Jones H-bar on iihana.
![]()
"Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
Anatole France
Coolpix
Lähetetty minun SM-T585 laitteesta Tapatalkilla
hei olen uusi täällä ja en oikein osaa käyttää en osaa esim lisätä kuvia ja miten tehdään albumi?
Tanko vaihtui alu Havocista kuituiseen Haveniin. Gripitkin vaihtui Odi Elite Pro malliin Eastonin gripeistä.
[IMG][/IMG]
Entinen Wanhan liiton asiamies, nykyinen takinkääntäjä
^Täs paljastuu lenkkimusakin samalla![]()
Tänään Fiskarsissa hyvin tampattuja polkuja kiertämässä.
Lievästi Fake News: Garminin kuvaruutu viime kesältä ja uusi pyörä on autotallissa paikoillaan. Olen ajanut pyörällä toistaiseksi vain rullilla. Ulos pääsee joskus.
![]()
![]()
Läskiin vaihdoin tangoksi SQLab 30X 16-asteisen 45mm nousulla, oon tykännyt, samalla stemmi vaihtui 15mm pidemmäksi..![]()
Paljon pyöriä, liian vähän aikaa..
Tällaista kieroilua pitäisi katsoa Transcontinentalissa tällä kertaa. https://www.flickr.com/photos/mkpaa/...57698971854064
P7230017
^Mikä idea toisella Garminin mountilla Stemmissä? Varamountti jos originaali hajoo? K-Edgen tt-tankomountilla olisit saanut garminin keskelle tempotankoja. Eikö tuossa ala silmät harittaa kun Garmin on pois keskilinjalta ja sitä kun tuijottaa 5000km?Kantsisko rautasahaa näyttää tempotankojen tuolle ylijäämäputkille mitkä tököttää taaksepäin? Pyörä kevenis montakymmentä grammaa, etkä iskis polvia niihin missään olosuhteissa? Onko vasen kahva enemmän sisälle päin kuin oikea kahva, vai onko kyseessä vain optinen harha?
Tsemppiä ajoon!! Be Safe! *peukku*
Kahva on optinen harha.
Sain 1030 viime perjantaina niin ei oikein ehtinyt sovitella. Katsotaan, jos löydän paremman kiinnikkeen Belgiasta ennen starttia. 1030 ei mahdu kääntymään tuolla tempotankojen välissä niin piti improvisoida. Noita Profilen tankoja ei oikein kärsi laittaa ihan päästä kiinni.
Vielä kun olisi oranssi kannatin, niin olisi ohjaamo valmis.
![]()
Myllysaaresta.
Anatole France
Ranteeni tykkäävät kovin huonoa jos ei ole tangossa taivutusta. Internetpätemiseen suora olis gyl parempi.
Anatole France
Kuva poitsun pyörän ohjaamosta, alkaa oleen 8v kalusto ihan jees..![]()
Paljon pyöriä, liian vähän aikaa..
8 vaihdetta vai vuotta .. epistä
Kannattaa säilöö pyörää ylösalaisin ulkona
![]()
Canyon Grail jouluaattona.
Sent from my iPhone using Tapatalk
"Ei tarvitse tietää mihin on menossa, kun tietää mistä on tulossa" -Martti-
Kirjanmerkit