ElectrobikeGiantFillariHepha
Sivu 262 / 342 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 162 212 252 260 261 262 263 264 272 312 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 7.831 - 7.860 / 10237

Aihe: Viimeisin hankintasi, vol II

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VesaP Katso viesti
    , puolenkilon pönttö kuivattuja heinä(?)matoja (getrocknete Mehlwürmer)
    Huonolla saksalla mä kääntäisin ton jauhomadoksi. Lyhyt saksa saattaa toki pettää, eli en lyö vetoja käännöksen oikeellisuudesta

^Voi olla. Tilasin rautadokumentaatiota niin WiFe tälläs proteiinit jyrsijöille samaan pakettiin. Menevät ihan pähkinöiksi kun tarjoaa tuommosia kuivattuja rottiaisia niille. Muihin ruokiin ei kosketa pitkällä tikullakaan ennenkuin päivällinen annos kuivattuja matoja tai heinäsirkkoja on nautittu.

^ & ^^ Jauhomatoja (jauhopukin toukkia) ovat.
    Kenttäsirkkojen ohella liskon proteiiniosastoa.
    Hamsterikin popsii mieluusti eläviä, kun tarjoaa.
    "The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

Bodycraft F602 vinopenkki:

Bodycraft F611 jalkalaite tuohon:

Suhtaudun vähän varauksella tuohon jalkahärveliin että toimiiko. Salilla vastaavissa laittessa saa säädettyä about kaikkea noista, tuossa ei näyttäs olevan paljon mitään säätöjä. Saa nähdä sopiiko itselle yhtään...

Xperia Z5 compact käytettynä. Kameran, pienen koon ja "vesitiiviyden" takia

Citykaara

Jos löytäisit Graalin maljan, kaataisitko siihen keskikaljan?

Samsung Galaxy S9+

Uudet paketeissa olevat Continental GP4000S ll 25mm sopivaan parihintaan 50€ fillaritorilta, kun tuli sittenkin vielä avokiekot maantielle, niin hyvä olla uudet kumit valmiina varastossa, kun edelliset myin itse 60€/pari vanhojen kiekkojen mukaan, kun piti ostaa tubelesskiekot.

Gx eagle upgrade kit uuteen läskiin är kakkoselta. Pyörää tilatessa piti 11speed riittää, mutta näin se mieli muuttuu melko äkkiä.

Stenulta ajolasit voimakkuuksilla. Hirvittää, mutta nyt kiekkospekut yms. jäihin joksikin aikaa ja kaurapuurodieetille.

Monen vuoden jahkailut vihdoin päätökseen.

Koska et kuitenkaan joudu etkä mene kaurapouurodieetille edes kuvaannollisesti, niin käytä mieluummin jotain muuta ilmausta, pliis! Jätetään hirveät liioittelut muille, eikös juu?

Olin itsekin jo vakaissa aikeissa tehdä saman loikan jahkailusta päätökseen, mutta - hyväksi onneksi tai omaksi harmiksi - kyselyni hukkui jonnekin matkalle. En siitä niin kauheasti närkästynyt tyyliin "kun minun rahani eivät näytä kelpaavan..." - sattuuhan sitä että yhteydenottolomake jää teknisen vian vuoksi ilman vastausta - mutta en vain enää saanut lähdetyksi paikan päällä käymään.

Vaan sitä minun piti varsinaisesti kysymäni että millaisiin laseihin, linsseihin jne päädyit? (Kare Eskolan Vapaaratas-blogissaan kehumia olin itse ajatellut...)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kuovipolku Katso viesti
    ...
    Vaan sitä minun piti varsinaisesti kysymäni että millaisiin laseihin, linsseihin jne päädyit? (Kare Eskolan Vapaaratas-blogissaan kehumia olin itse ajatellut...)
    Mitäs hän siellä kehuikaan? Olen blogin seuraajia, muttei muista enää.

EDIT: tarkistin, samanlaiset otin.

Otin Rydonit (istui päähän kertalaakista) fotokromaattisilla punaruskeaan tummuvilla linsseillä. Monitehoon päädyin vaikka ehkä yksitehonakin olisi mennyt. Lähialueelle pantiin pikkusen "kasvuvaraa". Saan lasit joskus 2-4 viikon päästä. Ehkä.

Stenu perusteli valintoja sen kummemmin tuputtamatta. Arvostan kun sai tehdä itse päätökset. Piti jo alkukesästä itse asiassa hankinta tehdä, mutta mestari olikin lomalla.

