytti olevan +6 astetta.
+8.5 tässä äsken.
Hyytävää... +8 ja jotain.
Nollassa oli aamulla lämpötila.
Aamukuudelta kotimittari -0,2°. Maastossa ollut jonkin verran kylmempää, sillä aamuajelun reitillä kasvustot kuurassa ja ojat sekä vesilammikot jäässä.
+7.2 astetta klo 03.46
+8 ja jotain, merivesi on sentään lämpimämpää, +9 ja jotain.
+16, alkaa aamut viilenemään.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
"Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"
Pari ekaa yötä olk tällä viikolla kylmimmillään 27 astetta mutta tänään oli aamulla vain 23. Alkuviikon hauska efekti kuumasta kosteasta ilmasta oli poissa, kun 22 asteisesta ilmastoidusta huoneesta meni aamulla parvekkeelle.
+1 aste 4.30 näytti.
Kirjanmerkit