GarminElectrobikeMPMessutGiant
Sivu 25 / 64 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 15 23 24 25 26 27 35 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 721 - 750 / 1906

Aihe: Yleisurheilu

tempokisu Guest
    ..joo, ihan hyvin meni kisat - kun jäi karsinnassa neljänneksi viimeiseksi. Mun mielestä ei menny hyvin, mutta kiva jos toi tytteli on tyytyväinen neljänneksi viimeiseen sijaan, siis karsinnassa.
    höh, mä eilen seurasin naisten satasen karsintaa ja ei siellä ollukaan Daphne Schippersiä??? missä Daphne?

800 m naiset karsinta Sara Koivisto. Selostaja alun jälkeen. Erässä kahdeksan juoksijatarta. "Sara Koiviston tilastoaika tässä joukossa seitsemäs. Tällä hetkellä Sara hiukan pahassa paikassa viimeisenä, pystyy parantamaan asemiaan ollen nyt seitsemäs...parisataa metriä maaliin, Koivisto edelleen seitsemäs ja tippumassa. Selostaja " Pystyykö Sara vielä nousemaan, löytääkö hän kirivaihteen..." jää kaiken aikaa. "Koivisto jäi seitsemänneksi eli tilaston mukaiselle sijalle ja kauas kärjestä..."
    Tuo selostajan hehkutus pistää hiukan hymyn huulille kun kaikki on silmien eessä. Puhuu kuin vähämielisille malliin "sieltä vielä tullaan" vaikka kaikki näkee että peli on jo menetetty aika päivää sitten...Kai se tuollee pitää...

Kyllähän ylempänä oltiin oikeassa ja kisu on myös oikeassa. Hyviä suorituksia mukava katsella, valitettavasti suomalaiset venyy harvoin ja tulee edelleen mielikuva että osa urheilijoista menee tuonne ihan vaan turistimatkalle.

PS. No uimari toi EM- kisoissa upeasti mitalin, se Jallow! Hienoa.

Toi Topi-tyyppi juoksi hienosti kolmen tonnin esteet!
    - Heroes are ordinary people in extraordinary situations doing the right thing -

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    höh, mä eilen seurasin naisten satasen karsintaa ja ei siellä ollukaan Daphne Schippersiä??? missä Daphne?
    Mun mielestä ne kauden kärkituloksia juosseet pääsevät suoraan alkueristä ohi jatkoon, joten eiköhän lentävä hollantilainen seuraavissa erissä ole mukana.

Edit: näyttää olevan kolmoserässä tänään semeissä: http://www.european-athletics.org/co...200/index.html
    - Heroes are ordinary people in extraordinary situations doing the right thing -

Ja on edelleenkin Dafne.
    Kaar ittelles vaa

Schippers on ollut tänä kautena aika vaisu 100m verrattuna aikaisempiin kausiin. Ehkä se on kaivertanut mieltä vaikka euroopan tasolla pärjäisikin. Ei ole tainnut Dafnella 11-sekunnin alitusta vielä tulla tällä kaudella.

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pekka L Katso viesti
    Ja on edelleenkin Dafne.
    Molempia kirjoitusasuja on käytetty. Mutta kiva että on mukana, on mun suosikkini. Koska naisten kymppi tulee? Mä luulin että tänään mutta onkin miesten kymppi.

ps. kilpakävely on maailman rumin urheilulaji, pitäisi lailla kieltää.

^Joo, joku toinenkin on kirjoittanut väärin
    Erisnimi kirjoitetaan tasan yhdellä tavalla.
    Kaar ittelles vaa

tempokisu Guest
    Annimari Korte ihan turha "valittaa" mitäs julkaisi niitä peppu- ja tissi-kuvia nyt sai mitä tilasi. Jos kukaan ei huomaisi niin varmana siitäkin valittelisi...

^ eisenväliä, sovitaan Dafne.