Fotokromaattiset punaruskeat linssit ovat jääneet kirkkaina muistiini:-) Merkki oli Rudy Project, mutta malli jäi epäonnisen yhteydenottoyrityksen vuoksi silloin selvittämättä.

Kauppiasta en siis ole tavannut enkä tiedä miten hän mahdollisesti poikkeaa foorumipersoona stenusta, mutta viimeksi mainitusta olen saanut varsin myönteisen kuvan. Tai en ainakaan ole päättänyt asioida jossain muualla sen vuoksi että tyyppi on selvästikin sietämätön m***k*.

Ai niin, viimeinen hankintani oli takavaihtajan vaijeri, takajarrunvaijeri, kymppiketju ja niiden asennustyö maantierakettiin. (Työ sen vuoksi että (a) en osaa enkä viitsi opetella kunnolla ja huonosti tehdystä ei ole muuta kuin riesaa, (b) ajan mieluummin senkin ajan mikä minulta työhön menisi, (c) syntyy taloutta pyörittävää liikevaihtoa ja kertyy verotuloa jolla yhteiskuntaa pyöritetään ja, last but not least (d) support your local LBS (silloin kun se on sen arvoinen).

Tästäpä tuli mieleeni, että viimeisin hankintani on Sziolsin ajolasit. Vahvuuksilla ja kaksiteholinsseillä, jotta pyörän mittarin lukeminen ja kännykän käyttökin onnistuvat lenkillä. Eri valmistajien laseja en vertaillut, tämä merkki ja sitä myyvä optikko tulivat minulle tietoisuuteen eräässä tilaisuudessa ja häneltä nuo hankin samalla kuin uudet käyttölasit. Ajolasit olleet nyt käytössä viikon verran, ei ainakaan vielä pahaa sanottavaa noista.
    Canyon Ultimate 7,9 k / GT Grade 25,0 k / Cannondale Quick 4,0 k / Ridley X-Fire 48 k (Myydyt: 44 k)

Jos ja kun olet tyytyväinen laseihin ja saamaasi palveluun, ei mielestäni ole minkäänlaista aihetta olla turhan kaino, salamyhkäinen, haluton antamaan sellaista kuvaa itsestään että on saanut alennusta somemainonnan suorittamista vastaan tai, mikä pahinta, niin hölmö ja naiivi että mainostaa jotain ilmaiseksi. Eli kerro silloin toki niin lasien kuin linssienkin malli sekä optikon toimipaikka!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kuovipolku Katso viesti
    ...Eli kerro silloin toki niin lasien kuin linssienkin malli sekä optikon toimipaikka!
    Juuri näin. Mielestäni voimakkuuksilla varustettujen urheiluaurinkolaisen osto on tehty maassamme mahdottoman vaikeaksi.

Ketjuliikkeet myyvät "ei-pystyä" vaikka Oakleyn urheilulaseja hyllyssä olisikin. Synsamin Kampin liikkeessä en saanut minkäänlaista huomiota osakseni kolmelta joutilaalta myyjältä vaikka Oakleyn ja Addun ja Rudyn laseja hypistelin siinä vartin ja välillä katselin ympärilleni "saako-täällä-palvelua" -spanielinkatseella.

Rollossa Fenno-Optiikassa olisi Oakleyt onnistuneet, mutta en mä sieltä kaukaa viitsinyt niitä ostaa.
    JackOja muokkasi tätä : 20.07.2018 at 19.34

Okei. Optikko Lintukorpi Keravalla. Cycling Academy -seuraan kuulumisesta saattoi olla hyötyä hankinnassa. (Sekä ajo- että käyttölasien.) Sanon "saattoi", sillä mistäs minä tiedän, millaisia alennuksia kyseisestä liikkeestä saa hyvä tinkaaja muutenkin.

Sziols X-Kross, otin isommat linssit tummana ja kirkkaana. En tiedä, millaisia määriä noita laseja on ko. liikkeestä myyty, mutta ei kuulemma ole vielä tullut yksikään asiakas takaisin kertomaan, että lasit olisivat rikkoutuneet. Siis esimerkiksi saranat tai linssin kiinnitysmekanismi.
    Canyon Ultimate 7,9 k / GT Grade 25,0 k / Cannondale Quick 4,0 k / Ridley X-Fire 48 k (Myydyt: 44 k)

Halvan Kruunun riemastuttamana n. määrä tarvehankintoja Ikeasta,
    Djurmagazinetista ja tietty Systembolagetista. Kävin siis rouvan kanssa Haaparannalla.
    "The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

2 paria XT speduja, kun olis pitäny uusia 2-pariin vispilöitä laakerit ja klossit, koitetaan näitä ny taas välillä.

