onnistunut muutos 29ksi vaikka alun perin se on suunniteltu 27-27+ .
on se nopea, sammalla ajoin sisään jarrut.
ja pakkoliset kuvat
before
after
uutta newmen A30 sl kiekot yllättävän kevyet + kasetti, Konti TK2.4 jarrut.
onnistunut muutos 29ksi vaikka alun perin se on suunniteltu 27-27+ .
on se nopea, sammalla ajoin sisään jarrut.
ja pakkoliset kuvat
before
after
uutta newmen A30 sl kiekot yllättävän kevyet + kasetti, Konti TK2.4 jarrut.
Kaverin läskiä kokeiltuani, päädyin hommaan 27.5+. Palvellut hyvin viimeiset ~500km ja oikein tyytyväinen pyörään.![]()
Lokarit tilattu tuolta. https://classic-cycle.de/alle/488/fa...8-124-mm-breit
Tässä mun pyörät. Krossarina Kona Private Jake -16, pimpattuna Easton Heist -kiekoilla ja hissitolpalla.
P6180237 by Matti Ouvinen, on Flickr
Maantiepyöränä BMC SLR02 (2016) 105-osilla ja Ritcheyn kiekoilla.
P5220035 by Matti Ouvinen, on Flickr
Ich bin ein Berliner.
- - - - - - - - - - - - -
Yks läks, toinen tuli tilalle...
![]()
*** teamvelocycling.fi /nonamesport.com / fat-bike.fi ***
Hieno BMC! Äijää ajaa 105:lla ja sitten panostaa kunnon kiekkoihin. Iso peukku !
^Hieno pyörä. Saa kuitenkin verenpaineeni nousemaan, kun pyörä nojaa yläputkellaan tolppaan.
Häh? Pitäiskö siinä olla pumpulia välissä? Vai semmoinen seisontajalka että pysyisi pystyssä itsekseen? Vai miten se pitäisi saada pysymään pystyssä?
Kyllähän pyörä pitää mielestäni tolppaa vasten laittaa satulasta nojaamaan. Tarpeen tullen vielä tolpan puoleinen poljin tolpan etupuolelle asentoon, joka "lukitsee" pyörän tolppaan satulan kanssa sivuliikkumiselta. Tosin olen valmis kuolemaan sen puolesta, että jokainen saa saa nojauttaa pyöräänsä just niin kuin haluaa. Olemmehan maailman tärkeimmän asian äärellä!
Tulee rumempi kuva, kun nojaa satulaa vasten. En mä nyt muuten pyörääni nojaisi noin huterasti.
Ich bin ein Berliner.
- - - - - - - - - - - - -
No jos mennään takaisin asiaan niin aivan törkeän hieno (jälleen kerran) toi BMC.
Joutilaaksi jäänyt maantie-Bianchi sai flatbarin ja siitä tuli taajamakulkine. Ei tosin ole yhtään niin hieno kuin tuo BMC edellä.
(Polkimet on mitä on, pitää etsiä vielä sopivammat kun ehtii)
![]()
Jatketaan Bianchi-linjaa. Päivittynyt Specialissima![]()
Vähän aikaa jaksoin ajella dura-acen c24 kiekoilla, mutta ne vaihtui aika äkkiä mavicin kuituisiin, kun sattui tulemaan vastaan hyvällä hinnalla. Avokiekot, mutta ostin kun halvalla sain, niin antaa roadtubelessin vielä kehittyä vähän ja siirrytään vasta sitten niihin.
Pienikin profiili tekee ihmeitä ulkonäölle.
Lähetetty minun PRA-LX1 laitteesta Tapatalkilla
Open?......
Komia sotalintu!
Pesty pölyt Turnerista. Tänään koeajolle ja toivotaan että Nokialainen eturengas kestää.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vastustan tyranniaa viimeiseen asti
Ei lähde saatana Moskovasta, njet
Joskus kuvat voivat kuvina sellaisia ettei pyöriä oikein tule katsottua ja tarkasteltua pyörinä eli ne näkee vain osana valokuvaa...
Koska budjetin yläraja tällä tasolla on harvoin absoluuttinen ja kun Ultegran ja 105:n hintaero ei loppujen lopuksi ole päätähuimauttavan suuri pyörän ja kiekkojen yhteishintaan suhteutettuna, niin valinnan on täytynyt sanella joko henkilökohtainen mieltymys 105:een tai BMC:n noudattama mallipolitiikka jossa tietynväristä runkoa ei taida saada kuin tietyllä sarjalla varustettuna (eikä pelkkä rungon hankinta ole järkevää tai edes mahdollista). Veikkaan jälkimmäistä.
Tykkään kaikilla tasoilla. Vaikkei BMC:ssä mitään todella säväyttävää, persoonallista tai historian siipien kahinaa korvissa kuulumaan saavaa olekaan. Eli vaikka sillä ei ole syytä mitään sielua olettaa olevankaan![]()
Kirjanmerkit