No hitsin pitsi kun en ole. Kaksi postin ilmoitusta tuli perjantaina, mutta en ehtinyt enää hakemaan. En ole ihan varma mitä on tullut tilattua.
No hitsin pitsi kun en ole. Kaksi postin ilmoitusta tuli perjantaina, mutta en ehtinyt enää hakemaan. En ole ihan varma mitä on tullut tilattua.
Festina lente
Kaksi pakettia vastaanotettu ( ja yksi kirjeenä). Tässä kun on masutautia ollu niin olipa kamalaa nousta rappuset ylös, voimat ihan huvenneet.
Canyonin alesta tilattu kuitu tanko ja stemmi saapui tänään.
En. Yritin kyllä, mutta paketti ei ollut R-kioskilla vaan naapurikunnan aakkos-asemalla. Tai kirjatuksi kirjeeksi se oli merkitty, lähettäjänä juhlavasti Yhdistynyt Kuningaskunta.
"Metsässä on ankeeta" - Fatim Diarra
2XL kaupasta hain kevyen rinkan. Olisi ollut 10€ alennus paketin oston yhteydessä seuraavaan ostokseen, harmi vaan kun putiikki oli just menossa kiinni.
Läppärin uusi akku odottais postissa, kunhan muistaisi käydä vastaanottamassa.
pikkupaketti tuli, kalapelikortit. Kas, nahkiainen on jokeri
![]()
Shimano ja sramin ilmausvermeet.. Tosin bleededge namikka puuttuu vielä. Onneksi jarrut toimii välttävästi.
Miten niin tyhmä kysymys??
Eilen oli toimitettu kotiin asti pahvilaatikollinen kissanruokaa. Laatiosta oli kulma jäperretty auki ja yritetty saada siitä ulos herkkuja![]()
Festina lente
Jep, aamulla. Olikin korkea aika – kengistä oli toinen kantapala kulunut ruuvinkantaa myöten ja toinen poistunut jonnekin kesken lenkin. Eli vaihtopalat, varasisurit krossariin sekä tötterö Sportgetränkiä.
10k-kerhon jäsen
Pikkupaketti tuli - todella pikapaketti Chinasta viikossa. Toista pakettia oli yritetty luovuttaa siinä kuitenkaan onnistumatta ( koska olin kaupassa) mutta haen huomenna.
^Mikä pikapaketti se muka on jos viikon kestää peräti. Vai oliko tuo "pika" sarkastisesti sanottu. Aikoinaan tuli Honkkarista RC-romua päivässä parissa kotia tilauksesta. No, siihen aikaan ne piti noutaa tullipostista lentokentältä kyllä itte. Ja se ei ees sen kummemmin pikaexpress ollut. Expressillähän se tulis alle vuorokaudessa.
Ontopic: Eilen vastaanotin kolme. Yksikään ei oma tosin.
No kyllä viikossa Kiinasta tai USA:sta on mulle pikapaketti, ilman mitään sivumerkitystä. Honkkarihan on tuossa parin kilsan päässä...voi käydä hakeen itekin ei tarvitse tilata.
Joka tapauksessa tänään vastaanotettu juurikin pikapaketti Kiinasta, ja pikkupaketti Venäjältä. Nuken tarviketta.
Viimeviikon lopulla Liettuasta tilattu käytetty mSata SSD tuli jo nyt, saa läppäriin kolmannen kovalevyn.
No tavallaan olen. Rekrytoin äitini hakemaan Wigglen paketin pakettiautomaatista sillä välin kun lomailimme Pirkan-mualimalla. Tänään sain sen vihdoin! Ja nokkahuilu soi.
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Jep, aamusella soitti kuriiri ja kysyi olenko 10min kuluttua kotonahienoa että noin ajoissa varoitti ja vielä parempi että sattumoisin oon vielä lomalla joten oli aikaa odotella kanjonipakettia ... uus dude hetimmiten läjään ja kevyt tunteroinen koeajoa
hieno vekotin
Lähetetty minun SM-T580 laitteesta Tapatalkilla
-- not fast but furious --
Kohta vastaanotan, DHL soitti että olenko vastaanottamassa pakettia. Vastasin, että voi laittaa postiluukusta, siellä on kameran tähystimen kumisuoja, vähän postimerkkiä isompi![]()
Amazonista tilasin ja komeesti kuriirilla toimitus. Miten voi kannattaa, maksoi 9€ koko osa postikuluineen.
Eilen olin just tulossa pihaan - ja postimies lähdössä... mutta hoksasi mun ja näin mukavasti vastaanotin 2 pientä pakettia. Nukeille "turkispalat" ja uikkari.
Mulle oli kerran tulossa yksi 50kg paketti. Sovittiin etukäteen että kuriiri soitaa HYVISSÄ ajoin etukäteen että kerkeen tarvittaessa ajaa Helsingistä työpaikalta kotia vastaan pakettia että saadaan se sisälle. No, soitto tuli. "Mä oon tässä Alepan kohdalla nyt tulossa!". Joo, siitä menee hitaasti autolla ajaen 1.5min kotiovelle.Ei, en kerennyt kotia pakettia vastaanottamaan.
Mut hieno läski! Vaikken niin läskeistä perusta kun a) en oo koskaan kokeillut b) en aja maastossa c) en oo hipsteri niin silti toi on hieno! Kelpais! Ottaisin kyllä. Jne.![]()
Pehmeä paketti tuli posti-Patelta, helikon tex fleecetakki syksyn viimoihin. Häiritsevän nopea toimitus koska matkahuolto.
-Usot sie jot myö uitiin?
Kyllä FedExin setä kävi aamupäivällä ovella.
Nyt palikat on ruuvattu kiinni koeajetu ja säädetty.
En vielä mutta uusi satula, keskiö yms. tykötarpeita ärsyttävästä-kakkosesta tulossa. Voisi omasta puolestani tulla aika piankin
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Eilen tuli pitkästä aikaa vastaanotettua nukkepaketti. Ja nuken saappaat.
Tänään tuli 2 pakettia; neljä nukkea. ( joista kolme ostettu jo tammikuussa w-clubin liittymisnuket)
En aikoihin.
Kovin paljon ei ole ollut tarvetta ostaa fillarikamaa ja kaiken tarvitsemani olen hankkinut kotimaasta tai tarkemmin sanottuna pääkaupunkiseudulta joko oikeasta palvelevasta pyöräliikkeestä tai käytettynä ajokavereilta eli olen jo kiitettävä pitkään välttynyt paketin vastaanottamisen vaivalta.
Ja kun ei selaa nettikauppojen sivustoja, ei tule tehdyksi impulssiostoksiakaan eikä senkään vuoksi tarvitse murehtia lähetyksen seurannasta ynnä muusta![]()
Kyllä.Pitkään ostoslistalla ollut ohjaustanko jota ei pääkaupunkiseudun palvelevista oikeista pyöräliikeista saa ostettua.
Ajoin eilen maantien laidassa muutaman kilometrin pakollisen ja yhtäjaksoisen siirtymän ja se varmaan aiheutti turhan verenpaineen nousun ja turhanpäiväisen harmistuksen myöhästyneestä tilauksen toimituksesta kuriirifirmaa ja nettikauppaa kohtaan.
Joo pysyn poissa fillarilla maantienlaidasta ,säästyy hermot.Liikenteen melu ja muut siellä vallitsevat olosuhteet/tapahtumat eivät sovi meikälle alkuunkaan.
Jep jep, äsken noudin bikesteristä tuleen. Sisältää mm lämpimät pyöräilyhanskat.
Pehmeä paketti tuli. Krakat merinahkiaisen suu-printillä![]()
![]()
Kirjanmerkit