Kirja ja pari lehteä. Fillari -lehteäkin selailin ostohousut jalassa, mutta oli liikaa sähköpyöräjuttuja ja jäi hyllyyn.

Koska rähmäkäpälä, ja 10v tuloo mittariin ihan justiinsa niin 2 kärpästä yhdellä iskulla. Ittelle taas sormus sormeen ja WiFelle myös rinkula kiiltävillä kivillä oikeaan käteen. Hän ei rähmäkäpälä ja originaalit on tallella vasemman käden sormessa. (On se uskomatonta miten kotia tuloo pe ja sit ku ma yrittää lähtee töihin, rinkula tehnyt katoamistempun. Ei sit mistään, ei mistään löydy. Stna. No, saksasta löytyy ku vähän klikkailee...)

Merlincyclesiltä tulossa DT Swiss P1800 Spline -kiekot + ketju ja liitin. Hiukan alle 300 koko lysti. Näin saimmekin PayPal-saldon näpsästi taas liki nollaan. Kyllä oli vaikeaa päättää ostettavat kiekot, varsinkin kun ei varsinaista tarvetta ole, muuta kuin takaraivossa jäytävä ajatus paljaana yli 2,2 kg painavista vakiokiekoista. Nyt on sitten tulossa kevyemmät, leveämmät ja tubelessimmat.

Yyteri beachilla helteessä makaillessa ja pojan mesomista meressä seuraillessa varasin siinä yks kaks yhdentoista päivän majoituksen Leville laskettelemaan. Sehän siinä biitsillä maatessa oli päällimmäisenä mielessä...
    Kaar ittelles vaa

Jopotuinen Guest
    ^ Puuhh... piti sitten mennä ja lisätä toisille tuskaa...
    *uupuneen jääkarhun kuva tähän*

Suunto 9 hr

Android luuriin äänenvoimakkuuden säätöohjelma. Totesin 10sec testin perusteella että on hyvä ja täyttää juuri tarpeeni joten samantien lähti 3.19e maksu tekijälle jotta sain poistettua mainokset softasta, muutaman lisäominaisuuden ja tekijälle makkaraa leivän päälle. Kovin käteviä nämä. Eivät maksa paljon mitään useimmat nää softat mutta moni niistä softista ratkaisee juuri sen ongelman mitä just ittellä on. Ja sit voi helposti muutaman egen heittää tekijälle. Ja jos muutama satatuhatta helposti maailmanlaajuisesti aattelee samoin, tuo kilkkeen tekijä on miljonääri! Helvetin kätevää, jos osais koodata ja olis aivot. Tekis jonkun täsmäsoftan, pienenkin vaikka. Ja hintaa vaikka 1e. Sit kun se lähtee leviämään myrskyn lailla niin eurot kilisee tilille... No, en osaa koodata eikä ole aivoja joten tätä ideaa saa käyttää muut vapaasti.

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti VesaP Katso viesti
    No, en osaa koodata eikä ole aivoja
    Kiitos samoin.
    Ostin CyberShopista oranssia hiusväriä.

Jopotuinen Guest
    Mäniskös huomenissa käymään hommissa vai ei?
    Riski, että hommat lähtee turpoomaan ja visiitti muuttuu useampipäiväiseksi.
    Toisaalta jos ei mene ja siellä onkin harmia kertynyt turvotukseen asti, niin sillä on heti lomien jälkeen taipumus eskaloitua virtsaksi.
    Joskin jatkuva pieni pelko virtsassa oleilusta pitää selviytymisvietit ja hoksottimet vireinä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jopotuinen Katso viesti
    Mäniskös huomenissa käymään hommissa vai ei?
    Riski, että hommat lähtee turpoomaan ja visiitti muuttuu useampipäiväiseksi.
    Toisaalta jos ei mene ja siellä onkin harmia kertynyt turvotukseen asti, niin sillä on heti lomien jälkeen taipumus eskaloitua virtsaksi.
    Joskin jatkuva pieni pelko virtsassa oleilusta pitää selviytymisvietit ja hoksottimet vireinä.
    Minullakin käynyt samanlainen erehdys, mutta justiin siihen toiseen topikkiin.
    Toki hommissa käyminen helpottaa kaiken kivan hommaamista.

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Moska Katso viesti
    Toki hommissa käyminen helpottaa kaiken kivan hommaamista.
    Se onkin ainoo syy miksi on jaksanu kohta 15 vuotta siellä "hommissa" käydä.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •