HephaGiantElectrobikeFillari
Sivu 81 / 86 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 31 71 79 80 81 82 83 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.401 - 2.430 / 2574

Aihe: TREK Fatbikes Farley, Farley 6, Farley 8 and the rest :)

  1. #2401
    Liittynyt
    11/2014
    Viestit
    1.891
    En jaksaisi kahlailla koko ketjua läpi, joten laiskana laitan pari kysymystä tähän. 2016 mallinen 9.6 farleyn tyyppiviat kiinnostaisi ja ovatko käyttäjät olleet tyytyväisiä ? Eestiläisellä olisi yksi 17.5" rungolla oleva 2016 malli 1700€, niin jos siitä saisi pari sataa tingittyä vielä hinnasta, niin ei varmaan huono pyörä tuohon rahaan, vaikka pari vuotta vanha malli onkin kyseessä..??

  2. #2402
    Eipä todellakaan tuohon hintaan. Itellä ko pyörä, tosin palikkaa vaihdettu muttei valittamista. Alkuperäiset jackalope-navatkin toiminu ok. Avidin jarrut on makuasia: jarruteho hyvä mutta märkänä aivan järkyttävä ulina.

  3. #2403
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Hollola
    Viestit
    3.619
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sotanorsu666 Katso viesti
    En jaksaisi kahlailla koko ketjua läpi, joten laiskana laitan pari kysymystä tähän. 2016 mallinen 9.6 farleyn tyyppiviat kiinnostaisi ja ovatko käyttäjät olleet tyytyväisiä ? Eestiläisellä olisi yksi 17.5" rungolla oleva 2016 malli 1700€, niin jos siitä saisi pari sataa tingittyä vielä hinnasta, niin ei varmaan huono pyörä tuohon rahaan, vaikka pari vuotta vanha malli onkin kyseessä..??
    Runkoja ratkeilee seattuben juuresta. Varmista takuun toimivuus. 9.8 runkoja antaavat tilalle, tosin nekin ratkeilee. Yhdellä tuttava pariskunnalla on jo 3 takuu runkoa tullut. OEM vapaarattaitai paukkuu.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

  4. #2404
    Liittynyt
    07/2017
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    14
    Siinähän nuo pahimmat tulikin jo lueteltua ja itsellä myös täysin samat kokemukset: Jackalopen takanapa+vapaaratas hajosi, runko halkesi seat tuben yläosasta ja Sram Level T jarrut vaihtuivat Shimpan XT jarruihin. Level T:n teho ja tuntuma eivät minuakaan miellyttäneet. Niin ja 3.8" Hodag minun mielestä liian pieni rengas noille Jackalopen kehille. 4,5" Barbegazissa enemmän joustoa (korkeutta) ja suojaa paremmin vannetta. Ei tuo pyörä huono ole, mutta kyllä sen kanssa on parin vuoden aikana aika paljon tullut askarreltua ja nyt alkuperäisestä on jäljellä enää voimansiirto pääosin.

  5. #2405
    Liittynyt
    12/2000
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    3.432
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sotanorsu666 Katso viesti
    En jaksaisi kahlailla koko ketjua läpi, joten laiskana laitan pari kysymystä tähän. 2016 mallinen 9.6 farleyn tyyppiviat kiinnostaisi ja ovatko käyttäjät olleet tyytyväisiä ? Eestiläisellä olisi yksi 17.5" rungolla oleva 2016 malli 1700€, niin jos siitä saisi pari sataa tingittyä vielä hinnasta, niin ei varmaan huono pyörä tuohon rahaan, vaikka pari vuotta vanha malli onkin kyseessä..??
    Sopiiko kysyä mikä sai vaihtamaan Duden Trekkiin? Pelkästään halu kokeilla 27,5" läskirengasta?
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