Ei näköjään Ylelläkään ihan selvää miten hollantilaisen nimi kirjoitetaan

Edit. jaha, kuvat poistuivat, kun YLE poisti tulokset Teksti-TV -sivuiltaan.
    Gaastra muokkasi tätä : 08.08.2018 at 13.23

tempokisu Guest
    Sillä lailla, kauden huonoin juoksu ja koko viikonlopun oon ollu kipeenä, mutta takareisi kuitenkin tuntui hyvältä...Annimari Korte karsiutui heti alkuerissä. Anteeksi, mutta hyvä juttu. On ällöttäny ne ( peppu ja tissi-) kuvat siinä määrin että ei sympatiaa.
    Mistähän lajeista niiden 3-4 mitalia ajatellaan tulevan, kun tuo on Urheiluliiton joku virallinen tavoite. Jos tulee yksikin mitali niin ihme on.
    Naisten kymppi tulee tänään illalla.

tempokisu Guest
    Jotain outoa on tässä Annimarin jutussa:

- Urheilijana voin mennä vaikka Timanttiliigaan. Silloin on erilaista. Toimittajana pitää näyttää nätiltä ja olla mukava kaikille, vaikka ei haluaisi. Urheilijana ei ole sitä pakkoa. Ei tarvitse olla mukava kaikille.

No tuskin voi mennä Timanttiliigaan, ja toimittajan ei pidä näyttää nätiltä.

Naisen paino nousi kymmenen kiloa, kun hän ei pystynyt nielemään mitään ja oli viikkoja kuumeessa.
    - Tiezen syndroma ja rintalastan tulehdus sekä eosinofiilinen esofagiitti, se sulkee ruokatorven. Tukehduin kaikkeen ja olin allerginen. Hyvä, kun jaksoi portaat kävellä.

Yleensä siinä laihtuu, ja Annimari mihinkään ole tukehtunu.

Kas Santtu Silvennoinen oli ton jutun kirjoittanu, kuinkas muuten...

Jan suuri pongattu EM-kisojen telkkulähetyksestä. Jan Zelezny. Tuo alustuksena avautumiseeni jonka kaltaisen olette varmaan lukeneet muiltakin foorumeilta tai kuulleet. Eihän keihäässä jaeta tyylipisteitä, mutta on se hemmetin rumaa kun suuri osa heittäjistä syöksähtää turvalleen heiton jälkeen! Jan suuri ei niin tehnyt.

tempokisu Guest
    ^ Niin on. Sepon sanoin "kaatumatautisia".

OT: ei sitä huoltoautoa sitten pystyny kiertään tms.? Pahus kun en ehdi kotiin ajoissa katsoon tempoa...

^^ Jaa ei?

tempokisu Guest
    Jan Zelezny alkoi käyttään sitä vitaproota myöhemmin ja kaatumatauti saatiin kuriin.

Kumma ku tuo bahta tuol juoksee. Ois kyllä saanu sulkea kisoista pois niin kauksi aikaa ku asia on tutkittu.
    Jotain kunnioitusta antidoping järjestelmää kohtaan. Ei niitä testejä saa skippailla yhtää. Muutenhan kaikki skippais jos tuli otettua lähiaikoina douppia

Sain lukea IS:sta jotta Oliver Helander käveli haastattelijoiden ohi. Kuka on Oliver Helander? En googlannut.
    Kaar ittelles vaa

pulmark Guest
    Helander vaikutti Ylen haastattelussa eräänlaiselta Seppo Rädyn kopiolta. Toki Seppo suorapuheisempi. Kyllä tuosta Helanderinkin olemuksesta karsinnan jälkeen paistoi se, että "Saksa on paska maa".

Vähä sananen kaveri. Ei haastattelija saanu mitään irti. Ehkä ois parempi vaan kieltäytyä haastatteluista mutta onko se jossaki sopimuksissa että niitä pitää antaa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Gaastra Katso viesti
    ^^ Jaa ei?

https://www.youtube.com/watch?v=7GqhqmYjMpE&t=101s

No joo (mitenkäs sen nauraa vedet silmissä hymiön saa tänne) tasapaino välillä horjahtaa jopa suurista suurimmalla hieno mies ja hieno urheilija kyllä.

vähäsen oftopic, en ole ko. urheilijaa seurannut mutta ehkä tuomitaan hiukan jyrkästi. Jos on luonteeltaan ujo ja hiljainen ja vielä ns. alisuorittaa niin paha siinä on iloista näytellä.

https://yle.fi/urheilu/3-10343942

tempokisu Guest
    ^ erotuksena Helanderiin on vaan että Sepolla oli varaa sanoa, mä arvostan kyllä että sanoo niinkun asia on eikä yritä miellyttää ketään.
    Kyllä noille edustusurheilijoille on annettu myös haastatteluvalmennusta. Pitää olla iloinen ja "kyllä se tästä" sun muuta potaskaa. Minulle ei annettu mitään valmennusta, ja kärsin suorapuheisuudestani; toimittaja kysyi onko seura maksanu mulle ulkomaanleirejä. Ei ollu. Ja mitäs siitä seurasi? menetin jo myönnetyn stipendin. Kun tommosta meen sanoon, häh sehän oli totuus. Myöskään jalkavammoista ei saanu kertoa, en ymmärrä miksi. Oli rasitusmurtuma, mutta lehteen meni "mukavalmentajan" kommentti että on ollu flunssaa. En olisi ikinä valittanu jostain pienestä flunssasta.

