No niin. Ajattelin olla juonikas ja olin jo Saunalahdessa silloin kun smo löysi rastin. ”Nopein rasti ikinä”. Ja katin kontit. Siinä sitten ajelin puolitoista tuntia ympäri Saunalahtea, kysyin kolmelta paikalliseltakin tunnistavatko taloa, turhaan. Ja sitten kun viimein annoin periksi ja lähdin kotiin päin iski ahaa-elämys.

https://goo.gl/maps/L6pe6N4csfm

Uuden rastin suhteen venytänkin sitten rajoja.

Edit: Pitää vähän taustoittaa, en vain heti ehtinyt, rajat venyi siinäkin että etsin rastia niin pitkään että myöhästyin lastenhoitajan vapauttamisesta. Ensinnäkin rasti on siinä hilkulla riittääkö "10km pyörällä"-raja, koitan lähipäivinä käydä mittaamassa optimaalista reittiä ajaen jos sää sallii. Raja paukkuu myös siinä onko tämä tunnistettava paikka. Väitän, että on jopa erittäin silmiinpistävästi, mutta se ei näy kuvassa, ehkä joku osaa selittää mistä tämä johtuu sitten kun rasti on löytynyt. Lisäksi raja venyy siinä pääseekö paikalle pyörällä - no, maastopyörällä, joo, mutta itse hukkasin polun noin 200m matkalle juuri ennen rastia. Mutta on siellä visiin polkukin tai useampiakin

Olen tätä rastia väijynyt laitettavaksi ainakin pari kuukautta, ja nyt smo ja pylöris toimivat oivasti kätyreinäni rastien liikuttelussa niin, että tänne viimein nipin napin ylsi Vihjeitäkin on mielessä monta valmiina. Jos joku löytää suoraan niin nostan hattua. Ja löytäjälle vihjeidenkään jälkeen tarjoan vaikka munkkikahvit tai munkkimuumilimut