  6. #2406
    zipo Guest
    Mulla on ollut 9.8 Farley käytössä pari vuotta sellasta pappakruisailua lähes päivittäin.
    Rungossa ei ole ollut mitään vikaa.Ei rutinoita tms jos ääniä ilmenee niin ne ovat tulleet jostain muualta kuten polkimista keskiölaakerista tai penkistä.
    Orkkis roinista:RF:n Next kammet oli kuraa kuten myös samaisen valmistajan keskiölaakerit.
    Suurella epäilyksellä ostopäätöstä tehdessä suhtauduin Sram 11 vaihteistoon ja Guide jarruihin ,Höh ei niissä ole ollut mitään vikaa,vieläkin käytössä.
    Bontragerin takanapa vaihtui melko pian i9:iin kuten aina meikän fillareissa.Tietty myös putkiosat ovat vaihtuneet oman maun mukaisiksi joten niistä ei juuri ole muistikuvia.Joo renakaista sen verran että 120 tpi Barbegazzi ,Hodari ja Gnarwhalia käytössä,Toimii OK Wampan kuitukehillä onhan ne erilaisia keskenään mutta käyttötarkoitus ja keli sanelee millä ajellaan.En kuitenkaan vaihtele noita joka viikko vaan lähinnä vuoden aikojen mukaan.Hodari jäänyt vähemmälle käytölle koska 29+ kiekot kesän rullailuissa.
    Tässä tämän päivän vireessä.Dropoutit aivan edessä=lyhyt chainstay.Aivan eri fillari kuin aiemmin kun dropoutit oli pisimmässä asennossa.Fättis renkailla sama muutos dropouteilla ei tuottanut juuri kovinkaan havaittavaa muutosta fillarin ajo-ominaisuuksiin,wierd?
    Sinkulamoodiin ei ole toistaiseksi inspiraatiota vaikka sekin olisi mahdollista rakentaa Farrikasta.

  7. #2407
    Liittynyt
    11/2014
    Viestit
    1.891
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti elasto Katso viesti
    Sopiiko kysyä mikä sai vaihtamaan Duden Trekkiin? Pelkästään halu kokeilla 27,5" läskirengasta?
    Ajattelin että mennään ilman läskiä, mutta yllättäen heti taas selailemassa myyntipalstoja, kun on vähän löysää lompakossa ja sisällä kuitenkin säilytystilaa viidelle pyörälle ja nyt vain neljä pyörää käytössä. Mitään ei tosin ole vielä ostettu, eikä välttämättä ostetakaan, mutta tutkitaan kuitenkin. Dude oli jotenkin hajuton ja mauton pyörä Surlyn ICT:n jälkeen. Toimiva peli, mutta fiilis puuttui, joten sai lähteä uuteen kotiin. Voi se olla että vähäiset talviajot tulee ajeltua tuolla BMC:n täpärillä vain. Vähän vain ne pakkaskelit ja jousituksen toimivuus arveluttaa.

  8. #2408
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Kello
    Viestit
    2.059
    Yhdyn monessa Mr Zipoon.
    F9.8, se Sini / Harmaa. Viime vuosi Cupin marat, SyöteMTB ja Rokua, Saariselkä etc. Vakio paitsi kammet vaihdettu ja Absolute Black ovaali.
    Takana kiihdyttää MCarbon 65 27.5 Barbilla.
    Tänä vuonna Tahko ja SyöteMTB ym.
    Geo on mahtava. 27.5 Barbit ehkä parhaat yleisrenkaat missään. Tahkolla sain katsella pariin kertaan ku JJt lipsuili saatanasti ku mulla piti ku liima kuivunu kaurapuuro.

    SyöteMTBssä 62km yleisen sarjan voittaja ajoi Farley 9.8lla.
    Sama mies voitti myös 62km Fatbike sarjan. Kaikki 3 parasta Fatbike sarjassa ajoi F9.8lla.
    Kaikki 3 parasta 124km sarjassa ajoi Farleyllä, en muista oliko kaikki 9.8a.

    Että mielestäni ei huono valinta.
    😀👍

    Naisten 62km Fatbike sarjan voittaja ajoi 9.8 Farleylla.

  9. #2409
    Liittynyt
    12/2014
    Paikkakunta
    Lohja
    Viestit
    131
    Samoilla linjoilla kuin aiemmat. Mulla myös 9.8. josta putkiosat vaihdettu, muutoin vakiosetti. Vapaaratas meni takuuseen. Vakionavat on kuraa. Runko säilynyt ehjänä.