Tosin ei se ole sen maan vika jos ei urheilija onnistu....tai voihan se olla. Pori on hieno kaupunki ja Nakkila kans on hieno paikka.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hcfreak Katso viesti
    Vähä sananen kaveri. Ei haastattelija saanu mitään irti. Ehkä ois parempi vaan kieltäytyä haastatteluista mutta onko se jossaki sopimuksissa että niitä pitää antaa
    Ehkä haastattelu pitää antaa, mutta onko pakko puhua mitään?

^ erotuksena Helanderiin on vaan että Sepolla oli varaa sanoa, mä arvostan kyllä että sanoo niinkun asia on eikä yritä miellyttää ketään.
    Kyllä noille edustusurheilijoille on annettu myös haastatteluvalmennusta. Pitää olla iloinen ja "kyllä se tästä" sun muuta potaskaa. Minulle ei annettu mitään valmennusta, ja kärsin suorapuheisuudestani; toimittaja kysyi onko seura maksanu mulle ulkomaanleirejä. Ei ollu. Ja mitäs siitä seurasi? menetin jo myönnetyn stipendin. Kun tommosta meen sanoon, häh sehän oli totuus. Myöskään jalkavammoista ei saanu kertoa, en ymmärrä miksi. Oli rasitusmurtuma, mutta lehteen meni "mukavalmentajan" kommentti että on ollu flunssaa. En olisi ikinä valittanu jostain pienestä flunssasta.

Tosin ei se ole sen maan vika jos ei urheilija onnistu....tai voihan se olla. Pori on hieno kaupunki ja Nakkila kans on hieno paikka.
    No se on hankala sanoa kun ei muista Sepon ekoja kilpailuita"oliko vara sanoa vai ei"

Eihän kaveria voi millään mittarilla Seppo Rätyyn verrata, yksi onnenkantamoinen 88 metriä luo turhan isoja odotuksia. (tai eihän 88 metriä nyt onnella heitellä, joten katsotaan...)
    Nuori sälli niin siinä helposti unohtuu haastatteluvalmennukset vaikkei niin saisi käydä. Onhan niitä muitakin jäykistelijöitä ollut, muistaakseni Kimmo Kinnunen ei ollut mikään Antti Ruuskanen ja ei Antti Ruuskanenkaan varmaan ihan aina yhtä lupsakkaana ole esiintynyt kuin viimeaikaisissa haastatteluissa.

älä nyt suutu mutta olen porista hiukan eri mieltä, porin pirut ja forssan **tut lienee tuttu sanonta sinullekkin.

tempokisu Guest
    ^ Seppo on ollu aina mun suosikki ja niin oli myös Hämeenlinnan puhelias poika Ari Huumonen. Yhden toimittajan mukaan mä "taitaa olla sukua Hämeenlinnan ongelmalapselle Ari Huumoselle" ei olisi voinu paremmin sanoa me kun ei tykätty turhasta matkustelusta ja tyhjänjauhamisesta haastattelussa.

No mutta kuitenkin. Naisten kymppi...jonka voittaa joku "ostourheilija" edustaa Israelia. Ei sitten SUL:ia inspiroi ostaa jotain kenialaisia kestävyysjuoksijoita? MM-kisoissa toi on vielä räikeämpää, ne mitään Qatarilaisia ole vaan Keniasta ostettuja.

Mistä lajeista SUL ajatteli saada ne 4 mitalia? Ei tule yhtäkään.

ps. Eikä ole tuttuja sanontoja. Juoksin Porissa 1983 SM-kultaa kympillä, ensimmäinen Kalevan Kisojen naisten kymppi. Sain palkinnoksi mm. ison Lasse-pupun. Porin kirkko on tosi upea. Nakkilassa voitin kans pari hölkkäkisaa. Forssan apteekista tuli aikoinaan todella paljon ilmoituksia reseptiväärennöksistä, että käyttäisin jotain toista ilmausta...
    Voisiko olla että jossain paikassa on hyvät olosuhteet/kiva reitti, ja toki varmaan se miten kisa sujui jää mieleen.

