Alkujaan tämän lähetti
Antti_S
Jäsen Maalainen on aikapitkälti oikeassa. Imatralla reitin haastavuus tulee siitä, ettei siinä ole juurikaan palauttavia osuuksia vrt. Tahkon tieosuudet vaikka reitti on täysin ajettavissa perus taidoilla.
Eli itse pidän fyysisesti Tahkon 60km kierrosta helpompana kuin Imatralla vastaava matka. Vaikka nyt rehellisyyden nimissä en ole Imatralla ikinä tuota 60km matkaa viitsinyt ajaa
t. Ylipainoinen pyöräilijä ja Imatra MTB ratamestari
ps. Ennakkoilmoittautuminen 6.8. mennessä
Edit: Ja ajomiehet ei tosiaan palauttele tiellä kuten minä

Imatra MTB reitti ajettu tänään läpi. Aivan timanttisessa kunnossa ja yhdellä lenkillä pituutta 30,3km
Kiitoksia vastauksista!
Ehkä lähdetään suosiolla tuolla 30km:lla liikkeelle.
Lähinnä käynyt takavuosina Tahkolla ja vanhempi poika täyttää 11v niin pitää käydä katsomassa muutama muukin kisapaikka, jos vaikka ensi kesänä sitten lähtisi pojan kanssa yhdessä liikkeelle, toki pojalle voi riittää lyhyempi matka.
Tai mitä minä nyt tässä viisastelen, paremmassa kunnossa se alkaa olla kuin luomuvyölaukulla varustettu isänsä.
Kyllä tässä 42v iässä ainakin allekirjoittanut pyrkii palauttelemaan aina kun voi - kärkikahinoihin ei ole ollut asiaa koskaan ja kykyjenetsijät eivät fillaroi kintereillä!
:-)
Täytyypä siis käydä ilmoittautuen ajoissa.
"Kypärän käyttö sallittu"
Poison Opium cyclocross Ultegra/105
Radon ZR Race 8.0 29
YT Jeffsy 27 CF Pro
Kirjanmerkit