    Kesät menee täpärillä, joten katsotaan mitä talvi tuo tullessaan. Ehkä Gnarwahl eteen ...


    Moblile mail, tyops apoliged.

  10. #2410
    Tuli eilen haettua ensimmäinen fatbike, kun Pyhällä ollessa nousi kova kuume sellaiseen . Ensin katselin ihan noita halpoja, mutta ajattelin kuitenkin, että paree ois ostaa heti "kunnollinen". Farley 5 tuli hommattua sitten kun paikallinen liike niitä myy ja palvelu pelaa.

    Eilen kävin myös ensimmäisen vajaan kympin lenkin heittämässä, ja onhan se vain jännä vehje. Tuonne kelkkareitin pohjalle joskus perus maastopyörällä havittelin, mutta yhtenään tökki kulku. Fätillä meni tökkimättä ja erittäin mukavaa ajella haastavampaakin maastoa. Vähän kun vertais mopopuolella crossipyörää ja mönkijää. Fätillä matelee leveiden renkaiden ja lyhyen akselivälin voimin kivasti tuollaista kivikkoista reitin pohjaakin. Erittäin tyytyväinen ostokseen. Jokunen kilsa tuli poljettua myös hiekkatietä ja asfalttia, ja hiekalla on omiaan, mutta asfaltillahan tuon tietty huomaa, että on leveät renkaat. Vaan eipä se haittaa jos ei kiire ole. Asfalttilenkit heitetään edelleen Cannarin Caad 10:llä jos sinne himottaa . Rengaspaineet reissun ajan oli vieläpä ihan maantieluokkaa. Ei kovin isosti jousta renkaat nyt. En tullut edes tarkistaneeksi, mutta paineet on mitä luovutushuollosta oli laittaneet.

    Renkaitten litkutus tässä kuulemma onnistuu. Jos en nyt ihan väärin kuullut, niin liikkeessä tekevät gorilla tapella, ja hintaa tulee 90e per rengas....En sen enempää kysellyt, koska ajattelin kuitenkin tuon sitten itse tehdä jossain kohtaa. Tänään pyörähdin uudemman kerran katselemassa kiveniskuteippiä, ja samalla kattelin myös noita litkusettien hintoja. Ompas ne vain suolaisia nekin, joten tuo 90e/rengas töineen saattoi kyllä olla ihan oikein kuultu. Hyllyssä näkyi olevan myös Gorilla teippiä. Mitäs toi litkutus itse tehtynä näihin yleensä maksaa, ja mistä kannattaa tarvikkeet hommata? Ihan muutaman euron säästön takia ehkä jättäisin työt kuitenkin liikkeen tehtäväksi, olettaen, että työlle on sitten myös joku takuu. Mutta 180e setille, kuullostaa kalliilta? Jos vähänkään itse osaa ja viitsii.

    Itseasiassa joskus oli mielessä maastopyörän renkaiden litkutus, ja hyllyssä ois Joe´s eco sealant tubeless&tube sealant litkua 240ml pullo. Meneeköhän nuo vanhaksi? Chainreactionilta muistaakseni tilattu, ja arviolta ollu hyllyssä n. 4-5v :/.

  11. #2411
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.111
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Spin Katso viesti
    ...kattelin myös noita litkusettien hintoja. Ompas ne vain suolaisia nekin...
    Jaa? Parilla kympillä saa ~litran Stania.

    ...Mutta 180e setille, kuullostaa kalliilta? Jos vähänkään itse osaa ja viitsii.
    Kallista on. Mutta jos ei itse viitsi niin sitten ei. Oikeasti se kannattaa tehdä itse, jotta osaa sitten korjailla ongelmiakin. Ja pitähän litkuja uusiakin toisinaan ja renkaita vaihtaa.

    ...olettaen, että työlle on sitten myös joku takuu...
    Minkälainen takuu siinä voisi olla? Ilmat pysyy renkaassa? Jos viikon päästä työstä rengas burbbaa tai repeää niin tuskin takuuna korjaavat.