En muuten äkkiseltään osaa nimetä pskaa paikkaa ( siis urheilu).

Toinen entuudestaan (mulle) tuntematon Topi Raitanen oli positiivinen yllätys. Oma enkka karsinnassa ja ennakkoluuloton finaalijuoksu. Jos kehitys jatkuu, niin nuori mies nähdään tulevissa EM-kisoissa kärkikahinoissa.
    Kaar ittelles vaa

^ Seppo on ollu aina mun suosikki ja niin oli myös Hämeenlinnan puhelias poika Ari Huumonen. Yhden toimittajan mukaan mä "taitaa olla sukua Hämeenlinnan ongelmalapselle Ari Huumoselle" ei olisi voinu paremmin sanoa me kun ei tykätty turhasta matkustelusta ja tyhjänjauhamisesta haastattelussa.

No mutta kuitenkin. Naisten kymppi...jonka voittaa joku "ostourheilija" edustaa Israelia. Ei sitten SUL:ia inspiroi ostaa jotain kenialaisia kestävyysjuoksijoita? MM-kisoissa toi on vielä räikeämpää, ne mitään Qatarilaisia ole vaan Keniasta ostettuja.

Mistä lajeista SUL ajatteli saada ne 4 mitalia? Ei tule yhtäkään.

ps. Eikä ole tuttuja sanontoja. Juoksin Porissa 1983 SM-kultaa kympillä, ensimmäinen Kalevan Kisojen naisten kymppi. Sain palkinnoksi mm. ison Lasse-pupun. Porin kirkko on tosi upea. Nakkilassa voitin kans pari hölkkäkisaa. Forssan apteekista tuli aikoinaan todella paljon ilmoituksia reseptiväärennöksistä, että käyttäisin jotain toista ilmausta...
    Voisiko olla että jossain paikassa on hyvät olosuhteet/kiva reitti, ja toki varmaan se miten kisa sujui jää mieleen.

En muuten äkkiseltään osaa nimetä pskaa paikkaa ( siis urheilu).
    hmm tuota "ostourheilija" juttua pitää punnita monesta näkökulmasta. Raha se on mikä urheilijalle itselleen ratkaisee ja urheilijoita "ostaa" useimmiten imo poliittisista syistä maat jotka ovat ihmisoikeusrikoksissa, sukupuolten tasa-arvossa tms. hyvin edustettuina negatiivisessa mielessä. Toki poikkeuksiakin on. Olikos se eilen EM-kisoissa miesten 200m, voittaja turkin Ramil Quliyev, syntyjään azerbaidzánilainen. Tuon ois myös venäjä ja qatar ottaneet.

Tuo selostajien mukaan kertonutkin mikä ero urheiljan palkassa alkuperäinen kotimaa vs. nykyinen . Ei noista vaan niin lehdissä revitellä. Muussa urheilussa, palloilulajeissa sisältää lätkän ym. toi on ollu arkipäivää pitkään ja aika kauan myös yleisurheilussa. Joku karenssi taitaa olla tai on ainakin ollut milloin saa osallistua uuden kotimaan urheilijana. Mitä suomeen tulee niin eihän täällä ole rahaa ostaa huippuja eikä tulevia sellaisia ja vaikka olisikin, ei liene suomi urheilijoiden toiveissa ykkösenä. Jotain ex elähtäneitä tähtiähän täälläkin palloilusarjoissa nähdään, usein nekin parempia kuin suomalaiset. Syyt moninaiset. Hiukan sama kuin takavuosina hyvin solistien suhteen, kyllä niitä sweduissa jo kävi mutta sijainnin, ehkä korvausten sun muun takia suomi jäi väliin.

tempokisu Guest
    Seli seli "...en halua asiasta valtakunnan uutista". Löysää oloa ja seksuaalista ahdistelua ( mutta en kerro kuka ahdistelee).

Seli seli "...

Varmaankin puolet palstaa seuraavat on samaa mieltä tempokisun hölkkäuran sairasraporteista, joita ei ole ihan vähän foorumillakaan. Ja toisiaan, toistohan on propagandan kulmakiviä.
    ---
    Veljeskolmikko samaan arvokisastarttiin lienee kohtuu harvinaista. Eilen siis ingebrigtsenit 1500m:llä.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •