756Wh?No joo, itse olen pärjännyt hyvin vakiona tulevalla "puolikkaalla" akulla, ei tullut yhtään lenkkiä, missä lisäakkua olisi ikävä. Pitemmillä yhteislenkillä (4-5h) ei mene yleensä kuin yksi pykälä viidestä akkunäytöstä. Salaisuus on siinä, että en ole laittanut huonosti rullaavia renkaita, lyhyitä kampia enkä valinnut painavaa pyörää ja sitäkin olen keventänyt, eli pyörä on todella hyvä ajaa ilman avustustakin suoralla ja alamäessä.
Samasta syystä ei ole tarvetta ”boxille”, itse asiassa nyt kun säädin avustusta freeMaxilla mieluisaksi niin akun kesto on parantunut entisestään. Edelleen on täysavustus käytettävissä aina kun tarvitsen, mutta sitä ei ole enää tyrkyllä silloin kun en tarvitse, eli en paina kampia tarpeeksi voimakkaasti. Nyt ajo on muuttunut entistä luonnollisemmaksi, en uskonut että freeMax olisi niin hyvä, kun etubellakin pystyi vähän säätä, mutta on se todella erinomainen.![]()

No joo, itse olen pärjännyt hyvin vakiona tulevalla "puolikkaalla" akulla, ei tullut yhtään lenkkiä, missä lisäakkua olisi ikävä. Pitemmillä yhteislenkillä (4-5h) ei mene yleensä kuin yksi pykälä viidestä akkunäytöstä. Salaisuus on siinä, että en ole laittanut huonosti rullaavia renkaita, lyhyitä kampia enkä valinnut painavaa pyörää ja sitäkin olen keventänyt, eli pyörä on todella hyvä ajaa ilman avustustakin suoralla ja alamäessä.
Lainaa viestiä vastauksessa

Kirjanmerkit