    Itseasiassa joskus oli mielessä maastopyörän renkaiden litkutus... arviolta ollu hyllyssä n. 4-5v :/.
    Oikeasti siis et ole kiinnostunut tubelessista vaan sinä pärjäät ajoissasi ihan hyvin sisärenkaiden kanssa? Mitäpä tuota väkisin vääntämään, ei tubeless ole laissa määrätty pakko.


  12. #2412
    F. Kotlerburg Guest
    Rulla gorillaa parikymppiä ja sillä teippaa varmaan sata vannetta. Venat 15-20€ ja pullo litkua sen parikymppiä. Vähän omaa vaivaa. Ei tuo niin maagista ole, että 180€ moisesta maksaisin. Joskus se pitää kuitenkin tehdä uusiksi niin sama opetella kerralla itse kuin joutua rahastetuksi tai sitten ajella niillä sisureilla.

  13. #2413
    Liittynyt
    07/2017
    Paikkakunta
    HEL
    Viestit
    2.488
    Voipi tarvita jonkun painesäiliöllä varustetun pumpun myös, tai kompuran, jotta saa renkaan nousemaan vanteelle. Silti tekisin itse, juuri äsken asian opetelleena en pidä sitä 90€/rengas arvoisena hommana.

  14. #2414
    Liittynyt
    02/2016
    Viestit
    314
    Huoltoasemalla on kompura. En myöskään näkisi että gorilla toimii kaikille vanteille, itsellä ainakin on aika reunalla elämistä 19mm sisäleveyedellä ja 2.3 maastorenkailla 29 koossa. Toimii se kyllä mutta jos hypystä tulee vinoon alas burppaa helposti. Ja kovassa rytäkässä vajuu ilmaa niin että saa pumppailla. Eihän se 1min pumppaustauko paljoa ole kun ajaa tunnin juurakossa mutta jotakin puutteita alkanut huomaamaan ghetto tubeleksessa. Sitä en tiedä olisiko sisäkumi kestänyt senkään vertaa.


    Meni vähän ohi aiheen


    e: ps pitääkö oikeat tubelessa vanteet samat paineet jos ajaa kuin heikkopäinen?

  15. #2415
    No jopas meni kettuiluksi . Ei siinä, alun ajot nyt ajelenkin sisureilla. Ja nuo hinnat litkuille oli paikallisessa liikkeessä mitä pidin kovana (sisälsi litkut sun kaikki tarvittavat perus maastopyörään). Kompura löytyy kotoa ja aiemmin tuo litkutuksen teko hyytyi lenkkien loppumiseen. Aloin treenata salilla, ja aerobiset jäi aika vähiin. Nyt koitan taas salin ohessa elvyttää vähän tuota aerobistakin puolta (ja nyt on Pyhätunturilla kiva tukikohtakin), ja fätillä ajelee nätisti kaikki mitä tolla täysjoustolla, itseasiassa sen joutais myydä tai antaa vaimon käyttöön . Videoita katellu tuosta, ja eipä se rakettitiedettä näy olevan, kunhan vain löytää oikeanlevyisen gorillatapen, voi mennä tilaukseen kun paikallisista liikkeistä 48mm on levein mitä löytänyt. Pitäis vissiin yhdellä soirolla saada, ettei vedellä kahta rinnan? Jos oikein olen ymmärtänyt.

  16. #2416
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Spin Katso viesti

    Renkaitten litkutus tässä kuulemma onnistuu. Jos en nyt ihan väärin kuullut, niin liikkeessä tekevät gorilla tapella, ja hintaa tulee 90e per rengas....En sen enempää kysellyt, koska ajattelin kuitenkin tuon sitten itse tehdä jossain kohtaa. Tänään pyörähdin uudemman kerran katselemassa kiveniskuteippiä, ja samalla kattelin myös noita litkusettien hintoja. Ompas ne vain suolaisia nekin, joten tuo 90e/rengas töineen saattoi kyllä olla ihan oikein kuultu. Hyllyssä näkyi olevan myös Gorilla teippiä. Mitäs toi litkutus itse tehtynä näihin yleensä maksaa, ja mistä kannattaa tarvikkeet hommata? Ihan muutaman euron säästön takia ehkä jättäisin työt kuitenkin liikkeen tehtäväksi, olettaen, että työlle on sitten myös joku takuu. Mutta 180e setille, kuullostaa kalliilta? Jos vähänkään itse osaa ja viitsii.
    Mä sain tarjouksen 50€/koko setti litkutukselle. En aio tehä ite toistaseks

  17. #2417
    F. Kotlerburg Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Spin Katso viesti
    No jopas meni kettuiluksi . Ei siinä, alun ajot nyt ajelenkin sisureilla. Ja nuo hinnat litkuille oli paikallisessa liikkeessä mitä pidin kovana (sisälsi litkut sun kaikki tarvittavat perus maastopyörään). Kompura löytyy kotoa ja aiemmin tuo litkutuksen teko hyytyi lenkkien loppumiseen. Aloin treenata salilla, ja aerobiset jäi aika vähiin. Nyt koitan taas salin ohessa elvyttää vähän tuota aerobistakin puolta (ja nyt on Pyhätunturilla kiva tukikohtakin), ja fätillä ajelee nätisti kaikki mitä tolla täysjoustolla, itseasiassa sen joutais myydä tai antaa vaimon käyttöön . Videoita katellu tuosta, ja eipä se rakettitiedettä näy olevan, kunhan vain löytää oikeanlevyisen gorillatapen, voi mennä tilaukseen kun paikallisista liikkeistä 48mm on levein mitä löytänyt. Pitäis vissiin yhdellä soirolla saada, ettei vedellä kahta rinnan? Jos oikein olen ymmärtänyt.
    Jep, yhdellä soirolla se kannattaa tehdä. Se pitkittäissauma alkaa helposti vuotamaan. Yksi vaihtoehto on tietenkin fattystripper, jos ei teippailla halua.

  18. #2418
    Liittynyt
    08/2014
    Viestit
    2.655
    Myös ns "hirvisäkkitubeless" voisi olla ihan hyvä vaihtoehto. Ensin vaan vaikka heijastinnauhasta vannenauha ja voihan senkin vähän teipata vaikka sähkömiehenteipillä ja hirvisäkki vaan päälle. Hirvisäkin joutuu tietty uusimaan kai aina kun renkaan vaihtaa, mutta ei ymmärtääkseni maksa paljoakaan.

    Itsellä on gorillan reunat alkanut vähän irrota kun gorillateippi ei yletä ihan kehän reunoihin ja useamman kerran on tullut renkaita vaihdeltua, tosin vielä pitää mutta hirvisäkki on käynyt mielessä seuraavana vaihtoehtona.

  19. #2419
    http://www.nerivalgroup.fi/tuotteet_...iat.php?cat=45 Tuolta saa hirvisäkkiä. Aikanaan en Pirkanmaalta löytänyt kaupasta niin joku anto tän vinkin. Tuosta 10 rullan nipusta tekee ziljoona soiroa. Tosin etukiekossa mulla on ollu 1,5 vuotta jätesäkki pitämässä litkut ja vielä toimii.

  20. #2420
    Millaisella telineellä kuljetatte Trekkiä autolla? Pihasta löytyy Skoda Superb farkku, joka pakuksi katsastettu (melko tilava takatila). Perus maastopyörä on menny tavaratilaan kyljellään laittamalla, mutta nyt Fätti ei kyllä sinne mene enää huonostikkaan. Perus pyöränkuljetustelineeseen runko on taas liian lyhyt. Pakko oli kuljettaa 5km kun vein auton huoltoon, ja fillaroin takaisin. Ja sama reissu ois vielä toiseen suuntaan. Nuo matkat nyt menee kun varoen ajelee. Toinen telineen piikki piti siis pistää takavanteen läpi.

    Tarkoitus ois kyllä kuljetella tuota pyörää pitempiäkin matkoja, mutta millaisella telineellä se parhaiten/edullisimmin hoituu?

  21. #2421
    Liittynyt
    06/2007
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    4.058
    Katolle Thulen 591 tai 598. Sillä hoituu.
    Holokki auki ku H. Moilane.

