Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pohjis Katso viesti
Itseasiassa jos vaivautuu mainostamaan tapahtumaa keskustelupalstalla, voisin jopa äkkiseltään toivoa että jaksaa myös seurata kyseistä ketjua. Ainakin omalta kohdaltani järjestäjän pisteet nousisivat huomattavasti siinä miten reagoivat palautteeseen. Eli kieroutuneella tavalla jopa ajattelin laittavani kokemukseni järjestäjälle tässä juuri, vaikkei kokemukseni, tai tapahtumaan osallistumistapani tältä päivältä sinulle sopinutkaan. En koe todellakaan asiaani sellaiseksi että alan laittamaan järjestäjille suoraan palautetta, keskustelupalstan tarkoitus on kai kuitenkin keskustella, noukkivat palautteen täältä tahi eivät. Ensivuonna katson sitten osallistunko vaiko enkö. Ja itseäni ei tässä alunperin hinta harmittanut yhtään, maksoinhan sen ja osallistuin tapahtumaan. Jälkikäteen vain koin että hinta-laatu ei tällä kertaa kohdannut kaikilta osin, ja toin sen julki. Ja vaikka minä olen se asennevamman omaava osallistuja, ja sinun asenteesi on tuo minua kohtaan, niin minä jopa haluaisin osallistua tähän tapahtumaan jatkossakin. Tätä kutsutaan palautteeksi, ja olen kuitenkin puhunut ketjun otsikon mukaisesta tapahtumasta koko ajan, en muista.

Ja tulen varmasti ajamaan kelloa vastaan aina kun järjestäjä sen tarjoaa, se on useasti kuin heittäisi koiralle pallon.

Kiitos reippaista palautteista. Otetaan opiksi. Harhailun harmitus on ymmärrettävää merkityltä reitiltä. Harhautuminen patikkapolulle ( 3 pyörää ) tapahtui risteyksessä jossa isolla oli merkki suoraan, mutta pieni nuoli osoitti haasteelliselle patikkapolulle. Vauhti ja vaaralliset tilanteet kuuluu lajiin, mutta TDM maastopyöräily ei ollut kilpailu. Alkuinformaatiossa painotettiin retkipyöräilymerkintää, risteyksissä oli lisäksi maassa sininen maaliviiva. jota on yleisesti pidetty hyvänä. Mutta merkintä ei kuitenkaan ollut riittävää. Pääosin palaute talkoolaisille oli iloista kuultavaa molemmilta päiviltä.

Hinta oli katsottu muiden järjestäjien keskivaiheille.

Terve tuloa maastopyöräilemään ja nauttimaan Mäntyharju-Repovesi kansallispuistomaisemiin retkeilymielessäkin.

JM