  22. #2422
    Liittynyt
    05/2016
    Viestit
    110
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti H. Moilanen Katso viesti
    Katolle Thulen 591 tai 598. Sillä hoituu.
    598 toimii, 2kpl katolla ja menee fätit (adapterilla) plussat ja kaikki muut vaivattomasti mukana Suosittelen myös.

    Lähetetty minun S60 laitteesta Tapatalkilla

  23. #2423
    Liittynyt
    06/2007
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    4.058
    Ei se mitään fätti-adapteria oikeasti tarvi. Menee ihan hyvin ilmankin. Pidemmät remmit vaan laittaa, niin pärjää kaikkien läskien, aerojen ja tavallisten kanssa.
    Holokki auki ku H. Moilane.

  24. #2424
    Pitänee hommata skottaraisen katolle sitten tuo smartrack 794 ja siihen proride 591:nen (mistäs noita pidempiä remmejä?). Näyttäis motonetistä nätisti löytyvän, ellei jostain käytettyjä metsästä. Kiitoksia neuvoista.

  25. #2425
    No niin, laitoin tänään tilaukseen Farley 9.6. Tulee samalla litkutettuna ja ihan kohtuulliseen hintaan sain kaikkineen. Tosin joulukuun alkuun joutuu odotella, että saan ajoon...

  26. #2426
    Bilteman lyhkänen sidontaliina 2e kpl Vs ne 30e fattiadapterit. Pidemmillä matkoilla laitan toisenkin liinan tukemaan eturengasta. Eli kuudella kopekalla selviää.

  27. #2427
    Liittynyt
    04/2011
    Viestit
    1.205
    Kyllä läskiadapteri niin paljon elämää helpottaa, että ostin molemmille telineille ne.
    Raahe Cycling Club - www.facebook.com/raahecc - www.raahecc.fi

  28. #2428
    Liittynyt
    06/2013
    Paikkakunta
    Mynämäki
    Viestit
    94
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Paksupolkija Katso viesti
    Bilteman lyhkänen sidontaliina 2e kpl Vs ne 30e fattiadapterit. Pidemmillä matkoilla laitan toisenkin liinan tukemaan eturengasta. Eli kuudella kopekalla selviää.
    Joo selviäähän sitä mutta kun ekan kerran pääset koittamaan niitä adaptereita niin luovut liinoista on ne meinaan niin paljon helpommat kun useasti kuskailee

  29. #2429
    Liittynyt
    09/2010
    Paikkakunta
    Ulvila
    Viestit
    409
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Spin Katso viesti
    Millaisella telineellä kuljetatte Trekkiä autolla? Pihasta löytyy Skoda Superb farkku, joka pakuksi katsastettu (melko tilava takatila). Perus maastopyörä on menny tavaratilaan kyljellään laittamalla, mutta nyt Fätti ei kyllä sinne mene enää huonostikkaan. Perus pyöränkuljetustelineeseen runko on taas liian lyhyt. Pakko oli kuljettaa 5km kun vein auton huoltoon, ja fillaroin takaisin. Ja sama reissu ois vielä toiseen suuntaan. Nuo matkat nyt menee kun varoen ajelee. Toinen telineen piikki piti siis pistää takavanteen läpi.

    Tarkoitus ois kyllä kuljetella tuota pyörää pitempiäkin matkoja, mutta millaisella telineellä se parhaiten/edullisimmin hoituu?
    Noi em. telineet fättiadapterilla toimii varmasti, mutta ootko nyt varma ettei mahdu sinne tavaratilaan? Sitä vaan kun oma läskipyörä menee Seat Leonin takakonttiin kun kaataa penkit irrottaa eturenkaan

  30. #2430
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Spin Katso viesti
    Pitänee hommata skottaraisen katolle sitten tuo smartrack 794 ja siihen proride 591:nen (mistäs noita pidempiä remmejä?). Näyttäis motonetistä nätisti löytyvän, ellei jostain käytettyjä metsästä. Kiitoksia neuvoista.
    Tuosta edullisesti:

    https://www.xxl.fi/thule-pro-ride-59...037871_1_style

    Toimii tosiaan hyvin.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •